JMSTAR EAGLE 50

Technické problémy s čínskými skútry do objemu 50ccm (včetně).

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod TUNER » 30 dub 2012, 21:20

Průměr 58 ve dvou ? )))) a jak jsi to měřil ? Podle toho kde byla ručička tachometru nejčastěji co ))))
Můj mazel je Škoda 130 - 1,8 T..........ostatní je druhořadý...:-D

Malaguti MAX 250ObrázekPiaggio X9 500ObrázekT-MaxObrázek
Uživatelský avatar
TUNER

2500+
 
Reputace: 202
Příspěvky: 3747
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Plzeň
Skútr / moto: Malaguti F12 50 + 250 - T-Max
Tuning / úpravy: F-12 50 - závoďák na okruhy - Phantom MAX do práce - T-Max pro radost :)

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod saslin » 02 kvě 2012, 18:05

Ale ne .Někdy to bylo na doraz ,čili nad 60-sátpřesně nevím-ručička dál nejde a do mírného kopce proti větru a byl fakt silný těch 40-45,ale celkový průměr to sem odhadl.
Naposledy upravil KYBLOS dne 22 bře 2013, 21:27, celkově upraveno 1
Důvod: Citování posledního příspěvku
saslin

50+
 
Reputace: -10
Příspěvky: 88
Registrován: 29 dub 2011, 18:57
Skútr / moto: jmstar
Tuning / úpravy: hlavní tryska

Re: JMSTAR EAGLE 50 lozisko

Příspěvekod omar.germany » 02 kvě 2012, 19:16

zdar ogari potreboval bych do žlutýho chrchla ložisko 6303X3 které má mít rozměry venkem 42mm a díra 17mm klasické 6303 má díru 17mm a rozměr venkem 47mm. Ložisko je do variátoru, drží osu variátoru..
omar.germany

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 21
Registrován: 05 srp 2010, 13:32
Skútr / moto: Suzuki AN 125ccm a Piaggio Skipper 4t 125

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod kalafuna » 06 kvě 2012, 19:35

to saslin:
Jo, jo, máš pravdu, ono to po zvětšení obsahu opravdu konečně jede. A je to asi nejlevnější tuning. Na rady tohoto fóra jsem nejprve měnil svíčku NGK, fajfku s cívkou, variátor Malossi, válečky a kdoví co ještě a pořád nic moc žádná rychlost. Nakonec se mi ztrhl závit na klikovce od neustálého
povolování a utahování při ladění válečků ale ještě trochu držel a já potřeboval jet druhý den do práce, tak jsem to risknul a při jízdě do kopce (asi 10km) se ztrhl ten tisícihran na klikovce a polořemenici a začal prokluzovat řemen a zahřátím roztavil ten silonový větrák (nebo co to je na té polořemenici, teď jsem se dočetl, že je to náběhová spirála) a taky se roztavil (řemen), až praskl a bylo vymalováno. Takže nové díly + tuningové zhruba asi 4500 - 5000 kč. Až vloni jsem kápnul, tuším na
http://www.multimoto.cz/ na 70 kit asi za 600 kč. Tak jsem to tam namontoval. Mic moc složitého to není, jen si člověk musí označit (když to nezná) co odkud odpojil a co kam patří. Já jsem si neoznačil jediný kus - stator na zapalování a dost sem se stím natrápil, než jsem přišel na to, že jsem ho dal o 180 stupňů obráceně. Ono to jelo, ale pomalu a dusilo se to a prskalo. Ale teď už to konečně jede. S maninou dohromady asi 170kg po rovině v pohodě 60. Před tím to jelo se mnou samotným sotva 50. Takže nějaké variátory a cívky atd. úplně zbytečně. On ten skútr samotný něco váží a těch 50 kubíků je na něj žalostně málo.
kalafuna

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 38
Registrován: 17 čer 2010, 22:09
Skútr / moto: JM STAR EAGLE 50

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod saslin » 07 kvě 2012, 17:28

Přesně tak světším obsahem to koněčně jede.Jen jsem měl práci s doladěním vzduchu a paliva-vzdušník ,nechal jsem tam orig.aerbox a musel jsem s ním dělet nějaké úpravy-navrtat dvě díry do toho plastu-někde jsem tam ve vláknu poslal fotky.Jehlu jsem dal 90-sátku.Jak to máš ty-jaký máš vzd.filtr.?
Naposledy upravil KYBLOS dne 22 bře 2013, 21:27, celkově upraveno 1
Důvod: Citování posledního příspěvku
saslin

50+
 
Reputace: -10
Příspěvky: 88
Registrován: 29 dub 2011, 18:57
Skútr / moto: jmstar
Tuning / úpravy: hlavní tryska

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod kalafuna » 07 kvě 2012, 20:18

Filtr mám orig. akorát jsem vyndal zevnitř tu zúženou hadici a oddělal sítko na vstupu. Trysku mám přejetou výstružníkem asi na 85, ale asi to bude chtít tu 90, protože to nejde za plynem - po přidání se to na moment zadusí. Ale už to konečně jede. Jen kdyby tp líp brzdilo, ta zadní je katastofa. Zeťákova Yukina gumuje asfalt a já musím brzdit s předstihem
kalafuna

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 38
Registrován: 17 čer 2010, 22:09
Skútr / moto: JM STAR EAGLE 50

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod saslin » 08 kvě 2012, 21:19

Chci se pro jistotu ještě zeptat,kdo máte typ eagle a 74 -ku kit spůvodním aerboxem? Jak máte nastavený vzdušník ,kolikátku jehlu,přece jen se mi zdá,že mě jde svíčka do běla a pokud dám vzdušník na 2.5 otáček jde svíčka do cihlové barvy,ale při rozjezdu tarokuje.Při 2 a něco navíc otáček tarokuje mín ale jde do běla .Jinak jede skvěle.Mám 74ccm 90-tku jehlu ngk svíčku.
Dík.

PumaDedek píše:TAK CO KLUCI,JIŽ NĚKDO VYSKOUŠEL???
http://www.multimoto.cz/index.php?797,v ... oru-d-(6ks)-sk%EF%BF%BDtr-16x13-5-2g

CHCI OBJEDNAT ,..... :idea:
Jaký olej nej- objednat = odkaz prosím.
IMG_7507[1].jpg

Koupil jsem je .Pak dám vědět-Pokud je dám do variátoru správně.Doufám,že mají být tím širším nahoru,aby roztáhovali var.

12.5. edit:
Zdravím chlapi.Po výměně řemene a po ujetí cca 400-500 km skůtr zastavil a nejel dál.Sundal jsem kryt variátoru a zjistil že řemen je úplně na šrot-jako by seškvařený a rozsekaný zároven.Variátor jsem měl dotažený,tak nevím co se mohlo stát.Nikde nic o co by se moh roztrhat ,
IMG0051A.jpg
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
saslin

50+
 
Reputace: -10
Příspěvky: 88
Registrován: 29 dub 2011, 18:57
Skútr / moto: jmstar
Tuning / úpravy: hlavní tryska

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod citereh » 14 kvě 2012, 11:03

Ahoj , to vypadá , jakoby tak dlouho prokluzoval , až se sškvařil a roztrhal - jaké bylo označení řemene , myslím výrobce ?Pokud se tento motor překituje ,tak se doporučuje dávat kvalitní řemen, protože originál a levná čínská náhrada se dá použít u serie ,ale po montáži kitu 70 to má větší zátěž na převodový ústrojí a tyto řemeny to dlouho nevydrží - dávají se většinou značkové a ověřené -
http://www.multimoto.cz/?126,vari%EF%BF ... EF%BF%BDtr
http://www.skutry-malsice.cz/xintian-ki ... ml#content
http://www.skutry-malsice.cz/baotian/bt ... ml#content

my dáváme většinou přednost řemenu GATES POWERLINK a nebo NARAKU

pokud se teda v Tvém případě nejednalo o výrobek s vadou už z výroby a převodové ústrojí - varec,spojka - běží jak má
Uživatelský avatar
citereh

500+
 
Reputace: 4
Příspěvky: 535
Registrován: 28 srp 2009, 12:30
Bydliště: Dobřany
Skútr / moto: JMSTAR Eagle 50
Tuning / úpravy: variator NARAKU HS,válečky 5,0 gr,NGK CR7HSA , kevlarový řemen NARAKU

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod saslin » 14 kvě 2012, 20:08

Ahoj .Značku řemene už nevím,ale kupoval jsem ho v multimoto,zkusím nějaký z tvého odkazu.Ještě,že se mi to nestalo,když sem byl 30 km od domu.Dík.Jo nevíš kde bych sehnal tu matku s spodložkou,která utahuje variátor-tu na klikovku-17-tka klíč.
Naposledy upravil KYBLOS dne 22 bře 2013, 21:28, celkově upraveno 1
Důvod: Citování posledního příspěvku
saslin

50+
 
Reputace: -10
Příspěvky: 88
Registrován: 29 dub 2011, 18:57
Skútr / moto: jmstar
Tuning / úpravy: hlavní tryska

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod citereh » 16 kvě 2012, 15:29

Ahoj. pokud ti běží varec a spojka v jedné rovině a nějak to nešmajdá , tak bych tipoval opravdu vadu řemene , ta 70 kit je opravdu na čínskej seriovej řemen smrtící - tu matku seženeš v prodejně se zaměřením na tohle zboží - měli by ji mít např. v OBI - je to rozměr M 12x1,25 a už jsem se setkal i s rozměrem M12X1,5 - VŠECHNO JE TO JEMNÝ ZÁVIT, nejlepší je koupit ten systém se zajištovacím silonem a nebo si to nechat vytočit u někoho známýho na soustruhu , tam se většinou najde celkem kvalitní material
http://citereh.rajce.idnes.cz/varec
Uživatelský avatar
citereh

500+
 
Reputace: 4
Příspěvky: 535
Registrován: 28 srp 2009, 12:30
Bydliště: Dobřany
Skútr / moto: JMSTAR Eagle 50
Tuning / úpravy: variator NARAKU HS,válečky 5,0 gr,NGK CR7HSA , kevlarový řemen NARAKU

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod saslin » 19 kvě 2012, 17:08

Ahoj tak si představ co se mi stalo.Vyměnil jsem ten klínák-rozměr 729*17.7*30 ,dal jsem ho tam nastartoval a zjistil ,že mi pořad zabíra spojka.Zkoušel jsem i jinou kontrastku a pořád to samé-postavím skůtr na kola -otáčky se zmenší skůtr cuká jak se chce rozjet.Jen maličko přidám plyn a už to zabírá.Dal jsem tam ty válečky o kterých psal puma dědek,ale těma to snad není.Mně se zdá že ten řemen nedosedá u variátoru až na hřídel.Fakt už nevím co se staloi otáčky se zmenšili z 800-set někdy i na 650.Nemůžou být vytahané spojkové pružiny?.Nebo mám špatně nastavenou směs ,já už fakt nevím.Porad.Díky.
saslin

50+
 
Reputace: -10
Příspěvky: 88
Registrován: 29 dub 2011, 18:57
Skútr / moto: jmstar
Tuning / úpravy: hlavní tryska

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod TUNER » 19 kvě 2012, 19:22

Kontrastka nemá se záběrem spojky nic společného,stejně tak směs...... Chybu hledej ve spojkových pružinkách - vyměň je za nové.
Můj mazel je Škoda 130 - 1,8 T..........ostatní je druhořadý...:-D

Malaguti MAX 250ObrázekPiaggio X9 500ObrázekT-MaxObrázek
Uživatelský avatar
TUNER

2500+
 
Reputace: 202
Příspěvky: 3747
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Plzeň
Skútr / moto: Malaguti F12 50 + 250 - T-Max
Tuning / úpravy: F-12 50 - závoďák na okruhy - Phantom MAX do práce - T-Max pro radost :)

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod saslin » 20 kvě 2012, 09:06

Asi jo ,ty co tam jsou už normálně vyndám bez námahy i kleštěmi .Mám zelené Hebo ale ty tam nejdou jsou o cm kratší a prostě tam nejdou
saslin

50+
 
Reputace: -10
Příspěvky: 88
Registrován: 29 dub 2011, 18:57
Skútr / moto: jmstar
Tuning / úpravy: hlavní tryska

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod citereh » 21 kvě 2012, 13:12

Ahoj ,přesně jak píše Tuner - spojkové pružinky jsou už vytahané a unavené - jsou už tak slabé ,že okamžitě po nastartování zabírají a unáší kolo , po lehkém přidání plynu okamžitě zaberou , protože už nemají žádnou sílu a odpor, my když je měníme ,tak je natahujeme s dost velkou silou
http://www.skutry-malsice.cz/baotian/pr ... ml#content
většinou stačí dát ty modré
Uživatelský avatar
citereh

500+
 
Reputace: 4
Příspěvky: 535
Registrován: 28 srp 2009, 12:30
Bydliště: Dobřany
Skútr / moto: JMSTAR Eagle 50
Tuning / úpravy: variator NARAKU HS,válečky 5,0 gr,NGK CR7HSA , kevlarový řemen NARAKU

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod saslin » 25 kvě 2012, 18:57

Jo ale na těch čínských je jedna strana těch zobáčků delší a tím pádem jde nasadit-na těch z odkazu jsoou oba zobáčky stejné.Ten jeden se vytáhne tím nasazením?díky.

Chlapi pošlete mi někdo odkaz kde bych sehnal komplet spojku na jm star eagle 13" kola na starém spojk.zvonu jsem měl rozměr 117.5,ale všude vidím u spojky průměr 105 nebo 107.Která by tam pasovala-pro Citereh.Na ten můj 74ccm motor.Tu starou jsem odepsal-strhl jsem zavit na té ploché matce i na tom čepu-řemenici Díky.

15.6. edit:
Chlapi nikde nemůžu sehnat těsnění pod kryt variátoru na jmstar eagle 50QT 13" kola Pošlete prosím odkaz.Díky. Koupil jsem toto ale nepasuje je krátké Těsnění pod kryt variátoru 400mm - čínské 4T skútry 139QMB/A {7001442}
saslin

50+
 
Reputace: -10
Příspěvky: 88
Registrován: 29 dub 2011, 18:57
Skútr / moto: jmstar
Tuning / úpravy: hlavní tryska

PředchozíDalší

Zpět na Do 50ccm

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 11 návštevníků

cron