Technické problémy s čínskými skútry do objemu 50ccm (včetně).
25 črc 2011, 08:30
..který..horní,či dolní.....pokut by to šlo skrz, tak vrtnout a skusit prodloužit závit a delší šroub.
Větší , tj. na 8ku závit , nevím ,nevím moc "masa" tam není......hlavně v deklu.
a.jpg
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
25 črc 2011, 09:52
Ahoj, v deklu závit není - je jen v bloku - jak píše Pumadědek - převrtat a říznout 8 - těch už jsem na Jmstaru vyřezal několik , protože ten blok varce je slitina a na stržení závitu je idealní a dost měkká -chce to dotahovat s citem - musíš samozřejmě převrtat i tu díru v deklu na 8 - na 8 díru pro převrtání potřebuješ vrták 6,4 - díra se počítá - velikost novýho závitu x 8 = 6,4
25 črc 2011, 18:09
Dík Převrtám to.
26 črc 2011, 10:49
Ahoj , už jste někdo zkoušel dát do Eagle50 4T místo původní žárovky v hlavním světlometu - 12V 25W/25W patice BA20d tuhle halogenovou náhradu ?
http://e-shop.adventure-biker.cz/index. ... -35w-ba20d
26 črc 2011, 11:32
...taky by mne zajímalo,jak to svítí. Čekám až to někdo prubne......
Potom bych zakoupil....
31 črc 2011, 09:29
Ahoj , vlastním tento Skůtr po 3500km se mi zda že ma dost líný rozjezd. Po sundaní krytu , je jeasně videt "Volný" řemen a necha se sním volně pohybovat . Je to normalní ? Diky
31 črc 2011, 10:10
Ahoj, pokud je v pořádku spojka a je dost volný řemen, tak bych to řešil novým řemenem a kouknul bych i na válečky ve variatoru
http://www.multimoto.cz/?126,vari%EF%BF ... EF%BF%BDtr
31 črc 2011, 15:44
Díky, ješte mi nefunguje startovaní . Při zmačklem starteru se mi jen tocí volnobežka a nevysouva se . Při tom když jí vyndam tak se zda v poradku. Objednal jsem :http://www.multimoto.cz/?120,volnob%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BDka-start%EF%BF%BD%EF%BF%BDru-(bendix)-4t-sk%EF%BF%BD%EF%BF%BDtr-50ccm-139qmb-qma-gy6-50 Tak snad to bude Ok .
31 črc 2011, 15:55
Jj to klidně může být, ta je poháněná ozubením kotvy startéru a vyjíždí ven a zapadá do ozubení na polořemenici - pravděpodobně se něco odehrálo uvnitř volnoběžky , pokud s ní starter otáčí v pořádku, tenhle model jsme taky objednávali a montovali a zatím v poho
31 črc 2011, 16:59
Jeste, po kolika km se mení olej ? Dal jsem první vymenu v 500 km a ted mam 3500. Nalil jsem tam
http://www.znackoveoleje.cz/znackoveoleje/eshop/12-1-Motocyklove-oleje-4T/0/5/158-Agip-4T-RACING-5W-40-1l Neni teda "moc" ? Myslim že v navodu je psano 10W-40
31 črc 2011, 17:08
Ahoj, tak v manualu je 15w/40 specifikace SF , ty jsi tam dal plnou syntetiku , ted už by jsi měl u ní zůstat , ale ty lhůty výměny jsou kratší - ne olejem , ale jsou dány výrobcem motoru - tady je tabulka ůdržby a tam si najdeš km termíny výměny,my většinou použív áme olej 10W/ 40 polosyntetika pro 4T
1f.jpg
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
01 srp 2011, 19:18
Ahoj, tak jsem byl nucen rozhodit celý motor, protože se mi ztrhl tisícihran na klikovce. Tak sem tam dal novou a při té přiležitosti jsem dal i nový válec 70. Tak se mi to podařilo dát dohromady, ale nějak to nechce pořádně jet. Nejde to do otáček. Vačku mám danou na rysky, už jsem ji otáčel i o 180 stupňů a pořád to není ono. Jede to tak 30km. Volnoběh mám nadoraz, jinak to chcípne. Dnes jsem zkusil posunout o jeden zub vačku, protože se mi zdálo, že to není přesně na rysky, je to trochu lepší, ale nic moc. Otáčky už šly na stojanu k 6000, ale nechtěl jsem to trápit, možná by šly ještě o trohu víc.
Tak nevím, jestli je to tím novým válce, jestli se to zajede a pak to bude lepší, ale když jsem to koupil nové, tak to jelo normálně. Tak si myslím, že by to taky mělo jet. Asi jsem udělal někde chybu. Ventily neklepou, tak si mylím, že bych to měl mít seřízeno dobře(ventily).
Jestli byste mě mohl někdo poradit ?
Dík
01 srp 2011, 19:24
Objednano , jakmile bude namontim a dam vedet
02 srp 2011, 10:02
A to jsi nechal původní osazení karburátoru ?Měla by tam být větší tryska- mám tušení 90 tryska na 70ccm válec , koukni se z boku u ventilátoru je záslepka a pod ní se při otáčení motoru rukou objeví značky - jestli se ti kryje značka na seřízení ventilů s okamžikem střihu ventilů - musíš s tím otáčet dokola ,může to být posunutý - je to jako když jdeš na seriovce seřizovat ventily , pokud se to nekryje ,tak je to hozený na vačce o zub a na originál trysku 82 to taky moc nepojede - bude to dostávat málo směsi - jinak ventily na 70 ccm dej jako u 50ccm - vůli
02 srp 2011, 22:29
Jo, trysku sem nechal původní, vůle jsem dal dobré a o té záslepce jsem nevěděl. Ale nevšiml jsem si ji, dík. Já jsem se díval na rysky na vačce, ale když to bylo odkrytované, tak na to bylo vidět, ale teď s kryty je to vidět blbě. No zítra na to kouknu. Jinak jsem domluvený na pátek s jedním známým, že se mi to poladí. Je na to dobrý (bývalý mistr ČR v motokárách v 70. letech). S tou tryskou mi to nedošlo, zas budu muset platit zbytečně poštovné. Byl jsem se před časem ptát tady v Jeseníku u jednoho prodejce skůtrů (dělá taky servis) na trysku a dělal chytrého, že tryskou se výkon nezvedne, jen spotřeba a že mi tam hodí 70 válec a chtěl za to 3500 kč. Já koupil válec obyč. v Multimoto za 600 kč a udělal si to sám, akorát to musím ještě dotáhnout do konce. Ono s těmi chytráky v rádoby servisech pro skůtry je to stejný. Zeťákovi blbla Yukina, tak to dal tady jednomu, vyplázl 1000 kč za 3 hod. práce a nic. Prý je to buď cdi, nebo stator a že na ty číňany je těch cdi hodně a že každý skůtr tam má něco jinýho. A že když to objedná, že to stojí 600 a nebude to pasovat, tak že už mu to zpátky nevemou. Já při tom hledání klikovky na webu jsem všude viděl cdi, že prý pasuje na všechny č. skůtry. Tak sem vytáh to moje a vrazil to do jeho (protože to bylo úplně stejný) a jelo to. Tak sem mu to přiobjednal za 160 kč. No v tom Multimotu to mají fakt asi nejlevnější, jinde, jak sem se díval, tak to stálo taky víc. Ale mají tam malý výběr sortimentu.
Jinak ti ještě jednou děkuji, možná, že to do pátku spravím sám, měl jsem podezření, že to bude asi o jeden zub posunutý.