Ahoj , je všeobecně známo, že montáží a používáním kitu - v tvém případě 89 ccm - se rapidně zkracuje životnost řemene, ale km hodnoty , které uvádíš jsou dost nízké, použitý řemen 728x17,7x30 je jen o 1mm kratší než original, možná by stálo za zkoušku skůtr našlápnout,nechat ho klapat a opatrně sundat víko variatoru a pomocí plynu kouknout, co to vlastně dělá a kde to chytá / je to ale dost o h.bu/ ale aspon bude vidět jak se to chová při jízdě
http://www.youtube.com/watch?v=viWOOvy4 ... re=relatedromanadasa píše:Dobrý den.
Má tady někdo informace jaké úkony se provádí v servisu v Hořicích při první garančce po 300 km ,a potom po 1000km?
Díky.
Ahoj, asi to bude klasika / teda pokud k tomu mají nějaký vztah/ - výměna olejů, dotažení spojů, kontrola a seřízení karburátoru, pokud jsou tam nějaké restrikce , tak jejich odstranění, kontrola pohonu/ variator, spojka/, jako v každém jiném servisu - zaplatíš a máš provedenou garanční prohlídku, teoreticky se vlastně zhruba drží této tabulky
1f.jpg
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.