Technické problémy s čínskými skútry do objemu 50ccm (včetně).
09 čer 2012, 10:34
Zdravím panove,mam takovy problem se svym 4taktem.Kdyz startuju tak bez problemu.ale kdyz jedu tak mi to treba zniceho nic zacne ubirat a chcipne ikdyz drzim plny plyn.jak kdyby tam nesel benzin ale staci vypnout klicek a starnout znova ale to uy startuje hur nechce se mu chytit a zase to chvili jede.myslel jsem ze to dela palivovy filt tak jsem ho vyndal napojil jsem hadicky na tvrdo a stejne to dela mam vycistenou nadrz ten kohoutek co je pod nadrzi.a nejhorsi natom problemu je ze to dela cca 10 min a pak uz jede uplne bez problemu.nevite chlapi cim to muze byt nebo co rozebrat vycistit nebo tak?Adruhy problem je to ze potrebuju vyndat z variatoru tu omezovaci podlozku a nemuzu povolit variator mate na to nekdo nejakou fintu ?diky moc za odpovedi a omlouvam se za zalozeni tematu ale hledal jsem a zadny podobny problem jsem nenasel zatim diky za odpovedi.
10 čer 2012, 15:04
Pošli to na reklamaci do Pekingu, mají na to 30 dní, aby odstranili závadu
10 čer 2012, 15:05
to mi moc nepomuze
fkt bych potrebival spiz radu nez todle
Naposledy upravil
KYBLOS dne 28 říj 2013, 09:17, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou
10 čer 2012, 15:23
U toho variátoru myslíš ty 2 matice?
10 čer 2012, 18:57
no jak sundam kryt variatoru tak je ve predu takova velka matice jak ji povolit ? bufa nemam
11.6. edit:problem nejspiz vyresen spatny automaticky sitic nez se poradne zahreje motor tak to blbne .
Naposledy upravil
KYBLOS dne 28 říj 2013, 09:19, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou
11 čer 2012, 23:26
Na variátor si kup rázový utahovák.