Technické problémy s čínskými skútry do objemu 50ccm (včetně).
Odeslat odpověď

Kapání přepad, karburátor

05 dub 2016, 20:52

Zdravím kape mi z přepadu benzín po projetí na skutru, když ho nakloním tak to začne téct z přepadu a po době když se skutr ohřeje tak to kape i na volnoběh, co stím? děkuji za rady, koukal jsem jsem na spoustu for ale nikde jsem nenašel uplně tenhle příznak. :oops:

Re: Kapání přepad, karburátor

05 dub 2016, 21:29

Asi nezavírá plovákovej ventil v karbirátoru. Buď bude děravej/zaseklej plovák, nebo bude vadnej vetil přívodu benzínu do karburátoru. Nebo může bejt špatně nastavená (vysoká) hladina benzínu v karburátoru.

Re: Kapání přepad, karburátor

05 dub 2016, 22:21

Zkontroluj taky podtlakovy hadicky....

Re: Kapání přepad, karburátor

06 dub 2016, 18:53

zrovna ted jsem na to koukal u me dvácy,vyšpuntoval vytekla trocha kondenzační bílá srajda a hned jde líp aj startovat ,paráda.

Re: Kapání přepad, karburátor

20 kvě 2018, 18:14

Mr.Voza píše:Asi nezavírá plovákovej ventil v karbirátoru. Buď bude děravej/zaseklej plovák, nebo bude vadnej vetil přívodu benzínu do karburátoru. Nebo může bejt špatně nastavená (vysoká) hladina benzínu v karburátoru.

Nemůžu nikde najít jak se nastavuje hladina v karbecu. Může mi někdo poradit? Mám Matrixe 50 2T ze kterého chtěl někdo udělat asi letadlo a já se ho tedka snažím malinko znormalizovat. Tzn. nepotřebuju aby to mělo maximálku až mimo stupnici tachometru(stejně ukazuje o 10km/h víc) a nechci do toho lejt víc jak 4l/100km. Postupně odstranuji všecky prasárny a ted mi to blbne díky vysoké hladině. Už jsem ji snižoval,ale pořád nevím jak má být origo. Je tam karburátor Mikuni,aut. sytič,tryska 83,nějakej sport filtr sání,manual benzínový ventil a je vykuchanej oilmaster,což mi vůbec nevadí.Je to můj první skutr,ale ne první padesátka. Už po první jízdě jsem věděl,že je to slabý a pomalý a že to chtělo aspoň 125ccm. Těch 10km do města to stačí,ale zpátky je to 5km do kopce a když fouká proti,tak je to tragédie. Sem tam udělám delší výlet a zatím mě vždycky dovezl zpět,i když třeba byly problémy za což moc děkuji předchozímu majiteli. Musí to být kus,který se soudruhům asi povedl,jinak si nedovedu vysvětlit,že přežil všechny ty prasárny a pořád jezdí. Co se mi z těch úprav líbí je jedině spojka a variátor Malossi,ale složené to bylo fakt prasácky. Takže zatím mi bude stačit ke štěstí návod na nastavení hladiny.
Odeslat odpověď