JMSTAR EAGLE 50

Technické problémy s čínskými skútry do objemu 50ccm (včetně).

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod ppfishing » 03 zář 2010, 15:37

Je nějaký rozdíl mezi variátorem NARAKU HS a Baotian R ?????????????
ppfishing

5+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 5
Registrován: 02 zář 2010, 12:28
Skútr / moto: JMSTAR EAGLE 50

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod citereh » 03 zář 2010, 15:55

Není, v testu na Scootlandu vykazují skoro stejné výsledky jak Malossi,Naraku i Baotian - s variatorem Baotian jsem se zatím nesetkal a ani nevím, že by někdo s fora s ním měl nějakou zkušenost - nejvíce se preferují Naraku a Malossi
Uživatelský avatar
citereh

500+
 
Reputace: 4
Příspěvky: 535
Registrován: 28 srp 2009, 12:30
Bydliště: Dobřany
Skútr / moto: JMSTAR Eagle 50
Tuning / úpravy: variator NARAKU HS,válečky 5,0 gr,NGK CR7HSA , kevlarový řemen NARAKU

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod ppfishing » 03 zář 2010, 16:18

Sháněl jsem po e-shopech kevlarový řemen 729 17,7 30 ale bez úspěchu. Dejte prosím tip.
ppfishing

5+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 5
Registrován: 02 zář 2010, 12:28
Skútr / moto: JMSTAR EAGLE 50

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod citereh » 03 zář 2010, 16:28

Zdravím , my používáme tenhle a zatím spokojenost - není to pravý kevlar, ale je to racing- tudíž použitelný i pro sportovní jízdu
http://e-shop.adventure-biker.cz/index. ... wer-900-07
Uživatelský avatar
citereh

500+
 
Reputace: 4
Příspěvky: 535
Registrován: 28 srp 2009, 12:30
Bydliště: Dobřany
Skútr / moto: JMSTAR Eagle 50
Tuning / úpravy: variator NARAKU HS,válečky 5,0 gr,NGK CR7HSA , kevlarový řemen NARAKU

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod ppfishing » 03 zář 2010, 18:50

Posílám odkaz. Prosím podívejte se na to jest-li je to použitelné na 50 eagla http://www.scootland.cz/zbozi/scootland ... -pack-q4t/
ppfishing

5+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 5
Registrován: 02 zář 2010, 12:28
Skútr / moto: JMSTAR EAGLE 50

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod rismax » 03 zář 2010, 19:56

No když ty řemeny přiložím na sebe tak ta 728 je o hodně menšínež 729. Jo a oba jsou naraku,tak doufam ze v tom číslování nemají zas takovej chaoz.
rismax

5+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 6
Registrován: 28 srp 2010, 20:48
Skútr / moto: jmstar 50 naty
Tuning / úpravy: válec 89 ccm, variator Naraku hs, open filtr Hebo, tryska 93

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod Karel23 » 04 zář 2010, 12:26

citereh píše:Original čep má - délka 38 mm , průměr 20 mm
jde taky o to jestli je tam správný variator - píše že je o 2,5 mm vyšší než original - proto mu jde asi řemen tak vysoko , pokud je tam jinej varec než má být tak tam můžou být taky klidně úplně jiný rozměry

2,5 mm je prd, navíc nepíše o 2,5mm větší výška ale průměr, takže na výšce ti to hodí 1,25mm. Tohle bude v toleranci, navíc pokud slibují vyšší rychlost, pak některý rozměr musí být trošku jiný, jen jinýma dráhama pro válečky rychlost nenaženeš. Ty jsi ty svoje variátory porovnával šuplerou, než jsi je přehodil?

ppfishing píše:Posílám odkaz. Prosím podívejte se na to jest-li je to použitelné na 50 eagla http://www.scootland.cz/zbozi/scootland ... -pack-q4t/

Řekl bych že určitě, ale hodně bych zvážil, jestli bych si to od nich nenechal rovnou namontovat a tím pádem i vyladit. Taky kvůli záruky.
Karel23

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 205
Registrován: 23 srp 2008, 22:05
Bydliště: Ostrava
Skútr / moto: JM Star Eagle 50

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod citereh » 04 zář 2010, 14:18

No, já nepotřebuji nic přeměřovat ,tenhle typ variatoru mě doporučili na mýho skůtra kluci z Adventure biker tak jsem nic jinýho neřešil a nemám zatím žádný problémy, tady se většínou každý snaží udělat s Eagla raketu a myslí si že to dokáže kitováním- 70, 89 ccm a pak to má tak celý rozhozený , že je rád , že to vůbec uvede do pohybu a většinou je výsledek fiasko v poměru s cenou, kterou za to zaplatil , snažím se poradit , jak to jde a kdo to potřebuje a pokud to vím , já sám se stále učím , ale myslím si , že o EAGLU už tady bylo pro porozumění se strojem napsáno dost a každý si může to svoje na vláknu najít - pokud tu nejsem - jsem na ICQ nebo Skype
Uživatelský avatar
citereh

500+
 
Reputace: 4
Příspěvky: 535
Registrován: 28 srp 2009, 12:30
Bydliště: Dobřany
Skútr / moto: JMSTAR Eagle 50
Tuning / úpravy: variator NARAKU HS,válečky 5,0 gr,NGK CR7HSA , kevlarový řemen NARAKU

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod Karel23 » 04 zář 2010, 14:37

Neříkám, že bys něco potřeboval přeměřovat, já jen že jsi na základě toho drobného rozdílu uvažoval o špatném typu variátoru, tak jsem se ptal, jestli jsi ty svoje porovnával, když jsi dával ten Naraku, jako rismax.
Jinak kitování není nic vyjímečného, dost lidí s tím v pohodě jezdí, ale není to zas tak jednoduché, že by to zvládnul každý sám. Stačí se s vačkou splést o jeden zub na řetězu a je to celé naprd. Všechno chce svoje. Já nebo ty jsme do kitu zatím nešli, ale všichni řešíme, že v sérii je Eagle poněkud línější.
Karel23

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 205
Registrován: 23 srp 2008, 22:05
Bydliště: Ostrava
Skútr / moto: JM Star Eagle 50

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod citereh » 04 zář 2010, 14:58

No je třeba si uvědomit , že Eagle má sám o sobě 108 kg , je to 4T a tak se podle toho asi bude chovat při výkonu , do kitu ani nemám touhu jít , protože tahle 50 je postavená tak jak je a s 75 - 89 ccm kitem bych si ani netroufl na silnici, protože na to nemá stavěný jednakpodvozek a hlavně brzdy, mě stačí, že mě chodí po rovině 65-68 a z kopce ji pustím na 75 km /hod a to v poho stačí , pokud bych chtěl víc , tak si koupím 125-150ccm, s tím kitem to bude jezdit v pohodě, pokud se to bude rozumně používat, ale každý to asi chce překitovat, aby mu to lítalo v plným plynu - otázkou je jak daleko to vydrží klika a hlavně ložiska na klice a abych měl strach to občas pustit po rovině 75km/hod , a doufat, že to přežije - to raději pojedu celou cestu 65 a v klidu - tím nechci říct, že jsem ODPŮRCEM kitování
Uživatelský avatar
citereh

500+
 
Reputace: 4
Příspěvky: 535
Registrován: 28 srp 2009, 12:30
Bydliště: Dobřany
Skútr / moto: JMSTAR Eagle 50
Tuning / úpravy: variator NARAKU HS,válečky 5,0 gr,NGK CR7HSA , kevlarový řemen NARAKU

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod Karel23 » 05 zář 2010, 11:41

Abych se vrátil k původní myšlence, pokud řemen vyjíždí až k volnoběžce startéru, pak by to mělo jít doladit délkou čepu variátoru. Je to jeden z používaných principů restrikce na skútrech, kdy se mezi řemenice na čep dá kroužek, který zabrání úplnému přiblížení polořemenic a tím vytlačení řemenu na vnější dráhu/těžší převod/vyšší rychlost. Jelikož jim na ty kroužky lidi přišli, tak začali používat taky delší čepy, proto se prodávají ty tuningové. Každopádně bych si zkontroloval, jestli při výměně variátoru za ten Naraku HS nedošlo k záměně čepu mezi sadami původního a tuningového variátoru. Pokud jsou stejné, tak by to mohla ještě vyřešit podložka (nebo více podložek), která by se dala mezi čep variátoru a vnější polořemenici variátoru (tu ozubenou), takové podložky možná byly i přímo v té tuningové sadě, Naraku je dodává třeba k tuningovému čepu http://www.baotianmotors.cz/602-cep-var ... ovany.html . Chce to trošku polaborovat a promyslet všechny souvislosti provedených zásahů.

edit:
Krátce zrekapituluji svoje poslední úpravy sériového variátoru, které jsem dělal asi před dvěmi měsíci: Vodítka jsem koupil Malossi sada 3ks 378175 za 110Kč. Měnil jsem natržený řemen, který jsem sehnal Kingway 729 x 17,8. Originál je sice 729 x 17.7, ale když jsem dával variátor dohromady a mezi zadníma řemenicema jsem měl vražené dřívko, měl ten řemen na přední řemenici ještě vůli (na bocích), takže by tam nejspíš vlezl i širší řemen (tohle by si měl určitě vyzkoušet i Rismax - jestli má řemen na přední řemenici ve výchozí poloze vůli). Pružinu jsem použil Malossi 298360.WO (bílá) s počtem závitů 6,5. Válečky jsem dal 5 gramů Stage6 a namazal jsem je mazadlem, které přidávají ke každému balení válečků.

Ujel jsem s tím asi 300km a dneska 50km na jeden zátah. Musím říct, že je to nejlepší kombinace, jakou jsem zatím vyzkoušel. Pružina nevadne v ani náznaku a to ani po delší jízdě, variátor se chová stále stejně. Otáčky při akceleraci (na plný plyn) jsou závislé na aktuální rychlosti - čím nižší rychlost, tím vyšší otáčky, takže když se rozjíždím v kopci, vyletí otáčky na plný plyn v pohodě lehce nad 7000 a vydrží zhruba tak do 20km/h, pak to jde pozvolna dolů.

Pokud někdo zvažuje, jak zlepšit s minimem nákladů (do 1000Kč) jízdní vlastnosti skútra, je tohle myslím dobrá varianta. Ovšem i ten kdo jezdí se skútrem tak jak je a na úpravy dlabe, měl by nejpozději okolo 2000km vyměnit vodítka variátoru, originály jsou opravdu hodně slabé a brzy se v nich vyběhají značné vůle. Válečky pak nechodí v drahách přímo, ale trochu se "kříží" a odírají se o boční stěny drah, což dříve nebo později skončí úplnou destrukcí.
Karel23

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 205
Registrován: 23 srp 2008, 22:05
Bydliště: Ostrava
Skútr / moto: JM Star Eagle 50

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod cobalt » 10 zář 2010, 09:05

Ahoj, tak včera jsem vyměnil variátor za Naraku HS válečky tuším 5,1gr a pořád to ještě není ono ještě by to chtělo o clup lehčí válečky. Taky jsem zkoušel vytáhnout jehlu co nejvíš ale potom to šlo strašně pomalu do otáček tak sem ji vrátil zpátky. Jede vám to v poho když je jehla co nejvýš? Jo a mimochodem není tu někdo z HK?
EAGLE 50, tunning: svíčka NGK, válečky variátoru mallosi 5,1gr
cobalt

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 12
Registrován: 12 kvě 2010, 12:57

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod citereh » 10 zář 2010, 10:24

Ahoj, tak já tam mám taky Naraku HS , ale válečky tam mám 5,0 gr
koukni, co o tom píše tomiktom
viewtopic.php?f=78&t=2515&start=135

Ahoj všem, dával jsem o víkendu dohromady jednoho Eagla - kamarád ho položil lehce v zatáčce na písku, ale stačil to v té malé rychlosti udržet na uzdě, akorát se mu povedlo rozvalit airbox a utrhnout od karbecu gumovou hadici z airboxu - těm ,kterým se stane něco podobnýho - prasklá nebo zpuchřelá hadice na airboxu nebo poškozené tělo airboxu - v nabídce jak Skútry Malšice tak jinde jsou 2 druhy pro Eagle - 1 pro 10 kola a druhý pro 12 kola , na Skutry Malšice je detailní obrázek airboxu zepředu a hlavně zezadu - při porovnávání zjistíte , že ten pro 10 kola odpovídá tomu vašemu a tak jsme ho objednali a je to on - takže pro 10 kola / ten pro 12 kola při pohledu zezadu nemá prolis pro tlumič - možná, že jinak budou stejný, ale ten s tím prolisem přesně odpovídá tomu, který tam je - sedí na šrouby i na hadici
http://www.skutry-malsice.cz/baotian/bt ... ml#content
http://www.skutry-malsice.cz/xintian-ki ... ml#content
nový airbox již nemá ten namačknutý plastový výlisek uvnitř airboxu, který zužuje otvor pro vstup vzduchu do filtru
Uživatelský avatar
citereh

500+
 
Reputace: 4
Příspěvky: 535
Registrován: 28 srp 2009, 12:30
Bydliště: Dobřany
Skútr / moto: JMSTAR Eagle 50
Tuning / úpravy: variator NARAKU HS,válečky 5,0 gr,NGK CR7HSA , kevlarový řemen NARAKU

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod Nuramon11 » 05 říj 2010, 18:45

Zdravím, v sobotu se mi nepodařilo nastartovat - slabá baterka, vůbec to netočilo. Baterku jsem nabil a ještě ten den jsem se jel projet. Všecko v pohodě, nechal jsem pak skůtr stát v garáži až do dneška a teď zase stejný problém - nejde nastartovat. Čím to může být? Dosloužila baterka, nedobíjí to, nebo to může být ještě něčím jiným? Díky za každou radu :)
Uživatelský avatar
Nuramon11

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 113
Registrován: 09 čer 2010, 19:20
Bydliště: Břeclav
Skútr / moto: JMSTAR EAGLE 50
Tuning / úpravy: Variátor Naraku HS, válečky 5g, větší tryska karburátoru... a odrané oba boky

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod citereh » 06 říj 2010, 16:04

Ahoj, záleží jak je ta baterka stará , možná že sama o sobě nedrží kapacitu - zkusil bych ji vyndat , pořádně nabít a změřit napětí, nechal bych ji tak 3 dny stát v garáži a pak změřil o kolik spadlo napětí/ pokud to bude výrazný pokles -je konec /, pokud to bude ok , zajel bych k nejbližšímu autoelektrikáři a nechal si změřit stav nabíjecí soustavy při chodu motoru - jakěkoliv pokusy s nabíjecí soustavou v domácích podmínkách bez patřičných zkušeností a vybavení většinou nenese žádný efekt a naopak může něco odepsat, ale typoval bych to na baterku - zkus to natočit za tmy a přidat plyn - pokud se ti zvednou světla , tak by to mělo v pohodě nabíjet, protože světla jsou napájený od nabíjecí soustavy a pro jistou bych udělal ten udržbový základ - přejít veškeré ukostření, ten kdo už se blíž seznámil s ukostřením, ví o čem mluvím .
Uživatelský avatar
citereh

500+
 
Reputace: 4
Příspěvky: 535
Registrován: 28 srp 2009, 12:30
Bydliště: Dobřany
Skútr / moto: JMSTAR Eagle 50
Tuning / úpravy: variator NARAKU HS,válečky 5,0 gr,NGK CR7HSA , kevlarový řemen NARAKU

PředchozíDalší

Zpět na Do 50ccm

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků

cron