Technické problémy s čínskými skútry do objemu 50ccm (včetně).
Odeslat odpověď

JMSTAR EAGLE 50

28 srp 2009, 08:19

Dobrý den, má někdo zkušenosti s odblokováním tohoto číňana? Zkoušel jsem měnit CDI za Naraku (NK390.22, NK390.24) a ani s jedním to nenastartovalo :-(
Motor je 139QMB

Díky David

Re: JMSTAR EAGLE 50

28 srp 2009, 12:36

Zdravím, mám doma taky Eagle 50 a odblokování jsem neřešil , protože tak jak jsem ho koupil v obchodě mě bez problémů točí k 8000 ot a má snahu jít na 50km/h bez jakekoliv úpravy /restrikce/, nevím jestli už byl takhle dodán nebo ho odblokovali v předprodejním servisu, ale je divný že ti nereaguje na odblokované CDI.

Re: JMSTAR EAGLE 50

28 srp 2009, 12:49

To je znak toho, ze odblokovan neni. Ale nekomu to mozna staci...

Re: JMSTAR EAGLE 50

28 srp 2009, 13:19

No já mám skútr na jízdu do zaměstnání a po městě, takže žádný sprinty a má najeto 250 km, takže na začátku záběhu, jen jsem ho párkrát zkusil co v něm je a jak jsem psal - má snahu jít na 50 km/h a vytáčí se na skoro 8000, snad ani nemůžu od 50 tky v seriovým základu a ve 4T čekat víc

Re: JMSTAR EAGLE 50

28 srp 2009, 14:49

Zdar, taky mám ten samý skůtr. Myslím si, jestli ti na tachometru ukazuje 50 km/h, ve skutečnosti jedeš 45 km/h - takže tě brzdí nějaká restrikce. Myslím si, že je to elektronicky omezené v CDI, ale jak tady dnemecek psal, tak mu tam ani jedno ze dvou CDI od Naraku nefungovalo, resp. nešlo nastartovat. A přitom to jedno je přímo pro tyhle motory - 139QMB. Tak nevím, jaké CDI mám koupit, chtěl bych ho taky trochu vyladit, aby dal aspoň 60 km/h a byl silnější při rozjezdu a do kopce. Kdyby náhodou někoho něco napadlo, tak ať napíše. U variátoru restrikce není, v karburátoru taktéž žádná restrikce. Jestli CDI od jiný firmy nebo se zároveň musí vyměnit i zapalovací cívka, popř. přetryskovat karburátor. Nebo i svíčka?

Re: JMSTAR EAGLE 50

28 srp 2009, 15:15

Ahoj tady je odkaz na příslušenství od Naraku- najdi si cdi jednotky a klepni na ni - vždycky dole je vyhozený na jaký je to modely skútrů
http://www.hyperzbozi.cz/zbozi/naraku/3/
tohle by tam zrovna mělo pasovat na Eagle
http://e-shop.adventure-biker.cz/index. ... -ot-390-05

Re: JMSTAR EAGLE 50

29 srp 2009, 00:55

Zdar chlapi, jak vidím už máte se strojem JM STAR Eagle50 nějaký zkušenosti.
Distributor je sice firma Olpran, ale jink je to určitě čistokrevnej číňan.
Jak to teda hodnotíte, je to aspoň trochu spolehlivý ?
No a když srovnám fungl novej Eagle a Keeway Focus se stavem cca 4.000 km za stejný finance, co je lepší volba ?

Re: JMSTAR EAGLE 50

29 srp 2009, 08:24

omezení průchodu vzduchu ze sání,totéž ve výfuku,šroubek v karbecu nad membránou,kratší trubka po které se šoupe varec??????? fakr nic? Mělo by to jet 60-65.jestli Ti točí kolik píšeš,tak bych to víc neroztáčel

Re: JMSTAR EAGLE 50

29 srp 2009, 09:36

Tak podle výrobce JMSTAR stačí vyměnit válečky, karburátor (možná stačí přetryskovat), cívku a CDI. Zkusím to CDI co navrhoval citereh.

Re: JMSTAR EAGLE 50

29 srp 2009, 14:49

pajapaja píše:omezení průchodu vzduchu ze sání,totéž ve výfuku,šroubek v karbecu nad membránou,kratší trubka po které se šoupe varec??????? fakr nic? Mělo by to jet 60-65.jestli Ti točí kolik píšeš,tak bych to víc neroztáčel

Ahoj , mě to opravdu jede na tech skoro 8000ot. bez jakehokoliv zásahu do restrikcí , a to nemám plnej plyn - tak na 3/4 otevřenej rychlopal, jinak by šel ještě víc, ale je v záběhu tak asi opatrně, nevím možná to odstranili při předprodejním servisu,protože to docela dobře táhne vrchy

dnemecek:
ahoj kde jsi sehnal to info od Jmstar? klepni odkaz ,at tam kouknu - dávám dohromady takovou trochu ucelenější sbírku rad , návodů a manuálu pro Eagle, do které by mohl v případě potřeby kdokoliv nakouknout

Re: JMSTAR EAGLE 50

30 srp 2009, 13:12

Tady je odpověď od výrobce:

Dear Sir,

You must change the carburetor, ignition coil and the igniter. In addition, you need to replace the clutch balance ball inside the engine with less weight ball

Best Regards,

Carlos

Best Regards,

Carlos

SHANGHAI JMSTAR MOTORCYCLE INC
Phone : +86 21 67355894
Fax : +86 21 67356093
www.jmstar.com

Re: JMSTAR EAGLE 50

30 srp 2009, 14:15

Ahoj jo tak ty jsi kontaktoval přímo jmstar a jejich odkaz na mail ,dobrý já myslel že máš odkaz na nějakou stránku mimo jejich firemní

dnemecek píše:Tak podle výrobce JMSTAR stačí vyměnit válečky, karburátor (možná stačí přetryskovat), cívku a CDI. Zkusím to CDI co navrhoval citereh.

Ahoj, už jsi zkusil to jiný CDI ?Dej vědět jak si dopadl , mimochodem kde je na tvým Eaglu CDI schované ? Vypadá to snad , že je u každýho jinde . Dík

Re: JMSTAR EAGLE 50

31 srp 2009, 22:28

Mám doma taky 2 tyhle broučky, tak dejte vědět, jak jste pochodili s tou CDI. Já jsem zatím akorát měnil oleje a svíčku. Myslím, že nás je v ČR docela dost s tímto strojem. Taky jsem se už obával, že Olpran skončil se zastupováním této značky, ale teď obnovil nabídku na internetu, navíc jsem v Globusu viděl úplně nový model Alien, tak snad nebude tak zle.

Re: JMSTAR EAGLE 50

01 zář 2009, 07:04

citereh píše:
Ahoj, už jsi zkusil to jiný CDI ?Dej vědět jak si dopadl , mimochodem kde je na tvým Eaglu CDI schované ? Vypadá to snad , že je u každýho jinde . Dík

Ahoj, CDI mám objednané, snad bude tento čtvrtek-pátek. Určitě dám pak vědět. Jinak CDI mám na pravé straně, pod úložním prostorem, připevněn na rámu.

Re: JMSTAR EAGLE 50

01 zář 2009, 16:19

Ahoj tak to je fajn já ho mám taky vpravo na rámu uchycený plastovou sponou- sundal jsi dolů celej plast nebo jsi přeřízl tu plastovou sponu a vytáhl to spodem ?
Na jiným skutrforu diskutuje nějakej borec co dělá firemně skútry a ten tvrdí , že vesměs všichni čínský 4T jsou převážně blokovaný na CDI / po r.v. 2005/, pokud to není specifikovaný typ /Baotian apod/, ty používají svoje druhy restrikcí, ale JMstar by měl být jen na CDI, tak dej vědět co jsi tam dal za typ CDI a jestli na rozdíl od těch prvních dvou , co jsi použil , tento funguje jak má . dík
Odeslat odpověď