JMSTAR EAGLE 50

Technické problémy s čínskými skútry do objemu 50ccm (včetně).

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod kalafuna » 22 srp 2010, 20:56

Ahoj, takhle přesně jsem si to udělal taky, akorát jsem tam nevybrušoval ten rádius, ale posunul jsem ten hřeben víc ven. Ale ten klíč na spojku ještě nemám, pomohl jsem si jinak.
Ale udělám si tady ten, je parádní. Dík za inspiraci. Jinak jsem tunil, až jsem před měsícem vytunil. Ani se mi o tom ještě nechce psát. Už sice jezdím, ale pomalu.
Pak to někdy hodím do placu, až budu mít náladu
kalafuna

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 38
Registrován: 17 čer 2010, 22:09
Skútr / moto: JM STAR EAGLE 50

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod citereh » 23 srp 2010, 14:40

Ahoj, snad se to ještě dá zachránit , já jsem se zase nachomýtl k báječnýmu kaufu,tak jsem taky lehce tunil /na povrchu přístrojovky je ještě ochranná folie,tak proto ten odraz světla/, šlo mě hlavně o stupnici na tachometru a podsvícení / u serie svítí celá přístrojovka/
http://citereh.rajce.net/Pristrojovka
tu úvodní reklamu si tam dává Rajče samo
Uživatelský avatar
citereh

500+
 
Reputace: 4
Příspěvky: 535
Registrován: 28 srp 2009, 12:30
Bydliště: Dobřany
Skútr / moto: JMSTAR Eagle 50
Tuning / úpravy: variator NARAKU HS,válečky 5,0 gr,NGK CR7HSA , kevlarový řemen NARAKU

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod kalafuna » 23 srp 2010, 20:52

Vypadá to skvěle
kalafuna

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 38
Registrován: 17 čer 2010, 22:09
Skútr / moto: JM STAR EAGLE 50

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod Nuramon11 » 23 srp 2010, 22:58

Vypadá to dobře, kdes to sehnal a co tě to stálo? Taky bych něco takového chtěl, i kvůli vzhledu.. ta originál modrá se mi moc nelíbí :x
Uživatelský avatar
Nuramon11

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 113
Registrován: 09 čer 2010, 19:20
Bydliště: Břeclav
Skútr / moto: JMSTAR EAGLE 50
Tuning / úpravy: Variátor Naraku HS, válečky 5g, větší tryska karburátoru... a odrané oba boky

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod citereh » 24 srp 2010, 18:11

Ahoj je to přístrojovka z Yuki matrix - je to dělaný v retro stylu , sehnal jsem ji náhodou na netu - dneska jsem ji testoval podle toho městskýho radaru a odchylka nic moc - 50 se kryla s 50 / snad jen vlásek odchylka/, ale ráno mě to vůbec nesvítilo do obličeje jako ta origo a to je pro mě celkem +, protože já jezdím do práce každý den ráno v 02,20 hod. pasuje tam přesně - drobet se tam šachuje s elektrikou při zapojení, ale já jsem napíchal do té nové žárovky z origo , přepojil palivoměr a otáčkoměr - jinak barevné značení kabelů je shodné jako na originál přístrojovce, takže při troše znalostí je to v poho.Zkusím zjistit jestli by ještě byla nějaká k mání- zatím jsem tam nechal krycí folii , vzadu byl origo štítek - 1150 kč , já ji koupil takhle novou za 500 kč, jak se dozvím, tak dám vědět, jestli by byla a kdo by měl zájem
Uživatelský avatar
citereh

500+
 
Reputace: 4
Příspěvky: 535
Registrován: 28 srp 2009, 12:30
Bydliště: Dobřany
Skútr / moto: JMSTAR Eagle 50
Tuning / úpravy: variator NARAKU HS,válečky 5,0 gr,NGK CR7HSA , kevlarový řemen NARAKU

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod Spifly » 25 srp 2010, 17:52

Zdravím panové,doufám že my někdo poradíte.dělal jsem si tuning valce čili z 50ccm na 80ccm 4t at dělam co dělám tak mi to stříli do výfuku,vždy když dojíždim ke křižovatce,jinak jezdí ulpně suprově.Jehlu jsem dával nahoru dolu se směsi jsem to dělěl taky a nic moc děkuji za rady.
Spifly

25+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 43
Registrován: 07 úno 2010, 16:28
Bydliště: Praha
Skútr / moto: Yamaha x.max 125 2011

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod citereh » 25 srp 2010, 18:22

Ahojky , tak střílení do výfuku - nejčastější příčiny jsou : 1 karburátor dává bohatou směs- seřídit karburátor,vyčistit trysku chodu naprázdno,
2 pozdní zážeh - seřídit na předepsanou hodnotu
3 velká vůle kontaktů svíčky - seřídit
4 špatné časování nebo vůle ventilů - seřídit rozvod a vůli ventilů
Uživatelský avatar
citereh

500+
 
Reputace: 4
Příspěvky: 535
Registrován: 28 srp 2009, 12:30
Bydliště: Dobřany
Skútr / moto: JMSTAR Eagle 50
Tuning / úpravy: variator NARAKU HS,válečky 5,0 gr,NGK CR7HSA , kevlarový řemen NARAKU

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod Spifly » 26 srp 2010, 06:54

Ahoj vše je ok ješte večer jsem se na to koukal.Svýčka krásně cihlová,jen mě napadlo že když jsem dělal 80ccm tak bych měl udělat ještě něco s karburátorem větší tryska nebo malo vzduch tam jde.Co ty na to.
Spifly

25+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 43
Registrován: 07 úno 2010, 16:28
Bydliště: Praha
Skútr / moto: Yamaha x.max 125 2011

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod citereh » 26 srp 2010, 14:36

Ahoj , no podle toho střílení tam jde bud moc benzínu a nebo je to rozvodem - ventily špatně otvírají a zavírají a občas se ti nedokonale spálená směs dostane výfukovým ventilem do výfuku - markantní je to právě třeba u křižovatky, kde musíš ubrat a motor má pořád ještě dost směsi a bafne ti do výfuku, taky bych kouknul na rysky na rozvodovým kole a vačce jestli jsou ve správných pozicích po montáži kitu, ale já bych se přikláněl k tomu karburátoru - zkusit změnit hlavní trysku, pokud tam teda máš pořád origo, ono s tím překitováním u těchto 50 je to sázka do loterie- jednomu to jede potom jako čert a druhý má plnou hlavu starostí - přitom použili stejný kit a jsou to shodné motory
Uživatelský avatar
citereh

500+
 
Reputace: 4
Příspěvky: 535
Registrován: 28 srp 2009, 12:30
Bydliště: Dobřany
Skútr / moto: JMSTAR Eagle 50
Tuning / úpravy: variator NARAKU HS,válečky 5,0 gr,NGK CR7HSA , kevlarový řemen NARAKU

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod rismax » 28 srp 2010, 21:14

Zdrvím, jsem také majitelem skutru Jmstar sice to není Eagle ale Naty 50. Mam jenom dotaz jakou délku řemene tam máte ? Já jsem tam mněl origo 729 a vymněnil jsem ho za 729 Naraku a leze mně až na volnoběžku staréru a trhá se o ni. Nemá s tím někdo zkušenost ? Jo a 728 už je zase malá.
rismax

5+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 6
Registrován: 28 srp 2010, 20:48
Skútr / moto: jmstar 50 naty
Tuning / úpravy: válec 89 ccm, variator Naraku hs, open filtr Hebo, tryska 93

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod kalafuna » 29 srp 2010, 09:38

Ahoj, jáké jsou vůle ventilů a který je sací a který výfukový? Citerech to tu myslím někde psal, ale nemůžu to nějak najít.
kalafuna

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 38
Registrován: 17 čer 2010, 22:09
Skútr / moto: JM STAR EAGLE 50

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod rismax » 29 srp 2010, 10:10

Sací ventil je horní, výfukový je spodní. Sací ventil 0,07 výfukový 0,10.
rismax

5+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 6
Registrován: 28 srp 2010, 20:48
Skútr / moto: jmstar 50 naty
Tuning / úpravy: válec 89 ccm, variator Naraku hs, open filtr Hebo, tryska 93

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod Karel23 » 29 srp 2010, 10:11

Všechno najdeš na straně č.12 našeho vlákna: viewtopic.php?f=78&t=2515&start=165 . Je tam i dosud funkční odkaz na všeříkající video. Ventily jsou označené EX a JH. EX je výfukový - dole, JH je sací - nahoře. Seřízení ventilů je výfukový 0,10 a sací 0,07 takže měrku těsnější 0,05 a volnější 0,10 je to nastavení které funguje na sériových skútrech.
Karel23

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 205
Registrován: 23 srp 2008, 22:05
Bydliště: Ostrava
Skútr / moto: JM Star Eagle 50

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod kalafuna » 29 srp 2010, 12:54

Chlapci díky. Hodil jsem to před tím do vyhledávače na tom to fóru a vylezlo mi jen, myslím že to bylo na 250, a tam psali, že sací je dole a výfukový nahoře. Tak sem se chtěl ujistit.
kalafuna

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 38
Registrován: 17 čer 2010, 22:09
Skútr / moto: JM STAR EAGLE 50

Re: JMSTAR EAGLE 50

Příspěvekod citereh » 30 srp 2010, 14:09

Ahoj , já jsem dával sací - 0,08 a výfuk 0,10 - dobrý jsou tyto měrky
http://www.obchodsezarukou.cz/merky-ventilove-6006/9911
a tady je přehled
http://citereh.rajce.idnes.cz/JMSTAR_EA ... rehled.JPG
při seřizování stačí vyhodit ten podsedlový kufr a demontovat ten přední dekl - je na jeden šroubek- u nohou s těmi otvory pro chlazení, sundat kryt na boku motoru - kryt na ventilátoru a kontrolním otvorem u toho krytu si nastavit podle vyražených značek polohu ventilů při seřizování - pokud budete na značce a ventily nebudou v poloze pro seřízení - tj oba budou mít vůli - tak se musí otočit motorem dokola až se znovu dostanete na značku a ventily budou volné- při seřizování z vlastní i ze zkušeností jiných vím, že je lepší to raději 2x 3 přeměřit při seřizování , než to jednou nastavit a zadeklovat, otáčet motorem dle potřeby můžete točením za ventilátor .

rismax píše:Zdrvím, jsem také majitelem skutru Jmstar sice to není Eagle ale Naty 50. Mam jenom dotaz jakou délku řemene tam máte ? Já jsem tam mněl origo 729 a vymněnil jsem ho za 729 Naraku a leze mně až na volnoběžku staréru a trhá se o ni. Nemá s tím někdo zkušenost ? Jo a 728 už je zase malá.

Ahoj , a máš tam správný rozměr ? 729x17,7x30 ?- tedy pokud jsou tam 13 tky kola, pokud ano tak bych zkontroloval celý varec a spojku , jestli je všechno tak jak má být, protože pokud leze řemen až k volnoběžce tak není něco z těchto věcí v pořádku
Uživatelský avatar
citereh

500+
 
Reputace: 4
Příspěvky: 535
Registrován: 28 srp 2009, 12:30
Bydliště: Dobřany
Skútr / moto: JMSTAR Eagle 50
Tuning / úpravy: variator NARAKU HS,válečky 5,0 gr,NGK CR7HSA , kevlarový řemen NARAKU

PředchozíDalší

Zpět na Do 50ccm

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 návštevníků