od Karel23 » 02 dub 2011, 21:26
Spojku zatím neřeším, teď zrovna se trošku trápím s karburátorem. Měl jsem nahozený už i ten válec 65ccm, ale dopadlo to nevalně, strašně se to dusilo, tak jsem nakonec vrátil sériový. Navíc byla šíleně černá svíčka, takže příliš bohatá směs. Tohle trvalo i se sériovým válcem, i když jsem tam dal původní trysku 82. Tak jsem pátral dál a napadla mě ta bakelitová podložka mezi kolenem a hlavou. Na první pohled se zdálo, že průměr díry v podložce odpovídá vnitřnímu průměru kolena a sacího kanálu. Jenže co se zdá je sen. Když jsem tu podložku utrhnul z hlavy, ukázalo se, že jednak sací kanál má přece jen trošku větší průměr než díra v podložce, ale hlavně díra v podložce není v ose ani s kolenem ani se sacím kanálem. Takže jsem tu díru postupně rozšiřoval pilníkem a průběžně ji přikládal jak na koleno, tak na hlavu a kontroloval, jak to lícuje. Nakonec jsem pilníkem trošku pomohl i dolnímu konci kolena. Výsledek se dostavil, svíčka byla v mžiku úplně bílá. Takže jsem tam honem vrazil trysku 88, ale moc to nepomohlo. Šroubek bohatosti jsem vytočil na 3 otáčky, ale taky nic moc. Jehla bohužel není nastavitelná, tak mě ještě napadlo vyseknout z plastu podložky a navléknout je na tu jehlu. Aby pak nebyla jehla omezená ve zdvihu, uříznul jsem kus toho čepu, co trčí zespoda plastového víčka karburátoru. Bál jsem se, jestli to vůbec nastartuju, ale chytá to nabrnk, jen žádný citelný efekt se nedostavil. Izolátor se jen trošku zašpinil, žádná cihla. Ještě zvažuju větší trysku. Nevíte někdo, jestli se někde nedá sehnat stavitelná jehla do karburátoru? Karburátor je Kymco, tak se mi zdá škoda, hned dávat místo něj nějaký tuningový.