JMSTAR EAGLE 50

Technické problémy s čínskými skútry do objemu 50ccm (včetně).

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod vejmluva » 21 kvě 2011, 22:11

Nazdar hoši,
na šoupátku je upevněna jehla, která vlastně otevírá přívod benzínu z hlavní trysky.Jehla je kuželová takže čím výše šoupě vyjede tím je směs bohatší. Jak již jsem psal, je možné při kompletním karbecu, zkusit při odpojení hadice od airboxu, prstem zvednout šoupě zda se otevře celý průchozí otvor ke škrtící klapce. Šoupě se otevírá pouze podlakem ale jedině jeho zvednutí vlastně řídí bohatost nasávané směsy Tyto karburátory jsou naprosto jiná kostrukce, než která se používala dříve.U starých typů se přidáváním plynu přímo lankem zvedalo šoupě s jehlou. Pokud šoupě otevře celý průchozí průměr, potom pro bohatší směs není jiné výchdisko než osadit hlavní trysku za větší Dále pro správnou funkci šoupátka řízeného podtlakem je nutné, aby gumová menbrána pod víčkem byla řádně umístěna a tak zajišťovala jeho těsnost . Při falešně přisávaném vzduch pod víčkem by šoupě správně neotevíralo. Dále je nutné aby bylo šoupě nasazeno seříznutím směrem ke vstupu a tak prouděním vzduchu bylo zvedáno.
Jak píšeš, že jste ucpali nasávací otvor airboxu a nic se nedělo, tak je vidět, že těsnost tohoto prvku není zrovna moc dobrá. Zkus odpojit hadici od karbecu a ucpi karbec, v ten okažik motor stojí.
Ale musím dát na vědomí co se mi dnes stalo. Potřeboval jsem prudce zabrzdit a přední brzda šla až nadoraz bez účinnosti.
Přední kolo celé mokré od kapaliny. Po demotáži předního blatníku jsem zjistil, že brzdová hadice dřela o přední pneumatiku.
Dávám to na vědomí proto, že je to velmi nebezpečná závada a proto je vhodné toto zkontrlovat a zajištění tlakové hadice upravit. Vydržela 800 Km.než se úplně prodřela. Hadice se totiž při zmačknutí předních pružin musí někam vychýlit. Vedení této hadice není zrovna konstrukčně dobře vyřešeno. Stojí za to se na toto podívat.
Tak ať se daří a když nebude něco jasné tak zase napiš Čau Jirka
vejmluva

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 14
Registrován: 07 dub 2011, 13:29
Bydliště: Žďár nad Sázavou
Skútr / moto: MP KORADO 50 - SOLANA
Tuning / úpravy: variátor set Multivar-Malossi-bílá pružina , válečky Narako 5,5g,CDI Narako-odblokované, set válec+hlava 72ccm

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod citereh » 28 kvě 2011, 10:58

Ahoj Jirko, dík za vyčerpávající odpověd - princip těchto karburátorů a jejich konstrukční odlišnost od jiných typů znám velmi dobře - nicméně je dobře , že jsi to objasnil, aby to četli i ostatní - problém je již vyřešen - dělalo to plechové víčko na karbecu - pravděpodobně předtím zvedali jehlu a po zpětné montáži to plechové víčko špatně dosedlo a nedomáčklo membránu do osazení - usadili jsme membránu na místo a dali plastové víčko, opravdu řádně dotáhli a ejhle - volnoběh v pořádku, za plynem to jde v celým rozsahu a po částečném ucpání airboxu to začalo ztrácet otáčky až to chcíplo při úplném ucpání vzduchu - já to říkám skoro každýmu, kdo se tu objeví : pokud ti to začalo blbnout , tak si přejdi všechny spoje a přejdi si znovu to , co jsi na tom minule dělal. :idea:

Dneska máme v parádě dalšího Jmstar Eagle 50 4T - bude výměna variatoru - podle testů na scootland.cz se bude montovat na zkoušku variator Baotian R - v objednávce přišlo balení - varec,válečky , čep variatoru, kontrastní pružina - už na první pohled je zřejmá jiná dráha válečků, na rozdíl od serie/ta je vlevo/ - vyfrézováno až nahoru, vodítka vypadají jako Malossi a je k tomu sladěná kontrastka, válečky jsou dodány 2 balení - 5,8gr + 6,3 gr - po montáži a zkušební jízdě dám vědět poznatky a celkový dojem.
http://citereh.rajce.net/Racing_variator
Uživatelský avatar
citereh

500+
 
Reputace: 4
Příspěvky: 535
Registrován: 28 srp 2009, 12:30
Bydliště: Dobřany
Skútr / moto: JMSTAR Eagle 50
Tuning / úpravy: variator NARAKU HS,válečky 5,0 gr,NGK CR7HSA , kevlarový řemen NARAKU

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod Winterwolf » 28 kvě 2011, 14:35

Ahoj je to uplne stejne balene i barevne sladene jako ten od Naraku 8) Jen Naraku tiskne vahu primo na valecky :P
Lukas
EX Huatian HT50QT-16 EX Yamaha VP300 Versity EX Honda SH 150 EX Yamaha Majesty 180

Honda SH300i
Obrázek
Uživatelský avatar
Winterwolf

Moderátor
 
Reputace: 197
Příspěvky: 2901
Registrován: 11 dub 2010, 20:13
Bydliště: Praha
Skútr / moto: Honda SH300i /Honda PCX 125
Tuning / úpravy: Vyhrivane hefty, deka, a jeste par dalsich...

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod jesik » 29 kvě 2011, 09:02

PumaDedek:

http://www.youtube.com/watch?v=e2tz42UP ... r_embedded

Nazdar kluci,to je snad sen,od včerejška se potýkám ze stejným problémmem,vlezu sem a tady už se to řeší,pěkně!!Takže co bych k tomu mohl dodat já-zatím nevyřešeno,ovšem domnívám se, a zhruba za hodinu se to bud potvrdí nebo ne,že je to podle mě ložisko spojky,ale ted nevím který,jsou tam 2, klas.kuličkový,a jehličkový,mám starou kompl spojku tak ju tam namontuju a uvidím,jen doufám že na tom ty spojky nebudou podobně,počítám totiž že ty ložiska pokud bude nějaký hyn,vzměním.Každopádně se hned jak se něco dozvím ,tady ozvu!!!!

Ale ještě mě něco napadlo!!!Nemůže to být otočenej řemen-slícovaný dosedací plochy už po otočení nesedí jak mají a tak to při nízkejch otáčkách takhle hvízdá,vím že jsem ten řemen taky nechtěně otočil,a už se mi s to nechtělo rozdělávat,no konec ůvah,du se na to mrknout-"A nebo se tady šíří infekce hvízdání,tak ostatní bacha at to nechytnete" :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :wink:
jesik

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 44
Registrován: 14 led 2008, 00:04
Bydliště: Brno
Skútr / moto: GILERA RUNNER 70 SP RST
Tuning / úpravy: Výfuk Stage6 Pro Replica chrom carbon,variator Mallosi,Karbonové lístky Malossi,Příruba sání 21mm - Piaggio 2T,Kontrastní pružina Malossi +106% modrá,Podložka pod pružinu Malossi - Piaggio,Spojka Polini 3G for Race - Piaggio 50 ccm,Válečky variátoru Malos

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod citereh » 29 kvě 2011, 10:03

Ahoj,koukal jsem na to video a - člověče tobě se ani nemá snahu roztočit zadní kolo při přidání plynu, místo toho se ozve ten kovový randál- to bude určitě spojka- pokud máš možnost jinou vyzkoušet, tak to zkus, co to bude dělat, ten řemen sice některý má značení pro montáž - šipka- ale ted jsme dělali Kingway Martinelli 50 4T a tam byl řemen bez nějakýho značení - naběháno zhruba 1700 km a bylo mu jedno jak jsme ho tam dali - žádný hvízdání,ani prokluz a už to má zase natočeno okolo 400 km navíc a nic se s ním neděje - ve spojce jsou jehlový ložiska a klasický zakrytovaný kuličkový, ale že by takhle rychle odcházeli - to by muselo být volný na hřídeli, když to tam montuješ zpátky a při přidání plynu a záběru spojky by se to křížilo, ale takovou vůli tam snad nemáš ?
Tady a stránku předtím o tom píše Spifly
viewtopic.php?f=78&t=2515&start=750

30.5. edit:
Ahoj,tak poznatky z montáže variatoru Baotian R - racing - po zkušební jízdě - 100 km - varec nakonec namontován na skůtr Kingway Martinelli 50 4T , motor 139 QMB,13 kola - překitováno na 80ccm, - navýšení maximálky okolo 5 km/hod, ale podle majitele se zcela zásadně změnila odezva na plyn - mnohem razantnější akcelerace a dynamika , zejména do kopců je znát lepší zátah .
Montoval se komplet variator Baotian R - místo dodaných válečků / sada 5,8 a sada 6,3 gr/ se použili válečky 5,0gr - s těmi to nejlépe fungovalo, namontovala se dodávaná pružina- součást balení - poznatky jsou uvedeny od uživatele
BANDITA - viewtopic.php?f=66&t=5488
http://citereh.rajce.idnes.cz/Racing_variator/
Uživatelský avatar
citereh

500+
 
Reputace: 4
Příspěvky: 535
Registrován: 28 srp 2009, 12:30
Bydliště: Dobřany
Skútr / moto: JMSTAR Eagle 50
Tuning / úpravy: variator NARAKU HS,válečky 5,0 gr,NGK CR7HSA , kevlarový řemen NARAKU

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod jesik » 30 kvě 2011, 21:15

Omlouvám se ,ale ještě jsem se k tomu nedostal-hvízdá to pořád,probráno s klukama za skutrclubu po telefonu ,a teoretickej výsledek je že je to spojka,ale mě se zdá že to hvízdání slyším spíš od variatoru!Ještě je nožný že jak jsem vše ve velké horlivosti odmaštoval,aby se nic mastného nedostalo na řemen,odmastil jsem i čep variatoru,a to asi dukladně,takže je možné že to hvízdá on, při nízkých otáčkách,protože při vyších otáčkách už to není slyšet-v mém případě kvůli burácení výfuku :DZítra po práci se na to hned vrhnu,a to by v tom byl čert abych na to nepřišel!!

Dráha válečků mi připomíná variator malossi-strmé stoupání.

vejmluva píše:Ahoj,
pokud je to karbec s umělohmotným vikem tak na vnitříní straně víčka je ve středu výstupek na němž je nasazena tlačná pružina šoupátka. Ve výstupku je seřízovací šroubek , který omezuje nazvednutí šoupátka. Ten je nutno zašroubovat do výstupku.Na fóru byl také přspěvek, že u jiné konstrukce karbecu byl výstupek bez seřízovacího šroubku a pro větší otevření šoupěte se musel výstupek zkrátit. Čau Jirka

Někdo tady chtěl vidět jak vypadá karbec zevnitř-tak tady to je:http://www.facebook.com/media/set/?set=a.205154982854030.46143.100000785886254&saved#!/photo.php?fbid=205154989520696&set=a.205154982854030.46143.100000785886254&type=1&theater-snad to bude fungovat.
jesik

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 44
Registrován: 14 led 2008, 00:04
Bydliště: Brno
Skútr / moto: GILERA RUNNER 70 SP RST
Tuning / úpravy: Výfuk Stage6 Pro Replica chrom carbon,variator Mallosi,Karbonové lístky Malossi,Příruba sání 21mm - Piaggio 2T,Kontrastní pružina Malossi +106% modrá,Podložka pod pružinu Malossi - Piaggio,Spojka Polini 3G for Race - Piaggio 50 ccm,Válečky variátoru Malos

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod citereh » 31 kvě 2011, 10:17

Ahoj ,díky za příspěvek, ale ne všichni se chtějí registrovat na facebook kvůli fotce - nešlo by to jinam ?
Uživatelský avatar
citereh

500+
 
Reputace: 4
Příspěvky: 535
Registrován: 28 srp 2009, 12:30
Bydliště: Dobřany
Skútr / moto: JMSTAR Eagle 50
Tuning / úpravy: variator NARAKU HS,válečky 5,0 gr,NGK CR7HSA , kevlarový řemen NARAKU

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod Half Life » 31 kvě 2011, 14:03

karbec.jpg
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Uživatelský avatar
Half Life

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 19
Registrován: 24 črc 2010, 17:16
Bydliště: Jílové
Skútr / moto: JMSTAR EAGLE 50
Tuning / úpravy: Variátor tuning + pružina - Baotian R

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod PumaDedek » 31 kvě 2011, 14:38

:mrgreen: PĚKNÁ ROZBORKA.....
elektronické DÝMKY https://www.youtube.com/my_videos?o=U
Mechanik manželky scootra KM-YM125T-U
Uživatelský avatar
PumaDedek

500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 561
Registrován: 09 led 2011, 23:59
Bydliště: HOŘICE v Podk.
Skútr / moto: KM YM125T-U mé ženy já jsem mehanick...

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod citereh » 01 čer 2011, 09:50

Ahoj,jj pěkná práce na karbecu - snad to nebude muset nikdo takhle rozebírat :shock:

3.6. edit:
Ahoj - úprava Jmstar Eagle50 4T - válečky 5,0 gr, variator Baotian R, tryska 85, originál kontrastní pružina, originál spojkové pružinky, odstraněny restrikce v airboxu - pro trysku 85 přidán vzduch - 3 otvory o průměru 10 mm - rychlost po rovině 65-70km/hod, z kopce 80 km/hod.
http://citereh.rajce.net/Eagle_50_4T
svíčka CR7HSA
Uživatelský avatar
citereh

500+
 
Reputace: 4
Příspěvky: 535
Registrován: 28 srp 2009, 12:30
Bydliště: Dobřany
Skútr / moto: JMSTAR Eagle 50
Tuning / úpravy: variator NARAKU HS,válečky 5,0 gr,NGK CR7HSA , kevlarový řemen NARAKU

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod Nuramon11 » 04 čer 2011, 15:11

Zdravíčko, dneska jsem spěchal a potřeboval jsem jet na skútru. Doběhnu k němu, odemknu a chci nastartovat... párkrát to zatočilo startérem a nic, mrtvo. Tak si říkám, že mě zase zradila ta úžasná čínská baterka a chtěl jsem to nakopnout... Kopal jsem asi dvě minuty a nic, vůbec to nechce naskočit. Ještě včera jsem na něm normálně jezdil, pak asi trošku zmokl, když stál před barákem, ale to by nebylo poprvé, takže netuším co se mohlo stát. Ještě jednou to asi dneska zkusím a když to nepůjde, tak nevím co s ním. Mohla se mi třeba někam dostat voda z toho deště?
Uživatelský avatar
Nuramon11

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 113
Registrován: 09 čer 2010, 19:20
Bydliště: Břeclav
Skútr / moto: JMSTAR EAGLE 50
Tuning / úpravy: Variátor Naraku HS, válečky 5g, větší tryska karburátoru... a odrané oba boky

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod saslin » 04 čer 2011, 19:35

Zdravím ,chtěl jsem se zeptat,jestli je složité provést doma kit z 50--ti na 80-sát ccm.Popř.jestli někdo nemá postup jak to krok po kroku provést.
A ještě jsem se chtěl zeptat na jednu věc.Vyměnil jsem 6-ti g mové válečky za 5.1g.Jede to jakš,takš.Po porovině se otáčky při rychlosti 55km/h vyšplhají až nad 8500,tak mám strach přidat ply abych nepoškodil motor.Do kopce jdou při 30km/h na 7000.Chci se zeptat jestli je to v pořádku.Dík.
saslin

50+
 
Reputace: -10
Příspěvky: 88
Registrován: 29 dub 2011, 18:57
Skútr / moto: jmstar
Tuning / úpravy: hlavní tryska

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod vejmluva » 04 čer 2011, 21:29

Nazdar SASLIN.
Nejprve k otázce výměny válce. Je to celkem jednoduché v případě jestli trochu víš o co vše jde. Je dosti velký rozdíl zda se jedná o dvoutakt nebo čtyřtakt. U čtyřtaktu je to trochu složitější protože musíš nastavit správně časování ventilů.i když je vše u motorů JSD 139 QMB řádně seznačeno, bylo by nejlepší kdyby jsi toto dělal s někým kdo ví o co jde. Postup krok za krokem by byl dosti dlouhý. Jsem přesvědčen o tom, že obsah 80ccm je zbytečný. Já jsem šel na 72ccm a je to plně dostačující a překvapující svým výkonem a mám obavy o to jak dlouho při tomto výkonu vydrží vše stávající(klikovka ,ložiska atd.). Nevín jaký máš na mysli KID ale je nutné při této operaci zkotrolovat a případně doladit těsnost ventilů. I u nové hlavy jsem byl nucen oba ventily zabrousit.(netěsnily).
Otázka č.2. při 8500 ot/min. ryclost 55 km je trochu málo. Nemůžeš si měnit ve variatoru vše jak ti napadne. Výrobci májí
dlouhodobým vyzkumem prověřeno co k sobě patří. Proto je nejlepší použít jejich vývoj a při výměně variátoru vzít celý Kid. včetně kontrastní pružiny . Nemá cenu vymýšlet něco, co je dávno vymyšleno a řádně vyzkoušeno.
Je dobré, že .máš zájem a odvahu pustit se do něčeho co tě zajímá. Ale věř, že by bylo dobré si to někde trochu okoukat.
Mnoho zdaru ve tvé tvůrčí práci Ti přeje Jirka
vejmluva

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 14
Registrován: 07 dub 2011, 13:29
Bydliště: Žďár nad Sázavou
Skútr / moto: MP KORADO 50 - SOLANA
Tuning / úpravy: variátor set Multivar-Malossi-bílá pružina , válečky Narako 5,5g,CDI Narako-odblokované, set válec+hlava 72ccm

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod saslin » 05 čer 2011, 09:13

Dík Jirko.Já jsem tam ale koupil úplně stejný variátor -čínu-starý byl opotřebovaný a jen jsem tam dal ty 5.01g válečky místo těch co přišly s variátorem-6g.Myslíš že ty dva vr.starý i nový-oba čína se mohou lišit?Kit tam zatím nemám.Vše origo Až na ty Válečky.
saslin

50+
 
Reputace: -10
Příspěvky: 88
Registrován: 29 dub 2011, 18:57
Skútr / moto: jmstar
Tuning / úpravy: hlavní tryska

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod jiri02 » 05 čer 2011, 09:35

A když ty válečky dáš vedle sebe jsou velikostně stejné?Ty čínské bývají menší a tak i dráha variátoru jiná.Jestli jsi dal do origo číny variátoru např.malossi válečky tak to pojede mizerně.
Kingway euroboy 2T.
Variátor Malossi Multivar,valečky 6gr,spojkové pružiny Malossi modré,kontrastní pružina bílá Malossi,řemen Hebo kevlar,svíčka NGK BR8HS,hlavní tryska M6 70,odstraněna restrikce ve filtr boxu.Rychlost dle GPS 75km.
jiri02

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 46
Registrován: 22 úno 2011, 20:00
Skútr / moto: Kingway euroboy
Tuning / úpravy: Kingway euroboy 2T.Variátor Malossi Multivar,valečky 6gr,spojkové pružiny Malossi modré,kontrastní pružina bílá Malossi,řemen Hebo kevlar,svíčka NGK BR8HS,hlavní tryska M6 70,odstraněna restrikce ve filtr boxu.Rychlost dle GPS 75km.

PředchozíDalší

Zpět na Do 50ccm

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků