citereh píše:Ahoj ,no de facto je to to samý , akorát fabrikově zpracovaný
Posílám na ukázku svíčku - Jmstar Eagle 50 4T - najeto 1560 km, odstraněna restrikce v airboxu,tryska 85, original kontrastka,origo spojkové pružiny, original variator- pouze výměna válečků - dány válěčky 5 gr , bohatost směsi - 2 a čtvrt otáčky , volnoběh dle digitálního Kosa - 1750 ot/min
http://citereh.rajce.net/Svicka
Hmm, tak o takové barvě svíčky se mi zdá za bezesných nocí. Cihla jak má být.
Já už jsem to vzdal. Vrátil jsem tam trysku 88. Oškrábal jsem to papírové těsnění z hlavy, bakelitovou izolační podložku jsem srovnal na brusném kameni - nebyl to právě přesný výlisek, přisávat vzduch to mohlo kdekoliv. Pěkně jsem to smontoval, všechny plochy přitěsnil preventivně gasketem, trošku jsem vylepšil tu sponu na koleni ke karburátoru, nastartoval a tím končím. Až bude pěkně, tak to pořádně projedu, ale kašlu na barvu svíčky, hlavně když to pojede. Mimochodem, průměr na výstupu karburátoru je jen 18mm, dokonce je číslo 18 v typovém čísle karburátoru, takže je to asi fakt. Kitový válec by se bez tuningového karburátoru patrně neobešel.
Jestli opravdu schválí změnu zákona o řidičácích, jak dneska psali v novinách, asi se časem raději poohlídnu po nějaké stopětadvacítce, na mých 1xx kilo živé váhy sebelepší tuning stejně nestačí.