Kluci díky za podporu, ale asi to nebude úplně bez problémů. Tady vidíte, jak vypadá svíčka, ale hlavně podložky na jehle a o kolik jsem zkrátil ten čudlík na víčku, jinak by omezoval pohyb zvednuté jehly.
Svíčka-jehla.JPG
Dále fotka původní a upravené izolační podložky. Z výroby tam chybí o-kroužek, strčili tam papírové těsnění.
Podložky.JPG
A tady vidíte stav toho papírového těsnění, permanentně nacucané benzínem.
P1020258.JPG
Dneska jsem zkusil trysku 92, pak zkušební kolečko, obvyklé 4 km a žádný citelný rozdíl, svíčka beze změny. To mě trošku naštvalo, tak jsem rovnou nasadil tu největší trysku - 98. Opět se nic moc nedělo, jen bylo cítit, že motor nejde jak má, ale jelo to. Svíčka měla opět bílý izolátor, jen vnější elektroda šla trošku do šeda, předtím šla trošku do oranžova.
Mám podezření, že mi to po tom, co jsem tu podložku odtrhnul z hlavy někde tahá falešný vzduch. Budu muset sundat z motoru ty plasty a těsnění odškrábnout. Místo toho tam dát o-kroužek který tam patří a případně to ještě přitěsnit gasket-silikonem. Taky se zaměřím na těsnost spoje kolena a karburátoru, jak psal Citereh.
Taky jsem se chtěl poptat, jestli někdo má zkušenost, jak rychle se zbarví izolátor svíčky. Když jsem to měl moc bohaté, tak zčernal raz dva, ale ten oranžový nádech možná trvá déle. Každopádně s tryskou 88 jsem předtím najel asi 30km a izolátor byl stále bílý, to si myslím, že už by snad stačit mohlo.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.