Technické problémy s čínskými skútry do objemu 50ccm (včetně).
Odeslat odpověď

Re: JMSTAR EAGLE 50

17 dub 2011, 14:09

Jo, to bude asi on, díky :)

Re: JMSTAR EAGLE 50

17 dub 2011, 14:12

jj ,není žač a co bylo vlastně s tím tachometrem ?

Re: JMSTAR EAGLE 50

17 dub 2011, 14:43

Nevím jak bych ti to s mou lajckou slovní zásobou popsal... Prostě jak je to lanko, tak dole u předního kola je na konci toho lanka taková ta vidlička, ktera se zasouvá do té části u předního kola, která se otáčí a ten konec s tou vidličkou se ukroutil a tudíž se točil jen on, ale netočil s tím lankem... snad chápeš co se snažím popsat :D Takže jsme do toho zase to lanko zasunuli a kombinačkama secvakli, aby to drželo pohromadě... snad to vydrží :D

Re: JMSTAR EAGLE 50

17 dub 2011, 15:51

Jj, to už jsem taky dělal, ale pro sichr jsem to zakápl ještě cínem, kdyby se někomu povedlo strhnout závit na té velké matce na spojce , tak je to závit M 28x1
http://citereh.rajce.idnes.cz/Remenice/

Re: JMSTAR EAGLE 50

23 dub 2011, 14:42

..Tak jak jsem již uvedl v jiném blogu, nainstaloval jsem,konus filtr....
Jede to suprové,bez strašnýho přetryskování....a dalších píč...n... :mrgreen:
filtr-hotovo.jpg
hotovo-fitr-3.jpg

A TO HLAVNÍ , ŽE ZMIZELA TA KYSNA AIRBOX.... :mrgreen:
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

Re: JMSTAR EAGLE 50

23 dub 2011, 23:39

Hmm, proč se s těmi skútry tak patláme, stačí otevřený filtr sání a všechno se vyřeší, všechny restrikce padnou... Kdysi se draze prodávaly magnety na palivovou hadičku a dodnes člověk narazí na lidi, co na to přísahají, jak je to skvělé.
Já si myslím, že pokud výstup karburátoru má průměr 18mm a v sérii pak je na vstupu sacího kanálu ta bakelitová podložka s otvorem 15mm, pak může být sání třeba úplně bez filtru a nic se podstatně nezmění. Ovšem vyzkoušené to nemám, ale popravdě to ani zkoušet nebudu.
Jen jsem chtěl říct, že mám konečně cihlovou barvu svíčky. Opravdu to chtělo pořádně utěsnit sání, zřejmě to přisávalo "falešný" vzduch kolem té bakelitové podložky. Tryska 88, bohatost směsi na necelou jednu otáčku. Absolutní rychlost se nijak měřitelně nezlepšila, ale mnohem líp to tahá do kopce. EGR systém je zcela vyřazený.
Dále se pronikavě zlepšily starty - po výměně baterky. Nafoukl se mi přes zimu jeden článek, zřejmě byl načatý už delší čas a baterce pak v zátěži (při startu) klesalo napětí. V týdnu jsem byl na scootu v práci na noční a do rána spadla teplota na 2°C a přesto jsem v pohodě nastartoval. Baterka je prostě základ.

Re: JMSTAR EAGLE 50

24 dub 2011, 09:18

Ahoj ,tak to jsem rád , že to konečně maká ,jak má , falešný luft je opravdu velký problém a dokáže dělat pěknou paseku v přípravě směsi, v případě otevřenýho filtru, šlo taky hlavně o estetiku a lepší přísun vzduchu , ale asi opravdu budeme řešit tu podložku pod kolenem sání, protože to vypadá , že je to citelné zúžení pro směs a motor nedostává ,co by měl - ještě by asi ostatní zajímalo , jak jsi zcela odstavil egr ventil - díky.

Re: JMSTAR EAGLE 50

24 dub 2011, 11:16

Zčásti jsem to už popsal, pod přírubu na hlavě motoru jsem dal těsnění z klingeritu bez díry uprostřed. To by mělo stačit, ale pro sichr jsem zaslepil ještě další části. Z kolena sání jde podtlaková hadička ovládání EGR ventilu, nátrubek jsem ucpal kouskem špejle. Na hadici sání je nátrubek, kudy se spaliny vracely spaliny do sání před karburátor, ten jsem ucpal taky. Hadičky jsem nasadil zpět, takže na první pohled je vše OK.
Jinak já funkci otevřeného filtru nezpochybňuji, ale dokud je restrikce mezi karburátorem a motorem a v situaci, kdy karburátor je sám o sobě restrikce toho podle mě sebevíc otevřený filtr moc ovlivnit nemůže.

Re: JMSTAR EAGLE 50

24 dub 2011, 11:20

Ahoj dík za odpověd - já nemyslel, že něco zpochybnuješ- psal jsem ,že tobyla spíš estetická záležitost a naopak velice fandím tomu zákroku na přírubě - to je evidentně zcela jasný omezení a to by mělo jít pryč - viděl jsem na netu v eshopu náhradní přírubu s průměrem otvoru 16,5 mm - to už by mělo být lepší než 15 mm - pro ty kteří nechtějí pilovat a pomazlit se z rozměrem

Re: JMSTAR EAGLE 50

24 dub 2011, 11:44

Karel23 píše:Zčásti jsem to už popsal, pod přírubu na hlavě motoru jsem dal těsnění z klingeritu bez díry uprostřed. To by mělo stačit, ale pro sichr jsem zaslepil ještě další části. Z kolena sání jde podtlaková hadička ovládání EGR ventilu, nátrubek jsem ucpal kouskem špejle. Na hadici sání je nátrubek, kudy se spaliny vracely spaliny do sání před karburátor, ten jsem ucpal taky. Hadičky jsem nasadil zpět, takže na první pohled je vše OK.
Jinak já funkci otevřeného filtru nezpochybňuji, ale dokud je restrikce mezi karburátorem a motorem a v situaci, kdy karburátor je sám o sobě restrikce toho podle mě sebevíc otevřený filtr moc ovlivnit nemůže.

:| TAK TO JSEM S TOHO JELEN, MĚ SE PŘED KARBEC NIC NEVRACÍ, NAOPAK ODSÁVÁ... :mrgreen:

Obraz006.jpg
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Naposledy upravil PumaDedek dne 24 dub 2011, 11:49, celkově upraveno 1

Re: JMSTAR EAGLE 50

24 dub 2011, 11:48

Jak tu psal už dříve Tomáš Blaha, oni se s tím nepárají a tu podložku rovnou dávají pryč. Ovšem připouští, že tím se krycí plasty motoru, které rozvádějí chladicí vzduch přitisknou na motor, což není optimální. Problém to prý nedělá. Mi se zdálo čistší řešení propilovat otvor v podložce. Navíc jsem podložku trošku srovnal na brusném kameni, nebyla úplně rovná. Taky připomínám, že normálně je příruba kolena sání i té podložky utěsněná o-kroužkem, jenže jim asi nějak došly, takže podložka je na hlavě motoru doslova přilepená na papírovém těsnění, které je potřeba odstranit. To se nedá udělat, pokud nesundáš z motoru plasty. Docela drbačka. Taky to chce si nachystat o-kroužek, průměr 24 místo toho papíru. Já jsem ho sice sehnal, ale nakonec jsem použil gasket tmel, kvůli problémům s přisáváním vzduchu.

Zkratka EGR znamená Exhaust Gas Recirculation, tedy recirkulaci výfukových plynů. Důvod přítomnosti tohoto zařízení je snížení emisí vozidla, kterého je docíleno přepuštěním části spalin z výfuku zpět do sání.
Nepříjemné je zejména přivádění teplého vzduchu do sání, což je přesný opak toho, co bychom pro dostatečný výkon potřebovali.
Pokud ti to na skútru funguje jinak, pak je něco špatně. Možná o důvod víc vyřadit to z provozu.

Re: JMSTAR EAGLE 50

24 dub 2011, 13:40

Ahoj, taky je možný , že používají 2 druhy egr - bud to co máme my - zpětný odvod části spalin do sání , nebo mají na výfukovým potrubí pred tlumičem navařený vstup a přes egr ventil tam nasávají sekundární vzduch do výfuku - asi záleží na provedení - my na Eaglech na potrubí nic nemáme , tak se nám to vrací do sání, jinde může být to druhý řešení a potom by to tou hadicí nasávalo
http://www.skutry-malsice.cz/xintian-ki ... -1034.html
ttp://www.skutry-malsice.cz/baotian/bt4 ... ml#content
i když pokud tam není nic připojenýho na výfukový potrubí a tou hadicí to saje - tak to je divný, mělo by to opravdu odfoukávat do sání - pokud to není zapojený obráceně

Re: JMSTAR EAGLE 50

24 dub 2011, 16:25

..MNO...SKOUŠEL JSEM VYŘADIT,ale účinek žádný..Jak píši odsává to vzduch ,před karbecem a tím si myslím,
že nemusím přetryskovávat, odvádí to "přebytečnej" vzuch a tím se to nehltí. Jede to se mnou-/110kg / 65-radarem měřeno
a to je zcela dostačující na čínu... :mrgreen:

:mrgreen:

Re: JMSTAR EAGLE 50

24 dub 2011, 19:28

PumaDedek: těch 65km/h jsi psal už předtím, než jsi tam dával ten otevřený filtr, ne? Co ještě jsi na tom páchal? Já mám v tom mém žihadle zatím jen variátor naraku s 5gr válečkama a přes 60km/h se dostanu jen za bezvětří, popř. s větrem v zádech. Chlapi, je hodně velký rozdíl, když vyndám ty restrikce v airboxu a dám tam 88ku trysku, nebo jaká úprava tomu nejvíc pomůže? Momentálně jsem v pozici chudého studenta, navíc bez garáže, takže si nemůžu dovolit moc experimentovat a chtěl bych nějakou jistotu :wink:

Re: JMSTAR EAGLE 50

24 dub 2011, 20:21

Jojo s jelo, ale s tim konusem,je to pružnější..jinak trysku mam 85ku za 15kč + pošta = asi 55kč
http://www.multimoto.cz/?v%C3%BDsledky- ... ase=tryska
..Ta tryska. tomu 100% pomůže..Jinak konus,jem dával -HLAVNĚ- aby zmizela ta kysna airbox... :mrgreen:
Odeslat odpověď