Technické problémy s čínskými skútry do objemu 50ccm (včetně).
Odeslat odpověď

Re: JMSTAR EAGLE 50

21 kvě 2011, 22:11

Nazdar hoši,
na šoupátku je upevněna jehla, která vlastně otevírá přívod benzínu z hlavní trysky.Jehla je kuželová takže čím výše šoupě vyjede tím je směs bohatší. Jak již jsem psal, je možné při kompletním karbecu, zkusit při odpojení hadice od airboxu, prstem zvednout šoupě zda se otevře celý průchozí otvor ke škrtící klapce. Šoupě se otevírá pouze podlakem ale jedině jeho zvednutí vlastně řídí bohatost nasávané směsy Tyto karburátory jsou naprosto jiná kostrukce, než která se používala dříve.U starých typů se přidáváním plynu přímo lankem zvedalo šoupě s jehlou. Pokud šoupě otevře celý průchozí průměr, potom pro bohatší směs není jiné výchdisko než osadit hlavní trysku za větší Dále pro správnou funkci šoupátka řízeného podtlakem je nutné, aby gumová menbrána pod víčkem byla řádně umístěna a tak zajišťovala jeho těsnost . Při falešně přisávaném vzduch pod víčkem by šoupě správně neotevíralo. Dále je nutné aby bylo šoupě nasazeno seříznutím směrem ke vstupu a tak prouděním vzduchu bylo zvedáno.
Jak píšeš, že jste ucpali nasávací otvor airboxu a nic se nedělo, tak je vidět, že těsnost tohoto prvku není zrovna moc dobrá. Zkus odpojit hadici od karbecu a ucpi karbec, v ten okažik motor stojí.
Ale musím dát na vědomí co se mi dnes stalo. Potřeboval jsem prudce zabrzdit a přední brzda šla až nadoraz bez účinnosti.
Přední kolo celé mokré od kapaliny. Po demotáži předního blatníku jsem zjistil, že brzdová hadice dřela o přední pneumatiku.
Dávám to na vědomí proto, že je to velmi nebezpečná závada a proto je vhodné toto zkontrlovat a zajištění tlakové hadice upravit. Vydržela 800 Km.než se úplně prodřela. Hadice se totiž při zmačknutí předních pružin musí někam vychýlit. Vedení této hadice není zrovna konstrukčně dobře vyřešeno. Stojí za to se na toto podívat.
Tak ať se daří a když nebude něco jasné tak zase napiš Čau Jirka

Re: JMSTAR EAGLE 50

28 kvě 2011, 10:58

Ahoj Jirko, dík za vyčerpávající odpověd - princip těchto karburátorů a jejich konstrukční odlišnost od jiných typů znám velmi dobře - nicméně je dobře , že jsi to objasnil, aby to četli i ostatní - problém je již vyřešen - dělalo to plechové víčko na karbecu - pravděpodobně předtím zvedali jehlu a po zpětné montáži to plechové víčko špatně dosedlo a nedomáčklo membránu do osazení - usadili jsme membránu na místo a dali plastové víčko, opravdu řádně dotáhli a ejhle - volnoběh v pořádku, za plynem to jde v celým rozsahu a po částečném ucpání airboxu to začalo ztrácet otáčky až to chcíplo při úplném ucpání vzduchu - já to říkám skoro každýmu, kdo se tu objeví : pokud ti to začalo blbnout , tak si přejdi všechny spoje a přejdi si znovu to , co jsi na tom minule dělal. :idea:

Dneska máme v parádě dalšího Jmstar Eagle 50 4T - bude výměna variatoru - podle testů na scootland.cz se bude montovat na zkoušku variator Baotian R - v objednávce přišlo balení - varec,válečky , čep variatoru, kontrastní pružina - už na první pohled je zřejmá jiná dráha válečků, na rozdíl od serie/ta je vlevo/ - vyfrézováno až nahoru, vodítka vypadají jako Malossi a je k tomu sladěná kontrastka, válečky jsou dodány 2 balení - 5,8gr + 6,3 gr - po montáži a zkušební jízdě dám vědět poznatky a celkový dojem.
http://citereh.rajce.net/Racing_variator

Re: JMSTAR EAGLE 50

28 kvě 2011, 14:35

Ahoj je to uplne stejne balene i barevne sladene jako ten od Naraku 8) Jen Naraku tiskne vahu primo na valecky :P

Re: JMSTAR EAGLE 50

29 kvě 2011, 09:02

PumaDedek:

http://www.youtube.com/watch?v=e2tz42UP ... r_embedded

Nazdar kluci,to je snad sen,od včerejška se potýkám ze stejným problémmem,vlezu sem a tady už se to řeší,pěkně!!Takže co bych k tomu mohl dodat já-zatím nevyřešeno,ovšem domnívám se, a zhruba za hodinu se to bud potvrdí nebo ne,že je to podle mě ložisko spojky,ale ted nevím který,jsou tam 2, klas.kuličkový,a jehličkový,mám starou kompl spojku tak ju tam namontuju a uvidím,jen doufám že na tom ty spojky nebudou podobně,počítám totiž že ty ložiska pokud bude nějaký hyn,vzměním.Každopádně se hned jak se něco dozvím ,tady ozvu!!!!

Ale ještě mě něco napadlo!!!Nemůže to být otočenej řemen-slícovaný dosedací plochy už po otočení nesedí jak mají a tak to při nízkejch otáčkách takhle hvízdá,vím že jsem ten řemen taky nechtěně otočil,a už se mi s to nechtělo rozdělávat,no konec ůvah,du se na to mrknout-"A nebo se tady šíří infekce hvízdání,tak ostatní bacha at to nechytnete" :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :wink:

Re: JMSTAR EAGLE 50

29 kvě 2011, 10:03

Ahoj,koukal jsem na to video a - člověče tobě se ani nemá snahu roztočit zadní kolo při přidání plynu, místo toho se ozve ten kovový randál- to bude určitě spojka- pokud máš možnost jinou vyzkoušet, tak to zkus, co to bude dělat, ten řemen sice některý má značení pro montáž - šipka- ale ted jsme dělali Kingway Martinelli 50 4T a tam byl řemen bez nějakýho značení - naběháno zhruba 1700 km a bylo mu jedno jak jsme ho tam dali - žádný hvízdání,ani prokluz a už to má zase natočeno okolo 400 km navíc a nic se s ním neděje - ve spojce jsou jehlový ložiska a klasický zakrytovaný kuličkový, ale že by takhle rychle odcházeli - to by muselo být volný na hřídeli, když to tam montuješ zpátky a při přidání plynu a záběru spojky by se to křížilo, ale takovou vůli tam snad nemáš ?
Tady a stránku předtím o tom píše Spifly
viewtopic.php?f=78&t=2515&start=750

30.5. edit:
Ahoj,tak poznatky z montáže variatoru Baotian R - racing - po zkušební jízdě - 100 km - varec nakonec namontován na skůtr Kingway Martinelli 50 4T , motor 139 QMB,13 kola - překitováno na 80ccm, - navýšení maximálky okolo 5 km/hod, ale podle majitele se zcela zásadně změnila odezva na plyn - mnohem razantnější akcelerace a dynamika , zejména do kopců je znát lepší zátah .
Montoval se komplet variator Baotian R - místo dodaných válečků / sada 5,8 a sada 6,3 gr/ se použili válečky 5,0gr - s těmi to nejlépe fungovalo, namontovala se dodávaná pružina- součást balení - poznatky jsou uvedeny od uživatele
BANDITA - viewtopic.php?f=66&t=5488
http://citereh.rajce.idnes.cz/Racing_variator/

Re: JMSTAR EAGLE 50

30 kvě 2011, 21:15

Omlouvám se ,ale ještě jsem se k tomu nedostal-hvízdá to pořád,probráno s klukama za skutrclubu po telefonu ,a teoretickej výsledek je že je to spojka,ale mě se zdá že to hvízdání slyším spíš od variatoru!Ještě je nožný že jak jsem vše ve velké horlivosti odmaštoval,aby se nic mastného nedostalo na řemen,odmastil jsem i čep variatoru,a to asi dukladně,takže je možné že to hvízdá on, při nízkých otáčkách,protože při vyších otáčkách už to není slyšet-v mém případě kvůli burácení výfuku :DZítra po práci se na to hned vrhnu,a to by v tom byl čert abych na to nepřišel!!

Dráha válečků mi připomíná variator malossi-strmé stoupání.

vejmluva píše:Ahoj,
pokud je to karbec s umělohmotným vikem tak na vnitříní straně víčka je ve středu výstupek na němž je nasazena tlačná pružina šoupátka. Ve výstupku je seřízovací šroubek , který omezuje nazvednutí šoupátka. Ten je nutno zašroubovat do výstupku.Na fóru byl také přspěvek, že u jiné konstrukce karbecu byl výstupek bez seřízovacího šroubku a pro větší otevření šoupěte se musel výstupek zkrátit. Čau Jirka

Někdo tady chtěl vidět jak vypadá karbec zevnitř-tak tady to je:http://www.facebook.com/media/set/?set=a.205154982854030.46143.100000785886254&saved#!/photo.php?fbid=205154989520696&set=a.205154982854030.46143.100000785886254&type=1&theater-snad to bude fungovat.

Re: JMSTAR EAGLE 50

31 kvě 2011, 10:17

Ahoj ,díky za příspěvek, ale ne všichni se chtějí registrovat na facebook kvůli fotce - nešlo by to jinam ?

Re: JMSTAR EAGLE 50

31 kvě 2011, 14:03

karbec.jpg
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

Re: JMSTAR EAGLE 50

31 kvě 2011, 14:38

:mrgreen: PĚKNÁ ROZBORKA.....

Re: JMSTAR EAGLE 50

01 čer 2011, 09:50

Ahoj,jj pěkná práce na karbecu - snad to nebude muset nikdo takhle rozebírat :shock:

3.6. edit:
Ahoj - úprava Jmstar Eagle50 4T - válečky 5,0 gr, variator Baotian R, tryska 85, originál kontrastní pružina, originál spojkové pružinky, odstraněny restrikce v airboxu - pro trysku 85 přidán vzduch - 3 otvory o průměru 10 mm - rychlost po rovině 65-70km/hod, z kopce 80 km/hod.
http://citereh.rajce.net/Eagle_50_4T
svíčka CR7HSA

Re: JMSTAR EAGLE 50

04 čer 2011, 15:11

Zdravíčko, dneska jsem spěchal a potřeboval jsem jet na skútru. Doběhnu k němu, odemknu a chci nastartovat... párkrát to zatočilo startérem a nic, mrtvo. Tak si říkám, že mě zase zradila ta úžasná čínská baterka a chtěl jsem to nakopnout... Kopal jsem asi dvě minuty a nic, vůbec to nechce naskočit. Ještě včera jsem na něm normálně jezdil, pak asi trošku zmokl, když stál před barákem, ale to by nebylo poprvé, takže netuším co se mohlo stát. Ještě jednou to asi dneska zkusím a když to nepůjde, tak nevím co s ním. Mohla se mi třeba někam dostat voda z toho deště?

Re: JMSTAR EAGLE 50

04 čer 2011, 19:35

Zdravím ,chtěl jsem se zeptat,jestli je složité provést doma kit z 50--ti na 80-sát ccm.Popř.jestli někdo nemá postup jak to krok po kroku provést.
A ještě jsem se chtěl zeptat na jednu věc.Vyměnil jsem 6-ti g mové válečky za 5.1g.Jede to jakš,takš.Po porovině se otáčky při rychlosti 55km/h vyšplhají až nad 8500,tak mám strach přidat ply abych nepoškodil motor.Do kopce jdou při 30km/h na 7000.Chci se zeptat jestli je to v pořádku.Dík.

Re: JMSTAR EAGLE 50

04 čer 2011, 21:29

Nazdar SASLIN.
Nejprve k otázce výměny válce. Je to celkem jednoduché v případě jestli trochu víš o co vše jde. Je dosti velký rozdíl zda se jedná o dvoutakt nebo čtyřtakt. U čtyřtaktu je to trochu složitější protože musíš nastavit správně časování ventilů.i když je vše u motorů JSD 139 QMB řádně seznačeno, bylo by nejlepší kdyby jsi toto dělal s někým kdo ví o co jde. Postup krok za krokem by byl dosti dlouhý. Jsem přesvědčen o tom, že obsah 80ccm je zbytečný. Já jsem šel na 72ccm a je to plně dostačující a překvapující svým výkonem a mám obavy o to jak dlouho při tomto výkonu vydrží vše stávající(klikovka ,ložiska atd.). Nevín jaký máš na mysli KID ale je nutné při této operaci zkotrolovat a případně doladit těsnost ventilů. I u nové hlavy jsem byl nucen oba ventily zabrousit.(netěsnily).
Otázka č.2. při 8500 ot/min. ryclost 55 km je trochu málo. Nemůžeš si měnit ve variatoru vše jak ti napadne. Výrobci májí
dlouhodobým vyzkumem prověřeno co k sobě patří. Proto je nejlepší použít jejich vývoj a při výměně variátoru vzít celý Kid. včetně kontrastní pružiny . Nemá cenu vymýšlet něco, co je dávno vymyšleno a řádně vyzkoušeno.
Je dobré, že .máš zájem a odvahu pustit se do něčeho co tě zajímá. Ale věř, že by bylo dobré si to někde trochu okoukat.
Mnoho zdaru ve tvé tvůrčí práci Ti přeje Jirka

Re: JMSTAR EAGLE 50

05 čer 2011, 09:13

Dík Jirko.Já jsem tam ale koupil úplně stejný variátor -čínu-starý byl opotřebovaný a jen jsem tam dal ty 5.01g válečky místo těch co přišly s variátorem-6g.Myslíš že ty dva vr.starý i nový-oba čína se mohou lišit?Kit tam zatím nemám.Vše origo Až na ty Válečky.

Re: JMSTAR EAGLE 50

05 čer 2011, 09:35

A když ty válečky dáš vedle sebe jsou velikostně stejné?Ty čínské bývají menší a tak i dráha variátoru jiná.Jestli jsi dal do origo číny variátoru např.malossi válečky tak to pojede mizerně.
Odeslat odpověď