to saslin:
Jo, jo, máš pravdu, ono to po zvětšení obsahu opravdu konečně jede. A je to asi nejlevnější tuning. Na rady tohoto fóra jsem nejprve měnil svíčku NGK, fajfku s cívkou, variátor Malossi, válečky a kdoví co ještě a pořád nic moc žádná rychlost. Nakonec se mi ztrhl závit na klikovce od neustálého
povolování a utahování při ladění válečků ale ještě trochu držel a já potřeboval jet druhý den do práce, tak jsem to risknul a při jízdě do kopce (asi 10km) se ztrhl ten tisícihran na klikovce a polořemenici a začal prokluzovat řemen a zahřátím roztavil ten silonový větrák (nebo co to je na té polořemenici, teď jsem se dočetl, že je to náběhová spirála) a taky se roztavil (řemen), až praskl a bylo vymalováno. Takže nové díly + tuningové zhruba asi 4500 - 5000 kč. Až vloni jsem kápnul, tuším na
http://www.multimoto.cz/ na 70 kit asi za 600 kč. Tak jsem to tam namontoval. Mic moc složitého to není, jen si člověk musí označit (když to nezná) co odkud odpojil a co kam patří. Já jsem si neoznačil jediný kus - stator na zapalování a dost sem se stím natrápil, než jsem přišel na to, že jsem ho dal o 180 stupňů obráceně. Ono to jelo, ale pomalu a dusilo se to a prskalo. Ale teď už to konečně jede. S maninou dohromady asi 170kg po rovině v pohodě 60. Před tím to jelo se mnou samotným sotva 50. Takže nějaké variátory a cívky atd. úplně zbytečně. On ten skútr samotný něco váží a těch 50 kubíků je na něj žalostně málo.