Zdravím,
tak jsem nechal udělat přestavbu na 80ccm, sportovní vačku, sportovní vzduchový filtr, lepší variátor, cívka a CDI (u toho CDI si nejsem jistý, jestli je nějaká změna k lepšímu, ale aspoň pro dobrý pocit). Kit 80ccm obsahoval toto (píst, hlava, válec, variátor, pružina na spojku, CDI, cívka a to je snad všechno). Vyšlo to asi na 3000,- i s poštovným. Nechal jsem si to udělat v Praze Horních Počernicích, je tam jeden chlápek, je to fakt borec (pan Michálek, 731479080). Ani není drahej, platil jsem mu asi 2300,- a to v tom byl ten sportovní filtr, výměna oleje a všechna práce s přestavbou. No a jak to jezdí? Konečně to jezdí tak, jak jsem chtěl - z křižovatky má odpich, maximálka okolo 75km/h, když je vítr v zádech tak i 80
. Ještě máme objednaný hezčí tachometr, který by měl ukazovat asi do 120km/h, přímo od výrobce z číny (šílená domluva), ale zatím nedorazil, nicméně teď to neřeším, všude plno sněhu. Jo taky jsem měnil svíčku, ale to je asi nutnost, tu čínskou jsem si nechal jako záložní. Dál počítám s doděláním přídavné nádrže (nebo aspoň vyndám ten prázdný černý box, co je přímo pod zadkem pod sedačkou (u 125tek tam dávají vzduchový filtr, u 50ky je tam jenom zaslepka), tak doufám, že se mi tam vejde malý kanystřík. Žere to 4l na 100km, možná i trochu víc, tak bych si chtěl trochu zvednout dojezd. Další věci, co mě čekají - stabilizovat napětí v elektrice - když jedu v noci a dám blinkr, tak je pokles napětí a pohasíná hlavní světlo - není to nic hroznýho, ale je to takový pitomý. Pak se mi zdá, že to blbě dobíjí, ale to nemám pořádně odzkoušené, protože ho nemám zase tak dlouho (a možná s tím souvisí i to pohasínání světla). Ještě uvažuju o lepším řemenu, ale asi až sjedu ten čínskej. Výfuk měnit nebudu, zvuk to má teď pěknej a na optickej tuning jsem nikdy nebyl.