Ahoj, podle mě je to karbec - postavení jehly ovlivnuje poměr směsi v rozsahu 0-1/3 plynu , to je asi to co mu to dělá , pokud je jehla úplně dole, tak se dostává do tvořící se směsi málo benzínu a motor při přidání plynu v malých otáčkách vynechává , pokud je moc nahoře , tak je tam moc benzínu a bude při rozjezdu jakoby kuckat - jak píše Puma Dědek - my máme jehlu na středu , tryska z původní 80 na 85 a doladit otáčky volnoběhu a bohatosti - někdo má 1,5 otáčky, někdo 2 1/4 chce to zkoušet - první nastavení není přesné , protože jízdou se motor prohřeje a už je to jinak - dělá se to po delší jízdě , aby se motor pěkně prohřál a uvolnil - podle mě to bude nastavením a velikostí trysky a nastavením jehly, zkus dát jehlu na střední zářez a možná bude po problému - měl by jít pěkně od začátku za plynem.
Ještě jedna věc - CDI od Naraku na tyhle stroje moc nepasují - jo tak nějak to jede a chytá , ale zatím nejlepší výsledky jsme dosáhli bud s originálem - ten by neměl být blokovaný , nebo jsme použili toto CDI
http://www.multimoto.cz/?169,cdi-2-4-pi ... -4t-50ccm-{12}
a řekl bych , že jede líp než originál - s těmi od Naraku si přečti na začátku vlákna - jaký měli kluci problémy a vrátili tam origo a u tebe asi není poznat , co je tam za model Naraku