JMSTAR EAGLE 50

Technické problémy s čínskými skútry do objemu 50ccm (včetně).

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod Nuramon11 » 15 říj 2010, 17:47

Ahoj, takže... namontovali jsme zpět nakopávačku, kterou jsem musel oddělat v létě při výměně variátoru, jelikož mi tam o ni něco brousilo a nechtělo se mi hledat, kde je problém. Teď už je to ok, jen ji stačilo trošku jinak umístit do té skříně variátoru. Jestli to teda zase nepůjde nastartovat přes el. startér, tak to aspoň mám jak nakopnout, ale zatím to jde v pohodě, nevím kde byl problém s tou baterkou. Teď už toho stejně moc nenajezdím, do školy už radši busem, tam není taková zima :D
A mám dotaz - jak se chystáte skůtr zazimovat? Mám ho cca od prosince minulého roku a ještě, než se na něm začalo na jaře jezdit,tak stál celou zimu v garáži bez nějakého zazimování, s benzínem v nádrži atd. (měl najeto max 3 km). Na jaře jsem ho normálně nakopl a jezdil jsem, ale teď už je ježděný, takže asi bude potřeba ho na zimu připravit nějak lépe, ne? Abych na jaře zase nastartoval :D Garáž je taková plechová krabice stojící venku, takže teploty v ní budou nízké.
Uživatelský avatar
Nuramon11

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 113
Registrován: 09 čer 2010, 19:20
Bydliště: Břeclav
Skútr / moto: JMSTAR EAGLE 50
Tuning / úpravy: Variátor Naraku HS, válečky 5g, větší tryska karburátoru... a odrané oba boky

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod citereh » 18 říj 2010, 15:35

Ahoj,tak já skůtr parkuju taky v klasické plechové garáži a nějak zazimování neřeším - jak přestanu definitivně jezdit kvůli počasí, tak vyndám baterku a dám ji na udržovací nabíječku - tzn. že se nabije a po úplném nabití se nabíječka vypne - při sebemenším poklesu napětí se nabíječka automaticky zapne a baterku znovu dobije na požadovanou kapacitu, samotný skůtr nijak moc neřeším - přední šavle nastříkám lehkou vrstvou silikonového oleje, stojan a ostatní nejvíce exponované kovové díly stříknu konkorem ve spreji a po zakrytí pneumatik přetřu lehce disky kol hadrem namočeným v konzervačním oleji , za zimu 1x týdně nasadím baterku a skůtr nastartuji a nechám chvíli běžet , s benzínem v nádrži se nijak nezabývám a jak zjara sleze sníh a jsou přijatelné teploty , tak bez problémů nastartuji a jezdím, zapoměl jsem na sedadlo - na to používám čistič na palubní desky aut - vyčistí se to a taky lehce naimpregnuje,aby to nepraskalo v mrazech.
Uživatelský avatar
citereh

500+
 
Reputace: 4
Příspěvky: 535
Registrován: 28 srp 2009, 12:30
Bydliště: Dobřany
Skútr / moto: JMSTAR Eagle 50
Tuning / úpravy: variator NARAKU HS,válečky 5,0 gr,NGK CR7HSA , kevlarový řemen NARAKU

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod kalafuna » 20 říj 2010, 20:42

Ahoj, tak už jsem včera taky ukončil sezónu. Položil jsem to na jednom mostku na levobok. Zapomněl jsem, že to může být na mostě namrzlé. Cesta byla v lese mokrá, tak jsem si dával s kopce pozor, ale ten most jsem nějak podcenil. Za ním se hned cesta stáčí prudce doleva a jak jsem asi zatočil, už jsem se vezl, ani jsem nevěděl jak. Ještěže jsem jel pomalu, tak se nic nestalo. Akorát mám na rozdíl od Muramona odřený levý bok. Ale jen hrany. Z dálky to není moc vidět. Já byl taky v pořádku, maskáče z výprodeje něm. armády vydržely. Mimochdem, jsou výborné, neprofouknou a ani nepromoknou. Tak jsem se hned včera rozhodl, že už letos končím, to už jde o život, i ty teploty nic moc. Na tělo mě zima nebylo, ale ruce trochu trpěly. Ctělo by to pořádný rukavice.
A jinak abych shrnul mé poznatky:
Pořídil jsem si napřed svíčku NKG a cívku 32 000 V - žádný rozdíl jsem nepocítil.
Pak jsem dal válečky 5 gr. - jelo to o poznání líp, ale žádná sláva.
Potom variátor Malossi tak to jelo asi o 3 - 5 km rychleji.
No a pak nastal osudný okamžik. Dal jesm tam i tu kontr. pružinu, co k tomu dali, ale při dotahování jsem strhl matku a já blázen jsem to zkusil jezdit tak, než seženu novou.
Chyba - vydrželo to 2 dny. Třetí den mě to přestalo jet asi 1 km od práce. Ještě, že je to s kopce, tak jsem dojel. Praskl klíňák. Ale ta pohroma, až jsem to rozdělal:
Klíňák rozškvařený, zbyla ho jen půlka a zbytek byly jen škvarky ve variátoru, přední polořemenice stržený tisícihran ( http://www.scootland.sk/zbozi/baotian-p ... enice-q4t/ ), co se nasazuje na osku klikovky a ten větráček ze silonu (nebo co to je) na té polořemenici taky rozškvařený a na osce taky strhlý tisícihran, ale né tak moc. Trochu jsem ho propiloval jehlovým pilníkem
a dobrý. Akorát mám strach, jak jezdím do toho kopce, abych to zas nestrhl.
Ona se ta matka asi povolila a jak jsem jel do toho kopce, tak asi začal prokluzovat řemen, až se seškvařil, jinak si to nedovedu představit.
A taky válečky se jaksi seškvařily, musel jsem pracně vyleštit ty dráhy válečků ve ve variátoru.
No oprava 1 000 kč (polořemenice + řemen).
Teď už zase jezdím, ale žádná sláva - otáčky kolem 6 000 a po rovince tak 55 tachometrových.
Už jsem měl strach experimentovat. Teď už se mi zdálo, že to začíná konečně jezdit a už jsem musel skončit. Tak až zase příští rok. Občas se asi ještě bude dát jet, ale už to není ono.

Tak jsem se konečně odhodlal hodit do placu můj průšvih, už jsem se z toho dostal. Píšu to pro varování ostatních, aby si dali pozor na to utahování. Asi to chce hned vyměnit matku při experimentování. Ta čína nic nevydrží. Švagr mi udělal novou z nerezu, ta by už měla něco vydržet.

Tak abych to shrnul - jak psal Karel23 - nejlevnější tuning je 5 gr válečky, to úplně stačí. Ten tun. variátor za vynaložené peníze nic moc. Jestli to jede 50 nebo 55 km je jedno. Očekávaný zázrak se s novým variátorem nekonal. Jak už tady někdo psal, je to sázka do loterie. Někomu to pojede mnohem líp a někomu jen o trochu.

Jo a ještě jeden poznatek - jak je tam míň benzínu (rafička je kousek od červeného políčka), tak to do dlouhého prudšího kopce nechce jet. Asi to dává málo benzínu, jak je to nahlé dozadu.
Mám to několikrát ověřené. Ze začátku jsem myslel, že je nějaká závada, ale je to tím benzínem. Stačilo stroj otočit na chvíli směrem s kopce (aby benzín natekl zpátky) a už to zase jelo jak drak. A v nádrži bylo asi 2l. A když rafička stála v červeném poli, tak mi to i zdechalo. Jednou i 5x než jsem vyjel na Rejvíz, po rovině a dolů už to jelo v pořádku.
Tak aby vás to nevyvedlo někdy z míry.

Tak tu zimu nějak přečkejme a na jaře zase vyrazíme.

Čínám zdar
kalafuna

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 38
Registrován: 17 čer 2010, 22:09
Skútr / moto: JM STAR EAGLE 50

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod citereh » 21 říj 2010, 16:17

Ahoj,tak já zatím jezdím i v tomhle počasí - s tou matkou je to pech , mě se to povedlo strhnout a potom jsem ji musel rozseknout majzlíkem při výměně variatoru, dával jsem novou ,která má v sobě zajištovací silon proti povolení a zatím drží, na druhé straně si asi můžeš gratulovat, že to nerozmlátilo celý varec- už jsem to taky viděl- roztřískaný na maděru i kousky volnýho materialu docela dobře nakopaly víko variatoru a taky se mu jen povolila matka
P1010491.JPG
P1010490.JPG
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Uživatelský avatar
citereh

500+
 
Reputace: 4
Příspěvky: 535
Registrován: 28 srp 2009, 12:30
Bydliště: Dobřany
Skútr / moto: JMSTAR Eagle 50
Tuning / úpravy: variator NARAKU HS,válečky 5,0 gr,NGK CR7HSA , kevlarový řemen NARAKU

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod kalafuna » 21 říj 2010, 20:25

Ahoj, ty tvoje matky sem už viděl tady někde. Já ji musel taky odbrousit a pak majzlíkem oseknout.
A už jsem skončil s jezděním do práce. Já to mám takových 23 km a dnes už jsou tady kopce bílé, tak to už je o život.
Dnes jsem začal autobusem, ale má se zase propouštět, tak si možná zase odpočinu na pracáku :D
Tak ať ti to ještě jezdí bez nehod
kalafuna

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 38
Registrován: 17 čer 2010, 22:09
Skútr / moto: JM STAR EAGLE 50

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod citereh » 22 říj 2010, 15:26

Ahoj, díky já zatím čaruju na Eaglu do práce 5km tam a 5 zpátky a zatím to jde - tady na Plzni-jihu to vcelku ujde , dneska byly dokonce krásně suchý silnice,koupil jsem na Aukru vyteplenou kombinézu, na to hodím bundu ,rukavice,integrálku a davaj do plných dokud to jde,vloni jsem jezdil až do úplnýho zámrzu a dokud nenapadl sníh.
Uživatelský avatar
citereh

500+
 
Reputace: 4
Příspěvky: 535
Registrován: 28 srp 2009, 12:30
Bydliště: Dobřany
Skútr / moto: JMSTAR Eagle 50
Tuning / úpravy: variator NARAKU HS,válečky 5,0 gr,NGK CR7HSA , kevlarový řemen NARAKU

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod PumaDedek » 10 led 2011, 00:28

:mrgreen: Tak ,zdravím...... :wink:
Tak jsem si početl... a fajne :!: Časem, nahodim foto a něco o mně........... :mrgreen:
Mirka 1 jízda.jpg
SCOOTER JE MANŽELKY-na ježdění do práce
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Naposledy upravil PumaDedek dne 11 úno 2011, 11:52, celkově upraveno 1
elektronické DÝMKY https://www.youtube.com/my_videos?o=U
Mechanik manželky scootra KM-YM125T-U
Uživatelský avatar
PumaDedek

500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 561
Registrován: 09 led 2011, 23:59
Bydliště: HOŘICE v Podk.
Skútr / moto: KM YM125T-U mé ženy já jsem mehanick...

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod citereh » 10 led 2011, 10:54

Ahoj,vítám tě mezi Jmstary, doufám,že jsi si tady našel zajímavý věci ohledně našich skútrů a budeš je moci použít , každopádně si myslím, že tady najdeš vždycky radu a pomoc , ted přes zimu to dost spí , ale už se začínají ukazovat podmínky pro první starty , tak se to tu snad vzbudí.
Uživatelský avatar
citereh

500+
 
Reputace: 4
Příspěvky: 535
Registrován: 28 srp 2009, 12:30
Bydliště: Dobřany
Skútr / moto: JMSTAR Eagle 50
Tuning / úpravy: variator NARAKU HS,válečky 5,0 gr,NGK CR7HSA , kevlarový řemen NARAKU

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod PumaDedek » 10 led 2011, 12:37

:arrow: JJ..jsou tu super postřehy a skušenosti. Já se učil v ČZM- Strakonice, /1972 /
ale to tenkrát byly jiný stroje. Tak mne těší,že se ještě něco mužu přiučit........ :mrgreen:
JINAK NĚCO málo, jsem popsal tu- viewtopic.php?f=66&t=1875&start=270
Zatím se jenom orientuji na foru,ale časem...... :mrgreen:
elektronické DÝMKY https://www.youtube.com/my_videos?o=U
Mechanik manželky scootra KM-YM125T-U
Uživatelský avatar
PumaDedek

500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 561
Registrován: 09 led 2011, 23:59
Bydliště: HOŘICE v Podk.
Skútr / moto: KM YM125T-U mé ženy já jsem mehanick...

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod citereh » 10 led 2011, 12:54

JJ tak to jsme skoro stejný ročník , já se učil - STS Znojmo /1973/ a mým prvním skútrem byl po vyučení ČZ175 - prase, po vojně jsem chvíli sedlal jawu 350 a ted na stará kolena jsem se vrátil ke skútru, garančku jsem taky neabsolvoval , protože tady v okolí servis na Jmstar není a opravna kde by se snad dala garanční prohlídka udělat - tak to děkuji , to si udělám sám, protože na můj dotaz na pojistku do Jmstar Eagle mě majitel a opravář v jedné osobě hlásil : to je čínskej s.áč - to si musíte objednat v číně, tak jsme dali dohromady pár kluků v okolí /skůtristy/ a děláme si většinou sami pohromadě - celkem slušný vybavení a většinou kluci z oboru - opraváři aut, zámečníci atd., a nejsou to jen číny taky aprilia, gilera atd- kdo co má
Uživatelský avatar
citereh

500+
 
Reputace: 4
Příspěvky: 535
Registrován: 28 srp 2009, 12:30
Bydliště: Dobřany
Skútr / moto: JMSTAR Eagle 50
Tuning / úpravy: variator NARAKU HS,válečky 5,0 gr,NGK CR7HSA , kevlarový řemen NARAKU

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod PumaDedek » 10 led 2011, 14:24

:mrgreen: ..jsem rád,že jsou tu i moji vrstevníci.... :mrgreen:
Tak lítám po netu,kde objednat,ZATÍM,válečky a jaký...
Co tyhle, zná někdo?
http://www.multimoto.cz/?229,vari%C3%A1 ... a-;-gy6-50
Tady v okolí Hořic ,jsem zatím nevypátral kde bych si mohl dojet a prokonzultovat... :(
Uvažuji o 5g. páč s tím bude jezdit mamina...
Mno jinak asi jak se píše tu- http://forum.skutry-levne.cz/viewtopic.php?f=7&t=39
elektronické DÝMKY https://www.youtube.com/my_videos?o=U
Mechanik manželky scootra KM-YM125T-U
Uživatelský avatar
PumaDedek

500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 561
Registrován: 09 led 2011, 23:59
Bydliště: HOŘICE v Podk.
Skútr / moto: KM YM125T-U mé ženy já jsem mehanick...

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod citereh » 10 led 2011, 14:43

Ahoj,pokud s tím bude jezdit mamina , tak nemusíš měnit celej variator, ale dej jí tam válečky 5,0 gr - originál jsou 6,0 gr a skútr se bude líp vytáčet a něco málo získá, bude rozhodně živější my kupujeme tuhle sadu od NARAKU, kde jsou různé gramáže / kdyby těch 5,0 nebylo ono,tak můžeš měnit dál, problematika výměny válečků je popsaná tady ve vlákně
http://e-shop.adventure-biker.cz/index. ... -gr-916-99
a tohle píše o poladění Tomiktom- už mu jich prošlo rukou hodně
viewtopic.php?f=78&t=2515&start=135
Uživatelský avatar
citereh

500+
 
Reputace: 4
Příspěvky: 535
Registrován: 28 srp 2009, 12:30
Bydliště: Dobřany
Skútr / moto: JMSTAR Eagle 50
Tuning / úpravy: variator NARAKU HS,válečky 5,0 gr,NGK CR7HSA , kevlarový řemen NARAKU

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod PumaDedek » 10 led 2011, 14:51

JOJO díky....ale stačí mi zatím jenom ty 5g..Až najede vícero KM,tak budu investovat do celýho vargoše..
Myslíš,že se doma někomu neválej nějaký 5gramáče? Bych odkoupil... :idea:
elektronické DÝMKY https://www.youtube.com/my_videos?o=U
Mechanik manželky scootra KM-YM125T-U
Uživatelský avatar
PumaDedek

500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 561
Registrován: 09 led 2011, 23:59
Bydliště: HOŘICE v Podk.
Skútr / moto: KM YM125T-U mé ženy já jsem mehanick...

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod citereh » 10 led 2011, 15:04

No právě těch 5,0 gr tam každý montuje , tak to bude asi problém je sehnat
http://e-shop.adventure-biker.cz/index. ... -16x13-5gr
Uživatelský avatar
citereh

500+
 
Reputace: 4
Příspěvky: 535
Registrován: 28 srp 2009, 12:30
Bydliště: Dobřany
Skútr / moto: JMSTAR Eagle 50
Tuning / úpravy: variator NARAKU HS,válečky 5,0 gr,NGK CR7HSA , kevlarový řemen NARAKU

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod PumaDedek » 10 led 2011, 17:14

Tak jsem včera rozhodil a dnes objednal válečky Stage6 5g a Sada vodítek variátoru Malossi Multivar
celkem i PPL-za 435Kč
Tak jak dojde k montáži,budu informovat...[/b] :mrgreen:
Naposledy upravil PumaDedek dne 10 úno 2011, 18:36, celkově upraveno 1
elektronické DÝMKY https://www.youtube.com/my_videos?o=U
Mechanik manželky scootra KM-YM125T-U
Uživatelský avatar
PumaDedek

500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 561
Registrován: 09 led 2011, 23:59
Bydliště: HOŘICE v Podk.
Skútr / moto: KM YM125T-U mé ženy já jsem mehanick...

PředchozíDalší

Zpět na Do 50ccm

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků