Technické problémy s čínskými skútry do objemu 50ccm (včetně).
26 říj 2011, 13:35
To je divný , že to nereaguje na postavení šroubu bohatosti- většinou stačí pootočit o malý kousek a už je to znát na reakci plynu a volnoběhu
26 říj 2011, 13:52
ne ono to reaguje ,ale jinak to stejne nejde za plynem ,když s tím šroubkem točím tak rozdíly jsou znát,ale ne nějak velký nebo nezdá se že by to tím šlo doladit uplně. ještě se mi zdá že je vždycky benzin v tý hadici co vede do fitrboxu
Naposledy upravil
KYBLOS dne 28 říj 2013, 12:51, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou
26 říj 2011, 13:57
Při zašroubování se zdvihá šoupátko a motor má vyšší otáčky, při vyšroubování šoupátko klesá a motor má otáčky nižší. Poměr směsi při volnoběhu se nastavuje pomoci druhého šroubku tzv. vzdušníku. Nastavení provádíme při zahřátém motoru a to tak, že zvýšíme volnoběh, zašroubujeme vzdušník a posléze vyšroubováváme. Ideální nastavení bývá někde mezi 1 až 2 otáčkami. Při tomto nastavení má motor nejvyšší otáčky a "kulatý" chod. Po té opět volnoběžné otáčky snížíme.
Se správně nastaveným karburátorem půjde motor "za plynem" a bude mít pravidelný chod jak v nízkých otáčkách, tak i ve vysokých otáčkách.
26 říj 2011, 14:07
jo takhle jsem to dělal,přesně podle tohodle příspěvku,ale furt se dusí a dusí
ještě se mi stalo minule když jsem to zkoušel tak když byl horkej motor tak najednou spadly otáčky na minimum jen tak klapal a když jsem přidal tak vůbec žádná reakce tak jsem ho chcíp nasrartoval a držel v otáčkách a jakš takš to šlo ,ale jak jsem ho nechal na volnoběh tak zas to samý -žádná odezva na plyn,tak zase chcípnout nakopnut a zas to šlo-nabijim kameru zítra ,když na to nepřijdu tak to nahraju a vyvěsím to sem at to vidíte.
Naposledy upravil
KYBLOS dne 28 říj 2013, 12:53, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou
26 říj 2011, 15:14
TO JE ZÁHADA...a odkut jsi,není tam kolem někdo,kdo by poradil na místě?
26 říj 2011, 16:08
jsem z mostu zítra kouknu na ty rozvody nebo ještě kouknu na ventily zespoda jestli dosedaj někde sem tu čet že je někdo musel zabrušovat a uvidím pak kdyžtak koupim to cdi
26 říj 2011, 16:36
Jestli ti to nestřílí do výfuku tak to netěsné ventily nebudou. Bejt tebou tak bych zkusil sundat variátor a protočit motor bez něj.
26 říj 2011, 16:44
myslíš že je tam nějakej rozdíl s ním a bez něj?já to zkouším na stojanu,to by snad vliv mít nemelo ne??ale je pravda že s tím variatorem ten přede mnou něco dělal,nebo spíš si nechal dělat.jo a do výfuku to teda nesřílí
28.10. edit:tak to co jsem psal mi to dělalo furt a tak jsem si konečně sehnal lukopren a přetěsnil tu přírubu pod karbecem a vypadá to dobrý -taková blbost..
MŮŽETE MI NĚKDO PORADIT NA CO JE U VARIATORU BAOTIAN R TA PODLOŽKA CO JE U ČEPU ?MĚNIL SEM VČERA VARIATOR A U TOHO PŮVODNÍHO NEBYLA TŽAK SEM JI TAM RADŠI NEDAL ,PROTOŽE JSEM NEVĚDĚL KAM A ZDÁ SE MI ŽE TO JEDE NĚJAK POMALEJŠ .DAL JSEM TAM I NOVOU KONTRASTKU CO BYLA V BALENÍ A VÁLEČKY 5.8g .DEMONTÁŽ DOCELA PAKÁRNA ZKOUŠEL JSEM TEN ZLEPŠOVÁK CO TAM MÁ VYFOCENEJ PUMA DĚDEK A VYPADALO TO ŽE ULETÍ TEN ZUB TAK JSEM NASTARTOVAL FLEXU A ŠLO TO JAK PO MÁSLE AKORÁT SEM MUSEL KOUPIT NOVÝ MATKY.
Naposledy upravil
KYBLOS dne 28 říj 2013, 12:56, celkově upraveno 3
Důvod: Sloučeny 3 příspěvky pod sebou
30 říj 2011, 11:10
Ahoj , v některém příspěvku zpátky jsem psal o utěsnění přírub karburátoru - falešný vzduch dokáže udělat ze života peklo , většinou se to pozná tak , že už na první zkoušku to moc nereaguje na pohyb seřizovacích šroubků , pokud je rozměr čepu variatoru 38x20 ,tak tam tu podložku nedávej a v jednom příspěvku jsem doporučoval do variatoru Baotian R místo dodávaných válečků ,dát válečky 5,0 gr - s těmi to jede nejlíp.