Ahoj, tak tady je vyjádření kluků z Adventure biker ohledně těch halogenů na Jmstar - výměna původních 12V 25W/25W patice BA20D za halogen 12V 35W/35W patice BA20D
Patice tam sice půjde, ale moc to nedoporučuji, může se stát že bude trpět plast světla z důvodu větší teploty, alternátor by těch +10w měl zvládnout, ale ještě to nikdo nezkoušel. Bohužel toto je na Vás.
S pozdravem.
Pavel Augustín
Tak ted je to na každým , kdo to zkusí , já zatím zkusím vyměnit tu 25w za 35w klasika
Skoušel jsem to jenom u nás v ulici,na pár metrech, rychlost,podle tachometru , ale jak se udělá trochu počasí,vyskouším v Hořicích na radaru.. JInak nevím,kolik máš najeto a kolik ti to točí otáček. Tady je najeto jenom 1200km...
...TAK JSEM tak pročítal - http://forum.scooter-tuning.cz/index.php a někde jsem vyčetl,že se to taky zlepší,když se tato hadice odpojí od sání.... Máte někdo, taky takovej bazmek?
motor.jpg
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Naposledy upravil PumaDedek dne 11 úno 2011, 11:57, celkově upraveno 1
Jj já ale nemám tento bazmek připojený k trubičkou k výfuku , jak píší na jiným foru, prostě je přidělanej k rámu pod startovacím relé a vedou od něj jen hadice / airbox a koleno z karbecu/, tak nevím jakou tam vlastně má funkci Teorie: EGR (Exhaust Gas Recirculation) ventil je pneumaticky ovládaný ventil, jenž slouží k přepouštění části výfukových plynů (až 10%) nazpět do sání motoru.
Ptáte se proč se to dělá? Odpověď je jednoduchá: plnění emisních limitů.
EGR ventil totiž snižuje emise oxidů dusíku, jež není schopen zlikvidovat katalyzátor.
Tím, že se smísí část výfukových plynů s nasávaným vzduchem, sníží se obsah kyslíku v nasávané směsy, dojde k poklesu spalovacích teplot a zároveň ke snížení emisí škodlivých plynů.
Toliko výhody tohoto vynálezu a nyní se začneme zabývat jeho nevýhodami:
Za prvé, je to snížení teploty spalování a tím i snížení výkonu motoru.
Za druhé, tím že jsou do sání přimíchávány horké výfukové plyny roste teplota nasávané směsy, a zároveň klesá objem, který je možno nasát do válce.
Za třetí, celý sací systém je postupně zanášen nečistotami z výfuku a tím se snižuje opět výkon motoru.
Tak expediment ukončen,odpojil jsem hadičku a ta si nasávala,nikoliv foukala....Efekt žádný,akorát se to dusilo-moc vzduchu, muselo by se doladit karbec a to se mi nechtělo rozštelovávat,páč motor si jde dobře,točí v pohodě 8tis/ot. a šel by víc. Skoušel jsem projet a jde pomalu 60km/h-rovina,podle tacháku. Jedinou rezervu,vidím ještě ve spojce,ale tu až časem......
Ahojky , tak to nemá moc význam na chod motoru, zase rozházet karbec kvůli tomu asi nic neřeší , ty pružinky do spojky chci taky řešit - měli by tam být origo měkké a někde na foru doporučují střední tvrdost, už je mám doma delší dobu připravený tak až bude čas a trochu se zase ozve teplo , tak je tam zkusím vrazit a uvidíme , co to bude dělat
Kvalitní spojka hodící se pro každodenní použítí s velmi odolnými paknami. Hebo spojka obsahuje jednu konstrukční zajímavost a to je systém jemného doladění předpětí spojkové pružinky pomocí inbusu. Toto jemné doladění se může provádět bez demontáže spojk
Ao , pokud nechceš koumat s pružinkama, tak asi dobrá volba , ale stejnou funkci asi bude mít i tohle http://www.multimoto.cz/?192,rozb%C4%9B ... C3%A1-%28t s tím že u Heba asi bude dost v ceně značka a možná taky ty deklarované odolné pakny , já tam zkusím vrazit ty středně tvrdé pružinky a uvidím
Mno...uvidíme, jak bude scootřík cvičit s maminou (55kg)...Určitě. to bude markantnější,než se mnou.. Poté se uvidí co dál....Možná,že seženu, celý motocelek Honda z raichu...a překopu to celý..