Technické problémy s čínskými skútry do objemu 50ccm (včetně).
14 bře 2011, 16:24
Ahoj, tak za první - nikomu jsem neradil, aby si volnoběžku koupil- pouze jsem n apsal co bývá závadou , za druhé - proč si myslíš , že jsem tento případ ještě nikdy neřešil - ty jsi můj soused ?, možná by jsi se divil , jaký případy s čínskýmy skůtrama už jsme řešili a zatím jsme to nikde nepublikovali , ne každý na foru publikuje to s čím se potýkal a už vůbec ne každý totiž tady pořádně čte kdo co napíše , právě možná proto vedu hodně korespondence přes icq nebo SZ - nepovažuji se za super znalce čínských strojů , ale myslím si že už jsem takto poradil dost uživatelům - opět opakuji : pouze jsem přidal poznatek o volnoběžce, ostatně zminují se o tom i tady
http://www.skutry-malsice.cz/baotian/bt ... ml#content
14 bře 2011, 16:52
Tak jo, vyřešils to na spoustě skútrů, jen jsi tady o tom nepsal. Já přesto ocením, když se ozve někdo, kdo si volnoběžku skutečně vyměnil a napíše, jak to pomohlo.
15 bře 2011, 21:09
Zdravím, byl jsem po zimě projet skútr a pozahřátí jsem zkontroloval olej a měl jsem ho tak tři milimetry nad maximum a vím stoprocentně,že před zimou byl olej těsně pod maximem. Není možné, že by se tam dostal benzín? jinak si nevím vysvětlit jak by se mohla zvednout hladina oleje (olej jsem kontroloval na rovině na stejném místě)
16 bře 2011, 09:47
Nezdá se to příliš pravděpodobné, toho by sis všimnul při každém studeném startování. Přebytek benzínu v sacím potrubí a ve válci by se určitě nějak projevil. Další otázka ovšem je, kolik toho benzínu by v oleji skutečně zůstalo po jízdě, kdy se olej pořádně zahřeje. Zkus se ještě jednou zaměřit na svoji měřicí metodu.
16 bře 2011, 12:01
ahoi vespolek,měl jsem stejný problém u mé "líné herky",při studeném motoru startér sem tam protočil,někdy jen zahvízdal,občas i nastartoval.Nakopaváčkou chytil hned.Tak jsem koupil novou baterii,stav se trošku zlepšil.Následovala výměna zap. kabelu,svíčky,trysky,ladění karburátoru,pročištění startéru.Výsledek-el.start občas jo(čím dál častěji ale zase jen hvízdání),nožní bez problému.Neustále jsem pročítl různé fóra a vyšlo mi že ještě zbývá výměna startéru a volnoběžky.Včera jsem si pročetl tuhle diskuzi a dnes zkusil jen tak z pr.... paralelně připojit k baterii(cca 1rok stará) tu původní starou,kterou jsem už chtěl tolikrát vyhodit.Motor pokaždé naskočí hned po prvním otočení...Závěr-je třeba baterii s větší kapacitou než ta původní.Doufám,že jsem moc nenudil a snad i pomohl...
Naposledy upravil
KYBLOS dne 27 bře 2013, 18:21, celkově upraveno 1
16 bře 2011, 12:05
Ahoj a jak silnou baterku tam máš original ?
16 bře 2011, 12:17
Byla tam 4Ah.Novou jsem koupil taky 4Ah.Teď tam nechám obě,ale další koupím aspoň 7Ah,jak se píše o něco výš...
16 bře 2011, 12:21
Ahoj, to jo , my máme na Jmstar Eagle original baterku 7Ah a někomu to dělá taky ty samý výpadky jako tobě
16 bře 2011, 12:32
A já skoro rok hledal problém furt někde jinde.Sem si myslel,,nová,kvalitní baterka,tím to nemůže být".Hlavně že teď je to ok.U číňana ale člověk musí být stále "ve střehu",né?
16 bře 2011, 12:47
To jo ,ale podle názoru většiny lidí , zainteresovaných na čínských skůtrech, se v poslední době dost pokročilo i v kvalitě a zpracování - samozřejmě , že záleží na značce a na tom , jaký kus se povede koupit - někomu to chodí bez problémů a někomu se to dost s..e, taky záléží hodně na tom , jak se k tomu stroji kdo chová/ údržba, preventivní kontroly apod/a pokud se vyskytnou nějaký problémy , je tu dost lidí na foru, kteří rádi pomohou radou, poznatkem
16 bře 2011, 22:05
Zdravím.
Chci se zeptat, zda-li je po nastartování u mého Eagla normální ,že při pootočení plynové rukojeti při volnoběhu má motor snahu spíše "chcípnout". Potom ve vyšších otáčkách již reaguje dobře.Děkuji.
16 bře 2011, 22:34
Ahoj hoši,tak koukám že od vznesení mího problému se tu vyrojilo opravdu dost postřehů a poznatků, za které děkuji.V dubnu koupim tu volnoběžku startéru jak psal Citereh za ty cca 3 stovky a vyměnim ji a dám vědět
http://www.multimoto.cz/?120,volnob%C4% ... qma-gy6-50 .
16 bře 2011, 23:37
Hlavně dej vědět, jak se ti to projeví. Čekáme celí napjatí
romanadasa píše:Zdravím.
Chci se zeptat, zda-li je po nastartování u mého Eagla normální ,že při pootočení plynové rukojeti při volnoběhu má motor snahu spíše "chcípnout". Potom ve vyšších otáčkách již reaguje dobře.Děkuji.
Záleží, kolik máš najeto. Pokud je to nový, nezajetý stroj, je to obvyklé, přidávat je potřeba "pumpováním" s plynem, než se to zahřeje. Prvních 100-500km bývá docela utrpení. Pokud už máš nalítáno více, bude to chtít poladit bohatost směsi (boční šroubek na karburátoru).
17 bře 2011, 10:24
No pokud bereš za plyn hned po nastartování, tak motor běží ještě ve zvýšených otáčkách na sytič a tím jak otočíš plynem ho ještě vlastně obohacuješ v tomto jeho režimu, po vypnutí sytiče už by měl reagovat normálně a jít za plynem - jinak je to opravdu otázka nastavení karburátoru.
17 bře 2011, 10:53
..jojo
Naposledy upravil
KYBLOS dne 12 čer 2013, 18:18, celkově upraveno 1
Důvod: Video bylo odstraněno, protože již není funkční