JMSTAR EAGLE 50

Technické problémy s čínskými skútry do objemu 50ccm (včetně).

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod citereh » 20 úno 2012, 15:31

Ahoj, tak jeden nátrubek na té hadici je napojen na víko ventilů a odsává olejové výpary do airboxu , ta slabá hadička která vede do té hadice airboxu se pustí navolno dolů - většinou se přichytí do držáku na hadičku provypouštění benzínu z karbecu /pancéřovaná/ , ten druhý vstup je od podtlakového ventilu,který do airboxu přepouští v určitým okamžiku část zplodin výfukových plynů a je to nasáváno do karbecu , taktéž odpojit a oba vstupy do hadice airboxu zaslepit - když budeš mít čas ,tak si projdi celý vlákno Jmstar Eagle - už jsme tady o tom taky psali .Ta pružina v té nabídce je + 1000 ot - to znamená že od serie se liší tím ,že má navýšení 1000 ot, ty tam máš +1500 ot a chtěl jsi +1000 ot, my teda dáváme do těchto motorů válečky 5,0 gr a necháváme originál pružinu,pokud je již měkká ,tak používáme právě tuhle
Uživatelský avatar
citereh

500+
 
Reputace: 4
Příspěvky: 535
Registrován: 28 srp 2009, 12:30
Bydliště: Dobřany
Skútr / moto: JMSTAR Eagle 50
Tuning / úpravy: variator NARAKU HS,válečky 5,0 gr,NGK CR7HSA , kevlarový řemen NARAKU

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod Awes » 20 úno 2012, 16:44

a mysliš že když to tam nteda neni ze se nic nedeje ?
a jeste dotaz prosim te v sacim potruby mezi karbecem a hlavou jsou 2 vystupy. z jednoho vede hadicka do kouhoutku na benzin a druhou mam zaslepenou na vede kam??
diky
Awes

5+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 9
Registrován: 17 zář 2011, 14:38
Skútr / moto: jmstar sport 50

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod citereh » 21 úno 2012, 12:19

Ahoj , tak ta jedna slabá hadička ti podtlakem otevírá podtlakový palivový kohout a ten druhý vývod je právě k tomu podtlakovýmu ventilu,který přepouští část splodin zpět do sání, pokud je zaslepený tento vývod ,tak se nic neděje
Uživatelský avatar
citereh

500+
 
Reputace: 4
Příspěvky: 535
Registrován: 28 srp 2009, 12:30
Bydliště: Dobřany
Skútr / moto: JMSTAR Eagle 50
Tuning / úpravy: variator NARAKU HS,válečky 5,0 gr,NGK CR7HSA , kevlarový řemen NARAKU

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod Awes » 21 úno 2012, 18:15

supr díky za pomoc ahoj
Awes

5+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 9
Registrován: 17 zář 2011, 14:38
Skútr / moto: jmstar sport 50

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod PumaDedek » 02 bře 2012, 22:08

:idea: CO VY NA TENTO OLEJ DO SCOOTRA???
http://www.oleje.cz/eshop/show_prod.php?id=2062
elektronické DÝMKY https://www.youtube.com/my_videos?o=U
Mechanik manželky scootra KM-YM125T-U
Uživatelský avatar
PumaDedek

500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 561
Registrován: 09 led 2011, 23:59
Bydliště: HOŘICE v Podk.
Skútr / moto: KM YM125T-U mé ženy já jsem mehanick...

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod citereh » 03 bře 2012, 19:11

Ahoj, jj docela dobrý , i když jsem už tady někde četl na netu , že Castrol už není to co býval a žije už jen z legendy, ale proč ne , my dáváme zatím do všech skůtrů
http://www.oleje.cz/eshop/show_prod.php?id=1295
a zatím naprostá spokojenost
Uživatelský avatar
citereh

500+
 
Reputace: 4
Příspěvky: 535
Registrován: 28 srp 2009, 12:30
Bydliště: Dobřany
Skútr / moto: JMSTAR Eagle 50
Tuning / úpravy: variator NARAKU HS,válečky 5,0 gr,NGK CR7HSA , kevlarový řemen NARAKU

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod PumaDedek » 06 bře 2012, 22:53

:wink: Tak jsem dnes odzimoval,sprovoznil i s výměnou oleje,dva
scootry.
Obrázek
Nakonec jsem u nás koupil Valvoline.ale při výměně u červeného,jsem čuměl,bylo tak 0,45l oleje.
Obrázek Obrázek
To byl po servisce v Olpranu v Hořicích po 300km. Tet tam je necelých 1000km...Moc to prý nejelo,dle tvrzení majitelky.
Když jsem olej vyměnil a dolnil dle pokynů v ser.knižce,poladil a při stávající grmáži válečků 6g,jsem to vezl k majitelce,
tak jsem mastil se svými 110kg 65km/h po rovince. Je jasný,že tachák může fikslovat,ale jelo to podstatně lépe,než
jsem to skoušel na podzim...
U scootru maminy,orange,byla nápln OK....a i s válečkami 5g konus filtrem atd. to jede stejně..65 po rovince.Mno
mamina s 55kg,pojede asi více... :D
elektronické DÝMKY https://www.youtube.com/my_videos?o=U
Mechanik manželky scootra KM-YM125T-U
Uživatelský avatar
PumaDedek

500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 561
Registrován: 09 led 2011, 23:59
Bydliště: HOŘICE v Podk.
Skútr / moto: KM YM125T-U mé ženy já jsem mehanick...

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod Vargas » 07 bře 2012, 11:22

Bezva dědo :wink: :wink:
Jednou sám vidět je lepší, než stokrát slyšet....
------
Řekni mi a já zapomenu.
Ukaž mi a já si zapamatuji.
Nech mne to dělat, a já pochopím...
-----------------------------------
Obrázek
Uživatelský avatar
Vargas

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 371
Registrován: 26 bře 2011, 12:17
Bydliště: Čáslav, okres Kutná Hora, Středočeský kraj
Skútr / moto: zatím bez skútra
Tuning / úpravy: bez tuningu

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod citereh » 07 bře 2012, 23:51

Ahoj , jj Valvoline dobrá volba , s tím množstvím oleje je to dost problematický - něco jinýho je v knížce a něco jinýho je v motoru - chce to opravdu vychytat , - já kupuju do Eagla Shell 1L , vyměním olej a při další výměně koupím znovu ten samý a po výměně mě zbyde v obou dohromady na třetí výměnu :lol:
Uživatelský avatar
citereh

500+
 
Reputace: 4
Příspěvky: 535
Registrován: 28 srp 2009, 12:30
Bydliště: Dobřany
Skútr / moto: JMSTAR Eagle 50
Tuning / úpravy: variator NARAKU HS,válečky 5,0 gr,NGK CR7HSA , kevlarový řemen NARAKU

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod PumaDedek » 08 bře 2012, 09:45

:idea: Tak to máš pravdu, co scooter od čínana,to org.
Do červenýho,jsem v poho dal 0,8 l a na měrce- v půlce / slabé části /
U orange maminy, jsem dal 0.7 l a měrka do půlky silné části.... :roll:

Obrázek

A V NÁVODU.............................0.9 l..tak to asi čínan zbytek pije..... :mrgreen:
elektronické DÝMKY https://www.youtube.com/my_videos?o=U
Mechanik manželky scootra KM-YM125T-U
Uživatelský avatar
PumaDedek

500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 561
Registrován: 09 led 2011, 23:59
Bydliště: HOŘICE v Podk.
Skútr / moto: KM YM125T-U mé ženy já jsem mehanick...

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod kalafuna » 15 bře 2012, 22:15

Ahoj kolegové, tak jsem dnes nasadil nabitou baterku a zkoušel jsem to natočit, protože už konečně i u nás v Jeseníku slezl sníh. Ale ouha, žlutý ďábel nic. Asi budu muset zítra vypustit starý benzín a nalít nový. Nevím, co to teď dělají za sajrajt. Za mladých let jsem po zimě vytáhl fichtla ze šopy, oprášil jsem ho a když nechytl nakopávačkou, tak se roztlačil a už se jelo. :D
kalafuna

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 38
Registrován: 17 čer 2010, 22:09
Skútr / moto: JM STAR EAGLE 50

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod TUNER » 16 bře 2012, 07:30

Vyčistit karbec a musí frčet ;-)
Můj mazel je Škoda 130 - 1,8 T..........ostatní je druhořadý...:-D

Malaguti MAX 250ObrázekPiaggio X9 500ObrázekT-MaxObrázek
Uživatelský avatar
TUNER

2500+
 
Reputace: 202
Příspěvky: 3747
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Plzeň
Skútr / moto: Malaguti F12 50 + 250 - T-Max
Tuning / úpravy: F-12 50 - závoďák na okruhy - Phantom MAX do práce - T-Max pro radost :)

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod citereh » 17 bře 2012, 16:31

Ahoj , tak to tankuješ nějakej sajrajt u pumpy - zkusil bych jinou , pokud je v dosahu - já jezdil do práce skoro celou zimu - dokud neuhodily ty klády koncem února a pokud nebyl sníh , tady na Plzensku ho zase tolik nebylo , a nemám žádný problémy s karbecem a se startováním po zimě - je fakt , že se obětuju a jednou za týden ho přes zimu , pokud nejezdím , našlápnu v garáži a nechám v klidu pobrblat asi 10 min.A tankuju pořád u jedné pumpy - Benzina Dobřany
Uživatelský avatar
citereh

500+
 
Reputace: 4
Příspěvky: 535
Registrován: 28 srp 2009, 12:30
Bydliště: Dobřany
Skútr / moto: JMSTAR Eagle 50
Tuning / úpravy: variator NARAKU HS,válečky 5,0 gr,NGK CR7HSA , kevlarový řemen NARAKU

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod kalafuna » 17 bře 2012, 18:35

Tak jsem dnes vyčistil karbec, pro jistotu jsem ještě dal čerstvý benzím a po několikanásobném šlapání a následně přes startét to na podruhé chytlo. Zajímavé je to, že zeťák odstavil Yukinu o dost dříve než já a má to uschováno taky u mě v šopě, tak mu to dnes bez problému chytlo. tak to asi v benzínu nebude. Tankuje tam, jak já - Agip. Vloni jsem po zimě taky nastartoval celkem bez problému. Ale to je jedno. Hlavně že nám konečně vylezlo slunko a můžeme prohánět ty naše žluté ďábly. Tak ať vám to kolegové dobře jezdí. :D
kalafuna

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 38
Registrován: 17 čer 2010, 22:09
Skútr / moto: JM STAR EAGLE 50

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod citereh » 18 bře 2012, 13:20

Ahoj hlavně ,že se povedlo , taky občas tvrdím - jsou věci mezi nebem a zemí..............
Uživatelský avatar
citereh

500+
 
Reputace: 4
Příspěvky: 535
Registrován: 28 srp 2009, 12:30
Bydliště: Dobřany
Skútr / moto: JMSTAR Eagle 50
Tuning / úpravy: variator NARAKU HS,válečky 5,0 gr,NGK CR7HSA , kevlarový řemen NARAKU

PředchozíDalší

Zpět na Do 50ccm

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků

cron