JMSTAR EAGLE 50

Technické problémy s čínskými skútry do objemu 50ccm (včetně).

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod citereh » 05 čer 2011, 10:29

Ahoj,přesně jak píše Jirka - chce to trochu znalostí - většina z nás prošla dvoutaktama - pionýr,babeta apod. a taky čtyřtaktama - škodovky apod. pokud má někdo o toto téma zájem, pošlete mě na SZ svůj mail a já vám pošlu celkem podrobný firemní návod i s fotodokumentací v češtině

ohledně zminovaného problému s rychlostí a otáčkami - tam je to opravdu třeba sladit - varec,kontrastka,válečky - 55km/hod při 8500ot je málo - je tam něco špatně - proto my montujeme celou komplet dodávanou sadu - variator,pokud je k tomu kontrastka a válečky-ty většinou dáváme 5,0 gr, pokud zůstává origo kontrastka nebo se dává totožná tvrdost - při použití 5,0 gr válečky + jakýkoliv model variatoru / malossi, naraku, baotian/ a standartní kontrastce nám to ve většině případů točí okolo 7500ot/min a při maximálce to po rovině jde 65-70 km/hod, pokud je teda dobře naladěný karbec a vše co s tím souvisí.
http://citereh.rajce.idnes.cz/Racing_variator/
Uživatelský avatar
citereh

500+
 
Reputace: 4
Příspěvky: 535
Registrován: 28 srp 2009, 12:30
Bydliště: Dobřany
Skútr / moto: JMSTAR Eagle 50
Tuning / úpravy: variator NARAKU HS,válečky 5,0 gr,NGK CR7HSA , kevlarový řemen NARAKU

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod saslin » 05 čer 2011, 11:23

Můj mail je :saslin@seznam.cz

Ted jsem dal místo 5.1-6-ti gramové válečky a moc se to nezměnilo-asi o 200 ot.mín při55km/h ještě se mrknu na tu velikost-rozdíl mezi válečky.
saslin

50+
 
Reputace: -10
Příspěvky: 88
Registrován: 29 dub 2011, 18:57
Skútr / moto: jmstar
Tuning / úpravy: hlavní tryska

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod citereh » 05 čer 2011, 11:38

Ahoj a kolik jsi dal peněz za ten čínský variator a kde ?
Uživatelský avatar
citereh

500+
 
Reputace: 4
Příspěvky: 535
Registrován: 28 srp 2009, 12:30
Bydliště: Dobřany
Skútr / moto: JMSTAR Eagle 50
Tuning / úpravy: variator NARAKU HS,válečky 5,0 gr,NGK CR7HSA , kevlarový řemen NARAKU

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod saslin » 05 čer 2011, 14:10

Nestál moc asi kolem 400-500 kč,ale ted sem ho srovnával s tím co tam byl origo a je skoro o polovinu lečí i tenčí a zdá se mi ,že hodně opotřebovává válečky zkrátka bubu muset po vplatě koupit nějaký jiný.

Tady je ten variátor http://www.multimoto.cz/?171,variátor-kompletní-2t-50-ccm
saslin

50+
 
Reputace: -10
Příspěvky: 88
Registrován: 29 dub 2011, 18:57
Skútr / moto: jmstar
Tuning / úpravy: hlavní tryska

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod citereh » 05 čer 2011, 14:19

Ahoj, my tam ted hodně montujeme tohle , ale s válečky 5,0 gr
http://www.multimoto.cz/?553,vari%C3%A1 ... try-50ccm-{3132949}

Počkej , já myslel, že máš Jmstar Eagle50 4T a tohle je varec pro čínský 2T
Uživatelský avatar
citereh

500+
 
Reputace: 4
Příspěvky: 535
Registrován: 28 srp 2009, 12:30
Bydliště: Dobřany
Skútr / moto: JMSTAR Eagle 50
Tuning / úpravy: variator NARAKU HS,válečky 5,0 gr,NGK CR7HSA , kevlarový řemen NARAKU

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod saslin » 05 čer 2011, 14:37

Jo já mám 4t,jen sem dal odkaz na 2t,ale mám tam na 4t ten stál 370kč
saslin

50+
 
Reputace: -10
Příspěvky: 88
Registrován: 29 dub 2011, 18:57
Skútr / moto: jmstar
Tuning / úpravy: hlavní tryska

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod Nuramon11 » 05 čer 2011, 14:50

Prosím, mohl byste mi někdo poradit k tomu co jsem tu psal včera? viewtopic.php?f=78&t=2515&start=915#p132577
Dneska jsem to zkusil znovu, jestli se z toho včelka nevyspala a nebude ochotná dneska nastartovat a nic, uplně to stejné jak včera... Co se tam mohlo stát když to v klidu stálo? Mám podezření, že svíčka neháže jiskru, jenže se mi nedaří sundat fajku, je jak přilepená.
Uživatelský avatar
Nuramon11

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 113
Registrován: 09 čer 2010, 19:20
Bydliště: Břeclav
Skútr / moto: JMSTAR EAGLE 50
Tuning / úpravy: Variátor Naraku HS, válečky 5g, větší tryska karburátoru... a odrané oba boky

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod citereh » 05 čer 2011, 14:56

Pořádně za ni zaber - ona povolí a uvidíš jestli háže - pokud ne tak bude mokrá, zkus projít veškerou dostupnou kabeláž, taky to může dělat špatná cívka
Naposledy upravil citereh dne 05 čer 2011, 14:58, celkově upraveno 1
Uživatelský avatar
citereh

500+
 
Reputace: 4
Příspěvky: 535
Registrován: 28 srp 2009, 12:30
Bydliště: Dobřany
Skútr / moto: JMSTAR Eagle 50
Tuning / úpravy: variator NARAKU HS,válečky 5,0 gr,NGK CR7HSA , kevlarový řemen NARAKU

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod jiri02 » 05 čer 2011, 14:58

Nuramon11 píše:Prosím, mohl byste mi někdo poradit k tomu co jsem tu psal včera? viewtopic.php?f=78&t=2515&start=915#p132577
Dneska jsem to zkusil znovu, jestli se z toho včelka nevyspala a nebude ochotná dneska nastartovat a nic, uplně to stejné jak včera... Co se tam mohlo stát když to v klidu stálo? Mám podezření, že svíčka neháže jiskru, jenže se mi nedaří sundat fajku, je jak přilepená.

No základ je prostě tu faju dolů dostat a svíčku vyšroubovat.Zkusit jiskru a jestli tam jde benzín.Jinak projít kontakty k CDI rozpojit a prostříknout např. kontaktolem.Já tak prostříknu preventivně všechny.Ono to odpuzuje vodu a lépe vodí.No a pak se uvidí co dál.Ale ta svíčka musí ven jinak se dál nehneš.
Kingway euroboy 2T.
Variátor Malossi Multivar,valečky 6gr,spojkové pružiny Malossi modré,kontrastní pružina bílá Malossi,řemen Hebo kevlar,svíčka NGK BR8HS,hlavní tryska M6 70,odstraněna restrikce ve filtr boxu.Rychlost dle GPS 75km.
jiri02

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 46
Registrován: 22 úno 2011, 20:00
Skútr / moto: Kingway euroboy
Tuning / úpravy: Kingway euroboy 2T.Variátor Malossi Multivar,valečky 6gr,spojkové pružiny Malossi modré,kontrastní pružina bílá Malossi,řemen Hebo kevlar,svíčka NGK BR8HS,hlavní tryska M6 70,odstraněna restrikce ve filtr boxu.Rychlost dle GPS 75km.

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod Nuramon11 » 05 čer 2011, 17:14

Tu fajku musím normálně vytáhnout nahoru ne? Nemusí se s tím šroubovat nebo něco? Já vím, že když jsem měnil svíčku tak to normálně šlo, ale teď s tím ani nehnu... :(
Uživatelský avatar
Nuramon11

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 113
Registrován: 09 čer 2010, 19:20
Bydliště: Břeclav
Skútr / moto: JMSTAR EAGLE 50
Tuning / úpravy: Variátor Naraku HS, válečky 5g, větší tryska karburátoru... a odrané oba boky

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod jiri02 » 05 čer 2011, 17:35

No měla by jít normálně stáhnout.Žádný jištění tam není.Asi drží sakra fest.
Kingway euroboy 2T.
Variátor Malossi Multivar,valečky 6gr,spojkové pružiny Malossi modré,kontrastní pružina bílá Malossi,řemen Hebo kevlar,svíčka NGK BR8HS,hlavní tryska M6 70,odstraněna restrikce ve filtr boxu.Rychlost dle GPS 75km.
jiri02

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 46
Registrován: 22 úno 2011, 20:00
Skútr / moto: Kingway euroboy
Tuning / úpravy: Kingway euroboy 2T.Variátor Malossi Multivar,valečky 6gr,spojkové pružiny Malossi modré,kontrastní pružina bílá Malossi,řemen Hebo kevlar,svíčka NGK BR8HS,hlavní tryska M6 70,odstraněna restrikce ve filtr boxu.Rychlost dle GPS 75km.

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod vejmluva » 05 čer 2011, 21:30

Nuramon11
Zdarec Nuramon,
podle toho jak píšeš, že fajfka nejde dolů, tak to vypadá , že problém může být zrovna tam.Odpoj z fajfky kabel a pak musí ven i kdybys ji měl zničit , jiné řešení není. Uvnitř fajfky je zabudován odrušovací odpor, který se mohl nadměrně přehřát a fajfka se zdeformovala. Potom pokračuj jak už ti v předešlých odpovědích bylo řečeno.
Aˇse daří Jirka.
vejmluva

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 14
Registrován: 07 dub 2011, 13:29
Bydliště: Žďár nad Sázavou
Skútr / moto: MP KORADO 50 - SOLANA
Tuning / úpravy: variátor set Multivar-Malossi-bílá pružina , válečky Narako 5,5g,CDI Narako-odblokované, set válec+hlava 72ccm

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod Nuramon11 » 06 čer 2011, 16:46

Svíčka vyměněná, jiskru háže, ale nenastartuju :( Stará svíčka byla suchá
Uživatelský avatar
Nuramon11

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 113
Registrován: 09 čer 2010, 19:20
Bydliště: Břeclav
Skútr / moto: JMSTAR EAGLE 50
Tuning / úpravy: Variátor Naraku HS, válečky 5g, větší tryska karburátoru... a odrané oba boky

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod saslin » 06 čer 2011, 17:55

A de ti tam benzin? Mně se před rokem stalo něco podobného ,jel sem za deště a najednou mi to zdechlo-čistil sem karbec a všechno a nic.Pak za 2 dny to ale normálně naskočilo.
saslin

50+
 
Reputace: -10
Příspěvky: 88
Registrován: 29 dub 2011, 18:57
Skútr / moto: jmstar
Tuning / úpravy: hlavní tryska

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod Nuramon11 » 06 čer 2011, 19:01

Nabili jsme baterku a jde to... co to má znamenat? Neměl by ten skútr po usilovném šlapání naskočit i s vybitou? Vždycky to šlo. A proč to nešlo předtím než jsem ji vybil? Záhady :D

Benzín mi tam určitě šel, protože když jsem našlapával tak byl pak strašně cítit. Svíčka jiskru dávala, ale nechtělo se tomu naskočit a naráz to s nabitou baterkou jde...
Uživatelský avatar
Nuramon11

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 113
Registrován: 09 čer 2010, 19:20
Bydliště: Břeclav
Skútr / moto: JMSTAR EAGLE 50
Tuning / úpravy: Variátor Naraku HS, válečky 5g, větší tryska karburátoru... a odrané oba boky

PředchozíDalší

Zpět na Do 50ccm

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Bing [Bot] a 1 návštěvník