Technické problémy s čínskými skútry do objemu 50ccm (včetně).
29 kvě 2012, 17:20
Zdravím vás.Měl bych dotaz a prosbu.Syn si koupil jetýho skútra 50 2t.Bohužel po čase zjistil,že mu to žere víc,než se dočetl,kolik by to mělo žrát.Což mu pry vychází na nějakých 4,5 na sto.Jsou tam prý dělané nějaké úpravy což je tryska a nějaké odblokované cdi.ASi nějaká jednotka.jezdí to kolem 60/hBohužel já se v tom nevyznám,tak nedokážu poradit.Tak prosím o radu,pokud by někdo věděl.Je tok výr 2007 a má najeto asi 8000.Jinak prý na tom nebyly dělaný žádný jiný úpravy.Děkuji za radu
29 kvě 2012, 17:34
pokud je dána větší tryska tak je logické že tam jde víc benzínu, avšak větší tryska se dává z nějakého důvodu třeba pokud se dá větší válec, větší karbec nebo pokud je v karbecu restrikce a vytáhne se, laděný výfuk apod., pokud tam není nic jiného dělané tak by měla být bohatá směs a mělo by to celkem špatně jezdit. Je možné že to předchozí majitel, nějaký dobrodruh, dělal sám a špatně to naladil.
CDI bude odblokované pravděpodobně jen proto aby šel skůtr do vyšších otáček.
29 kvě 2012, 17:49
Ne to jsme našli na servisním dokladu.Měl to pravidelně servisovaný a tohle mu tam dělali taky,Jinak žádnej zásah.Je pravda,že když to nechá chvíly na prázdno běžet,tak to má pak při rozjezdu tendenci se jakoby to přidušovat,než mu to chytne otáčky.
29 kvě 2012, 17:53
Barva svíčky ? Zřejmě špatná směs. Je to tedy seriovka s jak velkou tryskou ?
Do začátku pročti alespoň :
http://www.scootland.cz/scooter-tuning-jaknato/
29 kvě 2012, 18:03
Pokud se v tom umíte aspoň trošku vrtat, tak odmontujte karburátor - bude držet na přírubě do klikové skříně na dvou šroubech a dále na filtru vzduchu. Podíval bych se do plovákové komory, kterou rozeberete 4mi šrouby a opatrně rozpůlíte a bude tam plovák a dvě trysky - jedna malá, druhá větší. Zkusit zjistit číslo té větší a pak napsat. Dál bych se podíval jak píše TUNER na barvu svíčky - vymontovat, neočišťovat a kouknout. Správná směs se pozná, že je svíčka zabarvena do rezata až tm. hněda. Černá barva je moc bohatá směs, šedá až bílá je moc chudá. Po této kontrole bych ještě nastavil bohatost příslušným šroubkem na karburátoru - najdete ho převážně u příruby na vzduchový filtr kousek po straně - nastavení se dělá tak, že se šroub utáhne a pak povolí o 1,5 až 2,5 otáčky - individuální u každého motoru. Při tom samozřejmě kontrolovat jak se po určitym nastavení zabarvuje svíčka.
29 kvě 2012, 18:17
Tak jaká tam je tryska zatím nevím.Zkusím to rozebrat a pak uvidím.o víkendu se na to podívám.Zatím děkuji za rady.
9.7. edit:Zdravím vás pánové.Tak jsem na to číhnul a je tam tryska 57,5 což si myslím,že je docela dost.Svíčka je dost tmavá,respektivě spíš černá.Takže usuzuji na bohatou směs.Jestli jsem dohledával,tak origo tryska je asi 47,5.Zkusil bych dát menší trysku,ale nevím jakou.52,54,56.neměl byste někdo pro mě radu.Nebo mám koupit celou sadu a prostě to zkoušet.Dík
Naposledy upravil
KYBLOS dne 28 říj 2013, 08:52, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou
09 črc 2012, 22:09
A nastavit směs na karburátoru jsi zkoušel ? Trochu to ochudit ?