Mr.Voza píše:Asi nezavírá plovákovej ventil v karbirátoru. Buď bude děravej/zaseklej plovák, nebo bude vadnej vetil přívodu benzínu do karburátoru. Nebo může bejt špatně nastavená (vysoká) hladina benzínu v karburátoru.
Nemůžu nikde najít jak se nastavuje hladina v karbecu. Může mi někdo poradit? Mám Matrixe 50 2T ze kterého chtěl někdo udělat asi letadlo a já se ho tedka snažím malinko znormalizovat. Tzn. nepotřebuju aby to mělo maximálku až mimo stupnici tachometru(stejně ukazuje o 10km/h víc) a nechci do toho lejt víc jak 4l/100km. Postupně odstranuji všecky prasárny a ted mi to blbne díky vysoké hladině. Už jsem ji snižoval,ale pořád nevím jak má být origo. Je tam karburátor Mikuni,aut. sytič,tryska 83,nějakej sport filtr sání,manual benzínový ventil a je vykuchanej oilmaster,což mi vůbec nevadí.Je to můj první skutr,ale ne první padesátka. Už po první jízdě jsem věděl,že je to slabý a pomalý a že to chtělo aspoň 125ccm. Těch 10km do města to stačí,ale zpátky je to 5km do kopce a když fouká proti,tak je to tragédie. Sem tam udělám delší výlet a zatím mě vždycky dovezl zpět,i když třeba byly problémy za což moc děkuji předchozímu majiteli. Musí to být kus,který se soudruhům asi povedl,jinak si nedovedu vysvětlit,že přežil všechny ty prasárny a pořád jezdí. Co se mi z těch úprav líbí je jedině spojka a variátor Malossi,ale složené to bylo fakt prasácky. Takže zatím mi bude stačit ke štěstí návod na nastavení hladiny.