Technické problémy s čínskými skútry do objemu 50ccm (včetně).
Odeslat odpověď

KeeWay F-ACT 50 - Oilmaster nemaže

01 zář 2012, 10:25

Zjistil jsem, že oilmaster přestal mazat - hladina oleje stagnovala. Nicméně čínské motory jsou asi geniální, když jezdí bez mazání :D Takže teď leju olej do benzínu v poměru 1:50. Mám dvě otázky :?: 1. Má smysl oilmaster opravovat? Případně nemáte s čínou zkušenosti? 2. Pokud používám syntetický olej, je správný poměr 1:50? Díkes
Naposledy upravil KYBLOS dne 27 říj 2013, 12:21, celkově upraveno 2
Důvod: Téma bylo přesunuto do správné sekce

Re: KeeWay F-ACT 50 - Oilmaster nemaže

01 zář 2012, 11:53

1. jak víš, že čerpadlo oleje přestalo dávkovat ?
2. je funkční šnekový pohon od klikové hřídele ?
3. zde přichází v úvahu myšlenka o nefunkčnosti oilmasteru
Ano, 1.50 je dostatečný poměr oleje v palivu.

Re: KeeWay F-ACT 50 - Oilmaster nemaže

01 zář 2012, 14:04

Skutečnost, že přestalo dávkovat - pokud dávkovalo, jsem zjistil podle toho, že za půl roku neubylo z nádobky oleje :-( - chtěl jsem preventivně dolít, ale nebylo kam - nádobka skoro plná.

Re: KeeWay F-ACT 50 - Oilmaster nemaže

01 zář 2012, 22:57

HMMM zaujímavé, takže vidím to na tri možnosti a) perpetum mobile ala china (taký skúter chcem), b)mazanie v pomere 1: 80 alebo 90(kozmická technolgia), c)za pol roka máš nabehané 5 km... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Re: KeeWay F-ACT 50 - Oilmaster nemaže

03 zář 2012, 19:30

značku znáš, tož kup - asi fakt čínksý zázrak. najeto 12OO km, kolik oleje to vzalo nemám exaktně zjištěno, podle mne nic. Sám se divím, že se to nezadřelo. Bylo mi řečeno, že to bere málo oleje, proto jsem hladinu kontroloval jen občas - vždyť je tam čidlo. Pak mi to ale nedalo a výsledek je takový, jaký je ... :-(
Naposledy upravil KYBLOS dne 27 říj 2013, 12:23, celkově upraveno 2
Důvod: Citace posledního příspěvku

Re: KeeWay F-ACT 50 - Oilmaster nemaže

05 zář 2012, 13:17

Máš pravdu, pokud ti někdo tajně nedolil nádržku s olejem a skútr skutečně najel 1200 Km , měl by pomalu končit první vyjetý litr oleje. Zaprvé bych opravdu provedl vizuální kontrolu pohonu, jestli se točí. Stálo i za to prohlédnout přívodní (tu silnější) hadičku, jestli není skříplá někde mezi nádržkou a čerpadlem. Na krytu chlazení tvoří samotná hadička zároveň těsnění Pro kontrolu by měl při studeném startu trochu kouřit a měla by být cítit charakteristická vůně spáleného oleje. Nakonec to stejně bude nějaká blbinka vzniklá lajdáctvím při montáži.

Re: KeeWay F-ACT 50 - Oilmaster nemaže

09 zář 2012, 19:01

Díky, omrkunu i toto.
Odeslat odpověď