Technické problémy s čínskými skútry do objemu 50ccm (včetně).
28 bře 2011, 09:51
Ahoj, opravdu to vypadá , že to dělá spojka , ale křivě nalepený pakny to nebudou-. to by dělalo už od začátku a ne po výměně varia - zkus taky kouknout do varia jestli válečky běhají tam kde mají a jak mají,protože jak píšeš začalo to po výměně varia,taky by to mohli dělat pakny ve spojce - můžou být ojetý a začínají chytat kovovou částí o zvon, ale to by mělo být vidět na zvonu jestli a kde chytají - jinak opravdu sundat dekl a pomalu s plynem poslouchat a koukat odkud to jde
Ahoj, chci se zeptat majitelů Jmstar Eagle 50 4T - měnil někdo pružinky spojky? Jde mě o to, že na spojce je vyraženo průměr 117,5, ale pružinky, které mám k dispozici na výměnu - sada naraku - jsou velikostí malé - přitom na forech se píše , že do originál spojky čínských 50 4 T pasují - zná někdo řešení ?Děkuji za nápady
28 bře 2011, 18:57
A jsou až tak malé, že je tam vůbec nedostaneš? Víš jak je to s kontrastkou, má víc nebo míň závitů, jiný smysl vinutí závitů...a nakonec pasuje.
28 bře 2011, 22:37
Ahoj, taky mě šlo o ten rozměr co je tam vyražený - průměr 117,5 , zatím jsem takovou spojku na netu nenašel - ty pružinky jsem zatím porovnával jen vzájemným přiložením a ten rozdíl ve velikosti byl dost markantní - zítra zkusím změřit šuplerou zvon- kolik to opravdu je ten průměr a zkusím napasovat jednu pružinku
ty pružinky jsou tyhle
http://www.skutry-levne.cz/nahradni-dil ... -sady.htmla když si dole v řádku klikneš na - URČENO PRO - tak najdeš ve výběru skútrů - Jmstar Eagle 50 4T
no uvidím zítra až to přeměřím a zkusím napasovat ty přužinky
31 bře 2011, 06:49
Zdar pánové tak to byla spojka.naši číňští soudruzi tam nalepily někej špatnej matroš.Už je vše ok.
31 bře 2011, 10:22
Ahoj, tak je to co jsme si mysleli - spojka, aspon tak ,
Tady je dodatek k mému poslednímu příspěvku ohledně spojky Jmstar Eagle50 4T
http://citereh.rajce.net/Spojkaa tadyje další věc , kterou asi moc nechápu : najeto 1500km, v 500 km vyměna varia a válečků - dle doporučení dáno 5gr, spojka s kontrastkou originál - originál řemen v maximálce 7200 ot po rovině 65 km/hod, v 1500 vyměna řemene - otáčky v maximálce 6700 ot/min, po rovině na stejném úseku - slabých 60 km/hod. - je to možný aby se po 1500 km natáhl řemen o 2 cm, pokud počítáme , že byl stejných rozměrů jako ten nový - je mě jasný, že ten delší řemen bude mít jinačí převod než ten nový, dávám to sem taky s ohledem na předešlý příspěvěk s označením spojky - a je to taky Jmstar Eagle50 4T, motor 139qmb
http://citereh.rajce.net/Remen
31 bře 2011, 12:38
Taky jsem měnil řemen, při nejbližší příležitosti je porovnám, ale ten nový jsem dával obyč, ne kevlar. Ale koukám, žes tam ty pružinky Naraku nakonec dostal, jak to funguje?
31 bře 2011, 13:08
Ahoj, no byla to skvělá práce , ale jsou tam - pokud se nebude měnit postavení variator/válečky/ + kontrastka , a nebude se kitovat válec, tak bych tam asi nechal originál - změna je v tom že rozjezdy jsou u originálu někde okolo 4500-5000 ot a výměnou za tvrdší se zvednou rozjezdové otáčky na zhruba okolo 5800 ot - v praxi to vypadá tak, že musíš dát víc plynu při rozjezdu ,ale ta razance tam není až tak velká - mluvíme o serii , dokonce bych si troufl říct , že pro běžné jízdy a normální uživatele je to základní osazení spojky ideální , co se týče plynulosti rozjezdu a záběru v nižších otáčkách - tyhle úpravy pružinkami se většinou doporučují při sportovních úpravách.A co jsi hlásil na ten nesmysl na tom zvonu ?
31 bře 2011, 19:57
A co jsi hlásil na ten nesmysl na tom zvonu ?[/quote]
Jestli oni nemysleli venkovní průměr
02 dub 2011, 18:16
Ahoj , tak ten rozměr u Jmstar Eagle50 4T na zvonu jsem už zjistil - vyleptáno - průměr 117,5 - je to rozměr řemenice
http://citereh.rajce.net/Remenice
Naposledy upravil
citereh dne 03 dub 2011, 13:07, celkově upraveno 1
02 dub 2011, 21:26
Spojku zatím neřeším, teď zrovna se trošku trápím s karburátorem. Měl jsem nahozený už i ten válec 65ccm, ale dopadlo to nevalně, strašně se to dusilo, tak jsem nakonec vrátil sériový. Navíc byla šíleně černá svíčka, takže příliš bohatá směs. Tohle trvalo i se sériovým válcem, i když jsem tam dal původní trysku 82. Tak jsem pátral dál a napadla mě ta bakelitová podložka mezi kolenem a hlavou. Na první pohled se zdálo, že průměr díry v podložce odpovídá vnitřnímu průměru kolena a sacího kanálu. Jenže co se zdá je sen. Když jsem tu podložku utrhnul z hlavy, ukázalo se, že jednak sací kanál má přece jen trošku větší průměr než díra v podložce, ale hlavně díra v podložce není v ose ani s kolenem ani se sacím kanálem. Takže jsem tu díru postupně rozšiřoval pilníkem a průběžně ji přikládal jak na koleno, tak na hlavu a kontroloval, jak to lícuje. Nakonec jsem pilníkem trošku pomohl i dolnímu konci kolena. Výsledek se dostavil, svíčka byla v mžiku úplně bílá. Takže jsem tam honem vrazil trysku 88, ale moc to nepomohlo. Šroubek bohatosti jsem vytočil na 3 otáčky, ale taky nic moc. Jehla bohužel není nastavitelná, tak mě ještě napadlo vyseknout z plastu podložky a navléknout je na tu jehlu. Aby pak nebyla jehla omezená ve zdvihu, uříznul jsem kus toho čepu, co trčí zespoda plastového víčka karburátoru. Bál jsem se, jestli to vůbec nastartuju, ale chytá to nabrnk, jen žádný citelný efekt se nedostavil. Izolátor se jen trošku zašpinil, žádná cihla. Ještě zvažuju větší trysku. Nevíte někdo, jestli se někde nedá sehnat stavitelná jehla do karburátoru? Karburátor je Kymco, tak se mi zdá škoda, hned dávat místo něj nějaký tuningový.
02 dub 2011, 21:35
No jestli mám pravdu tak ten šroubek bohatosti tedy vzdušník máš moc vyšroubovaný a pouštíš do motoru moc vzduchu.Jestli se nepletu tak ten šroubek reguluje množství vzduchu.O jednu otáčku bych zašrouboval a při zahřátém motoru doladil volnoběh šroubkem na šoupátku.Pak jen kontrolovat svíčku.
Naposledy upravil
KYBLOS dne 22 bře 2013, 21:23, celkově upraveno 1
Důvod: Citování posledního příspěvku
03 dub 2011, 01:22
Jasně, je to jak říkáš.
03 dub 2011, 13:20
Ahoj, tak na to musím až bude chvilka taky kouknout- ted jde o to jestli to není schválně - tady píší něco o montáži - aby to nebyl úmysl jako restrikce
http://www.skutry-malsice.cz/xintian-ki ... ml#content
03 dub 2011, 15:26
..další kosmetycká úprava...... Obraz000.jpg
zadní blat..jpg
Obraz004.jpg
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
03 dub 2011, 22:14
Jo, ona ta díra v té podložce je standardně trošku vyosená na jednu stranu - osu beru tu, co prochází mezi dírkami pro šrouby, to je v pořádku, ale i tak, pokud jsem přiložil na sebe podložku a to koleno, pěkně dírky pro šrouby na dírky, bylo vidět, že ten hlavní otvor nesedí. Taky vzhledem k sacímu kanálu hlavy. Později jsem zjistil, že stejný poznatek popsal jeden klučina na fóru
http://www.skutry-levne.cz . Zřejmě to jako restrikce myšlené bylo, ale pěkně blbá restrikce. Celé sací potrubí by mělo být co nejhladší a plynulé, aby to tam zbytečně nevířilo a oni to takhle zalomí.
Našel jsem to:
http://forum.skutry-levne.cz/viewtopic. ... d&start=30 . Jen drobný rozdíl, našim číňanům asi zrovna došly o-kroužky, tak tam vrazili papírové těsnění, tak doporučuji si buď sehnat nové těsnění nebo lépe ten o-kroužek. Každopádně si nepředstavujte nějakou drastickou úpravu, tu drážku pro o-kroužek jsem nenarušil, jen jsem se k ní hodně přiblížil, z toho plyne, že to vyosení z výroby je v podstatě nedostatečné.