Technické problémy s čínskými skútry do objemu 50ccm (včetně).
06 kvě 2011, 19:23
Ahoj ještě sem se chtěl zeptat ja měníte převodový olej je to tam nějak blbě řešeno-z boku.
07 kvě 2011, 09:35
Ahoj dole je vypouštěcí šroub a z boku je nalévací, oba povol a zpodem vypust olej , zašroubuj zpátky spodní šroub a nalej vrchním otvorem olej do převodovky - nám se osvědčila velká plastová inj. stříkačka - je tam zhruba 1 deci - nemusí tam být žádný special za 200 kč - my tam dáváme
http://www.olejshop.cz/oleje/prevodove- ... -90-1litr/a zatím bez problémů u jakéhokoliv skútru - je tam jednoduchý převod a nemá se tam vesměs co odehrát, pokud je to mazáno.Jinak postup při výměně oleje je v manuálu.Nedávej tam víc než je uvedeno, protože kdyby tam bylo moc , tak až se ohřeje a nebude mít kam, tak poleze ven - většinou přes gufera.
eagle 1.JPG
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
07 kvě 2011, 15:36
Jo dík .
10.5. edit:
Zdravím,chtěl jsem se zeptat jestli můžu jezdit i s těma válečkama 15*12 než seženu 16*13?
10 kvě 2011, 15:54
Ahoj , no nemělo by se ,ale chvíli se to snad nepodělá, ale není to originál, nikdo neví ,co to může udělat za paseku
10 kvě 2011, 18:52
No dnes sem jel něco přes 40km s těma 15*12. 5g celkem to šlo-zitra se mrknu na variátor jestli se něco neděje,,ale při dojezdu,jako by došel benzin-nic zdechlo to Na klíček to nešlo nahodit-jak již někdo psal jako by to dlouhou jízdou vybíjelo baterku.Nechal jsem to minutku stát a nožním startérem nakopl.Kupodivu chytlo a se jelo v pohodě dál-tryska nevím
Asi zítra zkusím dát 85-tku trysku.Je nevím co s tím dobíjením.
11 kvě 2011, 09:42
Ahoj ,tak to je třeba zkontrolovat nabíjení - když to chytne , tak rozsvit světla a lehce přidávej plyn- mělo by to reagovat na intenzitě světel - to je to základní , potom je třeba projít všechny kabely- hlavně ukostření, a zkontrolovat baterku/ popřípadě dobít/ ale pokud to chytne na nakopnutí tak alternátor dává proud do zapalování , tudíž sám o sobě dobíjí, pak už jen zkontrolovat další cestu - regulátor napětí, kabeláž,baterku- dost často se uvolní kontakty na baterce, protože to není na klasický spoj - šroub + matka, ale jsou to jen konektory, které se mohou uvolnit , popřípadě zaoxidovat
11 kvě 2011, 13:52
Dík zkontroluji to.Ated perlička na dnes .Měnil jsem mot. olej -ani jsem šroub moc neutahoval a praskl jak řepa.Převodový jsem nevyměnil- nemám tu rázovou pistol,nebo jak se to jmenuje,šroub je utáhlý jak čert a nejde to ani kdž nasadím hrušku do vrtačky nevím jak to poprvé při výměně v servisz zarvali .No musím něco vymyslet,nerad bych hoprotočil.
Chtěl jsem se ještě zeptat,jakou značku multivaru jste dávali,když jste měnili orig.-popř. odkaz na něj .Díky.
Jo a ještě jsem se chtěl zeptat -to cdi orig. je už odblokované jsou tam 2+4 piny Do těch4 vedou ale jen 3 dráty?
12 kvě 2011, 19:33
Zdravím, chtěl jsem se zeptat,, když jste měnily variátor ( naraku) dávali jste tam původní čep variátru nebo nový, který je součástí balení a případně kam se dává ta vymezovací podložka čepu? Ještě jakou silou utahovat variátor?
13 kvě 2011, 09:55
Saslin: Malossi Multivar 5113139, třeba zde:
http://www.skutry-malsice.cz/baotian/va ... -2486.html . Ale rovnou si k tomu objednej válečky 5gramů (16x13mm), ty v sadě jsou příliš těžké.
S CDI neztrácej čas, pokud by byla blokovaná, ve vyšších rychlostech by ti vypínal motor, což nedělá.
Mark: Já teda Naraku HS nemám, ale čep bych použil ten Naraku. Netuším, co myslíš vymezovací podložkou čepu, na originálu nic takového nemám, ale taky se tu stalo, že někomu s Naraku HS řemen drhnul o startovací volnoběžku, tak potom by se nějakou takovou podložkou dal omezit rozsah sevření řemenic, ale to by zas bylo na úkor zvýšení rychlosti.
Utahovací moment je předepsaný 38Nm, ale byl bych dost opatrný, čínské matice a šrouby tyhle momenty nevydrží, sám jsem to zažil na motoru, prostě to utáhni "nafest".
13 kvě 2011, 10:46
Krel 23:děkuji, ráno jsem porovnával původní čep s tím od NARAKU a je přesně o tloušťku té podložky kratší, jinak ta podložka má stejné rozměry jako čep jen je silná asi 1mm, tak nevím jestli jí tam dávat !
13 kvě 2011, 12:01
Ahoj, tak já jsem dával varec NARAKU a dal jsem i k tomu přibalený čep - jak píše Karel23 - originál je bez podložky a já jsem to tam dal komplet , jak to bylo zabalený - NARAKU- bez podložky , dotažení variatoru je opravdu - nafest , my pro jistotu ty origo čínský matky vyhazujeme a dáváme nový se zajištovacím silonem proti povolení a ty tam zatím drží
13 kvě 2011, 13:15
Ahojte, musím se vám pochlubit s tím, jak jsem to dneska položil ve městě (celkem už potřetí co mě zklamaly čínské pneumatiky
) ... Jedu si na křižovatce do zatáčky asi metr a půl za autem které tu zatáčku projíždí stejně jak já... no a jak jsem v náklonu v té zatáčce, tak ten borec v autě prudce zabrzdil před přechodem (kde nikdo nebyl), samozřejmě jsem musel taky na brzdy a abych to do něj nenapálil, tak jsem musel obě zmáčknout naplno. Víte všichni, že nám víc brzdí přední, ta zadní skoro vůbec, takže se mi zablokovalo přední kolo a celý skútr se skácel k zemi. Já jsem to naštěstí v té malé rychlosti ustál, takže jsem stál kousek za křižovatkou obkročmo na položeném skútru, kterému se díky hi-tech čínskému zámku otevřel kufr pod sedladlem a na silnici mi vyletěl řetěz se zámkem, helma, lékárnička a nářadí, což člověka opravdu velice potěší
Skútr naštěstí uplně v pohodě, ani jsem ho nijak moc nepoškrábal, tak jsem si to všecko posbíral naložil a co nejrychleji odjel, abych nedělal ostudu
Týpek v autě už byl samozřejmě dávno pryč, ani se nenamáhal zastavit...
13 kvě 2011, 13:22
Ahoj ,další superřidič v autě na silnici - hlavně ,že se nic nestalo Tobě a mašině
13 kvě 2011, 17:53
Díky za pomoc, takže jen pro upřesnění čep bez podložky i když vlastně vznikne mezi polořemenicý a variátorem o trošičku menší mezera na řemen? v této poloze je řemen na nejniží otáčky( na volnoběh) takže by to nemělo vadit. Matici se silonem mám, ale bez tý jakoby navařený podložky, mám tam přidat podložku ?
Kopil jsem si válečky STAGE6 a u vnitř je vazelína, mažete válečky nebo ne, někdo trdí ano ,ale zase jiní ne nebo spíš namazat lehce vodítka, proč by tam bez důvodu to mazadlo dávali.
Taky, už se mi povedlo odskoušet naši přední brzdu jak se umí zakousnou v náklonu a na štěrku, naštěstí skoro v nulové rychlosti, takže jsem skútra opřel o svoje rameno a výfuk na bok, ale od té doby se mi na volnoběžné otáčky netočí zadní kolo, asi držák výfuk se nějak vyhnul, holt kvalitní materiál nesmí se s ním ani ťuknout.
Naposledy upravil
mark dne 13 kvě 2011, 19:28, celkově upraveno 1
13 kvě 2011, 19:27
Pokud je to s podložkou stejná míra jako orig čína já bych ji tam dal-aby se mi při jízdě do kopce řemen dostal až k hřídeli,čili aby měl co největší výkon.Pokud se řemen nedostane dolů nevyužiješ max. výkon.