Technické problémy s čínskými skútry do objemu 50ccm (včetně).
Odeslat odpověď

Re: JMSTAR EAGLE 50

06 úno 2011, 15:14

:wink: ..mno,mě přišly válečky s vazelínkou,tak jsem válečky lehce namazal.
Ono tý vazelíny,k tomu moc nedávaj.Jak tu někdo někde psal a dle mé skušenosti,
trochu máznout,není na škodu.MNO-uvidím,až se najede pár KM,schodím víko a juknu,
zdali se tam neusazuje bordel se řemenu ap.
Jinak dneska docela teplo-11 st. tak jsem umyl auta a při tý příležitosti prohnal,
konečně pořádně scootra. Mastil jsem s ním po rovince 60km/h-tacho.
Točí v pohodě 8000 ot/min. Nalítal jsem asi 10km po vsi a na ty úpravy,
co jsem dělal, je to OK...si myslím.. :wink:

PS. lubino
..jinak já mam taky NATY.................
citereh- Rozdíl je taky ve váze scootra...

Re: JMSTAR EAGLE 50

06 úno 2011, 16:15

Jj ten můj má 108 kg sám o sobě + 95 mých , tak se má co činit :oops:, ale tyhle licenční Honda motory jsou docela odolný, záleží samozřejmě jak jsou z výroby udělaný a jak se k nim člověk chová

Re: JMSTAR EAGLE 50

09 úno 2011, 16:23

Model: NATTY (JSD50QT-15)
Obsah motoru / prov.hmotnost: 49,6 cm3 / 91 kg

Skútr JM Star Eagle JSD50QT-21A
Obsah motoru : 50cm3
Váha : 115 kg

:idea: Tady jsem našel na netu,pár rozkresů, u čínanů jsou si podobné... :idea:
...ODKAZ SMAZÁN-páč mam výstrahu....

Ondřej77 píše:
Nuramon11 píše:Ale zase ty originál zrcátka vypadají jako by v nich měly být blinkry, jenže je to jen jakési sklíčko asi... Čínske finty :D stejně jak to červené sklíčko pod tachometrem, taky pod ním nic není :shock:


Zdarec. Mám Yuki Matrixe , ale co čtu vaše rady na Jm star tak zjištuji,že je to až na některé designové rozdíly to samé.Proto mě zaujalo,že v zrcátkách nemáte kabel.Vy v zrcátkách nemáte obrysová světla?


:idea: :arrow: http://www.multimoto.cz/?75,8-zrc%C3%A1 ... -p%C3%A1r-{-6-}
IMG_1307.jpg
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

Re: JMSTAR EAGLE 50

10 úno 2011, 11:43

Ahoj my máme na Jmstar Eagle 50 4T jen zrcátka , obrysovky máme jen v hlavních světlometech a blinkry jen v čelní kapotáži řidítek

Re: JMSTAR EAGLE 50

12 úno 2011, 02:11

Zdar chlapi, tak už taky pomalu začínám scoota leštit na sezonu. Co určitě musím udělat je výměna ventilku vzadu. Koukám, že Citereh musel mít zadní kolo sundané nejméně 2x, když má vyměněný ventilek a dokonce i gumy. Nechci to rozebírat víc než je nutné, proto se chci zeptat na postup a na to, co všechno muselo dolů. Díval jsem se do vláken u japonských a italských strojů a tam pokud mají z obou stran tlumiče jako my, tak ho musí sundat a dokonce prý i výfuk.

Re: JMSTAR EAGLE 50

12 úno 2011, 18:32

Ahoj, tak musíš sundat celej výfuk , tlumič se povolí dole a dá se bokem , povolí se hlavní matka na hřídeli a sundá se ten plechový držák výfuku , kolo se vytáhne ven - mě moc nešlo , protože tam překáží blok motoru , ale stačí vzít montážní páku a zmačknout plášt, aby to prošlo ven, uvolní se plášt na disku a shodí se z jedné strany, odřízne se zevnitř ventilek a normálně se tam prostrčí bezdušový ventil / já koupil normální na osobák / a zvenku se sikovkama zatáhne za ventil až skočí na svoje místo. Nasadí se plášt a namontuje se kolo - nenahuštěné - protože se musí zase při montáži zmáčknout montajznou, aby prošlo , usadí se na hřídeli a dá se držák s ložiskem a zpátky výfuk - vypadá to složitě , ale celkem to jde :oops:

Re: JMSTAR EAGLE 50

12 úno 2011, 19:19

Smekám, mistře a dík za cenné rady.

Re: JMSTAR EAGLE 50

12 úno 2011, 19:25

Ahoj nemusíš smekat, ale mě oba origo ventilky vlastně vylítli ven z gumy - jezdím do práce 10 km po panelce - tak jsem je měnil, drží to v té gumě jen na kousku a ty automobilový jsou aspon bytelný - od tý doby všechno v richtiku
http://citereh.rajce.idnes.cz/Ventil/

Re: JMSTAR EAGLE 50

12 úno 2011, 20:15

Ahoj.Taky jsem řešil výměnu ventilku a prováděl jsem to přesně jak popisuje Citech. Povolil jsem matku golou č.24.
12022011113.jpg
12022011114.jpg
12022011115.jpg
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

Re: JMSTAR EAGLE 50

13 úno 2011, 09:56

Lubino dík ale, my tam máme navíc ještě tlumič s pružinou a kývačku a teprve pak je ta matka. Pro nás, co v jedné osobě plně zatížíme skútr, by jedna pružina nestačila :D .

Re: JMSTAR EAGLE 50

13 úno 2011, 12:28

Ahoj, jj tam je u Jmstar eagle právě ten druhý tlumič - ten stačí dole povolit a odtlačit stranou a musí se vyndat po povolení matice držák s ložiskem , jinak je to ložisko 6203- kryté, pro případ že by měl někdo k těmto věcem přístup :roll:

Re: JMSTAR EAGLE 50

14 úno 2011, 16:51

lubino píše:Ahoj.Taky jsem řešil výměnu ventilku a prováděl jsem to přesně jak popisuje Citech. Povolil jsem matku golou č.24.
12022011113.jpg

...tak jsem koukal,že jsi taky zapoměl sundat tu folii,z držáků výfuku... :D
Dalo mi to zabrat,ji sundat... :mrgreen:
Obraz001.jpg
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

Re: JMSTAR EAGLE 50

14 úno 2011, 18:07

klif píše:Pri 4-takte pri výmene výfuku mimo zvuku veľa toho neporiešiš... :wink:

Myslel jsem spíš zhoršení :D Jestli to třeba po úpravě víc nežere a míň jede nebo tak (i když je to nepravděpodobné, přeci jen se radši zeptám) ;)

Re: JMSTAR EAGLE 50

15 úno 2011, 00:53

Nuramon11 píše:Takže ta úprava výfuku neměla kromě změny zvuky žádný vliv? :wink:

Já jsem tam dal Výfuk LeoVince Handmade Titan,a supr,píšou všudeže to na výkonu nic nepřidá,ale mě se zdá že přeci jenom to táhne víc než s tím původním,a ten zvouček radost poslouchat!!!! :P

[quote="PumaDedek"] :idea: Tak jsem se do toho dneska pustil a jednoduše řečno,
je to mazec...... :!:
To by člověk nevěřil.co takovej malej bazmek,dovede zkurvit.... :mrgreen:
L-2 (2).jpg
L-3.jpg

Sory že se vám do toho pletu,ale prodělal jsem podobnou operaci,ale z druhé strany!!Je tam katalizátor,ten jsem odstranil poněkud drastičtějším spůsobem,prostě sem ho postupně odvrtal,pozor je ten titanovej plech tvrdej jako štolverk,a narazil jsem ve středu výfuku na malej čtyřhranej otvor,a ten jsem dalším vrtákem upravil do klasické kulaté díry,a nemusel jsem roznýtovávat konec výfuku,tím pádem to víc táhlo i ten zvuk byl lepší,ted tam mám Výfuk LeoVince Handmade Titan o větším průměru a jsem naprosto spokojenej,jak se zvukem tak i z výkonem-tahem.Kdyby měl o ten původní upravenej výfuk zájem ,můžeme se domluvit ,je k mání,mně je už k ničemu. :)

Re: JMSTAR EAGLE 50

17 úno 2011, 17:23

:?: :?: :?: tam je katík..fakt? To bych ani neřek,že by tam čínani něco takovýho dávali..
Pár katíkú u aut jsem vykuchal,ale ten matroš,co tam je mi nepřipadá,jako kat.... :wink:


JInach se chystám,zabudovat blinkry do kapotáže,páč se mi ta
tykadla ,vůbec nepáčí :mrgreen:
JIž mi jdou, do předu z BMV a dozadu z Fokuce
1446414678.jpeg
1454880175.jpeg
Tryska-2- BOČNÍ BLINKR -Z BMW 5 rv 2006.jpg
Tryska-7- zadní boční z Fokusu.jpg
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Odeslat odpověď