TUNER píše:Palivovou cestu,tím myslíš co ? Včetně podtlakového ventilu atd ? Nebo jen karbec. Nemůže se přehřívat - přidírat ? Kolik mažeš,nebo to necháváš na automatice ?
Poslední co mě napadlo byla nádrž, protože mám najeto jen 7500 km, hoši, takovej bordel co tam bylo ..... jsem nevěřil, vyčištěno, po problému. Zacpávalo se sítko když to sálo ve vysokých otáčkách.
Ale ještě jedna otázka, s tím přimazáváním, mám 70cm válec, maže to normálně automatikou, ale už se mi to asi dvakrát po delší jízdě na plný plyn zatáhlo ... Naštěstí se to moc nepřidřelo, řekl bych že vůbec. Jezdí to normálně jako dřív. Dával jsem tam nějaký válec kupovaný a vyrobený v Německu. Kdyby byl čínskej, tak už asi není. Pořád jezdí dobře, zvažuju ale, jestli něco málo nepřilít i do nádrže ..raději .
co vy na to ?
ještě doplním, mažu olejem DENICOL - SUPER HP 2 - specifikace: API: TC-JASO:FC-LOW SMOKE.
Když nastartuju scoota tak celkem hezky kouří než se zahřeje, za jízdy už méně, ale stejně jde šedej kouř, takže bych řekl, že oleje je tam dost. Nevím no ...
a ještě teda jednou edit - možná, že zkusím zmenšit přívod vzduchu, jen hodně malinko, aby to pořád jelo. Mám totiž 70cc válec a původní karbec, nekupoval jsem tam ten větší, to už je ztráta peněz, to nemá smysl do Číny cpát peníze.
Prostě jsem jenom oddělal sání do airboxu a přelepil izolepou díru
laboroval a laboroval, až jsem našel optimální poměr směsi podle barvy svíčky, ale je docela možný, že té směsi je málo aby to umazala ...nic jiného mně nenapadá ...