Technické problémy s čínskými skútry do objemu 50ccm (včetně).
Odeslat odpověď

Re: JMSTAR EAGLE 50

06 led 2010, 13:21

Ahoj já si myslím, že do té převodovky bohatě stačí mogul trans90 API GL4
http://planetka.obchodak.net/cz-detail- ... 90-1l.html
Pohybuji se v oblasti dopravy a opravárenství a zatím s ním nebyly žádné problémy co se týče běžného použití , nemluvím o převodovkách používající spec. hypoidní olej pro vysoké tlaky, ale myslím si ,že provoz tak jednoduchého soukolí zvládne
http://www.scootland.cz/scooter-tuning-jaknato/udrzba/
ostatně je to každýho věc , co si tam naleje - na stránkách čínských výrobců skůtrů a jejich dealeru většinou preferují zrovna SHELL ADVANCE

Re: JMSTAR EAGLE 50

08 led 2010, 13:28

Ahoj, děkuji za info. motrový olej dám určitě Shell, dávám ho i do auta a jsem s ním spokojen. Jinak s tím diskem to bohužel nevyšlo, protože tam žádný jako náhradní díl nemají a neví, kdy jim přijde, jedině mám poslat celý skútr a oni na záruku to kolo u nich vezmou z jiného a přehodí, přijde mi to zbytečně zlouhavé. Asi počkám, až se bude dát víc jezdit co to bude dělat a pak uvidím.
Ještě jsem se chtěl zeptat jak jste to vyřešily s náhradními žárovkami, dá se koupit jako celá sada nebo jedině jednotlivě?

Re: JMSTAR EAGLE 50

08 led 2010, 13:45

Ahoj,tak s tím kolem to nevyšlo - já to zatím taky neřeším,když to nic nedělá za jízdy - žárovky jsou běžně k sehnání- ty do obrysovek a spz jsou stejný jako třeba do Fabie/ asi 3 kč/, jinak je koupíš všechny v nějaký moto prodejně - seznam a hodnoty jsou tady
viewtopic.php?f=66&t=2515&start=45

Re: JMSTAR EAGLE 50

11 led 2010, 11:25

Zdravím,

tak jsem nechal udělat přestavbu na 80ccm, sportovní vačku, sportovní vzduchový filtr, lepší variátor, cívka a CDI (u toho CDI si nejsem jistý, jestli je nějaká změna k lepšímu, ale aspoň pro dobrý pocit). Kit 80ccm obsahoval toto (píst, hlava, válec, variátor, pružina na spojku, CDI, cívka a to je snad všechno). Vyšlo to asi na 3000,- i s poštovným. Nechal jsem si to udělat v Praze Horních Počernicích, je tam jeden chlápek, je to fakt borec (pan Michálek, 731479080). Ani není drahej, platil jsem mu asi 2300,- a to v tom byl ten sportovní filtr, výměna oleje a všechna práce s přestavbou. No a jak to jezdí? Konečně to jezdí tak, jak jsem chtěl - z křižovatky má odpich, maximálka okolo 75km/h, když je vítr v zádech tak i 80 :-). Ještě máme objednaný hezčí tachometr, který by měl ukazovat asi do 120km/h, přímo od výrobce z číny (šílená domluva), ale zatím nedorazil, nicméně teď to neřeším, všude plno sněhu. Jo taky jsem měnil svíčku, ale to je asi nutnost, tu čínskou jsem si nechal jako záložní. Dál počítám s doděláním přídavné nádrže (nebo aspoň vyndám ten prázdný černý box, co je přímo pod zadkem pod sedačkou (u 125tek tam dávají vzduchový filtr, u 50ky je tam jenom zaslepka), tak doufám, že se mi tam vejde malý kanystřík. Žere to 4l na 100km, možná i trochu víc, tak bych si chtěl trochu zvednout dojezd. Další věci, co mě čekají - stabilizovat napětí v elektrice - když jedu v noci a dám blinkr, tak je pokles napětí a pohasíná hlavní světlo - není to nic hroznýho, ale je to takový pitomý. Pak se mi zdá, že to blbě dobíjí, ale to nemám pořádně odzkoušené, protože ho nemám zase tak dlouho (a možná s tím souvisí i to pohasínání světla). Ještě uvažuju o lepším řemenu, ale asi až sjedu ten čínskej. Výfuk měnit nebudu, zvuk to má teď pěknej a na optickej tuning jsem nikdy nebyl.

Re: JMSTAR EAGLE 50

11 led 2010, 11:42

Ahoj díky za další údaje - určitě někomu pomůžou s přestavbou - nevíš náhodou jakou měli origo válečky ve varci gramáž a jakou ti tam dali s tím novým variatorem?

Re: JMSTAR EAGLE 50

12 led 2010, 13:16

Ahojky. Vážně uvažuji také o přestavbě, chtěl jsem koupit kit 70cc je to jen válec,píst,čep a pístní kroužky, ale je to za tu cenu jakou ty uvádíš. Mohl by jsi mi napsat kde jsi to koupil? Když to vzchází finančně stejně tak bzch si tam dal kit 80cc. díky za odpověď.

Re: JMSTAR EAGLE 50

12 led 2010, 14:11

Ahoj , zatím nikdo neví jaký jsou v Eaglu originál válečky ve variatoru / gramáž/ a jaký jsou nejideálnější na výměnu ?

Už jte někdo zkusil na scootu cyklocomputer s bezdrátovým vedením ?

Re: JMSTAR EAGLE 50

16 úno 2010, 14:51

Původně jsem si myslel, že by to mohla být bílá 29 7047.WO podle tohohle http://www.baotianmotors.cz/14-kontrasni-pruzina.html kde tvrdí, že jde o pružinu pro všechny motory QMB, ale podle materiálů Malossi patří do QMB bílá 29 12658.WO, nebo žlutá 29 7042.YO. Je taky docela možné, že se liší jen nepatrně a pasují tam všechny tři. Taky by mě zajímal správný typ tunningového variátoru Mallosi Multivar. Opět na tom Baotianu mají vyfocený typ 5113269 http://www.baotianmotors.cz/87-variator ... tivar.html , ale podle tabulek Mallosi patří na QMB typ 5113139. Jestli budu časem kupovat ten variátor, pořádně si to ověřím, ta pružina na adventure-biker nestojí zase tolik, abych ji neobjednal na zkoušku http://e-shop.adventure-biker.cz/index. ... -297042-yo .

Tak pravdu měli asi ve firmě baotianmotors.cz, protože dneska jsem se dostal k tomu, abych ten variátor rozdělal a zjistil jsem následující: Žlutá pružina Malossi 29 7042.YO má přesně stejný průměr, výšku i počet závitů jako originál ALE má opačný smysl vinutí. Ten má shodný ta pružina vystavená na stránkách http://www.baotianmotors.cz/14-kontrasni-pruzina.html.
Neví někdo, jestli opačný smysl vinutí pružiny může způsobit nějaký problém? Ta kladka se od sebe neoddaluje přímo, ale otáčením po spirále, takže originál pružina se tím kroucením jakoby roztahuje, kdežto tahle by se stahovala.

Re: JMSTAR EAGLE 50

16 úno 2010, 17:28

rači se do toho nehrap bud rad že jezdiš

Re: JMSTAR EAGLE 50

16 úno 2010, 17:35

Karle smer vinuti vliv na pruzinu nema, ale to na jakou tvrdost/kila je zakalena.

Re: JMSTAR EAGLE 50

16 úno 2010, 19:17

Rady díky, tvrdost mám správnou :wink: , šlo mi o ten směr vinutí.

Re: JMSTAR EAGLE 50

19 úno 2010, 22:34

Chlapáci než se rozhodnete tuningovat tento velký stroj válcem nebo CDI moc se neukvapujte jelikož tendle stroj rozpohybovat se 4taktním motorem je docela problém samotně takže CDI je zbytečnost žádná restrikce tam není koupíte uplně stejné , pokud by tam restrikce byla ucitite cukání motoru ve 45-50km/h ale ještě se to nestalo
Dále pokud chcete koupit Válec prvně se mrkněte jaký tam máte než koupite nový jelikož se stává že tam davají vrtání 44mm a to je 65ccm válec takže prvně doporučuji přeměřit a potom buď 79ccm válec a nebo 89ccm Naraku s Hlavou
Jinak na to aby byl svyžný a čiperný je nutno vytáhnout sitko co je na filtru vzduchu na vstupu , pak gumová restrikce zevnitř filtru a pak projet jakou barvu má svíčka pokud by to vynechávalo chce to větší trysky , zvednout jehlu v karburátoru na maximum a nejlépe dát Variátor Malossi a nebo alespoň dát válečky originální pryč a koupit 5gr ty nám tu nejlépe fungovali a vodítka variátoru malossi jelikož ty originál to dlouho nevydrží , kolik pak jezdil nějak už si nepamatuji ale vím že rafička byla opřená do stěny tachometru myslím že je tachometr nějak do 60km/h ale to bych kecal ale rafička se prostě opírala o hranu tachometru
Jinak u všech čínských strojů jsou stejné motory u 4T liší se pouze délkou variátoru a délkou řemene jinak je vše stejné
http://forum.automoto-tom.net/viewforum ... 34b064e9ab
Karburátor má šroubek zboku ten si nastavte na 2,5 otáček na bohatosti ze strany od nakopávací páky skutr lepe chytá a volnoběžný otáčky jsou zvrchu karburátoru šroubkem přes pružinku

Re: JMSTAR EAGLE 50

20 úno 2010, 20:55

tomiktom:
Ahoj, mluvíme o stejném JMSTAR EAGLE 50 , 4T- tomu sítku ve vstupu vzduchu rozumím, ale ve vzduchovým filtru nemůžu nějak najít nějakou restrikci

Re: JMSTAR EAGLE 50

20 úno 2010, 22:58

Když odmontuješ dekl airboxu a otočíš ho, tak v tom otvoru je takovej zúžující výlisek... Pryč s ním... ale pozor, když nedáš trysku tak o 3-5 setin milimetru větší, tak to bude chcípat a nepojede... Budeš mít chudou směs...

Re: JMSTAR EAGLE 50

21 úno 2010, 18:05

No otoč filtr a pokud tam nic není tak na vstupu je sitko akorát, pak válečky ale stejnak bych dal raději sportovní variátor jak to bude jezdit 60km/h tak nevydrží dýl jak 4000km
Odeslat odpověď