JMSTAR EAGLE 50

Technické problémy s čínskými skútry do objemu 50ccm (včetně).

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod wictor » 03 pro 2009, 20:15

Vyrábějí se v jedné fabrice :P
Uživatelský avatar
wictor

Moderátor
 
Reputace: 43
Příspěvky: 3782
Registrován: 16 črc 2009, 21:00
Bydliště: Praha
Skútr / moto: HONDA SW-T 400

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod Karel23 » 04 pro 2009, 09:01

Jasně a vyrábí se v jedné fabrice s Hondama :?
Ne téměř jistě je výrobce jiný, ale docela by mě zajímalo, kdo Yuki Matrix vyrábí. Nemohl by ses podívat do velkého techničáku? Yuki je totiž jen obchodní značka a pod ní se prodávají motorky několika výrobců nejčastěji myslím Jinbawangmotor http://www.jinbawangmotor.com a Qingqi http://www.qingqi.com.cn/en/index.aspx

7.12. edit:
Zjistil jsem, že Blokace variátoru BUZZETTI - KYMCO 50cc 4t - 5582, kterou ti Němci označili za vhodnou na Jmstar Eagle by bez dalších úprav na Eagla nejspíš použít nešla. Na stránkách scooter shopu http://e-shop.adventure-biker.cz/index. ... cc-4t-5582 je totiž obrázek s vyznačenou roztečí - 107mm a ať měřím jak měřím, na skříni variátoru jsem nenašel vhodné otvory, kam by se to dalo uchytit. Nicméně mě to inspirovalo a pokud vývoj svého přípravku zdárně dokončím, rozhodně se s vámi podělím.
Naposledy upravil KYBLOS dne 23 říj 2013, 19:32, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou
Karel23

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 205
Registrován: 23 srp 2008, 22:05
Bydliště: Ostrava
Skútr / moto: JM Star Eagle 50

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod citereh » 10 pro 2009, 16:53

Ahoj, takhle by měl fungovat ten přípravek na zajištění variatoru u čínských 50
01.jpg
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Uživatelský avatar
citereh

500+
 
Reputace: 4
Příspěvky: 535
Registrován: 28 srp 2009, 12:30
Bydliště: Dobřany
Skútr / moto: JMSTAR Eagle 50
Tuning / úpravy: variator NARAKU HS,válečky 5,0 gr,NGK CR7HSA , kevlarový řemen NARAKU

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod Karel23 » 11 pro 2009, 00:01

Jo, jo, obrázek pěkný, tak nějak jsem si to představoval, ale na Eaglu asi nepoužitelné. Rozteč děr, tak jak je to namontované na obrázku je 93mm, navíc z té spodní čouhá taková trubička, asi takový naváděcí čep, takže tam se nic nepřišroubuje. z druhé strany je rozteč 160mm, takže tam s tím nástrojem na Kymco člověk taky nepochodí. Další problém je, že to ozubené kolo trčí ze skříně variátoru trochu víc, takže i ten prolis toho nástroje by musel být větší. Uvažoval jsem o nějakém plocháči, který bych přišrouboval na skříň variátoru a na něj bych pak přišrouboval ten origo stopper, ale to už by byla taková drbačka, že si udělám ten stopper sám. Mám ho už téměř hotový, tak tu hodím co nejdřív foto, pokud se to ovšem podaří.
Karel23

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 205
Registrován: 23 srp 2008, 22:05
Bydliště: Ostrava
Skútr / moto: JM Star Eagle 50

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod citereh » 11 pro 2009, 16:27

Ahoj , já to jen našel na netu, taky se chystám ted přes zimu něco vykoumat ohledně toho zajištění, tak až to bude hotový tak to dám do placu
Uživatelský avatar
citereh

500+
 
Reputace: 4
Příspěvky: 535
Registrován: 28 srp 2009, 12:30
Bydliště: Dobřany
Skútr / moto: JMSTAR Eagle 50
Tuning / úpravy: variator NARAKU HS,válečky 5,0 gr,NGK CR7HSA , kevlarový řemen NARAKU

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod lubino » 28 pro 2009, 18:58

Ahojky. Před časem jsem řešil stejné dilema, když se mi přetrhl řemen na varci. Na netu jsem našel obrázek kde povoloval spojkový zvon pomocí rozdělaného hasáku, kde do otvorů dal šrouby, které zasunul do otvoru ve spojkovém koši. Mě se to i přes několik pokusů nepovedlo. Až po dotazu zde do fora mi poradili ať to skusím pomocí elektrického utahováku a povolováku. Od té doby jsem už sundával spojku nebo varec snad25x avždy bez problému jsem to povolil a zase utáhl tímto utahovákem a povolovákem. Lubino
Uživatelský avatar
lubino

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 27
Registrován: 01 bře 2008, 14:56
Bydliště: Svitavy
Skútr / moto: Jmstar JSD50QT-15-4T
Tuning / úpravy: Varec-Multivar-Malosi

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod citereh » 30 pro 2009, 11:27

Ahoj to je jasný že rázovým utahovákem to povolíš - ale ta rána při pořízení takovýho nářadí, ne každy dělá varec 3x v týdnu a ne každý má na to peníz, proto se tu zkouší přípravky, jinak díky za příspěvek a pokud by jsi měl další zkušenosti s Eaglem tak dej do placu - nějak to tu utichlo , snad se ostatní nesmířili s osudem a přestali s tímto strojem bojovat
Uživatelský avatar
citereh

500+
 
Reputace: 4
Příspěvky: 535
Registrován: 28 srp 2009, 12:30
Bydliště: Dobřany
Skútr / moto: JMSTAR Eagle 50
Tuning / úpravy: variator NARAKU HS,válečky 5,0 gr,NGK CR7HSA , kevlarový řemen NARAKU

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod lubino » 30 pro 2009, 13:43

Ahojky. Nevím jestli mám dost zkušeností , mám číňana asi tři roky a za tu dobu jsem najel asi 6 500km a to převážně do práce (jedna cesta tam a zpět 50km), za tu dobu odešel řemen variátoru a to totálně, dále jsem měnil svíčku a náhon na tachometr. To jsou zatím všechny opravy na mém číŇanovy. Pro zlepšení jsem pořídil varec multivar malosi ale jede to stále stejně,tak si chci pořídit kitový válec a to 70ccm nebo 80ccm. Zatím přemýšlím o tom zda bych tuto výměnu zvládl doma, a to především seřízení časování rozvodů a to i přesto že mám slušně vybavenou dílnu. Jestli někdo má zkušenost z výměnou válce ať dá na foru vědět. Lubino
Uživatelský avatar
lubino

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 27
Registrován: 01 bře 2008, 14:56
Bydliště: Svitavy
Skútr / moto: Jmstar JSD50QT-15-4T
Tuning / úpravy: Varec-Multivar-Malosi

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod citereh » 30 pro 2009, 13:50

Ahoj, s kitem 70 nebo 80 tady na začátku laborovali kluci,ale nevím jak dopadli už se nějak neozvali- já ted chci dát jinej varec - doporučili mě Naraku HS 900.20
tak uvidím - jinak jsem spokojen - denně jízda do práce za každýho počasí a no problem - snad se ozve někdo ,kdo už to překitoval a na co to překitoval
Uživatelský avatar
citereh

500+
 
Reputace: 4
Příspěvky: 535
Registrován: 28 srp 2009, 12:30
Bydliště: Dobřany
Skútr / moto: JMSTAR Eagle 50
Tuning / úpravy: variator NARAKU HS,válečky 5,0 gr,NGK CR7HSA , kevlarový řemen NARAKU

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod lubino » 30 pro 2009, 15:27

Jak jsem už psal, koupil jsem varec Multivar Malossi ale žádný rozdíl mezi ním a originálem nepozoruji. Niní jsem si objednal lehčí válečky a jiné pružinky do spojky tak uvidím. Mrkni na WWW.skutry-malšice.cz tam mají také díly na číňany. Tam jsem našel právě ty kitový válce kde senemění hlava ale jen se vyladí varec a vymění tryska v karbeci. Lubino
Uživatelský avatar
lubino

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 27
Registrován: 01 bře 2008, 14:56
Bydliště: Svitavy
Skútr / moto: Jmstar JSD50QT-15-4T
Tuning / úpravy: Varec-Multivar-Malosi

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod citereh » 30 pro 2009, 15:32

jj - skutry malšice - tam lovím každou chvíli - docela zajímavá nabídka na naše stroje a myslím i ceny - mě to bez úprav po rovině chodí - 55km /tachometrových/, ale je to celkem bych řekl vláčný na křižovatce při rozjezdu a chvílemi se mě zdá že to při zrychlování má i hluchý místa, z kopce se mě ručička tacha opře o doraz /60 km/ tak musím ubrat abych ji nestrhnul, výměnu varce jsem se rozhodl zkusit na základě poznatků specialistů
http://www.scootland.cz/scooter-tuning- ... tuning-4t/
snad to bude ono - zejména ta pasáž - zatloukání výkonu do země u seriového varce
Uživatelský avatar
citereh

500+
 
Reputace: 4
Příspěvky: 535
Registrován: 28 srp 2009, 12:30
Bydliště: Dobřany
Skútr / moto: JMSTAR Eagle 50
Tuning / úpravy: variator NARAKU HS,válečky 5,0 gr,NGK CR7HSA , kevlarový řemen NARAKU

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod lubino » 30 pro 2009, 18:06

Nevím jak s tím varcem se to nezlepšilo, gramáž válečků byla stejná jako u originálu. Mě to jede po rovině taky těch 55km/h ale jezdím na chatu a tam je silnice hodně do táhlých kopců a tam je úbytek výkonu citelně znát. Předtím jsem měl také 50ccm zn. Korado a to uhánělo do těch kopců rychleji ale to byl dvojtakt, takže zase po rovině je rychlejší číňan. Myslím, že ten kit na 70 nebo 80ccm by mohl trochu pomoct. Lubino
Uživatelský avatar
lubino

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 27
Registrován: 01 bře 2008, 14:56
Bydliště: Svitavy
Skútr / moto: Jmstar JSD50QT-15-4T
Tuning / úpravy: Varec-Multivar-Malosi

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod citereh » 31 pro 2009, 14:28

Ahoj , no když jsme na téma kitu na 70 mailovali s Carlosem / firma JMSTAR / tak nám jednoznačně poradil - válečky, cívku vyměnit z 16 na 30 000 V, a potom překitovat na 70
Uživatelský avatar
citereh

500+
 
Reputace: 4
Příspěvky: 535
Registrován: 28 srp 2009, 12:30
Bydliště: Dobřany
Skútr / moto: JMSTAR Eagle 50
Tuning / úpravy: variator NARAKU HS,válečky 5,0 gr,NGK CR7HSA , kevlarový řemen NARAKU

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod lubino » 01 led 2010, 13:41

Ahojky. Díky za radu , válečky už mám objednané a s tou cívkou jsem to nevěděl a ten kit mám taky v plánu, ale až seženu potřebné informace o tom zda to zvládnu sám neo zda to mám svěřit(ale zatím nevím komu) do servisu. Mrknul jsem ina stránkywww.baotianmotors.cz tam jsou také čínské stroje a tak uvidím ale každopádně bych to přes zimu chtěl stihnout. Lubino
Uživatelský avatar
lubino

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 27
Registrován: 01 bře 2008, 14:56
Bydliště: Svitavy
Skútr / moto: Jmstar JSD50QT-15-4T
Tuning / úpravy: Varec-Multivar-Malosi

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod citereh » 01 led 2010, 13:45

Ahoj ta cívka se dává 30 000 V proto, aby to dávalo pořádnou jiskru , když to potom má po úpravách takový prdy

Ještě něco jsem chtěl poslat- klepni na to , nebo to dej do vyhledávacího řádku prohlížeče -/ hledat ve světě / a naskočí ti výsledek hledání - kepni na to první jak je chinessescooterclub a naskočí ti foto manual na překitování - je to pdf takže se to začne stahovat a v nabídce acrobatu to jde uložit na disk

http://search.seznam.cz/svet?q=manualgy ... nTDzsWCf4R

na disk se to uloží v acrobatu pomocí znaku diskety ve vodorovné liště - to uvádím pro ty kteří si to chtějí stáhnout a moc nepracují s acrobatem
Uživatelský avatar
citereh

500+
 
Reputace: 4
Příspěvky: 535
Registrován: 28 srp 2009, 12:30
Bydliště: Dobřany
Skútr / moto: JMSTAR Eagle 50
Tuning / úpravy: variator NARAKU HS,válečky 5,0 gr,NGK CR7HSA , kevlarový řemen NARAKU

PředchozíDalší

Zpět na Do 50ccm

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků

cron