Technické problémy s čínskými skútry do objemu 50ccm (včetně).
Odeslat odpověď

Re: JMSTAR EAGLE 50

17 úno 2011, 20:13

No nechcu dělat chytrýho,ale bylo mi řečeno jedním mechanikem že je to katalizátor,prej neřízenej,a ono to i tak vypadalo,spoustu malejch trubiček vedle sebe. :?: :?: :?:

Re: JMSTAR EAGLE 50

17 úno 2011, 22:17

:shock: ..njn,taky nevim,prosonduju a připadně taky vykucham..... :mrgreen:

Re: JMSTAR EAGLE 50

18 úno 2011, 13:34

Ahoj ,tak jsem zvědavý, jestli tam ten kat najdete nebo ne , jinak pokud máte na výfuku vyraženo e9 v kolečku , tak je to celoevropská homologace a zajištuje bezproblémové použití ve všech zemích evropské unie , včetně ČR
Pokud je tam funkční katalyzátor, tak by tam měla taky být homologační značka e-kat

Re: JMSTAR EAGLE 50

19 úno 2011, 13:42

Já si taky myslím, že tam katalyzátor je, pochopitelně neřízený, ale myslím, že je docela čuňárna ho vykuchávat. Chápu, že odstraňujeme nesmyslné restrikce které jsou tam jen kvůli homologaci pro patnáctileté děti, ale vykuchat funkční katalyzátor, to neberu.

Re: JMSTAR EAGLE 50

19 úno 2011, 13:44

...tak je tam vyraženo jenom e9..a čílo... :wink:

Re: JMSTAR EAGLE 50

20 úno 2011, 11:32

Ahoj, no tak to je ta homologační značka pro EU, pokud tam je kat , tak určitě , jak píše Karel 23 , bude neřízený a bude jen vlastně ještě jednou přepalovat výfukový zplodiny, protože tam není lambda sonda , která by řídila na základě analýzy výfukových plynů , složení směsi tak bude pravděpodobně vykonávat jen tuto funkci - přepalování plynů, aby snížil emise, u obsahu 50 ccm , tím že se vykuchá kat nebude nárust výkonu, pouze se uvolní cesta výfukovým plynům ven, změní se zvuk výfuku, maximálně to lehce ožije a nepatrně se sníží spotřeba.Nechci nikoho zrazovat od vykuchání výfuku,ale jak to sleduji ,tak se klidně nedejbože ,m ůže v této republice někdo zase dobře vyspat a vymyslí pro posílení rozpočtu , emise motocyklů , pak by asi s vykuchaným katem byl problém.Asi bych to řešil tímto
http://cm.aukro.cz/novy-vyfuk-skutr-4t- ... 50409.html
Je to na čínský 4T a slušný peníz / ty motory jsou stejný 139QMA/B / dost často od nich nakupuji a jsou spolehlivý
Je to vlastně to samý jako
http://www.skutry-malsice.cz/baotian/bt ... ml#content

Re: JMSTAR EAGLE 50

21 úno 2011, 20:19

http://cm.aukro.cz/novy-vyfuk-skutr-4t- ... 50409.html
Je to na čínský 4T a slušný peníz / ty motory jsou stejný 139QMA/B / dost často od nich nakupuji a jsou spolehlivý
Je to vlastně to samý jako
http://www.skutry-malsice.cz/baotian/bt ... ml#content = FUJ- NELÍBÍ
TO RADĚJI ZPĚT- http://aukro.cz/novy-vyfuk-skutr-2t-kee ... 50408.html

Obraz000.jpg
Obraz004.jpg
Obraz005.jpg
Obraz001.jpg

ZA 10 kč..no nekup to.....
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

Re: JMSTAR EAGLE 50

22 úno 2011, 00:23

Já prdnul malý tuningový diodový blinkry tam co máš ten znak seatu,prtože po havárce došel plast bez těch CE a naměl jsem čím zakrýt ty 2 dírky.Foto nemám ,ale jak vyfotím tak sem přidám,máš stejnou moto jako já ,ale píšeš že máš NATTY???Já mám podle němců ZBIKE!! :lol:

Karel23 píše:Já si taky myslím, že tam katalyzátor je, pochopitelně neřízený, ale myslím, že je docela čuňárna ho vykuchávat. Chápu, že odstraňujeme nesmyslné restrikce které jsou tam jen kvůli homologaci pro patnáctileté děti, ale vykuchat funkční katalyzátor, to neberu.

Tak sory,už ho tam stejně nemám ,nahradil jsem:Výfuk Výfuk LeoVince Scoot L pro 12 " kola ,Někde píšou že je nehomologovaný??Má taky restrikci zabudovanou,je to zůžení vevnitř kolena těsně za přírubou,ta restrikce je tam jenom lehce přibodovaná na jednom místě-tj pro obsah50ccm a když se odstraní tak je provětší obsah až 85ccm.a k tomu většímu obsahu jsou zrovna přibaleny žluté tvrdší pružinky do spojky. Výfuk
mě došel i s karičkou a znakem homologace,tak nevím :?: Vevnitř výfuku je po stěnách mřížka,asi titanová která když se nahřeje tak asi taky přepaluje zplodiny,protože co jde z výfuku tak nesmrdí a nekouří,ale až po zahřátí,nevím nechcu tady balamutit,mám tyto informace z druhé huby,tak nevím ,ale jeví se mi to jako logické :?: :?: :wink:

Re: JMSTAR EAGLE 50

22 úno 2011, 07:00

:D ..taky jsem o tom uvažoval.ale potom jsem si řek..to napadne každýho,tak já je tam nedám.... :mrgreen: :mrgreen:
Obraz004.jpg
..ONO SE TO MÍSTO.PŘÍMO NABÍZÍ.... :mrgreen: :mrgreen:
ODR-B.jpg
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Naposledy upravil PumaDedek dne 23 úno 2011, 11:49, celkově upraveno 1

Re: JMSTAR EAGLE 50

22 úno 2011, 12:54

Ahoj , jj Jesiku píšeš to dobře - ta titanová mřížka tam má teoreticky tu funkci ,co popisuješ - měla by se rozžhavit a ještě jednou přepálit výfukové plyny

Re: JMSTAR EAGLE 50

22 úno 2011, 16:45

Podívejme se, Číňan - a přitom samá ekológie, já jsem právě zjistil, že máme na Eaglech EGR ventil!!!
Mám právě rozdělaný motor, protože jsem se rozhodl použít konečně ten 65ccm kit, který mimochodem dost zlevnil i u nás (65ccm - 807Kč, 79ccm - 1641Kč) http://www.baotianmotors.cz/88-valec-65-79ccm-4t.html
Ta trubka, co jde vedle víka ventilů směrem nahoru je spojená s výfukovým kanálem v hlavě. Hadička napojená na tu trubku jde na EGR ventil a z něho pak jde hadička do sání. Nejsem pro likvidaci katalyzátoru, ale zvažuji, že tohle zruším. Co vím, tak na autech se to dost kazí a hodně kluků to ruší.

Re: JMSTAR EAGLE 50

22 úno 2011, 18:05

:arrow: :idea: ..jojo,přesně ,jako u mne...skoušel jsem zaslepit,
ale žáden rozdíl... :?

,,jinak,ten kit...velmi lákavé.... :idea:

ObrázekObrázek

Re: JMSTAR EAGLE 50

23 úno 2011, 00:03

Jak jsem rval z motoru plasty, odmontoval jsem z hlavy i trubku pro EGR a samozřejmě těsnění šlo do kopru. Tohle a pak ještě těsnění pod napínákem rozvodového řetězu v kitových sadách chybí - jak v té, co mám z Polska, tak v těch, co se prodávají u nás. Zajel jsem tady do jednoho servisu a to těsnění pod napínák mi prodali, ale říkal technik, že tohle těsnění nemívá a že to většinou stejně zaslepuje, protože to jen ubírá výkon.
No nic, když říkáš, že žádný rozdíl, tak si to těsnění vyseknu z klingeritu a dám ještě šanci ekologii.

Re: JMSTAR EAGLE 50

23 úno 2011, 00:34

PumaDedek píše:
jesik píše:Já prdnul malý tuningový diodový blinkry tam co máš ten znak seatu,prtože po havárce .....


:D ..taky jsem o tom uvažoval.ale potom jsem si řek..to napadne každýho,tak já je tam nedám.... :mrgreen: :mrgreen:
Obraz004.jpg
..ONO SE TO MÍSTO.PŘÍMO NABÍZÍ.... :mrgreen: :mrgreen:

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Tak jsi mě dostal,no.....

PumaDedek:
Tak ted nevím jestli to napíšu správně ,ale dřívější mechanik mi právě na těch"ofucích"-prej tak tomu říkají ti co tomu hoví ,zapojil tu hadičku co normálně vede do aerboxu,spojkou k hadičce co vede k ventilovému víku,a tvrdil že to pojede líp,no jelo,jen do té doby co mi fouklo ventilové víko-odkud mi začal scat olej,tak jsem to rozpojil,a pro jstotu jsem ještě namontoval zvlášt odvětrání klikovky hadicou,kterou jsem napojil na otvor kudy se nalívá olej,když už jsme u toho oleje,chystám se namontovat chladič oleje,prej to olej schladí až o 20 stupnů,což využiju zvlášt v létě-jsem takovej malej pokusnej laborant :lol: :mrgreen: :D

Re: JMSTAR EAGLE 50

23 úno 2011, 09:05

PumaDedek píše:...chystám se namontovat chladič oleje,prej to olej schladí až o 20 stupnů,což využiju zvlášt v létě-jsem takovej malej pokusnej laborant :lol: :mrgreen: :D

Mám dotaz: Kam ten chladič zapojíš, tak aby v tom ten olej cirkuloval a bylo to funkční (né jen že v tom ten olej bude jako kapalina navíc). Jak zajistíš aby se ti skútřík nepodchlazoval?

potížista jel.en
Odeslat odpověď