Technické problémy s čínskými skútry do objemu 50ccm (včetně).
13 čer 2011, 09:07
...vyskoušeno v lijáku,jak sviňa a jede....normoš
konus-2.jpg
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Naposledy upravil
KYBLOS dne 25 říj 2013, 02:58, celkově upraveno 1
Důvod: Citace posledního příspěvku
13 čer 2011, 09:33
Ahoj - pro Blesk 65 - a kam dáváš tu trysku 60 ? Jednak Jmstar Eagle50 4T je osazen karburátorem KYMCO,průměr hrdla 18, origo tryska 82 - pokud by jsi četl pozorně naše téma , tak už někde na začátku Tomiktom píše : vyndat restrikce z airboxu a pokud se to bude dusit, tak přetryskovat - my začínáme většinou na změně trysky z 82 na 85 a pokud tě to nepřesvědčilo tak
http://citereh.rajce.idnes.cz/Eagle_50_4T/a nenapsal jsi co máš za stroj
13 čer 2011, 19:25
No já nevím,já tam tu záclonu i přes názor bleska asi nechám-nedusí se mi to ani přes to ,že jsem nechal orig. trysku,mám s ní najeto asi 1000km-s tou záclonou-celkově 1900 a pohoda.Jak to máte chlapi řešeno vy?
Pro citereh-ty díry v airboxu jsou k vůli přetryskování na 85-tku trysku?
Dík.
13 čer 2011, 23:18
Pro všechny.
Zdarec hoši,
Konečně se našel velký odborník "BLESK 65", je to asi jistě servisman ze specializovaného moto servisu a tak se "BLBCI" ptejte, jistě vše vyřeší odborně a bleskově, protože to má již ve jménu. Je to výhra. Ale doufám, že nebude používat ceník, který platí v jejich servisu, to by nás přišlo na dost velký chechtáky. A taky pozor na ty dírky v airboxu, ty jsou tolerované s tolerancí " H7-zemědělská" a v záclonách ty dírky nejsou určitě v toleranční soustavě.
Oni ti čiňánci, které vlastníme, nejsou až tak špatné, jak o nich hovoří ti velcí odborníci. V poměru cen se značkovými skůtry jsme jedničky. V dnešní době, kdy číslicově řízené obráběcí stroje, pracují velmi přesně, bez vlivu obsluhujícího dělníka, už jen záleží na kvalitě použitého materiálu. Já jsem přesvědčen, že rozdílné výkony jednotlivých originálních motorů JM STAR jsou hlavně v netěsnosti ventilů. Jak jsem se přesvedčil, oba ventily jsou i dosedací plochy ( sedla )
opracovány jen strojově ( nejsou lapovány a propouuští ) .
Tak mnoho zdaru a pozor na zaclony ( spešl bavlna) . Jirka
14 čer 2011, 09:38
Ahoj - pro saslin - ty díry v airboxu se dělali proto, že majitel tam dal 85 trysku a chtělo to víc vzduchu a chtěl zachovat originál airbox - původně tam udělal 3 díry o průměru 6 mm, ale to bylo málo, tak se postupně zvětšovalo , až jsme se dostali na celkem odpovídající barvu svíčky - tolik k airboxu, u uživatele Blesk jsem nepochopil několik věcí - tryska 60 , chudá směs likviduje olejový film ve válci apod . podle mě si tady někdo spletl téma a druhy motorů 2T- 4T. My na rozdíl od
nějakých chytráků nejsme servis , ale parta nadšených skůtrařů,kteří ctí svůj motor Jmstar a snaží se věnovat mu maximum a pokud někdo požádá o pomoc , tak v rámci svých možností a vědomostí poradime - většina jsme vyučeni v oboru a v 53 už neco snad víme
14 čer 2011, 11:55
..TO JE MOJE ŘEČ...Jak jsem se již zmínil,jsem vyučenej v ČZM-Stakonice,jako soustružník. Většinu své éry jsem se věnoval " černotě"
Netvrdím,že znám všechno a nestydím se optat,když něco neznám,či nevím. Ve svém věku, si myslím,že mám
nárok se i zmýlit....Většinou,když něco radím, tak dle skušenosti z praxe a né vyčtené... PaPa..
14 čer 2011, 12:10
Ahoj, dědku , ty mě čteš a píšeš myšlenky - já se vyučil před 35 lety v černotě a dělal jsem ve fabrice na Go motorů a celej dosavadní život se v tomto oboru opravárenství pohybuju - jinak s příspěvkem plnej souhlas a totožnost
14 čer 2011, 12:56
Citereh asi tě nepotěším ale já uznávám 2T jen značkové dnes už každý evropský výrobce si nechává vyrábět skůtry v číně
já sem dávám své znalosti ale všechno je z ještě staré zlaté éry,,,,,o toho EAGELA mi jde jenn proto že sem nedoporučil žádnou úpravu protože on v základu není špatny ale řešení starteru
odladění pružiny a tlumiče v zadu. skoln přední vydlice světla slabé , vadnutí brzd,, jinak klady do 40 km/h je to v celku v poho ale když by si to měl do toho skůtra všecho koupit aby ho zlepšil tak se mu už pak ten eko nákup prodraží
zájímalo by mě kolik máte už s tím najeto km
jinak pro vás malá perla já ted mám TGB bulleta 2011 125cc v záběhu . 4T
a je leší jak aprilia sportcity one 125 a co se tíká funkčnosti ukazatelů tak je na tom hůř jak JMstar
14 čer 2011, 13:13
No ahoj,mě nemusíš vůbec těšit , ale asi jsi si spletl téma - pořád tady meleš o Jmstar Eagle a přitom uznáváš - jak píšeš jen značkový 2T, a už vůbec nevím, co tady meleš za nesmysly o tlumičích, špatných světlech, přední vidlici a vadnoucích brzdách - pokud se pohybuji po vláknu, tak to tady zatím snad ani nikdo neřešil - akorát Puma dědek , ale ten tam má jen jeden tlumič, a co se týče světel, tak se tam dá vyměnit stavájící žárovky za halogeny se stejnou paticí ,35W a elektrika to v poho utáhne - o brzdách se tu nebudu zminovat , na to jak je to osazený to zrovna mě brzdí dostatečně , a pokud si přečteš opravdu celý vlákno , tak jsou tu mezi námi borci , kteří jezdí na tomto skůtru do práce do lesa , nebo jako já v noci na noční a pořád jedeme - no asi bude nejlepší , když se všichni vrátíme ke svýmu VLÁKNU , já se teda třeba taky angažuji ve vláknu KINGWAY, ale proto , že ke mě jezdí uživatel tohoto skůtru a lecos na něm děláme, tak se dělíme s ostatními Kingwai, ale nechodím dělat chytrýho třeba k Hondě nebo Suzuki. My jsme Jmstar .
14 čer 2011, 14:22
......KUA , TY MU DÁVÁŠ......
ALE SOUHLAS...
Jinak , mamina lítá denně do práe cca-16Km a dle ní pohodička.
Taky to skusila na městskym radaru +/- 70 km/h......
NJN...taky váží 55kg....
14 čer 2011, 14:32
Ahoj dědku , takový nemám rád, co uznávají jen značkový 2T a s.erou se do bandy Jmstar - když chce někdo poradit nebo dát nějakou vychytávku , tak prosím , ale mlet tu o něčem , co jsem pořádně neměl v ruce a přitom hlásit , že jediný jsou značkový 2T , tak to nevydejchámProč nás nechávají dejchat opravdoví kumštýři třeba na Burgmanech , já k nim taky vzhlížím s úctou, protože to jsou machři na VELKÝCH skůtrech, ale nekecám do toho ,protože jsem Burgmana nedělal a snažím se v mezích možností o konzultace Jmstar.
14 čer 2011, 19:48
Vše co jste řekli citereh,puma dědek podepisuji.Já jsem jen laik a rád si nechám od zkušených borců co maj nebo dělaj na jm star poradit.Zatím zdar.
14 čer 2011, 20:10
Ahoj hoši,
souhlasím s vámi a chci jen dodat, že ty značkovi dvoutakty stejně smrdí.
Tak čau Jirka
15 čer 2011, 11:51
Ahoj kluci ,jsem rád , že držíme pohromadě a táhneme za jeden provaz - už proto, že těch servisů na skůtr Jmstar 50 4T je strašně málo , pokud se někde teda vyskytují , a proto si myslím, že je tady to forum, aby pomohlo všem majitelům této značky - my co jsme vyučení v oboru, nebo alespon v něčem příbuzném, tak to máme jednodušší - léta praxe a leccos ohmatané , ale jsou tu i někteří, kteří jsou v tomto úplní laici a těm je třeba pomoci a poradit , protože ne všechno se dělá podle nějakýho manualu - někdy praktická a ověřená rada zmůže víc a usnadní práci s problémem, od začátku vlákna se tady toho dost probralo a každý , kdo potřebuje poradit si může vybrat s provedených úprav nebo postupů a od toho jsme tady.
Tím se v žádném případě nechci pasovat na nějakýho chytrolína a všeuměla , jen chci , aby se tu opravdu řešili věci týkající se Jmstar a problémů okolo
04 črc 2011, 23:29
Ahoj, dlouho tu nikdo nic nenapsal, takže se ozvu já
Poslední dobou se mi totiž zdá, že mi na Eaglu všecko nějak divně drnčí a vibruje a tak se chci zeptat, co všechno bych měl zkontrolovat, dotáhnout apod.? Taky se mi zdá, že se mi neustále zvyšuje spotřeba, teď už jsem se dostal na 3,1L/100km, dřív jsem jezdil i za 2,5... Po každém tankování si to spočítám a vždycky mi vyjde spotřeba o něco vyšší než předtím. Čím to může být?