Technické problémy s čínskými skútry do objemu 50ccm (včetně).
Odeslat odpověď

Re: JMSTAR EAGLE 50

14 dub 2011, 09:11

Ahoj, tak na mým Eaglu jsme to porovnávali s digitálním Kosem a co ukazoval Koso 1700 ot/min , tak to na originál přístrojovce ukazovalo kousek za 2000 ot/min , už jsem se setkal i s případem, že byl rozdíl skoro 500 ot / min , moc na to nedávej na ten údaj na otáčkoměru - nastav to tak, aby ti to nechcípalo po vypnutí sytiče - klidně to může bublat okolo 2000 ot/ min - rozhodující je běh motoru a ne co ukazuje nepřesný otáčkoměr

Re: JMSTAR EAGLE 50

14 dub 2011, 09:19

Díky za odpověď, právěže běh motoru mi připadá nejlepší (nedusí se to) až když mám volnoběh nastavený na skoro 3000 otáček podle přístrojovky :?

Re: JMSTAR EAGLE 50

14 dub 2011, 09:41

No ,já když jsem svýho Eagla přivezl novýho, tak byl volnoběh nastavenej od výrobce / nebo prodejce/ na 3500 ot/min dle otáčkoměru, ale při jízdě během zajíždění se to dost dusilo, tak jsme to tenkrát vyladili směsí a volnoběhem na 2 000 ot a to už se to přestalo dusit a jakžtakž to jelo , po výměně varia a odstranění restrikce v airboxu jsme dali 85 trysku a doladili směs a volnoběh - ted mě ukazuje při zahřátém motoru asi po 15 km jízdy otáčkoměr / na přístrojovce/ zhruba 1800 ot/ min a motor pravidelně přede, chce to opravdu dost pečlivě nastavit směs a potom volnoběžný otáčky a hlavně to chce trpělivost- u čínských karbeců je to vždycky - bud málo nebo moc - já to dělám tak, že dám 2 a čtvrt otáčky od uzavřené polohy - bohatost a zvýším otáčky volnoběhu , potom pomalu ubírám otáčky šroubkem volnoběhu - po každém ubrání lehce vezmu za plyn , protože po otočení šroubkem to moc nereaguje a po otočení plynu to zůstane na nové poloze šroubku, ale říkám, chce to trpělivost - správně nastavený se to pozná, že potom když pomalu přidáš plyn , tak se to nesmí v žádné poloze plynu zakuckat a jde to za plynem v celém rozsahu

Re: JMSTAR EAGLE 50

14 dub 2011, 23:58

citereh píše:Ahoj ,no de facto je to to samý , akorát fabrikově zpracovaný
Posílám na ukázku svíčku - Jmstar Eagle 50 4T - najeto 1560 km, odstraněna restrikce v airboxu,tryska 85, original kontrastka,origo spojkové pružiny, original variator- pouze výměna válečků - dány válěčky 5 gr , bohatost směsi - 2 a čtvrt otáčky , volnoběh dle digitálního Kosa - 1750 ot/min
http://citereh.rajce.net/Svicka

Hmm, tak o takové barvě svíčky se mi zdá za bezesných nocí. Cihla jak má být.
Já už jsem to vzdal. Vrátil jsem tam trysku 88. Oškrábal jsem to papírové těsnění z hlavy, bakelitovou izolační podložku jsem srovnal na brusném kameni - nebyl to právě přesný výlisek, přisávat vzduch to mohlo kdekoliv. Pěkně jsem to smontoval, všechny plochy přitěsnil preventivně gasketem, trošku jsem vylepšil tu sponu na koleni ke karburátoru, nastartoval a tím končím. Až bude pěkně, tak to pořádně projedu, ale kašlu na barvu svíčky, hlavně když to pojede. Mimochodem, průměr na výstupu karburátoru je jen 18mm, dokonce je číslo 18 v typovém čísle karburátoru, takže je to asi fakt. Kitový válec by se bez tuningového karburátoru patrně neobešel.
Jestli opravdu schválí změnu zákona o řidičácích, jak dneska psali v novinách, asi se časem raději poohlídnu po nějaké stopětadvacítce, na mých 1xx kilo živé váhy sebelepší tuning stejně nestačí.

Re: JMSTAR EAGLE 50

15 dub 2011, 08:33

:mrgreen: ..Karle, moje řeč...my PUPÍCÍ ,co máme , nad 100kg potřebujem aspoň pětikyla... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Jooo,kde jsou ty časy,když nám bylo ......NÁCT. :cry:

Re: JMSTAR EAGLE 50

15 dub 2011, 09:35

Ahoj, však to taky dalo dost práce a trpělivosti se šroubovákem, než jsme se dostali na tuhle barvu svíčky - bud to to jelo - ale blbě startovalo, nebo to chytalo na brnknutí a zase to vynechávalo na plynu , ale snad se to konečně povedlo a zatím to jede a startuje jak má - s tou 125 je to dobrá zpráva , mě zatím stačí co mám na jízdu do práce a zpět, ale na vyjíždky taky už delší dobu pokukuji po 150 a kolikrát po tom samým modelu jako Puma dědek / aukro/, já teda mám řidičák na všechny motorky - už z učení , tenkrát se to nerozlišovalo- udělal jsi řidičák v rámci výučního listu - jízda na 250ccm a dali nám celý rozsah moto - taky koukám po něčem jako 150 a klidně zase Jmstar 8)

Re: JMSTAR EAGLE 50

16 dub 2011, 20:28

Ahoj, dnes se mi povedl takový kousek, při čištění karburátoru jsem ohnul jehlu, pokusil jsem se jí narovnat, ale už není úplně rovná (je to velký problém?) , zatím jsem to jen startoval a bez problémů to běželo, ale asi ji raději vyměním. Nevíte jaké má označení kvůly koupi?

Re: JMSTAR EAGLE 50

16 dub 2011, 21:41

:mrgreen: se mi stalo taky,porovnal jsem a jede OK... :wink: 150,- vočí se mi za ni
dávat nechce...
:roll:

Re: JMSTAR EAGLE 50

17 dub 2011, 11:03

Ahoj, přesně jak říká Dědek- opatrně narovnat a zkoušet ,aby tam pěkně zvolna klouzala a nedřela , protože těch modelů karburátorů je tolik, že těžko určit jakou tam budeš mít jehlu , snad jedině podle nějakých údajů na membráně - mám doma ještě dva rezervní karburátory - jeden nový a druhý jetý 300 km - oba jsou z čínské 50 4T a jeden má klasiku jehlu s membránou - bez možnosti posouvat jehlu a druhý má jehlu s membránou, kde se dá posouvat jehla v zářezech - je to karbec s plechovým víčkem nahoře / místo plastovýho/, i když Eagle by měl mít karburátor Kymco s jehlou bez možností nastavení

Re: JMSTAR EAGLE 50

17 dub 2011, 12:04

Zdravíčko... tak tachometr jsme konečně asi opravili, zatím jsem to moc nezkoušel jen cca do 20ti km/h, protože jsem jel po sídlišti a ještě bez helmy. Mezitím se mi v týdnu ale objevil další problém a to, že mi pořádně nefungoval blinkr na levou stranu, vždycky když jsem pohl tím přepínačem doleva, tak to jen bliklo a zhaslo, tak jsem ten přepínač musel držet. Teď jsme to chtěli opravit a asi se povedlo, ale mám teď malinko tuning - blinkry mi neblikají, ale svítí :( Jak je na Jmstaru řešený nějaký přerušovač, nebo relé? Bude chyba asi tam :(

Re: JMSTAR EAGLE 50

17 dub 2011, 12:14

Ahoj, tak jmstar má přerušovač blinkrů pod plastem zepředu jak jsou umístěný blinkry
http://www.skutry-malsice.cz/zhongyu/zy ... ml#content
takhle to vypadá

Re: JMSTAR EAGLE 50

17 dub 2011, 12:19

Díky, po obědě se na to asi podívám :)

Re: JMSTAR EAGLE 50

17 dub 2011, 12:32

Jj v podstatě by tam měl fungovat jakýkoliv přerušovač blinkrů 12 V - samozřejmě po patřičné úpravě konektoru, zkusil bych to s nějakým starým- třeba ze škodovky ,propojit to zkuzmo drátem a zkusit zapnout blinkry a hned budeš vědět ,jestli je to přerušovač, ale vypadá to tak , pokud je vše správně zapojeno, hlavně koukni , až to budeš objednávat, kolik to má pinů v konektorů - 2 nebo 3

Re: JMSTAR EAGLE 50

17 dub 2011, 13:56

Tak jsem to zase rozebral, vytáhl jsem ten přerušovač, díval jsem se a nedalo se to nijak rozebrat ani nic, tak jsem do toho bouchl a zas vrátil zpátky, jen tak jsem vyzkoušel blinkry a ono to fungovalo... říkám si paráda, asi byl jen špatný kontakt nebo něco. Namontoval jsem zas přední plast, pečlivě dotáhl všecky šroubky, nasadil zrcátka, nastartuju, zkusím blinkr do leva, bliká... paráda, zkusím pravý... svítí, tak jsem zkusil zase do leva a ten taky už svítí a nebliká! :( Budu asi muset objednat nový přerušovač, ale musím ho prva někde na netu najít, ten konektor je tří-pinový...

Re: JMSTAR EAGLE 50

17 dub 2011, 14:03

Jj , tady je asi nejlevnější, spolehlivý shop , hodně tam nakupujeme
http://www.multimoto.cz/?146,p%C5%99eru ... 2814271%29
Odeslat odpověď