JMSTAR EAGLE 50

Technické problémy s čínskými skútry do objemu 50ccm (včetně).

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod Nuramon11 » 27 dub 2011, 20:43

Jde, ale nečekej žádný zázrak. V tomto tématu najdeš všechno potřebné, Citereh to tu už párkrát shrnul, jen to nemůžu najít :wink:
Uživatelský avatar
Nuramon11

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 113
Registrován: 09 čer 2010, 19:20
Bydliště: Břeclav
Skútr / moto: JMSTAR EAGLE 50
Tuning / úpravy: Variátor Naraku HS, válečky 5g, větší tryska karburátoru... a odrané oba boky

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod apavlovic » 27 dub 2011, 21:56

nazdarek chlapi jsem tu novej mam take tohodle cinana chci se zeptat co spotreba udavaj 2.8l me to snad bere 4 mam najeto 400km kdyztak poradte co stim kroutil jsem dnes s bohatosti dal jsem to na dve a pul tocky tak uvidim trochu se to i hltilo pri pridani plynu dik za rady a zatim
apavlovic

5+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 5
Registrován: 27 dub 2011, 21:28
Skútr / moto: Jmstar 50

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod citereh » 28 dub 2011, 08:58

Ahoj,tady je třeba pořádně seštelovat karbec - bohatost a volnoběh , a nepočítej spotřebu podle ukazatele paliva - v manualu se píše , že pokud ručička ukazuje E - empty/ prázdný/ ,je tam ještě jako rezerva 1 l paliva - nejideálnější je do úplně prázdné nádrže natankovat plnou - 6 l a napsat si stav tachometru a jezdit dokud ji nevyjedeš , ke konci už bych si asi vzal sebou aspon 1 l do kanystru - co kdyby a až ti dojde benzín tak si udělej odečet na tachometru a budeš zhruba vědět ,kolik bere - já jsem se zatím s mým Eaglem dostal na zhruba 2,3-2,4 l/ 100km.Musíš brát taky na vědomí, že je tam málo najeto a jde všechno na fest, takže to klade celkem slušný odpor , neboj se ono se to rozjede až se dostaneš k 1000 km

Tady je odkaz na ty základy
viewtopic.php?f=78&t=2515&start=135
Uživatelský avatar
citereh

500+
 
Reputace: 4
Příspěvky: 535
Registrován: 28 srp 2009, 12:30
Bydliště: Dobřany
Skútr / moto: JMSTAR Eagle 50
Tuning / úpravy: variator NARAKU HS,válečky 5,0 gr,NGK CR7HSA , kevlarový řemen NARAKU

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod apavlovic » 28 dub 2011, 21:22

diky moc citereh uvidime jeste mi porad kolik ten volnobeh dal jsem ho na 1000 tocek od vyrobce byl dost velkej ata bohatost dal jsem tech 2.5 otacek, no ja mel gdysi simsona a nejake ty jawy ted se znova ucim a rozpominavam tak jeste jednou diky a cauky
apavlovic

5+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 5
Registrován: 27 dub 2011, 21:28
Skútr / moto: Jmstar 50

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod vejmluva » 28 dub 2011, 23:02

Karel23 píše:Připojím pár drobností:
-Kolík na víčku karburátoru jsem zkrátil asi o 1cm kvůli tomu, že jsem zvedal jehlu těmi podložkami a kolík jak byl by omezoval jehlu resp.celý komín v pohybu nahoru, ale popravdě nějaký efekt jsem nezaznamenal (naštěstí ani zhoršení).
-Přesto uvažuji o jiném karburátoru, všude píšou, že pro QMA/QMB by měl mít průměr na výstupu 19mm, ten náš Kymco má 18.
-Včera jsem se byl projet s maminou (ona má na svém Eaglu najeto necelých 500km) a napadlo mě omrknout její svíčku a nebyla to sice dokonalá cihla, něco mezi cihlou a bílou kávou, každopádně skvělé oproti mojí původní.
-Co mi vadí víc, že ten její skútr je zcela v původním stavu a přesto má jednak svíčku jak jsem popsal, ale hlavně jede a tahá docela slušně, že já jsem se na stejnou úroveň dostal až po všech těch úpravách. Fakt je že ten její takto jede od začátku a na základě dojmu z něj jsem kupoval ten svůj, ale ten od začátku jel katastrofálně. Nevím čím to je, jestli to může zachránit karburátor, nebo jestli je něco špatně v motoru. Nevím jak to diagnostikovat, dá se třeba změřit kompresní tlak motoru?

Ahoj Karle,
snažím se ti odpovědět na to jak je velmi duležitá veličina kompresní tlak. Dnes už je to čtvrtý den co píši a nevím kam moje maily odchází. Chtěl jsem to dát na fórum ale nikdy se mi to nepodařilo. Snad se to dnes dostaš aspoň ty. Kompresní tlak se měří tak,že do otvoru svíčky se nasune gumový kužel měřiče, otevře se plyn naplno a startuje se cca 30 sec. až se tlak na manometru dále nezvedá.To se musí provádět při studeném motoru jinak se v manometru trubice vyhřeje a je po něm. Nevím zda půjde s origo starým českým měřičem toto měření provést, že je nad hlavou dost málo místa.Zkusím a dám vědět.Tento tlak dává informace o tom v jakém stavu jsou jednak ventily a dále jak těsní pístní kroužky.Stále se na vlákně diskutuje o všem možném (někomu jezdí bez problému hned, jiný dělá vše možné a stále nejede) . To tak bývalo se všemi Škodovkami, Spartkem počínaje a Favoritem konče. Tenkrát tolerance průměru válců a průměru pistů byli velmi rozdílné a těsnost ventilů taky různá. A tak jsem přesvědčen o tom, že to ti čínští soudruzi taky různě bastlí. Proto některý číňánek jede dobře některý hůř. Přesto, že jsem v pokrčilém věku(70) , poúžívám ho taky. Nejdůležitější ze všeho je vyměnit variátor, CDI není´třeba a pro zvýšení výkonu se musí dát válec o větším obsahu aby do kopce jel aspoň těch 50 a nezavazeli jsme v provozu ve městě. Tak zatím ahoj vejmluva
vejmluva

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 14
Registrován: 07 dub 2011, 13:29
Bydliště: Žďár nad Sázavou
Skútr / moto: MP KORADO 50 - SOLANA
Tuning / úpravy: variátor set Multivar-Malossi-bílá pružina , válečky Narako 5,5g,CDI Narako-odblokované, set válec+hlava 72ccm

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod citereh » 29 dub 2011, 10:26

apavlovic : zvedni si otáčky volnoběhu, bohatost směsi 2 1/4 - 2 1/2 otáčky apomalu stahuj volnoběh na 2000 ot/ min.Potom to pořádně projed ,aby se motor zahřál a pomalu to stahuj ,aby se to udrželo na přístrojovce mezi 1-2 někde malinko za polovinou a znovu to projed- uvidíš jestli se to tam udrží - mělo by to jít plynule za plynem v celém rozsahu - nepovede se ti to napoprvé - kluci by mohli vyprávět ,kolik kdo najezdil km se šroubovákem v kapse , až si budeš jist , že by to mohlo být , tak ho vypni a zkus nastartovat , jestli se udrží a bude mít ty otáčky volnoběhu ,co jsi nastavil.

Včera jsem vyměnil veškeré benzínové hadičky a kouknul do karbecu a ejhle - vytáhnul jsem membránu s jehlou a koukám , že je tam nastavitelná jehla - od výrobce byla puštěná úplně dolů, tak jsem ji dal podle již zmíněných rad , úplně nahoru ,trochu poladit volnoběh a dneska to zkusím projet - je tam pod zajištovací segrovkou podložka a gumový o kroužek, tak jsem tu podložku vyndal a nechal jen ten o kroužek - uvidíme co to bude dělat - start na stojanu zatím v poho
a za plynem jde krásně v celým rozsahu - na jehle je vyraženo 137
http://citereh.rajce.idnes.cz/Jehla/
Uživatelský avatar
citereh

500+
 
Reputace: 4
Příspěvky: 535
Registrován: 28 srp 2009, 12:30
Bydliště: Dobřany
Skútr / moto: JMSTAR Eagle 50
Tuning / úpravy: variator NARAKU HS,válečky 5,0 gr,NGK CR7HSA , kevlarový řemen NARAKU

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod PumaDedek » 29 dub 2011, 11:09

:mrgreen: ..já tam mám 4-drážky,taky jsem skoušel,ale nakonec,
jsem na druhou zhora...vzdušník 1 a 3/4 ot.
Jinak jsem to přisávání,před karbecem zrušil, dal jsem na tu hadici
k jegrvetilu molitanovej filtřík a tím jsem přisávání do výfuku ponechal....
Jízdní vlastnosti se nezměnily...jede to stejně-závislost je na počasí...
plus-mínus 5km/h
elektronické DÝMKY https://www.youtube.com/my_videos?o=U
Mechanik manželky scootra KM-YM125T-U
Uživatelský avatar
PumaDedek

500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 561
Registrován: 09 led 2011, 23:59
Bydliště: HOŘICE v Podk.
Skútr / moto: KM YM125T-U mé ženy já jsem mehanick...

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod Nuramon11 » 29 dub 2011, 15:24

Zajímavý objev, taky zkusím poštelovat, měl bych se do toho co nejdřív pustit, objednat i tu novou trysku a tak :) co to CDI, díval ses na to? Stačila by mi tryska 85ka i když vydělám obě restrikce v airboxu?
Naposledy upravil Nuramon11 dne 29 dub 2011, 16:48, celkově upraveno 4
Uživatelský avatar
Nuramon11

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 113
Registrován: 09 čer 2010, 19:20
Bydliště: Břeclav
Skútr / moto: JMSTAR EAGLE 50
Tuning / úpravy: Variátor Naraku HS, válečky 5g, větší tryska karburátoru... a odrané oba boky

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod apavlovic » 29 dub 2011, 16:30

citereh:Dik budu zkouset a uvidime mam jeste dotaz manual mam v polstine je moznost v cestine zatim diky za rady
apavlovic

5+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 5
Registrován: 27 dub 2011, 21:28
Skútr / moto: Jmstar 50

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod Nuramon11 » 29 dub 2011, 16:54

apavlovic: Citereh má český manuál nahraný na rajčeti :) http://citereh.rajce.idnes.cz/Manual/
Uživatelský avatar
Nuramon11

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 113
Registrován: 09 čer 2010, 19:20
Bydliště: Břeclav
Skútr / moto: JMSTAR EAGLE 50
Tuning / úpravy: Variátor Naraku HS, válečky 5g, větší tryska karburátoru... a odrané oba boky

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod citereh » 30 dub 2011, 09:17

Ahoj, tak já mám obě restrikce z airboxu pryč a mám tam trysku 85, bohatost 2 1/2 ot a volnoběh zhruba 1700 ot/min a krásně to jde za plynem , ted jsem dal tu jehlu až nahoru, vlastně 1 zářez odspodu , tak uvidím- originál byla na posledním odspodu - tedy nejníž.

Pokud bude někdo něco potřebovat, tak něco málo najde tady
http://citereh.rajce.idnes.cz/?sort=&page=0

To CDI jak jsem psal - 4+2 piny , 2 piny obsazené , 4 piny - obsazené 3 pozice , do CDi vede 5 drátů, jedna pozice je volná
Uživatelský avatar
citereh

500+
 
Reputace: 4
Příspěvky: 535
Registrován: 28 srp 2009, 12:30
Bydliště: Dobřany
Skútr / moto: JMSTAR Eagle 50
Tuning / úpravy: variator NARAKU HS,válečky 5,0 gr,NGK CR7HSA , kevlarový řemen NARAKU

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod apavlovic » 01 kvě 2011, 15:23

diky moc chlapy za ten ceskej manual polsky jsem si moc nepocetl
apavlovic

5+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 5
Registrován: 27 dub 2011, 21:28
Skútr / moto: Jmstar 50

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod Karel23 » 01 kvě 2011, 22:20

Ahoj Karle,
snažím se ti odpovědět na to jak je velmi duležitá veličina kompresní tlak. Dnes už je to čtvrtý den co píši a nevím kam moje maily odchází. Chtěl jsem to dát na fórum ale nikdy se mi to nepodařilo. Snad se to dnes dostaš aspoň ty. Kompresní tlak se měří tak,že do otvoru svíčky se nasune gumový kužel měřiče, otevře se plyn naplno a startuje se cca 30 sec. až se tlak na manometru dále nezvedá.To se musí provádět při studeném motoru jinak se v manometru trubice vyhřeje a je po něm. Nevím zda půjde s origo starým českým měřičem toto měření provést, že je nad hlavou dost málo místa.Zkusím a dám vědět.Tento tlak dává informace o tom v jakém stavu jsou jednak ventily a dále jak těsní pístní kroužky.Stále se na vlákně diskutuje o všem možném (někomu jezdí bez problému hned, jiný dělá vše možné a stále nejede) . To tak bývalo se všemi Škodovkami, Spartkem počínaje a Favoritem konče. Tenkrát tolerance průměru válců a průměru pistů byli velmi rozdílné a těsnost ventilů taky různá. A tak jsem přesvědčen o tom, že to ti čínští soudruzi taky různě bastlí. Proto některý číňánek jede dobře některý hůř. Přesto, že jsem v pokrčilém věku(70) , poúžívám ho taky. Nejdůležitější ze všeho je vyměnit variátor, CDI není´třeba a pro zvýšení výkonu se musí dát válec o větším obsahu aby do kopce jel aspoň těch 50 a nezavazeli jsme v provozu ve městě. Tak zatím ahoj vejmluva

Díky za informaci, asi to vyzkouším, můžu porovnat dva stroje a snad z toho srovnání něco vyjde. Samozřejmě, pokud něco naměřím, dám to tady k dispozici. Bohužel nevím, kam ty maily došly, protože nemám nic ani v poště, ani jsem nedostal SZ, takže klidně přímo na ramona23@atlas.cz.
Karel23

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 205
Registrován: 23 srp 2008, 22:05
Bydliště: Ostrava
Skútr / moto: JM Star Eagle 50

jmstar 50 4t

Příspěvekod saslin » 03 kvě 2011, 12:39

Zdravím dnes jsem vytahoval variátor a problem.Ta zadní miska varia nešla absolutně sundat,byla úplné na těsno.Dělal jsem s tím nejmín půl hodiny než sem ji dostal ven no a jak ji dám zpátky bůh ví.Je to normální aby šla tak těžko ven,pustil jsem si video montáže a tam ji vytáhl ůplně v pohodě.No a ty plošky není to moc vidět u vrchu v tom vodítku jsou z jedné strany skoro úplně zbroušené.

edit: téma sloučeno! Před založením nového tématu využij možnost hledat! Wictor

zdravím mám taky jmstar a dnes jsem chtěl vytáhnout varec-všechno šlo v pohodě až na tu zadní misku ta tam byla jak nalisovaná-pootočit s ní nešlo-točila se celá hřídel.Za 30 minut jsem ji po mm vytáhl.ale ted nevím jestli ji mám zpátky zatlouct,protože nasunout volně tam nejde.Jak to šlo vytahovat Vám.Dík.
Obraz003.gif
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
saslin

50+
 
Reputace: -10
Příspěvky: 88
Registrován: 29 dub 2011, 18:57
Skútr / moto: jmstar
Tuning / úpravy: hlavní tryska

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod PumaDedek » 03 kvě 2011, 20:28

...chtělo by to lepší foto,ale musí jít volně, v pohodě stáhnou a opět nasadit.,,jinak je něco
špatně...
e.jpg
d.jpg
f.jpg
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
elektronické DÝMKY https://www.youtube.com/my_videos?o=U
Mechanik manželky scootra KM-YM125T-U
Uživatelský avatar
PumaDedek

500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 561
Registrován: 09 led 2011, 23:59
Bydliště: HOŘICE v Podk.
Skútr / moto: KM YM125T-U mé ženy já jsem mehanick...

PředchozíDalší

Zpět na Do 50ccm

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků