JMSTAR EAGLE 50

Technické problémy s čínskými skútry do objemu 50ccm (včetně).

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod citereh » 06 črc 2011, 15:09

Ahoj,no s tím drnčením - záleží odkud to vychází , jestli jsou to plasty nebo něco jinýho - já jezdím do práce každý den 7 km tam a 7 zpět , většinou lesem po panelce , tak jednou za dva měsíce vezmu klíče a celý to obejdu - od plastů, přední vidlice, kola, a všechno co má závit , o té spotřebě - koukal jsi na svíčku ? Tyhle 50 ve 4T jsou docela háklivý na počasí - stačí po ránu vlhkej vzduch a už to jinak jede a spaluje a to už nemluvím o kvalitě benzínu - všichni tomu říkají natural 95, ale co to ve skutečnosti je nikdo neví - kouknul bych na svíčku a jestli někde neprosakuje benzín - já jsem pro jistotu po 2 letech vyměnil všechny benzínové hadičky a u některých jsem docela slušně žasnul, jak byly rozpraskané
http://www.baotianmotors.cz/72-benzinove-hadicky.html - to jedno balení je v pohodě na Eagle
Uživatelský avatar
citereh

500+
 
Reputace: 4
Příspěvky: 535
Registrován: 28 srp 2009, 12:30
Bydliště: Dobřany
Skútr / moto: JMSTAR Eagle 50
Tuning / úpravy: variator NARAKU HS,válečky 5,0 gr,NGK CR7HSA , kevlarový řemen NARAKU

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod Nuramon11 » 06 črc 2011, 18:47

Svíčku mám takovou šedou, vypadá to spíš na chudou směs, ale po přidání plynu jde z výfuku černý dým, tak já nevím... :D A zdá se mi, že mám trochu benzínu v airboxu... nebo možná je to olej co smrdí benzínem, nic z tama ale nevytéká ven. To chrčení mi přijde jakoby vycházelo ze skříně variátoru, budu se tam asi muset mrknout až budu mít čas.
Uživatelský avatar
Nuramon11

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 113
Registrován: 09 čer 2010, 19:20
Bydliště: Břeclav
Skútr / moto: JMSTAR EAGLE 50
Tuning / úpravy: Variátor Naraku HS, válečky 5g, větší tryska karburátoru... a odrané oba boky

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod citereh » 07 črc 2011, 09:48

Ahoj, asi bych přešel ventily - vůle, a taky ten tmavý kouř může dělat zanesený ventil odtahu spalin,který vrací část spalin do sání a přešel bych nastavení karburátoru.
Do toho prostoru variatoru je dobrý se občas kouknout - co se tam odehrává , jakýkoliv podezřelý zvuk signalizuje odchylku v chodu - mohou to dělat válečky, samotná klec variatoru, řemen nebo spojka.Větší spotřebu a samozřejmě tím i vyšší kouřivost taky může dělat zanesený vzduchový filtr, ale ten pravděpodobně pravidelně čistíš.
Uživatelský avatar
citereh

500+
 
Reputace: 4
Příspěvky: 535
Registrován: 28 srp 2009, 12:30
Bydliště: Dobřany
Skútr / moto: JMSTAR Eagle 50
Tuning / úpravy: variator NARAKU HS,válečky 5,0 gr,NGK CR7HSA , kevlarový řemen NARAKU

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod Nuramon11 » 07 črc 2011, 19:14

Jojo, ventily mě taky napadly, bohužel nejsem na takové věci moc zručný, takže to asi budu muset svěřit servisu.
Uživatelský avatar
Nuramon11

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 113
Registrován: 09 čer 2010, 19:20
Bydliště: Břeclav
Skútr / moto: JMSTAR EAGLE 50
Tuning / úpravy: Variátor Naraku HS, válečky 5g, větší tryska karburátoru... a odrané oba boky

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod Half Life » 07 črc 2011, 20:36

Ahoj všichni,to já měl zase s mým Sršněm případ,že mi odešel "Regulátor napětí" http://sinkong.galerie.cz/5285628-srsen#77634591 .Zjistil jsem to když se mi vybila baterka a nabil jsem jí a za 3 dny bylo zase poní.Tak řikám našlápnu to nakopávačkou a budu přidávat plyn a kouknu jak bude sílit světlo ve světlech,no tak jsem našláp rozsvítil a světla nesvítili.Tak si řikám "hmm".Sundal jsem ten kryt co je u řidítek a ten na čumáku co jsou světla.Skoumám ty spoje jestli se něco nerozpojilo a všechno v pohodě.Tak jsem natočil video kde popisuju co a jak a poradil jsem se s "Citerehem"
a on hned věděl,která bije a diagnoza byla,jasná zařval "Regulátor napětí" (po 2500 Km).Dneska jsem koupil tenhle novej za 190Kč http://www.multimoto.cz/?505,regul%C3%A ... 28mz50%29- hodil jsem ho tam a všechno OK pohoda.Takže opět velký DÍK "Citerehovy",kterej mi vytáhnul trn z paty.
PS. Nejvíc mě dostal ten technik v mototechně co tam prodával,když nevěděl vůbec co po něm chci a musel jsem jíd snim do skladu a tam si ten regulátor najíd a pak se mi snažil vnutit Japonskej regulátor za 2450 Kč :lol: stim že tenhle mi taky odejde .Tak jsem mu řek už s těžkým smíchem :lol: ,že je to 1/6 ceny skůtru a že klidně za dalších 2500 Km až najedu tak si přijdu zase pro ten za 190 Kč a vezmu na 20 min šroubovák do ruky a udělám víměnu.
Uživatelský avatar
Half Life

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 19
Registrován: 24 črc 2010, 17:16
Bydliště: Jílové
Skútr / moto: JMSTAR EAGLE 50
Tuning / úpravy: Variátor tuning + pružina - Baotian R

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod citereh » 08 črc 2011, 09:57

Ahoj,tak hlavně ,že to zase maká - a o to jde - od toho je tady to vlákno :idea:
Uživatelský avatar
citereh

500+
 
Reputace: 4
Příspěvky: 535
Registrován: 28 srp 2009, 12:30
Bydliště: Dobřany
Skútr / moto: JMSTAR Eagle 50
Tuning / úpravy: variator NARAKU HS,válečky 5,0 gr,NGK CR7HSA , kevlarový řemen NARAKU

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod saslin » 14 črc 2011, 19:50

Zdravím vyměnil jsem trysku 82 za 85 a ted když přidám jen trochu plynu je to fajn přidám víc a začne to kašlat -dám plný a zase to jede fajn,čím to chlapi může být?bohatost mám na jedna a čtvrt otáčky-před tím ,při trysce 82 jsem měl 2.5 otáčky.
Dík
saslin

50+
 
Reputace: -10
Příspěvky: 88
Registrován: 29 dub 2011, 18:57
Skútr / moto: jmstar
Tuning / úpravy: hlavní tryska

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod Nuramon11 » 14 črc 2011, 20:32

Máš vytáhlé restrikce z airboxu?
Uživatelský avatar
Nuramon11

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 113
Registrován: 09 čer 2010, 19:20
Bydliště: Břeclav
Skútr / moto: JMSTAR EAGLE 50
Tuning / úpravy: Variátor Naraku HS, válečky 5g, větší tryska karburátoru... a odrané oba boky

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod saslin » 15 črc 2011, 15:26

Ty co tam byly jsem odstranil,ale tam byla jen jedna -zúžení v nasávání a to jsem oddělal.Je tam ještě nějaká ?
saslin

50+
 
Reputace: -10
Příspěvky: 88
Registrován: 29 dub 2011, 18:57
Skútr / moto: jmstar
Tuning / úpravy: hlavní tryska

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod PumaDedek » 15 črc 2011, 18:53

..taky jsem přetryskoval na 85ku , dal konus a v poho.
Chce to ovšem poladit ten vzdušník.Já jej mm 1,5 ot. plus -mínus 1mm.
filtr-hotovo.jpg
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
elektronické DÝMKY https://www.youtube.com/my_videos?o=U
Mechanik manželky scootra KM-YM125T-U
Uživatelský avatar
PumaDedek

500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 561
Registrován: 09 led 2011, 23:59
Bydliště: HOŘICE v Podk.
Skútr / moto: KM YM125T-U mé ženy já jsem mehanick...

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod citereh » 15 črc 2011, 19:30

Ahoj,přesně jak píše Dědek - pokud se to přetryskuje , tak to chce přidat taky víc vzduchu - třeba ten otevřený filtr, jinak to bude mít bohatou směs - přidal jsi benzín větší tryskou, ale vzduch jsi nechal skoro na stejné úrovni -taky se to dá řešit tímhle, pokud si chceš nechat původní airbox
http://www.skutry-malsice.cz/aprilie/vz ... ml#content
Uživatelský avatar
citereh

500+
 
Reputace: 4
Příspěvky: 535
Registrován: 28 srp 2009, 12:30
Bydliště: Dobřany
Skútr / moto: JMSTAR Eagle 50
Tuning / úpravy: variator NARAKU HS,válečky 5,0 gr,NGK CR7HSA , kevlarový řemen NARAKU

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod PumaDedek » 15 črc 2011, 19:48

:mrgreen: ..nebo úsporná verze, kterou jsem skoušel a bylo to super... :mrgreen:
Musel jsem udělat asi 12 větších děr, 8mm. aby se zvětšil průchod vzduchu...
Filtr, byl složenej z jemnývo a hrubýho,do frytáku... :mrgreen:
ROZLOŽENÝ FILTR-3.jpg
Obraz009.jpg
Obraz008.jpg
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
elektronické DÝMKY https://www.youtube.com/my_videos?o=U
Mechanik manželky scootra KM-YM125T-U
Uživatelský avatar
PumaDedek

500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 561
Registrován: 09 led 2011, 23:59
Bydliště: HOŘICE v Podk.
Skútr / moto: KM YM125T-U mé ženy já jsem mehanick...

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod saslin » 22 črc 2011, 18:34

Chtěl jsem se zeptat.Chlapi jak jsem psal dal jsem trysku 85 a dusilo se to,tak jsem v airboxu navrtal 8mm 4 dírky,ale nic Vzhledem k tomu,že jsem před tím vyměnil ten přívod vzduchu -stou drátěnou mřížkou za tu záclonu.jak jsem psal dřív,tam ale vzduchu šlo dost,takže jsem díry musel zalepit a dát tam dokonce pův. restrikci.Ted to šlape hezky,ale chci se zepútat-mám tam jehlu jen s jednou drážkou,jakou tam máte vy?Myslím že kdyby šla jehla trochu podvihnout-dát tam jehlu se 2-ma,nebo 3-ma drážkama šlo by tam víc banzínu a šlo by to ještě líp,ale nevím jsem laik a tak se ptám zkušenějších,Dík.
saslin

50+
 
Reputace: -10
Příspěvky: 88
Registrován: 29 dub 2011, 18:57
Skútr / moto: jmstar
Tuning / úpravy: hlavní tryska

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod citereh » 22 črc 2011, 18:43

Ahoj, tak to je divný - já tam mám originál tuhle jehlu
http://citereh.rajce.idnes.cz/Jehla
koukal jsi dobře ?
pokud tam máš opravdu jen jehlu s jednou drážkou tak ji opatrně vyndej a dej pod ni plastovou podložku , kterou si snadno sám vyrobíš - už to tu popisoval Karel 23 - je to tady
viewtopic.php?f=78&t=2515&start=765
bacha až ji tam budeš dávat zpátky, at ji neohneš
tu podložku udělej tak ,aby jsi se dostal na střed
Uživatelský avatar
citereh

500+
 
Reputace: 4
Příspěvky: 535
Registrován: 28 srp 2009, 12:30
Bydliště: Dobřany
Skútr / moto: JMSTAR Eagle 50
Tuning / úpravy: variator NARAKU HS,válečky 5,0 gr,NGK CR7HSA , kevlarový řemen NARAKU

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod saslin » 22 črc 2011, 19:30

Tak takovou tam nemám ,je tam jak jsem psal jen jedna drážka .Dám tam tu podložku a pak dám vědět Dík.

24.7. edit:
Zdravín .Chlapi sundával jsem kryt variátoru a při montáži držaku na variátor jsem strhl závit Ne na šroubu,ale vnitřní,de to nějak spravit,nebo mám zkusit vyřezat větší závit?Dík.
saslin

50+
 
Reputace: -10
Příspěvky: 88
Registrován: 29 dub 2011, 18:57
Skútr / moto: jmstar
Tuning / úpravy: hlavní tryska

PředchozíDalší

Zpět na Do 50ccm

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 návštevníků