Technické problémy s čínskými skútry do objemu 50ccm (včetně).
18 bře 2012, 16:20
Tak mamina,už týden jezdí do práce na scootru,
sice nabalená, ale v pohodě...
Já v pondělí,taky nastupuji,do nové práce,je to asi 14km,ale to
není lán, světa. Hlavně že mám práci a věřím, že to pošlape....
20 bře 2012, 18:53
Zdravím,
o víkendu jsem taky vytáhl z garáže mou "včelku", chytla po chvilce nakopávání, nedalo to ani tolik práce jako po minulé zimě a všechno v pohodě, jela stejně jako před zimou... až do dneška.
Ráno jsem ji v pohodě nastartoval (nakopnul, baterká má nejlepší léta už za sebou), dojel do školy, vše bez problémů. Odpoledne chci nastartovat a kopu a kopu a nic, tak jsem se mrkl na svíčku - černá a mokrá, netuším jestli to háže jiskru. Je to ta originál čínská, doma mám ještě NGK, tak ji tam zkusím zítra dát a uvidím, ale když to nepomůže, tak po čem mám ještě pátrat? Benzín tam asi jde když byla svíčka mokrá.
Nevím proč se mi to nestalo ráno, jel bych do školy busem a skútr nechal před barákem, teď ho mám zaparkovaný ve škole
21 bře 2012, 13:06
Ahoj , to může být cokoliv - ale většinou je to o 2 věcech - elektrika a palivo , pokud je svíčka mokrá - tak tam s největší pravděpodobností palivo jde , tak by to odpovídalo elektrice - zkusit jinou svíčku, kouknout na kabel ke svíčce a mohlo by odejít CDI, ale první bych zkusil svíčku apotom bych šel dál ted jsem opustil firmu NGK a zkusil DENSO a naprostá spokojenost
http://citereh.rajce.idnes.cz/Upravyhttp://www.scootershop.cz/4735-svicka-d ... 2fs-u.html
21 bře 2012, 13:44
Tiež si myslím, že je to tou sviečkou, väčšina no name čínskych sviečok zvykne práve po zime odchádzať, pokiaľ sa so skútrom nejazdí a je skúter skladovaný v chladnom prostredí. Z jari keď skútrik dosatne záhul ten šmejdovej materiál nevydrží...Ja som si ju preventívne vymenil za NGK na prvej prehliadke a mám pokoj.
To citereh: aký je rozdiel medzi NGK a Denso?Ide to lepšie s tým densom?
21 bře 2012, 14:49
Ahoj KLIF , myslím si ,že podstatný rozdíl v nich nebude - já jsem zkusil taky použít jinou náhradu za původní čínskou - zdá se mě , že oproti NGK to líp startuje a je to celý takový svižnější a dost mě k tomu přivedlo taky to , že ngk , které jsem měl v ruce byly různých výrobců - japan,indonesie,france apod. a denso jsem měl v ruce u pár kamarádů , kteří je používají ,jak ve skůtrech , tak v motorkách a všechny byly - Japan, ne že by to byla nějaká výhra ,ale aspon do toho nefušuje kde kdo , a taky mě k tomu přesvědčilo to ,že někde ta samá ngk stojí 180 kč a jinde 78 kč a ty denso stojí většinou všude stejně - no dal jsem ji tam , je na ní najeto přes 150 km a je hezky do rezava a zatím šlape tak, jak jsem si představoval a na stojanu jsem svůj 4T vytočil na skoro 10 000 ot a to se mě zatím s žádnou svíčkou nepovedlo
21 bře 2012, 15:01
Tak jsem svíčku dneska vyměnil a bohužel nic... zkoušel jsem to nakopávat a nemělo to ani snahu naskočit... pak jsem se díval na svíčku a na rozdíl od té staré byla tato i po nakopávání skoro úplně suchá. Zkoumal jsem přívod paliva a objevil jsem vzduchovou bublinu v jakési nádobce na cestě z nádrže ke karburátoru, ale nevím k čemu a nádobka slouží (viz obrázek). To kolečko za ní, ze kterého vedou dvě hadičky je filtr, ne? Může to být způsobené tou vzduchovou bublinou? Podařilo se mi trošku toho vzduchu vytřepat do nádrže a tam to vybublalo pryč, ale nevím jak bych dostal pryč ten zbytek.
Zkusil jsem dom vzít nabít tu mou vymlácenou baterku, že ji nabiju a zkusím, jestli to chytí přes startér, protože se mi zdá, že mám tu nakopávačku zase nějakou rozbitou, ale nedávám tomu moc šancí.
WP_000228.jpg
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
21 bře 2012, 23:32
Ta záhadná nádoba,je palivový filtr )))) Vzduch tam nevadí. Klidně ho vyhoď a kup na benzině nějakej lepší...stojí pár korun.
22 bře 2012, 00:08
Jak píše kolega,vyhodit,dát nový. Jinak skus odpojit hadičku za tím filtříkem,
směrem ke karbeci, mělo by to ch.....,pokut ne,tak je bukovej a chce to novej..
Jinak skus trochu benzinu pod svíčku a pokut slíbí, je to ok a po výměně filtř.
to bude makat...
Naposledy upravil
KYBLOS dne 24 bře 2013, 19:33, celkově upraveno 1
Důvod: Úprava neslušných výrazů
22 bře 2012, 16:12
Tak jsem tam dal tu nabitou baterku a přes startér to chytlo hned
23 bře 2012, 09:52
Ahoj,jak píší kluci vyměnit filtr a ten díl ,který je před filtrem, je podtlakový ventil, který je ovládán hadičkou od kolena karburátoru a vlastně vznikajícím podtlakem otvírá palivo - až to budeš mít nakopnutý ,tak lehce zmáčkni tuhle hadičku a měla by pulsovat
25 bře 2012, 11:00
Už to startuje normálně i přes nakopávačku, takže s tím nic dělat nebudu, jen trošku poladím karburátor a vyčistím bordel v airboxu až budu mít čas, protože to zas nějak divně jede a dusí se to
2.4. edit:
Zdravím, ve čtvrtek jsem vyměnil na skútru olej a od té doby to jede hůř než předtím, dusí se to, strašně pomalu se rozjíždí a občas to například při popojíždění stylem přidám plyn, pustím plyn, chcípne... dělá to od výměny toho oleje (vlastně obou olejů, měnil jsem i převodový), netušíte proč? Ten olej by měl být stejný, minimálně má stejnou specifikaci - 10W40 polosyntetika a bral jsem ho ve stejné prodejně, jak ten předchozí.
02 dub 2012, 22:22
Nenalil jsi ho tam třeba moc ?
03 dub 2012, 13:48
Ano, prva jsem ho tam nalil moc, ale pak jsem to co bylo navíc vytáhl pryč a teď by tam mělo být optimální množství, ale dělá to pořád
A další problém, konečně jsem objednal a vyměnil ten přerušovač blinkrů a k mé neskonalé radosti to zas jen svítí a nebliká! Kde může být chyba, nebo může být něco v nepořádku s tím novým přerušovačem? Vypadá uplně stejně jak ten předchozí, i konektor byl stejný, tak si myslím že by to mělo být to samé. Nebo na co ještě se mám mrknout? Jsem z toho skútru už poslední dobou zoufalý, sype se mi pod rukama
04 dub 2012, 09:53
Ahoj, tak zkus přejít kabeláž okolo přerušovače - kostra, přívody apod - taky může být vevnitř obráceně zapojený - dneska to dělá kdekdo a je třeba to zkusit , jak to bude fungovat obráceně zapojený - už jsem se stím setkal , že se museli přehodit dráty ,aby to blikalo , s tím olejem je to divný - jak píše Tuner - může tam být víc , potom by to mohlo vylézt ven přes gufero na klice , ale že to chcípá po výměně oleje - to jsem ještě nepotkal - přejít karbec , nastavení bohatosti, volnoběh, přívod paliva , ale popkud se dodrží předepsané množství, tak by to nemělo mít na chcípání motoru vliv
30 dub 2012, 18:00
Zdravím po dlouhé době. V čera jsem svůj skútr po zimě vytáhla jel na něm na zápas-fotbal.Vzal jsem i přítelkyni -já 90kg ona 65a jeli jsme tam a zpátky cca 70kmPodotýkám že jsem si na jm star dal sám 74ccm kit pomocí vás všech doladil vzduch-dva cm-trové otvory v aerboxu a i při tom velkém protivětru co byl jsem jel v průměru 58km a to mi tam v půli cesty praskl na předním kole ventilek-zkrátka uletěl a musel jsem těch 30 km jet na prázdném předním.,úplně se divím ,že po výměně vše ok.Takže at žije čína
Mějte se chlapi.
Naposledy upravil
KYBLOS dne 22 bře 2013, 21:27, celkově upraveno 1
Důvod: Citování posledního příspěvku