JMSTAR EAGLE 50

Technické problémy s čínskými skútry do objemu 50ccm (včetně).

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod krizik1 » 25 úno 2011, 17:28

Já mám číňana se zadní koutoučovkou origo (Kingway Varadero).
http://krizik1.rajce.idnes.cz/ http://www.parabellum.cz/ Aprilia Atlantic 500,PGO Comet 50 2T,Kingway Varadero 79 4T
Uživatelský avatar
krizik1

Moderátor
 
Reputace: 827
Příspěvky: 2314
Registrován: 22 srp 2010, 08:22
Bydliště: Květnice tel.:732402041
Skútr / moto: Aprilia Scarabeo 200

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod citereh » 25 úno 2011, 17:43

Ahoj tak to jsi měl štěstí , protože Varadera se dělají jak s oběma brzdama - kotouč, tak s kombinací předek - kotouč, zadek - buben
Uživatelský avatar
citereh

500+
 
Reputace: 4
Příspěvky: 535
Registrován: 28 srp 2009, 12:30
Bydliště: Dobřany
Skútr / moto: JMSTAR Eagle 50
Tuning / úpravy: variator NARAKU HS,válečky 5,0 gr,NGK CR7HSA , kevlarový řemen NARAKU

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod jesik » 25 úno 2011, 23:27

citereh píše:Ahoj, no on ten chladič oleje zas tak špatná věc není , ale význam má u extrémně namáhaných strojů nebo závodních specialů - není to dlouho, co jsme montovali něco podobnýho do VW Golf - úprava pro ralyecros ,tam to třeba je chladit olej, aby se nepřepaloval a držel si tak nějak svoje vlastnosti , ale tady ?
Spíš bych ty prachy věnoval na kit, nebo na překopání zadku - kotoučová brzda , protože při zvyšováním výkonu / kit , variator,převody/se pořád jen a jen brzdí vzadu bubnovou brzdou - už jsem viděl jednoho čínana takhle překopanýho na zadek a nevypadalo to vůbec špatně - bohužel stál na semaforu a odjel, takže jsem nestačil zjistit z čeho to bylo použitý a jak se zhruba postupovalo.Snad někdo dostane :idea:

To už mi proběhlo hlavou dávno!!Náklady z vlastní montáží-7500-nechat si namontovat 10 000!!!!!To je i na mě mooc drahé!!Nový motor vyjde na 9500!!!to radši dám za ten motor,a ten už má nástavbu na kotoučovku,ale to je hudba budoucnosti. :idea:
jesik

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 44
Registrován: 14 led 2008, 00:04
Bydliště: Brno
Skútr / moto: GILERA RUNNER 70 SP RST
Tuning / úpravy: Výfuk Stage6 Pro Replica chrom carbon,variator Mallosi,Karbonové lístky Malossi,Příruba sání 21mm - Piaggio 2T,Kontrastní pružina Malossi +106% modrá,Podložka pod pružinu Malossi - Piaggio,Spojka Polini 3G for Race - Piaggio 50 ccm,Válečky variátoru Malos

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod PumaDedek » 26 úno 2011, 18:45

..tak dnes počasí fajne a opět lazení a už to se mnou-110kg
upalujie na doraz 65km....ale myslím.pude víc... :mrgreen:
elektronické DÝMKY https://www.youtube.com/my_videos?o=U
Mechanik manželky scootra KM-YM125T-U
Uživatelský avatar
PumaDedek

500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 561
Registrován: 09 led 2011, 23:59
Bydliště: HOŘICE v Podk.
Skútr / moto: KM YM125T-U mé ženy já jsem mehanick...

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod Karel23 » 27 úno 2011, 10:34

Kluci, potřebuji radu. Jak dostat nějak šetrně z hliníkových součástek přilepené (připečené) papírové nebo takové to klingeritové těsnění, nemáte někdo nějaký fígl, nebo zkušenost? Z litiny to normálně seškrábnu nožem, ale ten na hliník vzít nemůžu.
Karel23

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 205
Registrován: 23 srp 2008, 22:05
Bydliště: Ostrava
Skútr / moto: JM Star Eagle 50

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod jesik » 02 bře 2011, 21:41

No záleží na jaké je to součástce???Lehce zbrousit,zleštit-seškrábnout,a pokud poškodíš součástku vrypem dá se lehce rozleštit do stracena-k nepoznání,ručně tak i strojně. :wink:
jesik

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 44
Registrován: 14 led 2008, 00:04
Bydliště: Brno
Skútr / moto: GILERA RUNNER 70 SP RST
Tuning / úpravy: Výfuk Stage6 Pro Replica chrom carbon,variator Mallosi,Karbonové lístky Malossi,Příruba sání 21mm - Piaggio 2T,Kontrastní pružina Malossi +106% modrá,Podložka pod pružinu Malossi - Piaggio,Spojka Polini 3G for Race - Piaggio 50 ccm,Válečky variátoru Malos

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod Half Life » 10 bře 2011, 16:59

Ahoj hoši,tak už jezdim po zimě zase naplno.Ale vyskyt se mi takovej divnej problém při startování = zmáčknu startér a místo aby startér začal roztáčet motor tak to udělá takovej zvuk typu "vzzzíííííííí", tak pustim spouštěč startéru to se opakuje asi ještě tak 2x až 3x a na počtvrtý se to teprv chytne a nastartuje.Nevíte co to způsobuje a co a jak stim provést.Leze mi to už na nervy a nerad bych došel až ktomu že bych byl nucenej startovat nakopávačkou.Díky za případný rady.

EDIT:4 Nuramon11tim co jsem psal nemyslim tim že to nechytá ,ale ten problém se týká startéru jako když se to nejaký soukolí kousne a netočí motor,chápeš.
Naposledy upravil Half Life dne 10 bře 2011, 17:30, celkově upraveno 1
Uživatelský avatar
Half Life

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 19
Registrován: 24 črc 2010, 17:16
Bydliště: Jílové
Skútr / moto: JMSTAR EAGLE 50
Tuning / úpravy: Variátor tuning + pružina - Baotian R

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod Nuramon11 » 10 bře 2011, 17:09

Zkus při startu přidat trochu plynu :)
Uživatelský avatar
Nuramon11

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 113
Registrován: 09 čer 2010, 19:20
Bydliště: Břeclav
Skútr / moto: JMSTAR EAGLE 50
Tuning / úpravy: Variátor Naraku HS, válečky 5g, větší tryska karburátoru... a odrané oba boky

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod kalafuna » 10 bře 2011, 19:52

Half Life píše:Ahoj hoši,tak už jezdim po zimě zase naplno.Ale vyskyt se mi takovej divnej problém při startování = zmáčknu startér a místo aby startér začal roztáčet motor tak to udělá takovej zvuk typu "vzzzíííííííí", tak pustim spouštěč startéru to se opakuje asi ještě tak 2x až 3x a na počtvrtý se to teprv chytne a nastartuje.Nevíte co to způsobuje a co a jak stim provést.Leze mi to už na nervy a nerad bych došel až ktomu že bych byl nucenej startovat nakopávačkou.Díky za případný rady.

EDIT:4 Nuramon11tim co jsem psal nemyslim tim že to nechytá ,ale ten problém se týká startéru jako když se to nejaký soukolí kousne a netočí motor,chápeš.

Ahoj mám ten samý problém. Vypadá to, že startér nezapadne do ozubení na motoru, jako by se točil naprázdno. Dělalo to a dělá na zeťákově starší Jukyně. Zatím nevím, co s tím.
Párkrát to jde naprázdno a pak se to chytí a protočí motorem. Ale je to nepříjemné. Asi se to projeví po více km. Mám najeto asi 3500 km. Na podzim se mi to stalo poprvé a teď
po zimě to udělalo hned na první pokus a pořád to nechtělo zaskočit. Pak to konečně zapadlo a točilo a pak zas né a tak pořád dokola
kalafuna

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 38
Registrován: 17 čer 2010, 22:09
Skútr / moto: JM STAR EAGLE 50

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod PumaDedek » 10 bře 2011, 20:08

:wink: ..taky mi to občas udělá a to má čínan,najeto 1300km... :mrgreen:
Jedinej lék,je po delším stání , předtim prošlápnout....poté po zahřátí-OK.
elektronické DÝMKY https://www.youtube.com/my_videos?o=U
Mechanik manželky scootra KM-YM125T-U
Uživatelský avatar
PumaDedek

500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 561
Registrován: 09 led 2011, 23:59
Bydliště: HOŘICE v Podk.
Skútr / moto: KM YM125T-U mé ženy já jsem mehanick...

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod Karel23 » 10 bře 2011, 21:28

Mám taky stejný problém, ale mám dva stejné stroje a na jednom to dělá, na druhém ne. Každopádně to ovlivňuje stav baterie a zahřátí motoru. Pokud je zahřátý, startuje to OK. Už jsem měnil startér. Když jsem je porovnával, tak ten nový byl fakt jiný. Starý se prudce roztočil a vzápětí trochu polevil a pak se jen točil tou mírně nižší rychlostí. Bylo to krásně vidět i na ampermetru, kdy nejprve šla ručka "zaroh" a vzápětí ten proud klesl na cca6A, které pak držel. Ten nový točil furt jak strhaný a ampermetr byl pořád "zaroh".
Starty se zlepšily, myslel jsem, že to mám vyřešené, ale postupem času se to zase zhoršilo. Taky při startech jakoby ten pastorek tam trochu uvízne. Proto zvažuji ještě výměnu toho pastorku, ale není zrovna nejlevnější (770Kč) http://www.skutry-levne.cz/nahradni-dil ... 12201.html , možná si časem skočím do Polska http://www.superskuter.com.pl/product_i ... ucts_id=80 kde nestojí ani 200Kč!!!
Každopádně něco není dobře, protože na jednom skútru to točí jak strhané, baterka nebaterka a na tom druhém to blbne.
Karel23

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 205
Registrován: 23 srp 2008, 22:05
Bydliště: Ostrava
Skútr / moto: JM Star Eagle 50

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod citereh » 13 bře 2011, 11:11

Uživatelský avatar
citereh

500+
 
Reputace: 4
Příspěvky: 535
Registrován: 28 srp 2009, 12:30
Bydliště: Dobřany
Skútr / moto: JMSTAR Eagle 50
Tuning / úpravy: variator NARAKU HS,válečky 5,0 gr,NGK CR7HSA , kevlarový řemen NARAKU

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod Karel23 » 13 bře 2011, 22:41

To vypadá, že Citereh si ve svém skútrservisu vede statistiku poruch startování. :) Je to přehnané tvrzení. Zatím v 90% případů probíraných na fóru byla na vině vybitá baterie, nebo už baterka byla starší a už nedávala takový startovací proud. Celé elektrické startování skútrů je dost na hraně, není tak robustní, jako třeba u aut. Rozhodně bych nevinil jedinou součástku. Možná výměna pomůže, ale hodnotil bych to tak po roce provozu. Na zimu dávám baterku ven a místo ní zapojuji takové jako startovací kabely s koncovkama na autobaterku. To jsou starty jak víno.
Karel23

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 205
Registrován: 23 srp 2008, 22:05
Bydliště: Ostrava
Skútr / moto: JM Star Eagle 50

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod citereh » 14 bře 2011, 08:53

Pardon pánové, nemám žádný skútrservis, pouze jsme parta nadšenců, ale můj příspěvek se samozřejmě týkal špatných startů - nezaskakování pastorku volnoběžky v tom případě, pokud víme , že baterka, startér je v pořádku a ozývá se charakteristické drnčení volnoběžky při záběru startéru - pokud někomu moje poznatky ironicky nejdou pod fous - tak na ně nemusí reagovat - ne že by se mě to nějak dotklo, ale asi budu příště svoje poznatky řešit přes SZ. :roll:
Samozřejmě , že přes autobaterku se to parádně nastartuje , ale přímo Eagle nemá klasickou startovací motobaterii, ale typ baterie , vedené a všude používané jako baterie pro záložní zdroj
http://www.battery.cz/baterie-yuasa-np-7-12l-v3963
Tohle tam mám a jde mě na otočení - samozřejmě než si nasaje benzín
Uživatelský avatar
citereh

500+
 
Reputace: 4
Příspěvky: 535
Registrován: 28 srp 2009, 12:30
Bydliště: Dobřany
Skútr / moto: JMSTAR Eagle 50
Tuning / úpravy: variator NARAKU HS,válečky 5,0 gr,NGK CR7HSA , kevlarový řemen NARAKU

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod Karel23 » 14 bře 2011, 11:55

Nevím proč tak dotčeně reaguješ na jemně ironické šťouchnutí. Podstatné je to, že ty sám jsi to ještě na žádném skútru neřešil a nevyřešil, takže žádný skutečně svůj poznatek jsi nepřinesl. Když si někdo na základě tvé kategorické rady koupí volnoběžku a nepomůže mu to, jsem zvědavý, co řekneš pak. Nejspíš, že je to teda určitě startér, nebo ta ozubená řemenice variátoru. Já jsem vypsal co všechno jsem vyměnil a další svoje zkušenosti s tím, že by to možná mohla být ještě ta volnoběžka. Přitom jsem se hned ze startu radil ve dvou servisech a v obou mi řekli, že to na 90% dlouhodobě nepomůže. Podle jejich názoru se u některých čínských strojů zkrátka nevhodně sejdou součástky s případně horší prací. Ve výsledku může mít motor mírně vyšší pasivní odpory a celý systém elektrického startování se přetěžováním dříve celkově "unaví".
Karel23

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 205
Registrován: 23 srp 2008, 22:05
Bydliště: Ostrava
Skútr / moto: JM Star Eagle 50

PředchozíDalší

Zpět na Do 50ccm

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků

cron