Jmstar Sunfire Racing 50 4T - světla

Technické problémy s čínskými skútry do objemu 50ccm (včetně).

Jmstar Sunfire Racing 50 4T - světla

Příspěvekod dada-16 » 21 čer 2012, 23:18

zdravim panove mam takovy dotaz na svetla u meho skutru kdyz zapnu svetla sviti jen jedno svetlo potreboval bych to predela aby proste svitily obe dve a u dalkovych to same proste se rozvisi jen jedno,ptal jsem se v servisu a pry to tak je udelane od vyroby ale potreboval bych to predelat aby obe dve svetla svitila jde to nejak?nebo bych musel nejak razantne zasahovat do elektriky?dekuji predem za odpoved.jsem v tomto amater.tak se radeji ptam viz fotka
IMG_20120528_194353.jpg
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
dada-16

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 27
Registrován: 24 kvě 2012, 20:28
Skútr / moto: Jmstar Sunfire Racing 50 4t
Tuning / úpravy: omezovaci krouzky venku krom variatoru.a otevreny vyfuk

Re: Jmstar Sunfire Racing 50 4T - světla

Příspěvekod TUNER » 21 čer 2012, 23:30

Ano jde to,záleží jestli to bude stíhat dobíjet při zvýšeném odběru.....
Můj mazel je Škoda 130 - 1,8 T..........ostatní je druhořadý...:-D

Malaguti MAX 250ObrázekPiaggio X9 500ObrázekT-MaxObrázek
Uživatelský avatar
TUNER

2500+
 
Reputace: 202
Příspěvky: 3747
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Plzeň
Skútr / moto: Malaguti F12 50 + 250 - T-Max
Tuning / úpravy: F-12 50 - závoďák na okruhy - Phantom MAX do práce - T-Max pro radost :)

Re: Jmstar Sunfire Racing 50 4T - světla

Příspěvekod dada-16 » 22 čer 2012, 08:01

Aha diky a proc by to nestihalo dobijet? Znamy ma yuki 50 2t a sviti mu obedve svetla :-) a jak to udelat aby obe svitila diky za odpoved
dada-16

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 27
Registrován: 24 kvě 2012, 20:28
Skútr / moto: Jmstar Sunfire Racing 50 4t
Tuning / úpravy: omezovaci krouzky venku krom variatoru.a otevreny vyfuk

Re: Jmstar Sunfire Racing 50 4T - světla

Příspěvekod TUNER » 22 čer 2012, 08:15

Svítí mu to tak protože to tak nejspíš má od výroby. Každý skútr to má jinak. Mě taky svítí jedno světlo dálkové a jedno světlo tlumené. Každé je kontstruované trochu jinak a v každém mám jinou žárovku. Pokud svítí obě světla současně,tak je potřeba tam mít dvouvláknové žárovky. Dobíjení to nemusí stíhat protože je konstruované na určitý výkon který se přidáním další ne zrovna malé spotřeby může lehce překonat.....zvlášť na nevýkoných 50 ccm skútrech.
Můj mazel je Škoda 130 - 1,8 T..........ostatní je druhořadý...:-D

Malaguti MAX 250ObrázekPiaggio X9 500ObrázekT-MaxObrázek
Uživatelský avatar
TUNER

2500+
 
Reputace: 202
Příspěvky: 3747
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Plzeň
Skútr / moto: Malaguti F12 50 + 250 - T-Max
Tuning / úpravy: F-12 50 - závoďák na okruhy - Phantom MAX do práce - T-Max pro radost :)

Re: Jmstar Sunfire Racing 50 4T - světla

Příspěvekod fleet.admiral » 22 čer 2012, 08:56

dada-16 > Proč to "potřebuješ" - objektivně v noci málo vidíš, nebo se ti to jen nelíbí. Ten první problém se dá nejspíše vyřešit investicí do kvalitních žárovek - záleží na patici, ale pokud je nějaká normální a dala by se na ni sehnat a namontovat Philips Night Guide Double Life, to bys koukal na ten rozdíl. Pokud ti jde o to "mžourání", tak tam viz Tunerův příspěvek, v tvém případě bych se na to vybodnul.
Uživatelský avatar
fleet.admiral

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 480
Registrován: 12 bře 2012, 23:04
Bydliště: Ostrava
Skútr / moto: Kawasaki Ninja 250R (2010) / ex Honda PCX (2012)
Tuning / úpravy: ex držák top case GIVI + kufr GIVI E30N Tour, Holux GPSport 245

Re: Jmstar Sunfire Racing 50 4T - světla

Příspěvekod dada-16 » 22 čer 2012, 09:12

Diky moc chlapi.tak za prve to vypada blbe a za druhe by ta svitivost byla urcite vecci
dada-16

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 27
Registrován: 24 kvě 2012, 20:28
Skútr / moto: Jmstar Sunfire Racing 50 4t
Tuning / úpravy: omezovaci krouzky venku krom variatoru.a otevreny vyfuk

Re: Jmstar Sunfire Racing 50 4T - světla

Příspěvekod fleet.admiral » 22 čer 2012, 09:36

Na CBR 125 R (2010) od přítelkyně jsou taky 2 světlomety a taky svítí vždy jen jeden, to prostě není nic nenormálního. Už kvůli tvaru paraboly bych s tím neexperimentoval - že to bude svítit objektivně lépe není jisté, že to ale zatíží dobíjecí soustavu o dost víc ano - aby tě to pak někde nečekaně neodstavilo. Moje ninja má 2 žárovky v jednom reflektoru a taky svítí vždy jen jedna z nich, poznat, že nesvítí obě, samozřejmě jde, a tam to paradoxně vypadá možná o to hůř, ale funkčně je to OK.

Co se té svítivosti jako takové týče, tak určitě má smysl dát kvalitní žárovky - zdůrazňuju KVALITNÍ a zdůrazňuju ŽÁROVKY. Žádné pseudoxenony a podobné nemysly, co vypalují světla. Tady je dobrý, i když starší přehled: http://data.idnes.cz/g/auto/infografika ... rovky.html - já dal do aut ty Philipsy Night Guidy, teď se dělají ve verzi Double Life, kvůli tomu, že vydrží o dost déle než Osramy Night Breaker. V jednom autě to jsou H4, ve druhém H7 a H1 v projektorech, u obou je zlepšení skutečně obrovské. Kupoval jsem na e-shopu http://www.kupzarovky.cz, měli tam výrazně nižší cenu než jinde po netu.
Uživatelský avatar
fleet.admiral

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 480
Registrován: 12 bře 2012, 23:04
Bydliště: Ostrava
Skútr / moto: Kawasaki Ninja 250R (2010) / ex Honda PCX (2012)
Tuning / úpravy: ex držák top case GIVI + kufr GIVI E30N Tour, Holux GPSport 245


Zpět na Do 50ccm

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků