JMSTAR EAGLE 50

Technické problémy s čínskými skútry do objemu 50ccm (včetně).

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod jesik » 07 dub 2011, 00:39

PumaDedek píše::roll: JAK PÍŠEŠ- .....všeobecně doporučovaná tryska 88 a zvednutá..... :?:
Sem měl to samý...stačilo jehlu na štřed,nebo dolu,trysku 85ku . 1,5 ot-vzdušník a super - jede,svíce OK. :wink:
Tet,ale až dojde otevř.filtr,bubu opět ladit... :mrgreen:

Ahoj ,že se do toho pletu,ale potýkám se z problémem -svíčka černá a od sazí,jak kdybych ji vytáhl z komína,původní trtyaska80,ted 67a pořád svíčka černá jak vix,nově namontovaná vačka touring,ale je to s tou menší tryskou lenivý jako chro chro,vzdušník mám dvě otáčky,a žádná z měna,ja se s toho asi picnu,kdo ví at poradí,přiznávám se že začínám propadat beznaději,příspěvky mám tady přečtený snad 5krát dokola a nic co tu píšete nepomáhá,já asi letos nevyjedu.....
jesik

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 44
Registrován: 14 led 2008, 00:04
Bydliště: Brno
Skútr / moto: GILERA RUNNER 70 SP RST
Tuning / úpravy: Výfuk Stage6 Pro Replica chrom carbon,variator Mallosi,Karbonové lístky Malossi,Příruba sání 21mm - Piaggio 2T,Kontrastní pružina Malossi +106% modrá,Podložka pod pružinu Malossi - Piaggio,Spojka Polini 3G for Race - Piaggio 50 ccm,Válečky variátoru Malos

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod PumaDedek » 07 dub 2011, 08:45

...MNO ,ta 67ka,to se mi zdá dost málo....Co máš za stroj ? Kolik máš najeto?Jakou hodnotu má ta svíce?
Vzducháč,je čistej? Jakej máš lauf - není zas........? To je kanonáda otázek co? :mrgreen:
Naposledy upravil KYBLOS dne 25 bře 2013, 04:16, celkově upraveno 1
elektronické DÝMKY https://www.youtube.com/my_videos?o=U
Mechanik manželky scootra KM-YM125T-U
Uživatelský avatar
PumaDedek

500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 561
Registrován: 09 led 2011, 23:59
Bydliště: HOŘICE v Podk.
Skútr / moto: KM YM125T-U mé ženy já jsem mehanick...

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod citereh » 07 dub 2011, 10:10

Ahoj ,jen tak mě napadlo - v nouzi člověka napadne všelicos - pokud máš pořád chudou směs - zkus tam dát co nejoptimálnější trysku , nastavit volnoběh a zkus něčím částečně zacpat ten chobot na vstupu vzduchu do airboxu - teoreticky by se ti měla obohatit směs, protože tam půjde mín vzduchu a jednoznačně by to mělo prokázat, že je to opravdu v tom míchání směsi
Uživatelský avatar
citereh

500+
 
Reputace: 4
Příspěvky: 535
Registrován: 28 srp 2009, 12:30
Bydliště: Dobřany
Skútr / moto: JMSTAR Eagle 50
Tuning / úpravy: variator NARAKU HS,válečky 5,0 gr,NGK CR7HSA , kevlarový řemen NARAKU

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod Karel23 » 07 dub 2011, 18:57

Díky, já už jsem rozhodil to koleno sání, a budu seškrabávat to papírové těsnění z hlavy, jak jsem psal, ale jako hodně dobrý tip mi připadá taky spojení kolena a karburátoru, jak jsi tu psal. Pořádně to všechno utěsním a uvidíme. Zatím jsem v klidu, už jsem to měl rozdělané tolikrát, že pomalu získávám slušnou rutinu, akorát teď se k tomu nedostanu dřív než v pondělí.
Každopádně i s tou bílou svíčkou to jezdilo o 200% líp, než jak to přišlo z fabriky, takže už to může být jen lepší. Jen teď nejsem takový optimista ohledně většího válce, asi by nebylo jednoduché ho "nakrmit", bez tuningového karburátoru by se to asi neobešlo.
Karel23

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 205
Registrován: 23 srp 2008, 22:05
Bydliště: Ostrava
Skútr / moto: JM Star Eagle 50

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod citereh » 08 dub 2011, 09:22

Ahoj, no zkus to s tím kolenem , my jsme tenkrát taky došli až tam a opravdu to bylo proštípnuté skrz tu hranu na karbecu a sálo to tam vzduch - točili jsme šroubkama jako blbci a skoro vůbec žádná reakce - někde na foru jsem četl, že při překitování to chce opravdu vyměnit karbec , tuším, že doporučovali 24 průměr místo 19 , aby se to stačilo krmit, teda aspon při razantním překitování - a poznatky při propilování té podložky ? - chod motoru,jízda starty - díky, zkusím na to o víkendu taky kouknout a pokud to bude ve stejném stavu jako tvoje , tak to vypadá, že to bude na všech Eaglech takhle omezený
A ještě malá citace od odborníků:
Příruba sání je odpovědná za přítok směsi do válce. Originální příruby nají většinou menší průměr než karburátor a tak jsou hlavní příčinou malého výkonu.
Tuningová kopie příruby MALOSSI s větším průměrem odstraní tuto nerovnováhu a dá větší průtok směsi a tím pádem i více síly motoru-
dokonce s vaším originálním karburátorem.
Instalace tuningového karburátoru bez otevřené příruby nedává žádný smysl.
Uživatelský avatar
citereh

500+
 
Reputace: 4
Příspěvky: 535
Registrován: 28 srp 2009, 12:30
Bydliště: Dobřany
Skútr / moto: JMSTAR Eagle 50
Tuning / úpravy: variator NARAKU HS,válečky 5,0 gr,NGK CR7HSA , kevlarový řemen NARAKU

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod PumaDedek » 08 dub 2011, 18:42

Tak jsem od rána vyhlížel poštačku,páč měly dojít dva balíčky
s filtrem a tlumičem...a ono hovňajs...nic nedošlo. Těšil jsem se ,že o výkendu budu "tunit"... :mrgreen:
Páč nic nepřišlo, lelkoval jsem na netu a poté jsem dostal žížu a šel do garage....pustil muziku a........
FOTO
... :mrgreen:
Obraz013.jpg
Obraz012.jpg
Obraz008.jpg
Obraz004.jpg
Obraz000.jpg
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
elektronické DÝMKY https://www.youtube.com/my_videos?o=U
Mechanik manželky scootra KM-YM125T-U
Uživatelský avatar
PumaDedek

500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 561
Registrován: 09 led 2011, 23:59
Bydliště: HOŘICE v Podk.
Skútr / moto: KM YM125T-U mé ženy já jsem mehanick...

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod citereh » 09 dub 2011, 09:53

Ahoj, to je koncovka z kropáče ?Dal jsi do ní molitan ? A výsledek ? :idea:
Uživatelský avatar
citereh

500+
 
Reputace: 4
Příspěvky: 535
Registrován: 28 srp 2009, 12:30
Bydliště: Dobřany
Skútr / moto: JMSTAR Eagle 50
Tuning / úpravy: variator NARAKU HS,válečky 5,0 gr,NGK CR7HSA , kevlarový řemen NARAKU

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod PumaDedek » 09 dub 2011, 13:38

:mrgreen: ..Jojo,je to koncovka z kropáče. Filtry jsem použil jemný SÍLA-3mm a potom SÍLA-1cm hrubý z fritáku :mrgreen:
ObrázekObrázekObrázek
Akorát jsem přišel z garage.Provedl jsem skušební jízdu a po dolazení "FILTROVÉ SUPER KONCOVKY",
TO JEDE JAKO Z PRAKU.
Nemohl jsem projet po silnici,páč tam mám zadní tlumič pérování, jenom tak nahrubo
chycený a není dotaženej....Ale jinak po rovný ulici- 200m ,před barákem,jsem to několikrát prohnal co to dalo a SUPER :!:
Žádná větší tryska ,jenom co jsem měnil už předtím 80 na 85ku. Jedinej fígl vidím v tom,že jsem ponechal přisávání,
přez podtlakáč, do výfuku.
Tím se odvádí dost vzduchu a je to jako by tam byl airbox..... :idea:
Obraz000.jpg
Obraz001.jpg
Obraz002.jpg
Obraz004.jpg
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
elektronické DÝMKY https://www.youtube.com/my_videos?o=U
Mechanik manželky scootra KM-YM125T-U
Uživatelský avatar
PumaDedek

500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 561
Registrován: 09 led 2011, 23:59
Bydliště: HOŘICE v Podk.
Skútr / moto: KM YM125T-U mé ženy já jsem mehanick...

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod jesik » 09 dub 2011, 19:36

citereh píše:Ahoj, to je koncovka z kropáče ?Dal jsi do ní molitan ? A výsledek ? :idea:

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: Doost dobrý ta koncovka z konve,to by nenapadlo ani mě!!!!! :lol: :lol: :lol: :lol:
jesik

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 44
Registrován: 14 led 2008, 00:04
Bydliště: Brno
Skútr / moto: GILERA RUNNER 70 SP RST
Tuning / úpravy: Výfuk Stage6 Pro Replica chrom carbon,variator Mallosi,Karbonové lístky Malossi,Příruba sání 21mm - Piaggio 2T,Kontrastní pružina Malossi +106% modrá,Podložka pod pružinu Malossi - Piaggio,Spojka Polini 3G for Race - Piaggio 50 ccm,Válečky variátoru Malos

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod citereh » 10 dub 2011, 09:51

Ahoj, jj to je česká verze otevřenýho filtru - je vidět ,že nám to pořád ještě myslí a máme to v rukách , když není k dispozici originál, určitě jak znám aktivity výrobce , tak to ještě není finální podoba - opět vítězí zlatý český ruce a :idea:
Uživatelský avatar
citereh

500+
 
Reputace: 4
Příspěvky: 535
Registrován: 28 srp 2009, 12:30
Bydliště: Dobřany
Skútr / moto: JMSTAR Eagle 50
Tuning / úpravy: variator NARAKU HS,válečky 5,0 gr,NGK CR7HSA , kevlarový řemen NARAKU

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod PumaDedek » 11 dub 2011, 21:43

:arrow: ..JISTĚ,ŽE TO NENÍ FINÁLNÍ, ........... :mrgreen:

TAK DENS KONEČNĚ DORAZIL TLUMIČ, tak jsem se do toho dal------ :!:
VÝSLEDEK, ANI NEMUSÍM POPISOVAT . NO PROSTĚ----NEBE A DUDY....... :!: :!: :!:
:mrgreen:
tlumič.jpeg
Obraz000.jpg
Obraz001.jpg
Obraz011.jpg
Obraz016.jpg
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
elektronické DÝMKY https://www.youtube.com/my_videos?o=U
Mechanik manželky scootra KM-YM125T-U
Uživatelský avatar
PumaDedek

500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 561
Registrován: 09 led 2011, 23:59
Bydliště: HOŘICE v Podk.
Skútr / moto: KM YM125T-U mé ženy já jsem mehanick...

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod citereh » 12 dub 2011, 09:15

Ahoj tak hlavně at slouží a pruží jak má
Uživatelský avatar
citereh

500+
 
Reputace: 4
Příspěvky: 535
Registrován: 28 srp 2009, 12:30
Bydliště: Dobřany
Skútr / moto: JMSTAR Eagle 50
Tuning / úpravy: variator NARAKU HS,válečky 5,0 gr,NGK CR7HSA , kevlarový řemen NARAKU

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod PumaDedek » 12 dub 2011, 20:49

:mrgreen: ---TAK lítam po netu a koukam.po nějakym filtru a našel-
jsem Malossi, podobný mýmu nynějšímu-kropáčovýmu..... :mrgreen:
http://www.scootland.cz/zbozi/malossi-v ... iltr-32-1/
Tak jej asi nechám,jenom vylepším..... :mrgreen:
malossi-vzduchovy-filtr-32-1.jpg
Obraz010.jpg
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
elektronické DÝMKY https://www.youtube.com/my_videos?o=U
Mechanik manželky scootra KM-YM125T-U
Uživatelský avatar
PumaDedek

500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 561
Registrován: 09 led 2011, 23:59
Bydliště: HOŘICE v Podk.
Skútr / moto: KM YM125T-U mé ženy já jsem mehanick...

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod citereh » 14 dub 2011, 08:52

Ahoj ,no de facto je to to samý , akorát fabrikově zpracovaný
Posílám na ukázku svíčku - Jmstar Eagle 50 4T - najeto 1560 km, odstraněna restrikce v airboxu,tryska 85, original kontrastka,origo spojkové pružiny, original variator- pouze výměna válečků - dány válěčky 5 gr , bohatost směsi - 2 a čtvrt otáčky , volnoběh dle digitálního Kosa - 1750 ot/min
http://citereh.rajce.net/Svicka
Uživatelský avatar
citereh

500+
 
Reputace: 4
Příspěvky: 535
Registrován: 28 srp 2009, 12:30
Bydliště: Dobřany
Skútr / moto: JMSTAR Eagle 50
Tuning / úpravy: variator NARAKU HS,válečky 5,0 gr,NGK CR7HSA , kevlarový řemen NARAKU

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod Nuramon11 » 14 dub 2011, 08:55

Prosímtě, kolik je to na otáčkoměru na přístrojovce? Já když si nastavím podle něj volnoběh pod 2000, tak se mi to dusí, když zastavím, bude to ve skutečnosti určitě míň, než ukazuje.
Uživatelský avatar
Nuramon11

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 113
Registrován: 09 čer 2010, 19:20
Bydliště: Břeclav
Skútr / moto: JMSTAR EAGLE 50
Tuning / úpravy: Variátor Naraku HS, válečky 5g, větší tryska karburátoru... a odrané oba boky

PředchozíDalší

Zpět na Do 50ccm

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků

cron