Technické problémy s čínskými skútry do objemu 50ccm (včetně).
Odeslat odpověď

Re: JMSTAR EAGLE 50

18 led 2011, 18:21

:arrow: Tak specifika scootru,jak jsem koukal.. :D
Model: NATTY (JSD50QT-15)
Obsah motoru / prov.hmotnost: 49,6 cm3 / 91 kg
Naposledy upravil PumaDedek dne 10 úno 2011, 18:33, celkově upraveno 1

Re: JMSTAR EAGLE 50

20 led 2011, 13:00

Ahoj, tak tady je vyjádření kluků z Adventure biker ohledně těch halogenů na Jmstar - výměna původních 12V 25W/25W patice BA20D za halogen 12V 35W/35W patice BA20D

Patice tam sice půjde, ale moc to nedoporučuji, může se stát že bude trpět
plast světla z důvodu větší teploty, alternátor by těch +10w měl zvládnout,
ale ještě to nikdo nezkoušel. Bohužel toto je na Vás.

S pozdravem.

Pavel Augustín

Tak ted je to na každým , kdo to zkusí , já zatím zkusím vyměnit tu 25w za 35w klasika

Re: JMSTAR EAGLE 50

20 led 2011, 13:08

Dedku ta max. rýchlosť čo ti jede je tacho alebo GPS? :?: Bo ja mam 120kg a mne to ide v zakladu po rovinke 55-60km/h. dle tacho :wink:

Re: JMSTAR EAGLE 50

20 led 2011, 14:49

:arrow: Skoušel jsem to jenom u nás v ulici,na pár metrech, rychlost,podle tachometru ,
ale jak se udělá trochu počasí,vyskouším v Hořicích na radaru..
JInak nevím,kolik máš najeto a kolik ti to točí otáček. Tady je najeto jenom 1200km... :wink:

Re: JMSTAR EAGLE 50

20 led 2011, 16:01

480 km,ale si myslim,že tu rýchlosť vzhľadom na váhu robí skôr "kinetická energia" ako motor :lol: :lol: :lol:
Otáčky neviem,tento pekáč nemá otáčkomer... :roll:

Re: JMSTAR EAGLE 50

21 led 2011, 15:53

:?: ...TAK JSEM tak pročítal - http://forum.scooter-tuning.cz/index.php
a někde jsem vyčetl,že se to taky zlepší,když se tato hadice odpojí od sání....
Máte někdo, taky takovej bazmek? :mrgreen:
motor.jpg
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Naposledy upravil PumaDedek dne 11 úno 2011, 11:57, celkově upraveno 1

Re: JMSTAR EAGLE 50

21 led 2011, 17:59

Jj já ale nemám tento bazmek připojený k trubičkou k výfuku , jak píší na jiným foru, prostě je přidělanej k rámu pod startovacím relé a vedou od něj jen hadice / airbox a koleno z karbecu/, tak nevím jakou tam vlastně má funkci
Teorie:
EGR (Exhaust Gas Recirculation) ventil je pneumaticky ovládaný ventil, jenž slouží k přepouštění části výfukových plynů (až 10%) nazpět do sání motoru.

Ptáte se proč se to dělá? Odpověď je jednoduchá: plnění emisních limitů.

EGR ventil totiž snižuje emise oxidů dusíku, jež není schopen zlikvidovat katalyzátor.

Tím, že se smísí část výfukových plynů s nasávaným vzduchem, sníží se obsah kyslíku v nasávané směsy, dojde k poklesu spalovacích teplot a zároveň ke snížení emisí škodlivých plynů.

Toliko výhody tohoto vynálezu a nyní se začneme zabývat jeho nevýhodami:

Za prvé, je to snížení teploty spalování a tím i snížení výkonu motoru.

Za druhé, tím že jsou do sání přimíchávány horké výfukové plyny roste teplota nasávané směsy, a zároveň klesá objem, který je možno nasát do válce.

Za třetí, celý sací systém je postupně zanášen nečistotami z výfuku a tím se snižuje opět výkon motoru.

Re: JMSTAR EAGLE 50

21 led 2011, 21:09

:mrgreen: SKUSÍM ODPOJIT :!:
Naposledy upravil PumaDedek dne 11 úno 2011, 11:58, celkově upraveno 3

Re: JMSTAR EAGLE 50

22 led 2011, 10:45

Ahoj, jj zkus to odpojit a uvidíme co to bude dělat a jak se celej stroj bude chovat - možná že budem valit oči

Re: JMSTAR EAGLE 50

22 led 2011, 11:10

To som aj ja zvedavý :roll: , ja ju tam mam tiež... :?

Re: JMSTAR EAGLE 50

22 led 2011, 14:34

:arrow: Tak expediment ukončen,odpojil jsem hadičku a ta si
nasávala,nikoliv foukala....Efekt žádný,akorát se to dusilo-moc vzduchu,
muselo by se doladit karbec a to se mi nechtělo rozštelovávat,páč motor
si jde dobře,točí v pohodě 8tis/ot. a šel by víc.
Skoušel jsem projet a jde pomalu 60km/h-rovina,podle tacháku.
Jedinou rezervu,vidím ještě ve spojce,ale tu až časem...... :wink:

Re: JMSTAR EAGLE 50

23 led 2011, 10:45

Ahojky , tak to nemá moc význam na chod motoru, zase rozházet karbec kvůli tomu asi nic neřeší , ty pružinky do spojky chci taky řešit - měli by tam být origo měkké a někde na foru doporučují střední tvrdost, už je mám doma delší dobu připravený tak až bude čas a trochu se zase ozve teplo , tak je tam zkusím vrazit a uvidíme , co to bude dělat

Re: JMSTAR EAGLE 50

23 led 2011, 15:36

:idea: ..ASI BY TO CHTĚLO NĚCO TAKOVÝHO- http://www.scooter-tuning.cz/spojka-hebo-n-kymco :idea:

Kvalitní spojka hodící se pro každodenní použítí s velmi odolnými paknami. Hebo spojka obsahuje jednu
konstrukční zajímavost a to je systém jemného doladění předpětí spojkové pružinky pomocí inbusu.
Toto jemné doladění se může provádět bez demontáže spojk

Re: JMSTAR EAGLE 50

23 led 2011, 15:46

Ao , pokud nechceš koumat s pružinkama, tak asi dobrá volba , ale stejnou funkci asi bude mít i tohle
http://www.multimoto.cz/?192,rozb%C4%9B ... C3%A1-%28t
s tím že u Heba asi bude dost v ceně značka a možná taky ty deklarované odolné pakny , já tam zkusím vrazit ty středně tvrdé pružinky a uvidím :roll:

Re: JMSTAR EAGLE 50

23 led 2011, 16:07

:wink: Mno...uvidíme, jak bude scootřík cvičit s maminou (55kg)...Určitě.
to bude markantnější,než se mnou.. :mrgreen:
Poté se uvidí co dál....Možná,že seženu, celý motocelek Honda z raichu...a překopu to celý.. :wink:
Odeslat odpověď