Technické problémy s čínskými skútry do objemu 50ccm (včetně).
Odeslat odpověď

Re: JMSTAR EAGLE 50

03 srp 2011, 10:32

Ahoj , no to je jako u osobáku - dáš to o zub a už to blbě pálí - úplně někde jinde a je to jako by tě někdo zezadu držel , protože to háže jiskru na úplně jinak postavený ventily - i když vůle na ventilech je nastavená dobře.
S těmi postřehy ze servisu plně souhlasím - už několikrát jsem měl tu čest se s podobnými lidmi seznámit třeba v servisu a prodejně a co se týče CDI jednotek tak například moje rezervní na Jmstar Eagle50 4Tv pohodě pasuje na Kingway

Re: JMSTAR EAGLE 50

03 srp 2011, 18:44

citereh píše:Ahoj , už jste někdo zkoušel dát do Eagle50 4T místo původní žárovky v hlavním světlometu - 12V 25W/25W patice BA20d tuhle halogenovou náhradu ?
http://e-shop.adventure-biker.cz/index. ... -35w-ba20d
Poznatek c.1 jsem daleko vic videt na potkavacku nez predtim overeno vcera za deste 8) a dokonce i za normalniho pocasi mne vice lidi pri prujezdu kolonou uhyba :shock:

Tmu jsem jeste nevyzkousel v Praglu jsou vsude lapmy :roll:
Naposledy upravil Winterwolf dne 05 srp 2011, 11:59, celkově upraveno 1

Re: JMSTAR EAGLE 50

03 srp 2011, 20:42

Ahoj Tak mi dnes dorazil Novy díl : http://www.multimoto.cz/?120,volnob%C4%9B%C5%BEka-start%C3%A9ru-%28bendix%29-4t-sk%C3%BAtr-50ccm-139qmb-qma-gy6-50 Namontoval A zkusil Nastartovat Ale chová se to uplně stejně jako ten starý díl . Když teda sundam ten Dekl a zkusim naprazdno tak Volnoběžka se tocí rychle ale nevysouva se k Tomu Velkemu ozubenemu kolu. Už fakt newím co dál .. :(

Re: JMSTAR EAGLE 50

03 srp 2011, 22:58

Ahoj všichni,chci reagovat na Pildase,k tý podivnosti s volnoběžkou startéru.Mě to dělalo stejný věci a na vině byla slabá baterie (když jsem zapnul všechny blinkry blikaly pěkně silně,na nakopávačku to taky chytlo),ale motor už baterka neroztočila a dělalo to jak popisuješ.Stačilo nabít baterii a bylo po problému.Skus ji nabít a uvidíš.Muže to být v tom.

Re: JMSTAR EAGLE 50

04 srp 2011, 10:09

Ahoj, tak to má HalfLife pravdu,slabá baterie to může dělat ,protože samotný startér je napevno - je to vlastně jen motůrek a při
roztočení vlastně pohání přes převod celou tu součástku / volnoběžka/ a ta se roztočením vysune a zabírá v ozubení polořemenice variatoru , pokud nemá dostatek síly a otáček/slabá baterie/ , tak se málo roztočí a nemá sílu se vysunout

Re: JMSTAR EAGLE 50

04 srp 2011, 11:56

Half Life píše:
Pildas píše:Ahoj Tak mi dnes dorazil Novy díl : http://www.multimoto.cz/?120,volnob%C4%9B%C5%BEka-start%C3%A9ru-%28bendix%29-4t-sk%C3%BAtr-50ccm-139qmb-qma-gy6-50 Namontoval A zkusil Nastartovat Ale chová se to uplně stejně jako ten starý díl . Když teda sundam ten Dekl a zkusim naprazdno tak Volnoběžka se tocí rychle ale nevysouva se k Tomu Velkemu ozubenemu kolu. Už fakt newím co dál .. :(

Ahoj všichni,chci reagovat na Pildase,k tý podivnosti s volnoběžkou startéru.Mě to dělalo stejný věci a na vině byla slabá baterie (když jsem zapnul všechny blinkry blikaly pěkně silně,na nakopávačku to taky chytlo),ale motor už baterka neroztočila a dělalo to jak popisuješ.Stačilo nabít baterii a bylo po problému.Skus ji nabít a uvidíš.Muže to být v tom.

Dobře, nabiju ji Baterie je Nová cca 2 mesíce . Po objednání jsem požadoval i tu (elektrolízu) baterii Poslaly a sdělily že je už naplnena . :| Nabil jsem ji hned jak prisla .

Re: JMSTAR EAGLE 50

06 srp 2011, 10:44

Zdravím.Tak a zase nevím.Ted sem jel asi 40 km,do30 km v pohodě a zase mi to udělalao to co již jednou.-najednou jako by začal vynechávat motor-ztratil tah-přidal-ztratil-přidal a když jsem zastavil zdechnul.Na klíček nešel nahodit ,musel jsem ho nakopnout ,to tak na 4-5našlápnutí chytnul ale s tí m výkonem to samé.Tak fakt nevím.

Re: JMSTAR EAGLE 50

06 srp 2011, 10:58

Ahoj tak to je divný - to vypadá jako by to nedostávalo občas palivo - možná se něco odehrálo na plováku / drhne nebo zůstává viset/, nebo jsi při montáži trochu ohnul jehlu - to se stává dost často - a nebo ti blbne podtlakový ventil - to by odpovídalo tomu , že nejde natočit hned, taky to může dělat kabel ke svíčce , koncovka kabelu takhle na dálku těžko něco poradit - chce to zkoušet - mám osvědčené - nejprve projít cestu paliva a potom cestu elektriky , pokud je motor po mechanické stránce v pořádku , tak to nic jinýho nemůže být

Re: JMSTAR EAGLE 50

06 srp 2011, 11:00

citereh píše:Ahoj, tak to má HalfLife pravdu,slabá baterie to může dělat ,protože samotný startér je napevno - je to vlastně jen motůrek a při
roztočení vlastně pohání přes převod celou tu součástku / volnoběžka/ a ta se roztočením vysune a zabírá v ozubení polořemenice variatoru , pokud nemá dostatek síly a otáček/slabá baterie/ , tak se málo roztočí a nemá sílu se vysunout

Tak Baterie je http://www.motostar.cz/cz/eshop/5873-yuasa-ytx9-bs/#utm_source=adwords&utm_medium=cpc&utm_campaign=Produkty Nabitá http://bikersplanet.cz/cz-detail-399603-optimate-4-nabijecka.html Stale se mi jen tocí naprazdno :( Pokud sundam Dekl a chytnu do kleští volnoběžku a zmáčknu start :D Tak se tocí takovou silou že se začne s kleští kouřit :) . Fakt už nevim co to muze byt.

Re: JMSTAR EAGLE 50

06 srp 2011, 11:07

Dík zkusím tu svíčku ,ten podtlak.ventil budu muset koupit-když nic budu mít aspon náhradní.Tu jhlu jsem 100 procent.neohnul-kdyby ale drhla ,tak co s ní?

Re: JMSTAR EAGLE 50

06 srp 2011, 11:13

citereh píše:Ahoj , už jste někdo zkoušel dát do Eagle50 4T místo původní žárovky v hlavním světlometu - 12V 25W/25W patice BA20d tuhle halogenovou náhradu ?
http://e-shop.adventure-biker.cz/index. ... -35w-ba20d

Takze po 400km naprosta pohodicka. konecne se da jezdit i v noci :twisted:

Parabola ma normalni teplotu jako predtim,ale jak jsem uz psal mel jsem tam 12V 35W/35W :wink:

Re: JMSTAR EAGLE 50

06 srp 2011, 11:17

Ahoj,už jsme to tady s PumaDědek popisovali - opatrně vyndat a v prstech narovnat - nasadit do membrány a zkusit jak chodí - nesmí nikde drhnout - nepoužívat žádný kleště nebo podobný nářadí - uděláš tam rýhy

Ahoj , tak jsem to sondoval ohledně těch žárovek do Eagle - výměna 12V 25W/25W za 12V 35W/35W halogen a zjistil jsem -
alternátor to v pohodě utáhne , patice BA20d souhlasí a plast v hlavních světlometech se nehřeje - pokud se majitelé Eagle50 4T podívají podrobně na přední parabolu , tak zjistí , že se nejedná o typicky čínský plast - noname , ale je tam označení JONWAY - což je americký výrobce skůtrů - Jmstar vyrábí v jejich licenci , takže by to měl být plast na trochu nějaké úrovni - majitelé skůtru Kingway, které jsem kontaktoval na jiných forech je mění taktéž a mají shodné osazení jako my a zatím bez problémů
http://e-shop.adventure-biker.cz/index. ... -35w-ba20d

Re: JMSTAR EAGLE 50

08 srp 2011, 21:19

citereh píše:Ahoj , no to je jako u osobáku - dáš to o zub a už to blbě pálí - úplně někde jinde a je to jako by tě někdo zezadu držel , protože to háže jiskru na úplně jinak postavený ventily - i když vůle na ventilech je nastavená dobře.
S těmi postřehy ze servisu plně souhlasím - už několikrát jsem měl tu čest se s podobnými lidmi seznámit třeba v servisu a prodejně a co se týče CDI jednotek tak například moje rezervní na Jmstar Eagle50 4Tv pohodě pasuje na Kingway

Ahoj, tak jsem byl v sobotu u toho experta a na nic jsme nepřišli. Zkoušel všechno možné, vačka byla dobře, posunovali jsem to dopředu i dozadu a nic. Prý to musí být v něčem jiném. Vyndali jsme trysky, profoukli, trysku mě zvětšil výstružníčkem a pořád nic. Filtr, bez filtru, tak ještě zkusil výfuk, jestli není zanešený a nic. Prý by to musel zkoušet čím by to mohlo být a to by trvalo tak 2 dny.
Tak jsem tam dnes hodil starý 50 válec a je to pořád to stejný - nejde to do otáček. Tak nevím, kde soudruzi z NDR udělali chybu :D . Před rozděláním motoru to jezdilo normál.

Re: JMSTAR EAGLE 50

09 srp 2011, 09:19

Ahoj , no tak pokud byla dobře provedená montáž válce / jako že jo/, tak to bude podle mě jen ve dvou věcech - obyčejně to tak je - 1. přívod paliva a složení směsi , 2. elektrika , zkusil bych tam strčit jiný CDI, aby se vyloučila poškozená jednotka CDI , prošel bych kabeláž - cívka a kabel ke svíčce - fajfka, a celou cestu paliva - v ničem jiným to být nemůže

Re: JMSTAR EAGLE 50

09 srp 2011, 16:09

Ahoj, v palivu to není, to jsme zkoušeli, zkusím dát to nové cdi od zeťáka. Ale chci se ještě podívat na magtneto, jestli není něco posunutýho. Rotor je na klínku, tak to by mělo sedět, ale stator jestli jsem nějak neposunul. Pokud si pamatuju ze škodovky, tak jsem ventily seřizoval, když byly ve střihu
a tady když to udělám, tak musím šrouby vyšrobovat štrašně vysoko a pak to má při zavřených ventilech strašnou vůli, asi tak 2 milimetry a ani to nechtělo jet. Tak to musím seřizovat při druhém zdvihu a to mi nejde na rozum. A ty rysky na rotoru magneta jsem nevěděl, která je správná. Při rozdělávání motoru jsem si označil fixou horní poz. pístu. Včera jsem mrkl na to video v odkaze, jak to tam předvádí ten Němec a ten měl horní úvrať na rysce s označením T. Taky jsem si myslel, že je to ona (T-top angl. vrchol), ale mě to vychází až na tu druhou rysku za tím téčkem. Tak jsem schválně sundal hlavu, abych viděl horní úvrať a opravdu mi to vacází na tu druhou rysku. Tak jsem z toho paf. Tak se jdu na to kouknout.
Odeslat odpověď