JMSTAR EAGLE 50

Technické problémy s čínskými skútry do objemu 50ccm (včetně).

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod Pildas » 22 říj 2011, 18:28

Ahoj dnes jsem se byl projet na Skůtr a koukám nejde mi otáčkoměr :) Před chozím jízdám jsem už sledoval ze se cuká a dnes odešel na dobro.
Je hnaný Bowdenem nebo elektrikou :?: Dík
Uživatelský avatar
Pildas

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 23
Registrován: 31 črc 2011, 01:55
Bydliště: Písek
Skútr / moto: JMSTAR EAGLE 50 (JSD50QT-15)
Tuning / úpravy: ..NGK C7HSA

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod citereh » 23 říj 2011, 09:51

P1010650.jpg
Ahoj , tak ryhloměr je hnaný lankem v bowdenu a otáčkoměr je hnaný elektrikou - zkus sundat plasty okolo přístrojovky a kouknout , jestli není někde prodřený kabel - pokud by jsi chtěl - mám doma jednu komplet přístrojovku na Jmstar Eagle 50 , je na ní natočeno 1000 km, tak dej zprávu na SZ - je plně funkční
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Uživatelský avatar
citereh

500+
 
Reputace: 4
Příspěvky: 535
Registrován: 28 srp 2009, 12:30
Bydliště: Dobřany
Skútr / moto: JMSTAR Eagle 50
Tuning / úpravy: variator NARAKU HS,válečky 5,0 gr,NGK CR7HSA , kevlarový řemen NARAKU

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod PumaDedek » 30 říj 2011, 19:38

TAK CO KLUCI,JIŽ NĚKDO VYSKOUŠEL???
http://www.multimoto.cz/index.php?797,v ... oru-d-(6ks)-sk%EF%BF%BDtr-16x13-5-2g

CHCI OBJEDNAT ,..... :idea:
Jaký olej nej- objednat = odkaz prosím.
IMG_7507[1].jpg
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Naposledy upravil PumaDedek dne 04 lis 2011, 14:07, celkově upraveno 1
elektronické DÝMKY https://www.youtube.com/my_videos?o=U
Mechanik manželky scootra KM-YM125T-U
Uživatelský avatar
PumaDedek

500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 561
Registrován: 09 led 2011, 23:59
Bydliště: HOŘICE v Podk.
Skútr / moto: KM YM125T-U mé ženy já jsem mehanick...

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod mark » 03 lis 2011, 19:14

Nemáte někdo náhodou někdo doma sedlo navíc. Všude jsem našel pouze verzi šedočernou.
Takhle dopadlo moje sedlo v práci, když se naněm chtěl povozit šéfa pes.
03112011421.jpg
03112011420.jpg
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
mark

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 18
Registrován: 17 pro 2009, 21:46
Skútr / moto: Honda Vision 110

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod citereh » 07 lis 2011, 10:03

Ahoj , tak to nas.re, zkus kontaktovat přímo Hořice - tam by to měli mít v originálu - někde tady ve vláknu je na ně kontakt
ten kontakt je tady na té stránce
viewtopic.php?f=78&t=2515&start=330

24.1.2012 edit:
Ahoj vespolek po dlouhé době - zatím pořád jezdím do práce na drakovi , tak jsem ted o víkendu udělal pár úprav - pořád se do toho nikomu nechtělo ,tak jsem to zkusil první / žárovky/
http://citereh.rajce.idnes.cz/Upravy
Naposledy upravil KYBLOS dne 25 říj 2013, 03:06, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou
Uživatelský avatar
citereh

500+
 
Reputace: 4
Příspěvky: 535
Registrován: 28 srp 2009, 12:30
Bydliště: Dobřany
Skútr / moto: JMSTAR Eagle 50
Tuning / úpravy: variator NARAKU HS,válečky 5,0 gr,NGK CR7HSA , kevlarový řemen NARAKU

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod PumaDedek » 24 led 2012, 21:34

:wink: JJ ,tak konečně,někdo,kdo se do toho dal a aspoň otestuje.
Dej potom foto,jak to šajní.....taky se na ně chystám.
elektronické DÝMKY https://www.youtube.com/my_videos?o=U
Mechanik manželky scootra KM-YM125T-U
Uživatelský avatar
PumaDedek

500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 561
Registrován: 09 led 2011, 23:59
Bydliště: HOŘICE v Podk.
Skútr / moto: KM YM125T-U mé ženy já jsem mehanick...

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod citereh » 31 led 2012, 18:21

Ahoj vespolek ,v poslední době se mě dost skůtrařů ptá na následující - použití pneumatik na Jmstar Eagle 50 4T - stávající rozměr 130/60/13 zaměnit za 140/60/13, jedná se o větší šířku pneu - pokud to už někdo zkusil ,dejte vědět sem , pravděpodobně se ptají ohledně změny šířky kvůli větší stabilitě.Díky
Uživatelský avatar
citereh

500+
 
Reputace: 4
Příspěvky: 535
Registrován: 28 srp 2009, 12:30
Bydliště: Dobřany
Skútr / moto: JMSTAR Eagle 50
Tuning / úpravy: variator NARAKU HS,válečky 5,0 gr,NGK CR7HSA , kevlarový řemen NARAKU

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod TUNER » 31 led 2012, 18:40

Nekontrolujou náhodou rozměry pneu na STK? Při evidenčce určitě jo. Každopádně větší stabilitě to neprospěje,akorát to pak může někde drhnout.
Sice jinej skútr,ale ve předu mam 130/70-13 a vzadu 140/60-13 a spíš jsem přemejšlel opačně dát i dozadu 130/70-13. Má kulatější tvar ,kterej dle mě půjde lépe klopit,oproti těm "šedesátkam".....
Můj mazel je Škoda 130 - 1,8 T..........ostatní je druhořadý...:-D

Malaguti MAX 250ObrázekPiaggio X9 500ObrázekT-MaxObrázek
Uživatelský avatar
TUNER

2500+
 
Reputace: 202
Příspěvky: 3747
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Plzeň
Skútr / moto: Malaguti F12 50 + 250 - T-Max
Tuning / úpravy: F-12 50 - závoďák na okruhy - Phantom MAX do práce - T-Max pro radost :)

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod citereh » 31 led 2012, 18:50

Ahoj,to ale budeš vzadu zv edat profil ze 60 na 70 a zužovat šířku z 140 na 130
Uživatelský avatar
citereh

500+
 
Reputace: 4
Příspěvky: 535
Registrován: 28 srp 2009, 12:30
Bydliště: Dobřany
Skútr / moto: JMSTAR Eagle 50
Tuning / úpravy: variator NARAKU HS,válečky 5,0 gr,NGK CR7HSA , kevlarový řemen NARAKU

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod TUNER » 31 led 2012, 20:22

Nepovídej,to mi nenapadlo :lol:
Já nic dělat nebudu,mam nazuté nové pneu jaké tam mají být,takže než je sjedu s tím nic dělat nehodlám. ;-) Ale při pohledu na tvar těch pneu,mi prostě přijde lépe tvarovaná ta 70ka než ta 60ka.která má na boku jakoby schod/ostrou hranu nebo jak bych to popsal,kdežto ta 70ka plynule přechází v bok pneumatiky. Za další se mi líbilo i to že má vyší profil,tudíž by byl i delší výslednej převod tim pádem maximálka. Neměřil jsem to ale o nějakejch 3-5% by to být mohlo. Za další by se to mohlo nepatrně projevit i na komfortu jízdy,díky vyší pneu. Toť můj názor :wink:
Můj mazel je Škoda 130 - 1,8 T..........ostatní je druhořadý...:-D

Malaguti MAX 250ObrázekPiaggio X9 500ObrázekT-MaxObrázek
Uživatelský avatar
TUNER

2500+
 
Reputace: 202
Příspěvky: 3747
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Plzeň
Skútr / moto: Malaguti F12 50 + 250 - T-Max
Tuning / úpravy: F-12 50 - závoďák na okruhy - Phantom MAX do práce - T-Max pro radost :)

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod citereh » 01 úno 2012, 12:01

Tak jsem to spočítal podle převodních tabulek a vyšlo mě - změna kola 140/60/13 na 130/70/13 přinese následující :
poloměr původního kola je 248 mm
poloměr nového kola je 255 mm
podvozek se zvýší o 7 mm
tachometr bude ukazovat o 3 procenta nižší rychlost
síla přenášená na vozovku se sníží o 3 procenta
Uživatelský avatar
citereh

500+
 
Reputace: 4
Příspěvky: 535
Registrován: 28 srp 2009, 12:30
Bydliště: Dobřany
Skútr / moto: JMSTAR Eagle 50
Tuning / úpravy: variator NARAKU HS,válečky 5,0 gr,NGK CR7HSA , kevlarový řemen NARAKU

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod TUNER » 01 úno 2012, 19:04

Neni náhodou tachometr v přednim kole ? .......
Navíc všem skútrum by se alespoň spřesnil tachometr a ukazoval by o něco menší nesmysl.
"Síla na vozovku" .... ))) to je právě ten těžší převod o kterym jsem psal.
Můj mazel je Škoda 130 - 1,8 T..........ostatní je druhořadý...:-D

Malaguti MAX 250ObrázekPiaggio X9 500ObrázekT-MaxObrázek
Uživatelský avatar
TUNER

2500+
 
Reputace: 202
Příspěvky: 3747
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Plzeň
Skútr / moto: Malaguti F12 50 + 250 - T-Max
Tuning / úpravy: F-12 50 - závoďák na okruhy - Phantom MAX do práce - T-Max pro radost :)

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod Awes » 19 úno 2012, 11:20

zdravím.
chtel bych se zeptat jakou pozivate pružinu za remenici (rozběhovou spojku)
mam tam tu zlutou pruzinu taje na 1500 ot
Mám totiz problem ze se mi trhal řemen a tady jsem si přečetl že to může způsobovat příliž tvrda pružina.
Dá se nekde koupit ta měkčí na 1000 ot??
A ještě jesi nevite kde se da koupit nebo nekdo nema navíc hadici od karbcu do filtrboxu.
děkuju za odpověď ahoj
Awes

5+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 9
Registrován: 17 zář 2011, 14:38
Skútr / moto: jmstar sport 50

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod citereh » 19 úno 2012, 12:05

Ahoj my nakupujeme tady
http://www.multimoto.cz/?196,pru%EF%BF% ... %BF%BD%29-{225533}
ta hadice se špatně shání , pokud se dá vůbec sehnat - bud se tam dává odpovídající náhrada,pokud ta původní je prasklá ,po odstranění té původní se tam vlepí lepidlem nová - je třeba sehnat odpovídající délku, tvrdost a sílu stěny hadice, shání se to všude možně - po lidech ,kteří dělají v práci s tímto materialem, po krámech s hadicemi a dokonce jsme měli úspěch na autovrakárně ,kde jsme taky sehnali odpovídající material , většinou se to ale koupí celý nový s airboxem , nebo se to předělá na otevřený filtr a popřípadě přetryskuje
Uživatelský avatar
citereh

500+
 
Reputace: 4
Příspěvky: 535
Registrován: 28 srp 2009, 12:30
Bydliště: Dobřany
Skútr / moto: JMSTAR Eagle 50
Tuning / úpravy: variator NARAKU HS,válečky 5,0 gr,NGK CR7HSA , kevlarový řemen NARAKU

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod Awes » 19 úno 2012, 21:16

diky este bych se chtel zeptat ta puvodni pružina je jaka tady to co jsi my poslal ten odkaz jsou tuningove pružiny jedna na 1000 ot. a druha na 1500ot.
jeste poprosim .kdyz jsem toho skutra koupil tak tam prave na te hadici z karbcu do filtru byl urvanej ten vyvod kterej by mel nekam vezt ale nevim kam. dira je omotana izolackou.
a na prave strane ramu je neco vypada to jako ventil se 3 nebo 4 vyvodama a nic mi do toho nevede myslim ze je to naka podtlakova regulace ale nevim muzete poradit diky
Awes

5+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 9
Registrován: 17 zář 2011, 14:38
Skútr / moto: jmstar sport 50

PředchozíDalší

Zpět na Do 50ccm

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 návštevníků