Keeway F-ACT - přestane jet

Technické problémy s čínskými skútry do objemu 50ccm (včetně).

Keeway F-ACT - přestane jet

Příspěvekod bartCZ » 16 bře 2012, 08:17

Ahoj všem,
KEEWAY F-ACT, najeto 7500. Normálně jezdí, ale ... když jedu dlouhodobě, třeba 2-3 km na plný plyn, najednou přestane jet, jako by tam nešel benzín, palivovou cestu jsem čistil včera, pořád stejné.
Prostě, když jedu po městě v nižší rychlosti a nižších otáčkách, nestane se nic a jede v poho.
Když jedu do práce, cca 20 km, tak po polovině cesty začne takhle stávkovat, jako by nešel benzín, nebo přestalo pálit CDI.
Uberu plyn úplně na nulu, už skoro stojí a najednou je slyšet, jak se motor chytá. Přidám plyn a jedu. Divný ... nesetkal se
někdo s podobným, nebo stejným problémem ???

díky moc za všechny nápady
62 radarových :-), tryska č. 70, úprava air boxu, spotřebu nevím, neřeším ....
bartCZ

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 69
Registrován: 02 říj 2010, 19:29
Bydliště: prdel 20 km od Pardubek :-)
Skútr / moto: B400, 1999

Re: Keeway F-ACT - přestane jet

Příspěvekod HonzaR » 16 bře 2012, 09:06

Jakou barvu má svíčka? Může být něčím omezený průtok paliva, které nestačí při vysoké poptávce dotékat (uskřinutá hadička, podtlakový ventil). Jestli je svíčka světlá, pak by to nedostatek paliva (chudou směs) jen potvrzovalo.
z ho*na bič neupleteš...
Uživatelský avatar
HonzaR

1500+
 
Reputace: 219
Příspěvky: 1869
Registrován: 15 srp 2011, 11:07
Bydliště: Praha 16
Skútr / moto: Suzuki V-Strom 800 /SE

Re: Keeway F-ACT - přestane jet

Příspěvekod TUNER » 16 bře 2012, 09:08

Palivovou cestu,tím myslíš co ? Včetně podtlakového ventilu atd ? Nebo jen karbec. Nemůže se přehřívat - přidírat ? Kolik mažeš,nebo to necháváš na automatice ?
Můj mazel je Škoda 130 - 1,8 T..........ostatní je druhořadý...:-D

Malaguti MAX 250ObrázekPiaggio X9 500ObrázekT-MaxObrázek
Uživatelský avatar
TUNER

2500+
 
Reputace: 202
Příspěvky: 3747
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Plzeň
Skútr / moto: Malaguti F12 50 + 250 - T-Max
Tuning / úpravy: F-12 50 - závoďák na okruhy - Phantom MAX do práce - T-Max pro radost :)

Re: Keeway F-ACT - přestane jet

Příspěvekod jozef1979 » 16 bře 2012, 23:02

Niečo podobné robila aj moja čínska pomsta Euroboy.Jazda na plný kotel asi 4-5km a za jazdy vyplo motor,po zastavení chytil v pohode a išiel ďalej.Mne bolo povedané,že je to sviečkou.tak nevím.
jozef1979

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 12
Registrován: 01 úno 2011, 00:29
Skútr / moto: Kingway Euroboy

Re: Keeway F-ACT - přestane jet

Příspěvekod TheWitch » 17 bře 2012, 10:24

...slovy jednoho z nesmrtelných českých filmů...: Nepřitéká!!! :D :D ...že by klasickej problém s nízkou hladinkou?? :p Tedy samozřejmě s hladinkou benzínu v plovákový komoře karbecu, ne s řidičovou hladinkou!! :D :P ...ale vážně... :) ...teoreticky by mělo stačit rozebrat karbec a opatrně přihnout jazýček plováku, kterej zavírá ventil na přítok benzínu a zvýšit tak onu hladinu benzínu v karbecu. Tím bys měl zamezit tomu, aby Ti skůťa (když to máš navíc ještě 70tku a s větší tryskou) žral krev rychleji, než stíhá týct do komory... ...samozřejmě je tufurt ještě možnost, že sériový palivový čerpadýlko prostě 70tku nestíhá krmit, i když pravděpodobnost je docela malá... Nezbývá než vyzkoušet... :wink:
http://www.thewitch.estranky.cz/ mluvící kost: 773 101 957
Uživatelský avatar
TheWitch

1000+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 1140
Registrován: 28 zář 2007, 10:49
Bydliště: Kroměříž
Skútr / moto: KačenkaIII. (Yamaha Majesty 250:)

Re: Keeway F-ACT - přestane jet

Příspěvekod bartCZ » 17 bře 2012, 16:07

TUNER píše:Palivovou cestu,tím myslíš co ? Včetně podtlakového ventilu atd ? Nebo jen karbec. Nemůže se přehřívat - přidírat ? Kolik mažeš,nebo to necháváš na automatice ?

Poslední co mě napadlo byla nádrž, protože mám najeto jen 7500 km, hoši, takovej bordel co tam bylo ..... jsem nevěřil, vyčištěno, po problému. Zacpávalo se sítko když to sálo ve vysokých otáčkách.

Ale ještě jedna otázka, s tím přimazáváním, mám 70cm válec, maže to normálně automatikou, ale už se mi to asi dvakrát po delší jízdě na plný plyn zatáhlo ... Naštěstí se to moc nepřidřelo, řekl bych že vůbec. Jezdí to normálně jako dřív. Dával jsem tam nějaký válec kupovaný a vyrobený v Německu. Kdyby byl čínskej, tak už asi není. Pořád jezdí dobře, zvažuju ale, jestli něco málo nepřilít i do nádrže ..raději .

co vy na to ?

ještě doplním, mažu olejem DENICOL - SUPER HP 2 - specifikace: API: TC-JASO:FC-LOW SMOKE.
Když nastartuju scoota tak celkem hezky kouří než se zahřeje, za jízdy už méně, ale stejně jde šedej kouř, takže bych řekl, že oleje je tam dost. Nevím no ...

a ještě teda jednou edit - možná, že zkusím zmenšit přívod vzduchu, jen hodně malinko, aby to pořád jelo. Mám totiž 70cc válec a původní karbec, nekupoval jsem tam ten větší, to už je ztráta peněz, to nemá smysl do Číny cpát peníze.
Prostě jsem jenom oddělal sání do airboxu a přelepil izolepou díru :-) laboroval a laboroval, až jsem našel optimální poměr směsi podle barvy svíčky, ale je docela možný, že té směsi je málo aby to umazala ...nic jiného mně nenapadá ...
62 radarových :-), tryska č. 70, úprava air boxu, spotřebu nevím, neřeším ....
bartCZ

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 69
Registrován: 02 říj 2010, 19:29
Bydliště: prdel 20 km od Pardubek :-)
Skútr / moto: B400, 1999

Re: Keeway F-ACT - přestane jet

Příspěvekod TUNER » 17 bře 2012, 22:39

Měla by tam být možnost trochu poladit dávkování čerpadla oleje. Někde u zapalování - na pravé straně. Trochu přitáhnout lanko,který by to mělo ovládat. Jestli to tam tak je.
Já jezdil 70 ccm bez přimazávání a nikdy nebyl problem. Ale to bylo Minarelli LC,který mělo optimálnější teplotu a nepřehřívalo se a dávkování podle otáček,ne podle plynu jako u kopie Minarelek.
Můj mazel je Škoda 130 - 1,8 T..........ostatní je druhořadý...:-D

Malaguti MAX 250ObrázekPiaggio X9 500ObrázekT-MaxObrázek
Uživatelský avatar
TUNER

2500+
 
Reputace: 202
Příspěvky: 3747
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Plzeň
Skútr / moto: Malaguti F12 50 + 250 - T-Max
Tuning / úpravy: F-12 50 - závoďák na okruhy - Phantom MAX do práce - T-Max pro radost :)

Re: Keeway F-ACT - přestane jet

Příspěvekod bartCZ » 18 bře 2012, 10:42

aha, super, díky za radu, zítra to zkouknu, pak dám vědět :-)
Naposledy upravil KYBLOS dne 28 říj 2013, 11:40, celkově upraveno 2
Důvod: Citace posledního příspěvku
62 radarových :-), tryska č. 70, úprava air boxu, spotřebu nevím, neřeším ....
bartCZ

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 69
Registrován: 02 říj 2010, 19:29
Bydliště: prdel 20 km od Pardubek :-)
Skútr / moto: B400, 1999


Zpět na Do 50ccm

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků