od Karel23 » 01 pro 2009, 01:47
Tak jsem se do toho konečně pustil. Chci zatím vyměnit jen válečky a kontrastní pružinu. Zatím jsem sundal jen kryt variátoru, ale docela jsem se s tím potrápil. Nejdřív jsem vyšrouboval šrouby po obvodu, které teda jsou zašroubované docela fest. Jenže pak ten kryt stejně nešel dolů. Různě jsem za to tahal a tlačil, ale žádný pohyb. Už jsem chtěl dojít pro gumovou palici, ale pak mě napadlo, že zkusím párkrát zatočit motorem nakopávačkou. Předtím jsem pod kryt položil pořádný kus polystyrénu a na hlavní stojan dal hadru, aby se to nepodřelo, kdyby to fakt povolilo. Při třetím sešlápnutí nakopávačky kryt skutečně povolil, ale samozřejmě se roztrhalo těsnění po obvodu. S tím jsem trochu počítal, ale když se teď dívám do e-shopu, jsem na rozpacích. Na motoru je napsáno 139 QMB, což by měl být ten s kratším řemenem variátoru - průměr kol 10palců, ale na Eaglu jsou 13-ky. Taky podle tvaru těsnění to odpovídá tomu, co se prodává na QMA. Takže asi objednám QMA a až si to půjdu vyzvednout, vezmu kryt sebou a přiměřím to. Přinejhorším to zkusím objednat v Olpranu. Teď mě ovšem čeká povolení variátoru. Na spojkový zvon si chci udělat klíč na míru a na předek mám piston stoper, tak uvidím, jestli vystačím s běžným násilím, když pneumatickou utahovačku nemám. Dám vědět, až pokročím, ale budu na tom dělat jen občas po večerech a zima je dlouhá...