JMStar JetStar - nejde do otáček

Technické problémy s čínskými skútry do objemu 50ccm (včetně).

JMStar JetStar - nejde do otáček

Příspěvekod murgy » 18 říj 2011, 20:50

potřeboval bych poradit koupil jsem skútra a nejde mi od spoda do otáček je to 4takt karburátor jsem čistil a nic je tam jen cdi od naraku jinak vše origo.když ho držím ve vyšších otáčkách tak jde normálně ,ale jak nechám spadnout otáčky až dolu a přidám plnej tak se začne dusit a musím kmitat plynem aby se rozjel .V karbeci je tryska 8,0 jsetli jsem dobře viděl.poradte nekdo, už nevím co s tím do novýho karbece se mi moc nechce.dík

edit Rady
murgy

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 11
Registrován: 14 říj 2011, 13:44
Skútr / moto: jmstar jetstar
Tuning / úpravy: cdi naraku,variator R,

Re: JMStar JetStar - nejde do otáček

Příspěvekod PumaDedek » 18 říj 2011, 21:26

:mrgreen: NAPŘED POHLEDEJ, PÍŠE SE TU TOHO DOST
viewtopic.php?f=78&t=2515
elektronické DÝMKY https://www.youtube.com/my_videos?o=U
Mechanik manželky scootra KM-YM125T-U
Uživatelský avatar
PumaDedek

500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 561
Registrován: 09 led 2011, 23:59
Bydliště: HOŘICE v Podk.
Skútr / moto: KM YM125T-U mé ženy já jsem mehanick...

Re: JMStar JetStar - nejde do otáček

Příspěvekod citereh » 19 říj 2011, 09:02

Ahoj, jak píše Puma Dědek - přečti si to vlákno a dozvíš se snad vše ,co se točí okolo těchto mašin , jinak to je podle mě zozštelovaný karbec - správně naladěný karbec musí chodit tak, že motor jde za plynem v celým rozsahu otáček - tedy jak odspodu, tak v maximu - vše se dozvíš ve vláknu nebo v základu tady
http://www.scootland.cz/scooter-tuning- ... za-krokem/
s tím , že seřizovací šrouby karbecu u těchto modelů jsou
http://citereh.rajce.idnes.cz/Serizovac ... arburatoru
Uživatelský avatar
citereh

500+
 
Reputace: 4
Příspěvky: 535
Registrován: 28 srp 2009, 12:30
Bydliště: Dobřany
Skútr / moto: JMSTAR Eagle 50
Tuning / úpravy: variator NARAKU HS,válečky 5,0 gr,NGK CR7HSA , kevlarový řemen NARAKU

Re: JMStar JetStar - nejde do otáček

Příspěvekod PumaDedek » 19 říj 2011, 14:49

PŘESNĚ TAK...
elektronické DÝMKY https://www.youtube.com/my_videos?o=U
Mechanik manželky scootra KM-YM125T-U
Uživatelský avatar
PumaDedek

500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 561
Registrován: 09 led 2011, 23:59
Bydliště: HOŘICE v Podk.
Skútr / moto: KM YM125T-U mé ženy já jsem mehanick...

Re: JMStar JetStar - nejde do otáček

Příspěvekod murgy » 19 říj 2011, 14:58

četl jsem to na tom scootlandu i celý tyhle diskuse ale fakt už nevím volal jsem do Malešic tam mi řekli je to tutově špinavá hlavní tryska ,ale to už jsem měl karburátor vyčištěný ,pak mi řekli že to můžou být ventily ty jdu zkusit ted,a tím vzdušníkem jsem to taky zkoušel ,ale na ty spodní polohy plynu to vliv nemá ,ještě zkusím zvednout tu jehlu jak jsem se tu dočet a koupil jsem novou svíčku ta je tam jiná než ta co jsem se dočet tady je to taky ngk ale není to ta cr7h...tak jdu na to a uvidím,pak kdyžtak koupim ty trysky a budu zkoušet nebo pak už jen karbec..
murgy

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 11
Registrován: 14 říj 2011, 13:44
Skútr / moto: jmstar jetstar
Tuning / úpravy: cdi naraku,variator R,

Re: JMStar JetStar - nejde do otáček

Příspěvekod PROOF » 19 říj 2011, 15:22

A co válečky ? Kolik to má najeto.
Uživatelský avatar
PROOF

250+
 
Reputace: -1
Příspěvky: 295
Registrován: 20 črc 2009, 10:44
Skútr / moto: CPI Oliver
Tuning / úpravy: Odblokován, řemen Malossi X-Kevlar,výfuk Leo Vince TT,variátor Malossi Multivar

Re: JMStar JetStar - nejde do otáček

Příspěvekod murgy » 19 říj 2011, 18:40

najeto má 1800 km ,ale nejde ani na stojanu to by s válečkama nemelo mít nic společnýho ne??dal jsem tam dneska novou svíčku ,udělal jsem ventily zved jehlu a nic navíc sem ho zkoušel podržet a točí max 6 tis.a víc nejde a je nějakej přidušenej ,vyndal jsem i tu restrikci z filtrboxu a nic takže ted objednám novej karbec ,protože těch 700 není tolik a za ty nervy mi to nestojí,koukal jsem na tu trysku co dává benzín když přidám a i když sem ji drátkem vyčistil tak mi přijde že nějak divně stříká ,ale tu nikde v tý opravný sadě nevidím tak vezmu ten karbec,doufám že to bude ono jinak mě trefí šlak.jo a mám už i novej variátor ,ale ten sem tam zatím nechtěl dávat než to pojede.
murgy

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 11
Registrován: 14 říj 2011, 13:44
Skútr / moto: jmstar jetstar
Tuning / úpravy: cdi naraku,variator R,

Re: JMStar JetStar - nejde do otáček

Příspěvekod PumaDedek » 19 říj 2011, 20:39

:wink: ..ono válečkama, že je to líný, to může být taky. Hlavní je polatit karbec.
Vyměnit trysku za větší ,min 85ku / TA STOJÍ 15KČ / http://www.multimoto.cz/?325,tryska-4-mm-85
Jehlu na střed...Vzdušník je třeba ladit individualně 1,5 - 2 otáčky...Jo až budeš řezat to kolínko u
výfuku, pořádně jej vyčisti a vyfoukej,bude samej karbon...
Jo a mam 5Oku....
elektronické DÝMKY https://www.youtube.com/my_videos?o=U
Mechanik manželky scootra KM-YM125T-U
Uživatelský avatar
PumaDedek

500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 561
Registrován: 09 led 2011, 23:59
Bydliště: HOŘICE v Podk.
Skútr / moto: KM YM125T-U mé ženy já jsem mehanick...

Re: JMStar JetStar - nejde do otáček

Příspěvekod murgy » 19 říj 2011, 20:55

jo trysku sem teda taky objednal a ještě jednou díky za rady.Murgy
murgy

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 11
Registrován: 14 říj 2011, 13:44
Skútr / moto: jmstar jetstar
Tuning / úpravy: cdi naraku,variator R,

Re: JMStar JetStar - nejde do otáček

Příspěvekod citereh » 21 říj 2011, 12:37

Ahoj, podle mě je to karbec - postavení jehly ovlivnuje poměr směsi v rozsahu 0-1/3 plynu , to je asi to co mu to dělá , pokud je jehla úplně dole, tak se dostává do tvořící se směsi málo benzínu a motor při přidání plynu v malých otáčkách vynechává , pokud je moc nahoře , tak je tam moc benzínu a bude při rozjezdu jakoby kuckat - jak píše Puma Dědek - my máme jehlu na středu , tryska z původní 80 na 85 a doladit otáčky volnoběhu a bohatosti - někdo má 1,5 otáčky, někdo 2 1/4 chce to zkoušet - první nastavení není přesné , protože jízdou se motor prohřeje a už je to jinak - dělá se to po delší jízdě , aby se motor pěkně prohřál a uvolnil - podle mě to bude nastavením a velikostí trysky a nastavením jehly, zkus dát jehlu na střední zářez a možná bude po problému - měl by jít pěkně od začátku za plynem.
Ještě jedna věc - CDI od Naraku na tyhle stroje moc nepasují - jo tak nějak to jede a chytá , ale zatím nejlepší výsledky jsme dosáhli bud s originálem - ten by neměl být blokovaný , nebo jsme použili toto CDI
http://www.multimoto.cz/?169,cdi-2-4-pi ... -4t-50ccm-{12}
a řekl bych , že jede líp než originál - s těmi od Naraku si přečti na začátku vlákna - jaký měli kluci problémy a vrátili tam origo a u tebe asi není poznat , co je tam za model Naraku
Uživatelský avatar
citereh

500+
 
Reputace: 4
Příspěvky: 535
Registrován: 28 srp 2009, 12:30
Bydliště: Dobřany
Skútr / moto: JMSTAR Eagle 50
Tuning / úpravy: variator NARAKU HS,válečky 5,0 gr,NGK CR7HSA , kevlarový řemen NARAKU

Re: JMStar JetStar - nejde do otáček

Příspěvekod murgy » 21 říj 2011, 14:31

já sem objednal novej karbec a s ním i trysku 85 měl bych to mít v pondělí a s tím cdi fakt nevím ,protože jsem to kupoval nepojízdný a tak jsem vzal rovnou to naraku,protože jsem myslel že bude lepší než to origo který kleklo po 1800km a tu jehlu v karburátoru jsem původně měl na středu a nic ještě jsem přemýšlel jsetli by to nemohlo bejt hozený třeba o zub na rozvodech ,protože jak jsem psal v těch vyšších otáčkách to jakštakš jelo,ale stejně to nešlo přes 6000 ot/min.Přinejhorším koupím i to cdi co mi doporučujete,ale zdá se mi že jinak to chytá krásně.Uvidím v pondělí zkusím to tam dát a uvidím.pak napíšu jak jsem dopad
murgy

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 11
Registrován: 14 říj 2011, 13:44
Skútr / moto: jmstar jetstar
Tuning / úpravy: cdi naraku,variator R,

Re: JMStar JetStar - nejde do otáček

Příspěvekod citereh » 21 říj 2011, 14:37

Jj možná se to výměnou karbecu zlepší , pokud by to bylo o zub na rozvodech , tak to by blblo i ve vysokých otáčkách , aspon většinou , ale tak jak to popisuješ s tím plynem v malých otáčkách , tak si myslím , že je to problém směsi - tryska,bohatost,jehla a dost problémů taky dělá těsnost příruby karburátoru - falešný vzduch
Uživatelský avatar
citereh

500+
 
Reputace: 4
Příspěvky: 535
Registrován: 28 srp 2009, 12:30
Bydliště: Dobřany
Skútr / moto: JMSTAR Eagle 50
Tuning / úpravy: variator NARAKU HS,válečky 5,0 gr,NGK CR7HSA , kevlarový řemen NARAKU

Re: JMStar JetStar - nejde do otáček

Příspěvekod murgy » 21 říj 2011, 14:46

no tu přírubu dám asi taky radši na lukoprén aby to tam nesálo.a jak to vypadá u těch rozvodů je to dobře vidět -jsou tam nějaký značky?

25.10. edit:
tak jsem tam dal novej karbec a furt to samý ,dneska jsem na to neměl čas ,ale zítra se budu muset pustit do nějakejch větších akcí...doufám že to není tím cdi naraku,ale čet jsem že těm klukům co tam dali tohle cdi to nechtělo chytat mě to s tím chytá super...no uvidím zítra
Naposledy upravil KYBLOS dne 28 říj 2013, 12:50, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou
murgy

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 11
Registrován: 14 říj 2011, 13:44
Skútr / moto: jmstar jetstar
Tuning / úpravy: cdi naraku,variator R,

Re: JMStar JetStar - nejde do otáček

Příspěvekod citereh » 26 říj 2011, 13:06

Ahoj , tak novej karbec nezabral , to je divný s těma otáčkama - na stojanu by ti to mělo vytočit bez zátěže k 8000 ot a při jízdě by to mělo v maximálce točit okolo 7000-7500 ot/min , to opravdu vypadá na to CDI,protože pokud je správně nastavenej karbec, motor je po mechanické stránce v pořádku - nastavení ventilů,rozvodů,svíčka - tak už zbývá jen přívod paliva a elektrika - nastartovat to jde super - takže s podtlakovým ventilem asi nebude problém , a zbývá řídící jednotka CDI - ta může být bud nevhodná nebo nakopnutá / v určitým rozsahu vynechává/.
Uživatelský avatar
citereh

500+
 
Reputace: 4
Příspěvky: 535
Registrován: 28 srp 2009, 12:30
Bydliště: Dobřany
Skútr / moto: JMSTAR Eagle 50
Tuning / úpravy: variator NARAKU HS,válečky 5,0 gr,NGK CR7HSA , kevlarový řemen NARAKU

Re: JMStar JetStar - nejde do otáček

Příspěvekod murgy » 26 říj 2011, 13:21

ty rozvody jsem ještě nekontroloval tak nevím dneska se k tomu taky nedostanu ,ale zítra mám dovolenou tak na to vlítnu už od rána tak uvidím když budou dobrý rozvody tak holt objednám to cdi akorát mě štve že jsem ho koupil za 650 kdybych si blbec dřív pročet to forum tak jsem ho hned objednal z toho rakovníka a pochybuju že mi ho vyreklamujou no uvidím koukal jsem včera na tu přírubu karbece a ta není nějak prohlá ,ale chtěl jsem se zeptat jak je tam delaná ta plastová podložka co je mezi válcem a karbecem -přírubou,nechtěl jsem za ni rvát protože se zdálo že drží tak snad to pod ní není nějaký podfouklý ,snad by to už karbecem bejt nemelo dal jsem tam trysku 85 origo byla 88 vyndal jsem tu restrikci z filtrboxu ,ale je to furt to samý co s tím starym a ten vzdušník reaguje ,ale at to dám o 1,8 2 nebo 2,5 otáčky tak se to nezlepší .zítra dám vědět jak to vypadá :-)
murgy

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 11
Registrován: 14 říj 2011, 13:44
Skútr / moto: jmstar jetstar
Tuning / úpravy: cdi naraku,variator R,

Další

Zpět na Do 50ccm

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků