Ahoj,přesně jak píše Jirka - chce to trochu znalostí - většina z nás prošla dvoutaktama - pionýr,babeta apod. a taky čtyřtaktama - škodovky apod. pokud má někdo o toto téma zájem, pošlete mě na SZ svůj mail a já vám pošlu celkem podrobný firemní návod i s fotodokumentací v češtině
ohledně zminovaného problému s rychlostí a otáčkami - tam je to opravdu třeba sladit - varec,kontrastka,válečky - 55km/hod při 8500ot je málo - je tam něco špatně - proto my montujeme celou komplet dodávanou sadu - variator,pokud je k tomu kontrastka a válečky-ty většinou dáváme 5,0 gr, pokud zůstává origo kontrastka nebo se dává totožná tvrdost - při použití 5,0 gr válečky + jakýkoliv model variatoru / malossi, naraku, baotian/ a standartní kontrastce nám to ve většině případů točí okolo 7500ot/min a při maximálce to po rovině jde 65-70 km/hod, pokud je teda dobře naladěný karbec a vše co s tím souvisí.
http://citereh.rajce.idnes.cz/Racing_variator/