Technické problémy s čínskými skútry do objemu 50ccm (včetně).
10 zář 2011, 09:37
Chtěl jsem se ještě zeptat.Mám tam tedaválec 72ccm,trysku 90 vzdušník 1.5 ot.jehlu mám na střední rysce.Při plném plynu se to jako by dusía při asi třetinovém plynu to trochu tarokuje .Mám dát jehlu výš,nebo bude stačit zkusit seřídit ještě karburátor?Dík.
10 zář 2011, 09:46
Ahoj , a co barva svíčky ?Nastavení jehly většinou ovlivnuje chod motoru při 1/3 plynu , zkusil bych ji dát úplně nahoru a pokud to bude horší ,tak bych ji zkusil dát níž a zkus nastavit na bohatosti směsi / šrouberk naboku/ 2a 1/2 ot.Taky nepíšeš jestli tam je open filtr nebo původní airbox
10 zář 2011, 10:18
Svíčka jde spíš do běla ,airbox tam mám původní,jen jsem vyndal tu restrikci uvnitř
10 zář 2011, 10:26
Ahoj, no pokud jde do běla tak to vypadá na chudou směs - zkus si trochu přelepit ten vstup vzduchu do airboxu , aby tam šlo mín vzduchu - je to jen zkušební varianta pro posouzení , aby se ti to trochu obohatilo a uvidíš jestli je to poměrem tryska+airbox , ale je to opravdu jen nouzový řešení , pokud ti to nikde nepřisává falešný vzduch , tak by se to mělo změnit na plynu a reakci
11 zář 2011, 19:42
ještě jednou zdravím ,chci se zeptat-pořád to není ono s tím pův. airboxem ,chci tam dát ot. filtrjaký průměr mám koupit -jaký je na našich eaglech?
Dík.
12 zář 2011, 09:24
Ahoj měl by to být tento, ale pro jistotu si změř průměr hrdla , na který nasazuješ hadici od airboxu
http://www.multimoto.cz/?427,38-filtr-v ... l-m-38-mm-{1714621}
22 zář 2011, 09:52
Pokud máš chudou směs, pak ti stejně otevřené sání nepomůže. Tipuji, že ani větší tryska toho moc nevyřeší i když 85 je opravdu málo, zkus 90.
22 zář 2011, 10:03
Ahoj , souhlas - s montáží open filtru jen dáš motoru víc vzduchu a randálu , teoreticky tu směs obohatíš víc vzduchem , tady jde spíš o pořádné nastavení karburátoru - vhodná tryska a co nejvíce se přiblížit ideální směsi, tak aby odpovídala barva svíčky, starty v pořádku a motor šel za plynem v celým rozsahu otáček a to všechno chce více trpělivosti a nastavování a už jednou jsem tu psal, že nejsem moc zastáncem amatérských kitování těchto strojů - ze zkušenosti vím, že nejsnáze se seřizují a ladí tyto stroje v základní serii s minimálními úpravami - variator+válečky
27 zář 2011, 18:37
ahoj chtel jsem se zeptat koupil jsem nedávno jmstar 50 ale mam s tim trosku problemy nemate nekdo naky manual nebo treba fotecku motoru kde je sundany dekl aby slo videt na variator ??
popř. jak je to stou pruzinou za variatorem tlačící na kdryk který drží válečky ??
děkuji za odpověd.
27 zář 2011, 20:42
a.jpg
b.jpg
c.jpg
d.jpg
e.jpg
f.jpg
g.jpg
h.jpg
ch.jpg
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
28 zář 2011, 10:41
Ahoj, puma dědek ti to ukázal , ale pokud budeš mít čas , tak doporučuji přečíst tohle vlákno od začátku, aby jsi tak nějak b yl v obraze , o co všechno tady jde - za variatorem žádná pružina není - ta je ve spojce a dost si o tom přečteš tady - jak to zhruba všechno funguje
http://www.scootland.cz/scooter-tuning-jaknato/ samozřejmě - vítej mezi námi a pokud budeš mít nějaký problém , tak se tady zeptej - určitě ti někdo poradí nebo pomůže
28 zář 2011, 20:51
už tomu rozumim jak to je.. mel sem problem koupil jsem ho s tim že borec prede mnou měnil řemen za novy .
po cca 100km se řemen roztrh. tak sem koupil druhej remen a ten se roztrhl asi po 30 kilometrech.
proto už sem začal spekulovat jesi tam nemá být naka pružinka za tym variatorem..
už je mi to jasný..
stejne budu muset koupit naky dily na valečkách sou vybrouseny plošky ta plastova vrtulka sla taky srat
mužu se zeptat jakej použivate řemen?/ rozměry.. výrobce...cena
kupujete taky na
www.multimoto.cz ??
zatim díky za rady a za uvitání
fotky pomohly
čau
29 zář 2011, 10:51
Ahoj, tak to je divný , že ty řemeny tak praskají - po pár km -já tam mám řemen okolo 2800 km a je pořád v kondici - co se týče válečků tak pokud je tam hrana , tak s nimi ven , počítám , že je tam originál varec a nevím kolik má naběháno celej skútr , ale pokud je tam origo varec tak bych ho vyměnil za osvědčený
http://www.multimoto.cz/?553,vari%EF%BF ... try-50ccm-{3132949}
máme s ním velice dobré zkušenosti a oproti serii je to znát- dej tam ty 5,8 válečky a pokud to nebude ono ,tak tam dej válečky 5,0 gr- ty tam dáváme my a zatím to s nimi jede nejlépe.
http://www.multimoto.cz/?55,v%EF%BF%BDl ... 2815242%29co se týče řemenu , tak záleží jaký máš kola - na kola 10 je řemen
http://www.multimoto.cz/?125,vari%EF%BF ... EF%BF%BDtra na kola 12 a 13 je řemen
http://www.multimoto.cz/?17,vari%EF%BF% ... F%BDtr-12-ale nejlkepší je ho porovnat podle vyznačených rozměrů nebo změřit
výměna válečků nebo variatoru a kontrastní pružiny má svoje záludnosti - každý ti tu poradí jak na to - už to většina dělala
29 zář 2011, 20:53
čau tak nalitany to ma 8000.km + moje cca 200km na 2 řemeny.
variator je tam druhej ( ta polořemenice s válečky) + vzadu je žlutá pružina (asi tvrdčí) .na jednom valečku byl ten plast prasklej a rozjel se ...je možny když sou ty valecky uplne po smrti zeby se ten remen kuli tomu trhal??
každopadne variator pude kompletně novej na tu velikost kol mrknu nejsu si jistej ale borec co to mel predemnou rikal že koupil ten remen za 160kč na ty 12ctky. 13ctky a ja kupoval ten samej uvidim vyzkousim napisu
diky zatim čau
02 říj 2011, 09:45
Ahoj,tak nejdřív vyhod co nejdřív ty válečky - ty už jsou po smrti jakmile mají plošku, natož prasklý - tam bude asi ten problém s praskáním řemenu - žlutá pružina bude asi Malossi a k té je třeba dát odpovídající válečky - gramáž nejideálnější je to co děláme my - koupíme sadu válečků od Naraku - tam je to odstupnovaný a musí se zkoušet s pružinou - jednak je máš po ruce na výměnu a vyzkoušení a odpadá ti nový objednávání a poštovný a při výměně pružiny máš k dispozici další váhový tolerance
http://e-shop.adventure-biker.cz/index. ... -gr-916-99myslím , že se tím vyřeší problém s řemenem a pokud jsou tam 12 nebo 13 kola , tak je to 729x17,7x30 , může být i 729x18x30