Technické problémy s čínskými skútry do objemu 50ccm (včetně).
14 črc 2009, 05:43
Správně sladěný variátor by měl držet motor v optimálních otáčkách, kdy podává max. výkon vs. max. krouticí moment. V techto otáčkách se bude držet stále, a rychlost bude řešit variátor. Není to jako třeba simson, kde hodíš čtverku a na volnoběch si pokuckáváš 30km/h
Pokud ti ale točí až do maxima, může už prokluzovat řemen (nevím kolik máš najeto), a nebo jsou moc lehké válečky ve variu (pokud jsi dělal již nějaké změny. Ještě by byla možnost, že je prasklá kontrastní pružina a řemen se pak nenapíná...
14 črc 2009, 11:36
Já tomu moc nerozumim ale podle mě je to tak že když se rozjíždim tak se o kousek rozlezou válečky a vzadu se roztahnou pakny od spojky. Rozjedu se třeba na půl plynu a jedu do mírnýho kopečka třeba 30. A ted když chci zrychlit a dám plnej. Spojka by měla bejt pořád roztažená a neměla by proklouznout. Motor by měl pomalu začít přidávat a měla by stoupat i pomalu rychlost. Jenže já když takhle přidám tak se motor rozeřve asi do plnejch a přidává to hodně pomalu na rychlosti, což mi připadá že tam něco v tomhle okamžiku klouže. Bud spojka nebo řemen. Je to tak?
14 črc 2009, 12:07
To bude spatna kontrastni pruzina.
14 črc 2009, 12:15
To je právě všechno možný. Všechno tam mám asi originál (akorát možná řemen byl měněnej a já měnil polořemenici). Nejeto to má 10 000Km. Jenže pružin se prodává víc druhů
http://www.scootland.cz/skutr-keeway-fo ... /variator/ Kterou bych tam měl dát?
14 črc 2009, 13:45
No ono to zalezi na tve vaze. Ale kdyz tam das +50% nic se nestane.
14 črc 2009, 14:04
No bude na tom jezdit přítelkyně (60Kg) a já (85Kg). Takže mám vzít
http://www.scootland.cz/zbozi/hebo-kontrastni-pruzina/ tuhle? Jak poznám třeba že je vytahanej nebo špatnej řemen? Na pohled vypadá na bokách ještě pěkně.
22 črc 2009, 19:13
Ahoj. Pánové. Chci se zeptat. Má někdo zkušenosti s KINGWAY Coliber a KINGWAY Condor???? Moc děkuji za odpověď.
22 črc 2009, 21:26
Na řemen bych to neviděl, i kdyby byl pod 'míru', kontrastní pružina zajistí, že bude stále napnutý a v záběru. A píšeš, že je vyměněný. Zkusil bych ještě zkontrolovat spojku, jestli třeba nepraskla pružinka, nebo jestli není sjeté totálně obložení, či dokonce mastné... Pokud by opravdu prokluzoval řemen, nasvědčovalo by to na tu kontrastku, časem se unaví, a nemá už ten správný přítlak. Naopak by to zase ale dovolovalo dřívější roztažení válečků ve vario a otáčky by šly dolů. Ufff... zapeklitá situace. Nezbude než zkoušet, vše překontrolovat.
PS: Jakou polořemenici jsi měnil? U varia, nebo u spojky?
23 črc 2009, 11:19
Jestli tam máš všechno originál tak se rozhodně podívej na stav a hnotnost válečků. Orig. hmotnost je 6,2g.
30 črc 2009, 11:46
Tak jsem tam dal jinou pružinu a je to lepší. Ale mám další problém. Co, kdy a jak zapíná a vypíná automatickej sitič? Studený mi to nechce chytat a tak bych chtěl zkusit jestli je funkční. Teplý už to chytá perfektně.
08 zář 2009, 02:05
Zdravím,
potřeboval bych vědět jaká by měla být velikost trysky po odstranění restrikcí. Motor za studena nechytne napoprvé ani náhodou, musím několikrát nakopnout naprázdno a pak otočit klíčkem aby ten krám vůbec nastartoval. Karbec jsem seřizoval X-krát,jehla je na prostřední drážce, plovák jsem taky ladil.. Jinak motor má pěkný zvuk, jede taky dobře, jen to startování stojí za... Po ránu,když je vlhko, nebo po dešti,tak to ani nemá cenu zkoušet nastartovat. Má najeto asi 5000km, bez restrikcí a bez větších tech. problémů (jen z výroby špatný podtlakový ventil, který jsem musel vyměnit) a žere mi to asi 4,5l na 100- takže nevíte někdo jaká by tam měla být ta triska? Předem díky za odpověd.
Pavel
08 zář 2009, 07:59
tryska se nemění to s restrikcí nemá nic společného nevím jestli je to 2T nebo 4T pokud 4T kouknul bych jestli vůbec funguje sytič jinak ta spotřeba je bomba někde tam bude problém měl by jsi se určitě dostat pod 3 l
10 zář 2009, 16:14
Focus je dvoutakt a po odstranění restrikce by se tryska v karburátoru vyměnit měla, stejně jako válečky a výměna kolena,což mi taky v servisu provedli.
Naposledy upravil
KYBLOS dne 03 lis 2013, 01:52, celkově upraveno 1
Důvod: Citace posledního příspěvku
22 zář 2009, 18:06
dobrý den, potřeboval bych poradit jak se pozná jestli maže olejový čerpadlo, když odpojím hadičku tak z ní nic nejde- skútr keeway focus, díky moc za radu.
22 zář 2009, 22:00
Kdyz nastartujes a de ti z vejfuku kour (bilej) tak to maze.