Karel23 píše:Připojím pár drobností:
-Kolík na víčku karburátoru jsem zkrátil asi o 1cm kvůli tomu, že jsem zvedal jehlu těmi podložkami a kolík jak byl by omezoval jehlu resp.celý komín v pohybu nahoru, ale popravdě nějaký efekt jsem nezaznamenal (naštěstí ani zhoršení).
-Přesto uvažuji o jiném karburátoru, všude píšou, že pro QMA/QMB by měl mít průměr na výstupu 19mm, ten náš Kymco má 18.
-Včera jsem se byl projet s maminou (ona má na svém Eaglu najeto necelých 500km) a napadlo mě omrknout její svíčku a nebyla to sice dokonalá cihla, něco mezi cihlou a bílou kávou, každopádně skvělé oproti mojí původní.
-Co mi vadí víc, že ten její skútr je zcela v původním stavu a přesto má jednak svíčku jak jsem popsal, ale hlavně jede a tahá docela slušně, že já jsem se na stejnou úroveň dostal až po všech těch úpravách. Fakt je že ten její takto jede od začátku a na základě dojmu z něj jsem kupoval ten svůj, ale ten od začátku jel katastrofálně. Nevím čím to je, jestli to může zachránit karburátor, nebo jestli je něco špatně v motoru. Nevím jak to diagnostikovat, dá se třeba změřit kompresní tlak motoru?
Ahoj Karle,
snažím se ti odpovědět na to jak je velmi duležitá veličina kompresní tlak. Dnes už je to čtvrtý den co píši a nevím kam moje maily odchází. Chtěl jsem to dát na fórum ale nikdy se mi to nepodařilo. Snad se to dnes dostaš aspoň ty. Kompresní tlak se měří tak,že do otvoru svíčky se nasune gumový kužel měřiče, otevře se plyn naplno a startuje se cca 30 sec. až se tlak na manometru dále nezvedá.To se musí provádět při studeném motoru jinak se v manometru trubice vyhřeje a je po něm. Nevím zda půjde s origo starým českým měřičem toto měření provést, že je nad hlavou dost málo místa.Zkusím a dám vědět.Tento tlak dává informace o tom v jakém stavu jsou jednak ventily a dále jak těsní pístní kroužky.Stále se na vlákně diskutuje o všem možném (někomu jezdí bez problému hned, jiný dělá vše možné a stále nejede) . To tak bývalo se všemi Škodovkami, Spartkem počínaje a Favoritem konče. Tenkrát tolerance průměru válců a průměru pistů byli velmi rozdílné a těsnost ventilů taky různá. A tak jsem přesvědčen o tom, že to ti čínští soudruzi taky různě bastlí. Proto některý číňánek jede dobře některý hůř. Přesto, že jsem v pokrčilém věku(70) , poúžívám ho taky. Nejdůležitější ze všeho je vyměnit variátor, CDI není´třeba a pro zvýšení výkonu se musí dát válec o větším obsahu aby do kopce jel aspoň těch 50 a nezavazeli jsme v provozu ve městě. Tak zatím ahoj vejmluva
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků