Technické problémy s čínskými skútry do objemu 50ccm (včetně).
Odeslat odpověď

Re: JMSTAR EAGLE 50

01 říj 2009, 19:51

Jestli vypada stejne, je to i stejnej skutr, takze jo.

Re: JMSTAR EAGLE 50

02 říj 2009, 08:43

Ahoj dočetl jsem se že to točí 8000 ot mi jen 5tis a z kopce 6tis rychlost 45 na tachošu 50 po dlouhé rovince. Mám tedy počítat,že tam je nějaké blokování? A po první garančce jse vám zlepšily jízdní vlastnosti, nebo mám počítat ,že to lepší už nebude. Chci koupit vario snad mi to pomůže. :?

Re: JMSTAR EAGLE 50

02 říj 2009, 15:37

Mas to zablokovany. Po garancce by ti to meli vyhodit.

Re: JMSTAR EAGLE 50

02 říj 2009, 15:57

To Pusty - Ahoj pokud tvůj scoot vypadá jako Eagle 50 a je to čína tak to bude asi stejný - koukni od začátku na tohle téma - už jsme tam něco zkoušeli s klukama dělat , ale ne vždy je pravda co všichni říkají - CDI, restrikce - každopádně od výrobce jsme dostali odpověd že čína je většinou blokovaná jen na CDI, ale jak se dočteš v příspěvcích tak ani na neblokované CDI od Naraku to moc chutí nemělo , v jednom příspěvku od Davida je vzkaz od JMSTAR co je třeba většinou udělat .
JJ ted na to koukám - stejný kola 130/60/13 , stejný otáčky motoru i rozměry a hmotnosti - měl by to být motor 139QMB , po odklopení sedadla v prostoru pro helmu by měl být štítek kde je napsáno označení motoru - nebo u nakopávačky

5.10. edit:
Ahoj- pár údajů pro majitele EAGLE 50/ 4T- osvětlení - hlavní světlomet 12V -25W/25W,blinkr 12V -10W,zadní lampa - dvojvlákno 12V - 21W/5W, obrysové a osvětlení SPZ 12V/5W - bez plechové objímky- namačkávací.Originál svíčka LD A7RTC - náhrada - NGK CR7HSA,řemen variatoru 729/17,7/30 - at to nemusí každý demontovat , aby zjistil hodnoty .
Ahoj další údaj pro majitele Eagle 50 - průměr spojky 107,5 mm,zapalovací cívka - 16000V - dvojpinová, karburátor KYMCO - hlavní tryska - 82,průměr difuzoru- 19 mm

Re: JMSTAR EAGLE 50

14 říj 2009, 19:42

Zdraví všechny kdo mají tenhle pekelnej stroj.Mám problém s automatickým sytičem.Měl jsem ho vyndaný a připadá mě že se po zapnutí klíčku nehýbe ta jehla.Zkoušel jsem měřit jestli tam jde šťáva a nejde.Hrozně se to dusí když to je studený.Stačí za jízdy se ohnout a přikrýt na chvilku sání a je na 100 m klid a pak znovu tak asi opravdu nejde sytič.Neřešil jste to někdo už.

Re: JMSTAR EAGLE 50

15 říj 2009, 09:35

Ahoj a co ti to dělá když to studený natočíš ? Mě to po nastartování běží ve vysokých otáčkách / 4000-4500/ a po zahřátí to sjede na volnoběh - 1700, takže asi tak by měl ten automat sytič běžet , pokud se to dusí po zahřátí a sytič je v pořádku tak asi bude chtít seřídit bohatost a volnoběh, to mě připadá když ucpeš filtr a jede to líp , že to je směsí, napiš taky kolik máš najeto a co jsi všechno měnil k lepšímu/varec,válečky,cdi,kontraska/

Re: JMSTAR EAGLE 50

15 říj 2009, 17:51

Je to v záběhu má najeto asi 250 km tak asi než si to všechno sedne tak jak má tak budu vychytávat, a s tím šroubkem sem točil několikrát,už jsem jezdil i se šroubovákem v kapse.Po natočení se drží tak asi na necelých 2500.Na volnoběh to vrtí krásně i na stojánku to reaguje bez problému na plyn.Zkoušel jsem ten sytič vyndat a ta jehla se ani nehne,ani šťáva do toho nejde.Tak jsem mimo.Potřeboval bych schéma elektriky ale to bude asi oříšek.Dík za další názory.

Re: JMSTAR EAGLE 50

18 říj 2009, 15:40

Ahoj tak jsem konečne měl čas na vyzkoušení červené kontrolky - ženil jsem syna tak nebyl čas- a po zkouškách s mobilem jsem sundal nakonec příslušný plast a zjistil jsem , že tam je jen sklíčko a bez žárovky a bez kabeláže , tak pokud to bude někdo zkoušet a nebude to fungovat , tak je to jako v mém případě, ještě jednou děkuji krakenovi za radu a odkaz k problému z kontrolkou

Ne, že by mě to nějak v noci budilo ze spaní , ale zarazilo mě , že ta kontrolka nereaguje vůbec na nic , ani na klíček v spínačce, ani při startu

17.11. edit:
Ahoj, už jste někdo zkusil vyměnit v EAGLU 50 4T válečky variátoru za jinou gramáž, popřípadě jinej variator ?

Re: JMSTAR EAGLE 50

01 pro 2009, 01:47

Tak jsem se do toho konečně pustil. Chci zatím vyměnit jen válečky a kontrastní pružinu. Zatím jsem sundal jen kryt variátoru, ale docela jsem se s tím potrápil. Nejdřív jsem vyšrouboval šrouby po obvodu, které teda jsou zašroubované docela fest. Jenže pak ten kryt stejně nešel dolů. Různě jsem za to tahal a tlačil, ale žádný pohyb. Už jsem chtěl dojít pro gumovou palici, ale pak mě napadlo, že zkusím párkrát zatočit motorem nakopávačkou. Předtím jsem pod kryt položil pořádný kus polystyrénu a na hlavní stojan dal hadru, aby se to nepodřelo, kdyby to fakt povolilo. Při třetím sešlápnutí nakopávačky kryt skutečně povolil, ale samozřejmě se roztrhalo těsnění po obvodu. S tím jsem trochu počítal, ale když se teď dívám do e-shopu, jsem na rozpacích. Na motoru je napsáno 139 QMB, což by měl být ten s kratším řemenem variátoru - průměr kol 10palců, ale na Eaglu jsou 13-ky. Taky podle tvaru těsnění to odpovídá tomu, co se prodává na QMA. Takže asi objednám QMA a až si to půjdu vyzvednout, vezmu kryt sebou a přiměřím to. Přinejhorším to zkusím objednat v Olpranu. Teď mě ovšem čeká povolení variátoru. Na spojkový zvon si chci udělat klíč na míru a na předek mám piston stoper, tak uvidím, jestli vystačím s běžným násilím, když pneumatickou utahovačku nemám. Dám vědět, až pokročím, ale budu na tom dělat jen občas po večerech a zima je dlouhá...

Re: JMSTAR EAGLE 50

01 pro 2009, 15:05

Ahoj tak to těsnění mě taky povolilo , ale dal jsem si s tím práci a otiskl kryt na těsnící papír a vystřihl jsem nové, ale zarazilo mě , že chceš použít na variator piston - ten přece funguje jen na 2T, ty mají svíčku zepředu a 4Tji má z boku, jinak dej vědět jak jsi dopadl s tou gramáží - chci to zkusit po novým roce - ted zatím brázdím silnice dokud to počasí dovolí,zatím největší úspěch s povolením variatoru/co jsem zjištoval na netu/ bez rázového klíče , měli kluci s dělaným zajíštěním - deska se zubama.
Jeden odkaz - asi to taky funguje
http://www.youtube.com/watch?v=3uiAvo_O ... _embedded#

Re: JMSTAR EAGLE 50

03 pro 2009, 00:13

Tak zatím mám sundanou zadní část variátoru. Matice 14-ka byla fakt dotažená nafest, že i můj pracně vyrobený přípravek se lehce zdeformoval, než to povolilo. Vepředu je 17-ka, tak to nechcu vidět.
Nevím, co s tím piston stopperem, fakt je, že to všude píšou, že je to jen na dvoutakty, na druhou stranu ta svíčka je jen zešikma, možná by to šlo, ale aby se to potom nějak nepokurvilo. Asi budu muset nějak zajistit to ozubené kolo, origo vario sopper (desku se zubama) na čínu jsem nenašel, tak snad něco vymyslím, však na to mám celou zimu.

Re: JMSTAR EAGLE 50

03 pro 2009, 14:56

Ahoj , posílám odkaz na blokaci variatoru pro čínské 50 - 4t , ten první je z německého e-shopu/ jen pro porovnání modelu Jmstar eagle - kymco v záhlaví/a ten druhý je u nás
http://www.racing-planet.de/scootertuni ... 9gkqsqcjiv

http://e-shop.adventure-biker.cz/index. ... cc-4t-5582

je to vesměs všechno stejný - Eagle 50 4T - KYMCO 50 4T

Re: JMSTAR EAGLE 50

03 pro 2009, 16:44

Díky. přesně na tento kousek jsem myslel, že pokud tento by nebyl kompatibilní tak už žádný, ale díky tomu webu je to jistota. Ale asi se mi nebude chtít čekat, než to přijde. Uvažuji, že zkusím nějaký bastl. Než jsem s tím začal, myslel jsem, že mám všechno nachystané. Jenže teď musím sehnat to těsnění, chtělo by to ten přípravek a to ještě nevím, jestli mi bude sedět ta kontrastka. Pořádný obchod po ruce není a objednávat to z netu znamená čekat a solit za poštovné.

Re: JMSTAR EAGLE 50

03 pro 2009, 16:49

Ahoj ještě jeden odkaz - sjed si níž a vlevo je nabídka na EAGLE 50 4T- už jsem to otevřel tak to nemusí nikdo hledat - taky zajímavá nabídka a ceny

http://www.skutry-malsice.cz/kategorie/ ... 50qt-21-4t

těsnění víka variatoru je v položce MOTOR / sjed dolů a je to na straně 3 - těsnění víka 12 palců - řemen 729 - to jsme my/

Re: JMSTAR EAGLE 50

03 pro 2009, 20:10

Pardon, že se vám sem pletu.Jen by mě zajímalo.Má JMStar něco příbuzného s Yuki Matrix?Ta podobnost je alespoň designově dost velká.
Odeslat odpověď