Technické problémy s čínskými skútry do objemu 50ccm (včetně).
30 srp 2010, 20:00
Ahojky. Vlastním též skútr Jmstar Natty a na jaře jsem měnil také řemen na varci.Protože origoš byl na kousky roztrhaný, tak jsem koupil nový dle manuálu a to rozměr 729x17,7x30.Po nasazení vše v pořádku a skútr jezdí v pohodě, tak tam musíš mít nějaký zádrhel.
30 srp 2010, 21:07
Tak řemen tam je opravdu 729 /17,7/30 jediné v čem je odchylka je že variator naraku má oproti orginálu o 2,5 mm větší průměr.
01 zář 2010, 14:36
Ahoj, tak já tam mám variator Naraku High Speed místo originálu , kevlar řemen 729x17,7x30 a běhá to tak jak má - na variatoru je pěkně vidět kam řemen vyleze, tam bude podle mě jiná rána - to snad vypadá , že se ti ten řemen při běhu vlní a chytá za volnoběžku, ale to by snad měla udržet napnutý kontrastka, protože ta se s variatorem navzájem o ten řemen přetahuje a aby byla tak slabá - to by ti nejelo a už vůbec ne do kopců
01 zář 2010, 21:08
Ahoj, tak kontrstka tam je žlutá malosi. Tak já už opravdu nevím.
02 zář 2010, 12:50
Koupil jsem téměř nový skůtr Jm Star eagle 50. ( najeto 240 km). Při první projížďce se mě zdálo, že to jede nějak pomalu.(max. na rovině 40km/ hoh). Byl jsem ubezpečen majitelem, že po zajetí motoru se dá "odšpuntovat" karburátor. Pravda není mě moc jasné, co se tam na 4 - taktním motoru dá odšpuntovat. Nejsem přes motory žádný odborník a tak uvítám každý názor a radu. Díky.
02 zář 2010, 13:50
No ahoj, tak co ti můžu doporučit, tak si udělej dobrou kávu / pokud kouříš - tak si zapal / a začni číst celý tohle vlákno pěkně od začátku a budeš v dokonalým obraze - takhle natvrdo někomu radit , co má dělat , aby to nějak jelo - to už se tady probíralo od začátku a aspon si uděláš přehled a získáš pár informací, pokud by jsi měl něco konkrétního, co tady zatím nebylo- tak se s tím zkusíme poprat, ale opravdu nejlepší informace získáš , když to vezmeš pěkně od začátku - to odšpuntování by asi zajímalo nejenom mě - zkus zapátrat u původního majitele- jestli něco neví
02 zář 2010, 13:57
Tak jenom v karburátoru to není, ale dá se vyměnit hlavní tryska (dýza) v karburátoru, doporučuje se tryska 88 se závitem M4. Větší efekt má poladit variátor: Chce to lehčí válečky, tak 5 gramů a taky není od věci nová kontrastní pružina, doporučená je Malossi 2912658.WO. Nebo rovnou koupit tunningovou sadu variátoru, třeba Malossi Multivar M5113139. V této sadě jsou ovšem příliš těžké válečky - 7 gramů, chce to tak 5 gramů, ale zase je tam i ta doporučená kontrastní pružina. Jsou ovšem i jiné variátory, třeba Naraku high speed.
Já vím, že čtení bolí, ale pokud si projdeš tohle vlákno, najdeš tam úplně vše.
02 zář 2010, 15:33
rismax píše:Ahoj, tak kontrstka tam je žlutá malosi. Tak já už opravdu nevím.
No to je divný, že ti řemen jede tak vysoko, až ti chytá za volnoběžku - tam by se vůbec neměl dostat - teda pokud mu to nedovolí variator, aby mohl vyběhnout nahoru
02 zář 2010, 16:18
Pokud má řemen správný rozměr, pak nezbude než ověřit délku čepu variátoru. Zjevně je natolik krátký, že se řemenice natlačí moc na sebe a tím vyběhne řemen tak vysoko. Buď to bude chtít výměnu toho čepu, nebo vrazit mezi řemenice kroužek, který se u některých scootů používá jako restrikce. Variantou by taky mohl být nějaký užší řemen, ale to nevím, jestli se dělá v potřebné délce.
02 zář 2010, 16:32
Original čep má - délka 38 mm , průměr 20 mm
jde taky o to jestli je tam správný variator - píše že je o 2,5 mm vyšší než original - proto mu jde asi řemen tak vysoko , pokud je tam jinej varec než má být tak tam můžou být taky klidně úplně jiný rozměry
02 zář 2010, 19:46
Dobrý den.
Má tady někdo informace jaké úkony se provádí v servisu v Hořicích při první garančce po 300 km ,a potom po 1000km?
Díky.
02 zář 2010, 20:48
Variator je tam Naraku HS. Je to model určený pro motory s označením 139 QMA/QMB. a já mám motor QMB. A bylo to v sadě včetně čepu. Po provedených upravách jsem tam nechal origo řemen, ten vydržel přbližně 1000km a začal se třepit a vytrhávat na krajích. Tak jesm tam koupil nový řemen v origo kvalitě. Ten vydržel asi 300km a totálně se rozerval. Poté jsem tedy hledal něco kvlitnějšího až jsem narazil na řemen od naraku. Jelikož jsem mněl strach o jeho opětovné roztrženi, tak jsem to po asi 100km rozdělal kvůli kontrle a zjistil jsem že se do řemene tvoří drážka.Tak tam mám momentálně řemen 728/17,7/30 a na ten zase nejde naladit variator.
03 zář 2010, 14:10
Ahoj , je všeobecně známo, že montáží a používáním kitu - v tvém případě 89 ccm - se rapidně zkracuje životnost řemene, ale km hodnoty , které uvádíš jsou dost nízké, použitý řemen 728x17,7x30 je jen o 1mm kratší než original, možná by stálo za zkoušku skůtr našlápnout,nechat ho klapat a opatrně sundat víko variatoru a pomocí plynu kouknout, co to vlastně dělá a kde to chytá / je to ale dost o h.bu/ ale aspon bude vidět jak se to chová při jízdě
http://www.youtube.com/watch?v=viWOOvy4 ... re=relatedromanadasa píše:Dobrý den.
Má tady někdo informace jaké úkony se provádí v servisu v Hořicích při první garančce po 300 km ,a potom po 1000km?
Díky.
Ahoj, asi to bude klasika / teda pokud k tomu mají nějaký vztah/ - výměna olejů, dotažení spojů, kontrola a seřízení karburátoru, pokud jsou tam nějaké restrikce , tak jejich odstranění, kontrola pohonu/ variator, spojka/, jako v každém jiném servisu - zaplatíš a máš provedenou garanční prohlídku, teoreticky se vlastně zhruba drží této tabulky
1f.jpg
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
03 zář 2010, 14:38
Co se skrývý pod označením NGK CR7 HSA
03 zář 2010, 14:54
To je označení svíčky - náhrada za original - original je A7RTC a C7HSA /CR7HSA/je od japonské firmy NGK
náhrady za svíčku A7RTC - BOSCH UR3AC
NGK C7HSA/CR7HSA/
BRISK NAR14YC
CHAMPION Z9Y