Technické problémy s čínskými skútry do objemu 50ccm (včetně).
16 srp 2009, 15:24
Ahojky. Měnil jsem řemen na varecu a nemohu sehnat origoš papírové těsnění, proto prosím o radu zda se nedá nahradit něčím jiným např. silikon atd.Díky za radu Lubino.
Naposledy upravil
KYBLOS dne 03 lis 2013, 22:33, celkově upraveno 2
Důvod: Téma bylo přesunuto do správné sekce
16 srp 2009, 17:48
zdarec jo jde to nahradit tmelem na motory u nas třeba stojí 79,- a do 300 stupnů což je cajk
16 srp 2009, 19:00
jestli můžu poradit kryt netěsni.nevím proč tam to těsnění vůbec dávaj když je tam sucho navíc když ti poteče třeba gufero poznáš to až když ti bude svítit u zadního kola
protože nebude v převodech olej .vím o čem mluvim mě to začalo kapat z deklu tak jsem to ještě zachránil
18 srp 2009, 20:57
Silikon určitě nee, a bez těsnění bych taky nejezdil.
Dle mého osobního názoru:
Silikon ne proto, protože ten kryt tvoří po sešroubování další pevnostní díl ramene, na kterém visí celé zadní kolo.
Bez těsnění nee, protože časem můžou ty dvě půlky hlinikové slitiny pěkně srůst k sobě.
Pokud nejde sehnat (na Rally 4T stojí 50 kč) tak vyrobit z jakéhokoliv těsnicího papíru.
18 srp 2009, 21:51
je úplně jedno jestli tam ten dekl je nebo není na pevnost to nemá žádný vliv.pokud v tom deklu nejsou futra třeba jako u mě na pastorek nebo u keeway na zadní osu.těsnění tam cpou podle mě jen kvůli vodě nic jiného tam nemá šanci se dostat
TŘEBA SE PLETU.a co se týče toho času aby srostly dvě vyleštěné hliníkové plochy k sobě se skůtr vživotě nedožije( i značkový)
TŘEBA SE TAKY PLETU
18 srp 2009, 22:07
Když tam to papírový těsnění nedáš, tak se prd stane, já u Peugeota žádný těsnění na deklu varce taky neměl a plochy jak u deklu a toho bloku varce byly naprosto hladké a že by srostly hliníky k sobě, toho se vůbec bát nemusíš a co píše luky-luke je přesný, můžeš tím poznat prolínání oleje z převodu zadního kola, kdyby náhodou odešlo gufero, což u číňana je pravděpodobný.
18 srp 2009, 22:18
thank you